Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
Plamen Petrov
MemberИ ако сложиш таксите за паркиране в синя/зелена зона, липсата на данък…
Съгласен съм че тока си е евтин – особено ако разполагаш с някой и друг фотоволтаик
Това са си пари от слънцето – само се качваш и караш
От гледна точна на работодателя пък си е далаверка да си правиш доставките или да позволиш на клиенти/работници да зареждат електричките си докато пазарят/работят…
За момента най-добрия пример от Google ReCharge:
[video]http://www.youtube.com/watch?v=9d9DeznVVsA[/video]Plamen Petrov
MemberИ ако сложиш таксите за паркиране в синя/зелена зона, липсата на данък…
Съгласен съм че тока си е евтин – особено ако разполагаш с някой и друг фотоволтаик
Това са си пари от слънцето – само се качваш и караш
От гледна точна на работодателя пък си е далаверка да си правиш доставките или да позволиш на клиенти/работници да зареждат електричките си докато пазарят/работят…
За момента най-добрия пример от Google ReCharge:
[video]http://www.youtube.com/watch?v=9d9DeznVVsA[/video]Plamen Petrov
Member[quote=”nio” post=638]Пробегът му при нормално шофиране е достатъчен за прекосяване на цялата ни родина.
Но имаме проблем със сервиза – няма такъв тук. Все пак обясни, че дори и да не посещава сервиз, гаранцията е валидна до края. Тя е различна от това което знаех – за батерия 8 години без никакво ограничение на пробег и брой зареждания, за целия автомобил 3 години или 160 хил.км, за двигател – 10 години или 500 х. км. Почти всички проблеми , които са установени от началото на продажбите на автомобила можело да се отстранят по интернет софтуерно. Все пак се замислям, в автомобила има и доста механични компоненти – ходова част, спирачна уредба, кормилна уредба и т.н.[/quote]Здрасти Nio,
Ако имаш възможност – не се занимавай с лизинг
Както сам си установил много са неяснотите за тези коли, особено за нашата страна.
Относно ремонтите мога да те посъветвам да не се притесняваш – сигурен съм че съвсем скоро ще се свържеш с останалите собственици на Тесли и други електрически коли и ще обмените нужната информация.
От поста ти ясно си личи, че си се влюбил в колата – невероятна е и не само поради факта, че ще си я зареждаш в гаража
Пожелавам ти да се наслаждаваш на това “бижу” B) B) B)Plamen Petrov
Member[quote=”nio” post=638]Пробегът му при нормално шофиране е достатъчен за прекосяване на цялата ни родина.
Но имаме проблем със сервиза – няма такъв тук. Все пак обясни, че дори и да не посещава сервиз, гаранцията е валидна до края. Тя е различна от това което знаех – за батерия 8 години без никакво ограничение на пробег и брой зареждания, за целия автомобил 3 години или 160 хил.км, за двигател – 10 години или 500 х. км. Почти всички проблеми , които са установени от началото на продажбите на автомобила можело да се отстранят по интернет софтуерно. Все пак се замислям, в автомобила има и доста механични компоненти – ходова част, спирачна уредба, кормилна уредба и т.н.[/quote]Здрасти Nio,
Ако имаш възможност – не се занимавай с лизинг
Както сам си установил много са неяснотите за тези коли, особено за нашата страна.
Относно ремонтите мога да те посъветвам да не се притесняваш – сигурен съм че съвсем скоро ще се свържеш с останалите собственици на Тесли и други електрически коли и ще обмените нужната информация.
От поста ти ясно си личи, че си се влюбил в колата – невероятна е и не само поради факта, че ще си я зареждаш в гаража
Пожелавам ти да се наслаждаваш на това “бижу” B) B) B)Plamen Petrov
Member[quote=”nio” post=638]Пробегът му при нормално шофиране е достатъчен за прекосяване на цялата ни родина.
Но имаме проблем със сервиза – няма такъв тук. Все пак обясни, че дори и да не посещава сервиз, гаранцията е валидна до края. Тя е различна от това което знаех – за батерия 8 години без никакво ограничение на пробег и брой зареждания, за целия автомобил 3 години или 160 хил.км, за двигател – 10 години или 500 х. км. Почти всички проблеми , които са установени от началото на продажбите на автомобила можело да се отстранят по интернет софтуерно. Все пак се замислям, в автомобила има и доста механични компоненти – ходова част, спирачна уредба, кормилна уредба и т.н.[/quote]Здрасти Nio,
Ако имаш възможност – не се занимавай с лизинг
Както сам си установил много са неяснотите за тези коли, особено за нашата страна.
Относно ремонтите мога да те посъветвам да не се притесняваш – сигурен съм че съвсем скоро ще се свържеш с останалите собственици на Тесли и други електрически коли и ще обмените нужната информация.
От поста ти ясно си личи, че си се влюбил в колата – невероятна е и не само поради факта, че ще си я зареждаш в гаража
Пожелавам ти да се наслаждаваш на това “бижу” B) B) B)Plamen Petrov
Member[quote=”nio” post=638]Пробегът му при нормално шофиране е достатъчен за прекосяване на цялата ни родина.
