Forum Replies Created

Viewing 15 posts - 316 through 330 (of 826 total)
  • Author
    Posts
  • in reply to: Model S – Tesla Motors #25074

    За съжаление собственика за момента – неизвестен 🙂
    Но количката е червена 😉

    in reply to: Model S – Tesla Motors #25127

    За съжаление собственика за момента – неизвестен 🙂
    Но количката е червена 😉

    in reply to: Model S – Tesla Motors #25077

    За съжаление собственика за момента – неизвестен 🙂
    Но количката е червена 😉

    in reply to: Туизито на eCars.bg #24991

    Мда… Загубите може и да са минимални, но колегата правилно каза, че ако кабела е навит и да допуснем че слънцето го е напекло… то не ми се мисли какво би станало – най-малкото ще падне бушона :unsure:
    Иначе няма как да няма загуби – най-малкото зарядното загрява – т.е. има енергия отдадена като топлина.
    По принцип загубите при заряд не са големи и не трябва да превишават 10-15% от консумираната енергия.

    in reply to: Туизито на eCars.bg #24994

    Мда… Загубите може и да са минимални, но колегата правилно каза, че ако кабела е навит и да допуснем че слънцето го е напекло… то не ми се мисли какво би станало – най-малкото ще падне бушона :unsure:
    Иначе няма как да няма загуби – най-малкото зарядното загрява – т.е. има енергия отдадена като топлина.
    По принцип загубите при заряд не са големи и не трябва да превишават 10-15% от консумираната енергия.

    in reply to: Туизито на eCars.bg #25009

    Мда… Загубите може и да са минимални, но колегата правилно каза, че ако кабела е навит и да допуснем че слънцето го е напекло… то не ми се мисли какво би станало – най-малкото ще падне бушона :unsure:
    Иначе няма как да няма загуби – най-малкото зарядното загрява – т.е. има енергия отдадена като топлина.
    По принцип загубите при заряд не са големи и не трябва да превишават 10-15% от консумираната енергия.

    in reply to: Туизито на eCars.bg #25013

    Мда… Загубите може и да са минимални, но колегата правилно каза, че ако кабела е навит и да допуснем че слънцето го е напекло… то не ми се мисли какво би станало – най-малкото ще падне бушона :unsure:
    Иначе няма как да няма загуби – най-малкото зарядното загрява – т.е. има енергия отдадена като топлина.
    По принцип загубите при заряд не са големи и не трябва да превишават 10-15% от консумираната енергия.

    in reply to: Туизито на eCars.bg #25008

    Мда… Загубите може и да са минимални, но колегата правилно каза, че ако кабела е навит и да допуснем че слънцето го е напекло… то не ми се мисли какво би станало – най-малкото ще падне бушона :unsure:
    Иначе няма как да няма загуби – най-малкото зарядното загрява – т.е. има енергия отдадена като топлина.
    По принцип загубите при заряд не са големи и не трябва да превишават 10-15% от консумираната енергия.

    in reply to: Туизито на eCars.bg #25019

    Мда… Загубите може и да са минимални, но колегата правилно каза, че ако кабела е навит и да допуснем че слънцето го е напекло… то не ми се мисли какво би станало – най-малкото ще падне бушона :unsure:
    Иначе няма как да няма загуби – най-малкото зарядното загрява – т.е. има енергия отдадена като топлина.
    По принцип загубите при заряд не са големи и не трябва да превишават 10-15% от консумираната енергия.

    in reply to: Туизито на eCars.bg #25003

    Мда… Загубите може и да са минимални, но колегата правилно каза, че ако кабела е навит и да допуснем че слънцето го е напекло… то не ми се мисли какво би станало – най-малкото ще падне бушона :unsure:
    Иначе няма как да няма загуби – най-малкото зарядното загрява – т.е. има енергия отдадена като топлина.
    По принцип загубите при заряд не са големи и не трябва да превишават 10-15% от консумираната енергия.

    in reply to: Туизито на eCars.bg #25062

    Мда… Загубите може и да са минимални, но колегата правилно каза, че ако кабела е навит и да допуснем че слънцето го е напекло… то не ми се мисли какво би станало – най-малкото ще падне бушона :unsure:
    Иначе няма как да няма загуби – най-малкото зарядното загрява – т.е. има енергия отдадена като топлина.
    По принцип загубите при заряд не са големи и не трябва да превишават 10-15% от консумираната енергия.

    in reply to: Туизито на eCars.bg #25079

    Мда… Загубите може и да са минимални, но колегата правилно каза, че ако кабела е навит и да допуснем че слънцето го е напекло… то не ми се мисли какво би станало – най-малкото ще падне бушона :unsure:
    Иначе няма как да няма загуби – най-малкото зарядното загрява – т.е. има енергия отдадена като топлина.
    По принцип загубите при заряд не са големи и не трябва да превишават 10-15% от консумираната енергия.

    in reply to: Model S – Tesla Motors #25047

    И една Тесла Модел С е била забелязана днес (17.03.2014г.) в Стара Загора!
    Интересното е че номерата са били вече старозагорски 🙂
    Честито на притежателя й, с пожелания за хиляди безаварийни километри!

    in reply to: Model S – Tesla Motors #25000

    И една Тесла Модел С е била забелязана днес (17.03.2014г.) в Стара Загора!
    Интересното е че номерата са били вече старозагорски 🙂
    Честито на притежателя й, с пожелания за хиляди безаварийни километри!

    in reply to: Model S – Tesla Motors #24995

    И една Тесла Модел С е била забелязана днес (17.03.2014г.) в Стара Загора!
    Интересното е че номерата са били вече старозагорски 🙂
    Честито на притежателя й, с пожелания за хиляди безаварийни километри!

Viewing 15 posts - 316 through 330 (of 826 total)