Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
Plamen PetrovMember
За съжаление собственика за момента – неизвестен 🙂
Но количката е червена 😉Plamen PetrovMemberЗа съжаление собственика за момента – неизвестен 🙂
Но количката е червена 😉Plamen PetrovMemberЗа съжаление собственика за момента – неизвестен 🙂
Но количката е червена 😉Plamen PetrovMemberМда… Загубите може и да са минимални, но колегата правилно каза, че ако кабела е навит и да допуснем че слънцето го е напекло… то не ми се мисли какво би станало – най-малкото ще падне бушона :unsure:
Иначе няма как да няма загуби – най-малкото зарядното загрява – т.е. има енергия отдадена като топлина.
По принцип загубите при заряд не са големи и не трябва да превишават 10-15% от консумираната енергия.Plamen PetrovMemberМда… Загубите може и да са минимални, но колегата правилно каза, че ако кабела е навит и да допуснем че слънцето го е напекло… то не ми се мисли какво би станало – най-малкото ще падне бушона :unsure:
Иначе няма как да няма загуби – най-малкото зарядното загрява – т.е. има енергия отдадена като топлина.
По принцип загубите при заряд не са големи и не трябва да превишават 10-15% от консумираната енергия.Plamen PetrovMemberМда… Загубите може и да са минимални, но колегата правилно каза, че ако кабела е навит и да допуснем че слънцето го е напекло… то не ми се мисли какво би станало – най-малкото ще падне бушона :unsure:
Иначе няма как да няма загуби – най-малкото зарядното загрява – т.е. има енергия отдадена като топлина.
По принцип загубите при заряд не са големи и не трябва да превишават 10-15% от консумираната енергия.Plamen PetrovMemberМда… Загубите може и да са минимални, но колегата правилно каза, че ако кабела е навит и да допуснем че слънцето го е напекло… то не ми се мисли какво би станало – най-малкото ще падне бушона :unsure:
Иначе няма как да няма загуби – най-малкото зарядното загрява – т.е. има енергия отдадена като топлина.
По принцип загубите при заряд не са големи и не трябва да превишават 10-15% от консумираната енергия.Plamen PetrovMemberМда… Загубите може и да са минимални, но колегата правилно каза, че ако кабела е навит и да допуснем че слънцето го е напекло… то не ми се мисли какво би станало – най-малкото ще падне бушона :unsure:
Иначе няма как да няма загуби – най-малкото зарядното загрява – т.е. има енергия отдадена като топлина.
По принцип загубите при заряд не са големи и не трябва да превишават 10-15% от консумираната енергия.Plamen PetrovMemberМда… Загубите може и да са минимални, но колегата правилно каза, че ако кабела е навит и да допуснем че слънцето го е напекло… то не ми се мисли какво би станало – най-малкото ще падне бушона :unsure:
Иначе няма как да няма загуби – най-малкото зарядното загрява – т.е. има енергия отдадена като топлина.
По принцип загубите при заряд не са големи и не трябва да превишават 10-15% от консумираната енергия.Plamen PetrovMemberМда… Загубите може и да са минимални, но колегата правилно каза, че ако кабела е навит и да допуснем че слънцето го е напекло… то не ми се мисли какво би станало – най-малкото ще падне бушона :unsure:
Иначе няма как да няма загуби – най-малкото зарядното загрява – т.е. има енергия отдадена като топлина.
По принцип загубите при заряд не са големи и не трябва да превишават 10-15% от консумираната енергия.Plamen PetrovMemberМда… Загубите може и да са минимални, но колегата правилно каза, че ако кабела е навит и да допуснем че слънцето го е напекло… то не ми се мисли какво би станало – най-малкото ще падне бушона :unsure:
Иначе няма как да няма загуби – най-малкото зарядното загрява – т.е. има енергия отдадена като топлина.
По принцип загубите при заряд не са големи и не трябва да превишават 10-15% от консумираната енергия.Plamen PetrovMemberМда… Загубите може и да са минимални, но колегата правилно каза, че ако кабела е навит и да допуснем че слънцето го е напекло… то не ми се мисли какво би станало – най-малкото ще падне бушона :unsure:
Иначе няма как да няма загуби – най-малкото зарядното загрява – т.е. има енергия отдадена като топлина.
По принцип загубите при заряд не са големи и не трябва да превишават 10-15% от консумираната енергия.Plamen PetrovMemberИ една Тесла Модел С е била забелязана днес (17.03.2014г.) в Стара Загора!
Интересното е че номерата са били вече старозагорски 🙂
Честито на притежателя й, с пожелания за хиляди безаварийни километри!Plamen PetrovMemberИ една Тесла Модел С е била забелязана днес (17.03.2014г.) в Стара Загора!
Интересното е че номерата са били вече старозагорски 🙂
Честито на притежателя й, с пожелания за хиляди безаварийни километри!Plamen PetrovMemberИ една Тесла Модел С е била забелязана днес (17.03.2014г.) в Стара Загора!
Интересното е че номерата са били вече старозагорски 🙂
Честито на притежателя й, с пожелания за хиляди безаварийни километри! -
AuthorPosts