Но имаме проблем със сервиза – няма такъв тук. Все пак обясни, че дори и да не посещава сервиз, гаранцията е валидна до края. Тя е различна от това което знаех – за батерия 8 години без никакво ограничение на пробег и брой зареждания, за целия автомобил 3 години или 160 хил.км, за двигател – 10 години или 500 х. км. Почти всички проблеми , които са установени от началото на продажбите на автомобила можело да се отстранят по интернет софтуерно. Все пак се замислям, в автомобила има и доста механични компоненти – ходова част, спирачна уредба, кормилна уредба и т.н.[/quote]Здрасти Nio,
Ако имаш възможност – не се занимавай с лизинг
Както сам си установил много са неяснотите за тези коли, особено за нашата страна.
Относно ремонтите мога да те посъветвам да не се притесняваш – сигурен съм че съвсем скоро ще се свържеш с останалите собственици на Тесли и други електрически коли и ще обмените нужната информация.
От поста ти ясно си личи, че си се влюбил в колата – невероятна е и не само поради факта, че ще си я зареждаш в гаража
Пожелавам ти да се наслаждаваш на това “бижу” B) B) B)Plamen Petrov
Member[quote=”nio” post=638]Пробегът му при нормално шофиране е достатъчен за прекосяване на цялата ни родина.
Но имаме проблем със сервиза – няма такъв тук. Все пак обясни, че дори и да не посещава сервиз, гаранцията е валидна до края. Тя е различна от това което знаех – за батерия 8 години без никакво ограничение на пробег и брой зареждания, за целия автомобил 3 години или 160 хил.км, за двигател – 10 години или 500 х. км. Почти всички проблеми , които са установени от началото на продажбите на автомобила можело да се отстранят по интернет софтуерно. Все пак се замислям, в автомобила има и доста механични компоненти – ходова част, спирачна уредба, кормилна уредба и т.н.[/quote]Здрасти Nio,
Ако имаш възможност – не се занимавай с лизинг
Както сам си установил много са неяснотите за тези коли, особено за нашата страна.
Относно ремонтите мога да те посъветвам да не се притесняваш – сигурен съм че съвсем скоро ще се свържеш с останалите собственици на Тесли и други електрически коли и ще обмените нужната информация.
От поста ти ясно си личи, че си се влюбил в колата – невероятна е и не само поради факта, че ще си я зареждаш в гаража
Пожелавам ти да се наслаждаваш на това “бижу” B) B) B)Plamen Petrov
Member[quote=”nio” post=638]Пробегът му при нормално шофиране е достатъчен за прекосяване на цялата ни родина.
Но имаме проблем със сервиза – няма такъв тук. Все пак обясни, че дори и да не посещава сервиз, гаранцията е валидна до края. Тя е различна от това което знаех – за батерия 8 години без никакво ограничение на пробег и брой зареждания, за целия автомобил 3 години или 160 хил.км, за двигател – 10 години или 500 х. км. Почти всички проблеми , които са установени от началото на продажбите на автомобила можело да се отстранят по интернет софтуерно. Все пак се замислям, в автомобила има и доста механични компоненти – ходова част, спирачна уредба, кормилна уредба и т.н.[/quote]Здрасти Nio,
Ако имаш възможност – не се занимавай с лизинг
Както сам си установил много са неяснотите за тези коли, особено за нашата страна.
Относно ремонтите мога да те посъветвам да не се притесняваш – сигурен съм че съвсем скоро ще се свържеш с останалите собственици на Тесли и други електрически коли и ще обмените нужната информация.
От поста ти ясно си личи, че си се влюбил в колата – невероятна е и не само поради факта, че ще си я зареждаш в гаража
Пожелавам ти да се наслаждаваш на това “бижу” B) B) B)Plamen Petrov
Member[quote=”nio” post=638]Пробегът му при нормално шофиране е достатъчен за прекосяване на цялата ни родина.
Но имаме проблем със сервиза – няма такъв тук. Все пак обясни, че дори и да не посещава сервиз, гаранцията е валидна до края. Тя е различна от това което знаех – за батерия 8 години без никакво ограничение на пробег и брой зареждания, за целия автомобил 3 години или 160 хил.км, за двигател – 10 години или 500 х. км. Почти всички проблеми , които са установени от началото на продажбите на автомобила можело да се отстранят по интернет софтуерно. Все пак се замислям, в автомобила има и доста механични компоненти – ходова част, спирачна уредба, кормилна уредба и т.н.[/quote]Здрасти Nio,
Ако имаш възможност – не се занимавай с лизинг
Както сам си установил много са неяснотите за тези коли, особено за нашата страна.
Относно ремонтите мога да те посъветвам да не се притесняваш – сигурен съм че съвсем скоро ще се свържеш с останалите собственици на Тесли и други електрически коли и ще обмените нужната информация.
От поста ти ясно си личи, че си се влюбил в колата – невероятна е и не само поради факта, че ще си я зареждаш в гаража
Пожелавам ти да се наслаждаваш на това “бижу” B) B) B)Plamen Petrov
Member[quote=”nio” post=638]Пробегът му при нормално шофиране е достатъчен за прекосяване на цялата ни родина.
Но имаме проблем със сервиза – няма такъв тук. Все пак обясни, че дори и да не посещава сервиз, гаранцията е валидна до края. Тя е различна от това което знаех – за батерия 8 години без никакво ограничение на пробег и брой зареждания, за целия автомобил 3 години или 160 хил.км, за двигател – 10 години или 500 х. км. Почти всички проблеми , които са установени от началото на продажбите на автомобила можело да се отстранят по интернет софтуерно. Все пак се замислям, в автомобила има и доста механични компоненти – ходова част, спирачна уредба, кормилна уредба и т.н.[/quote]Здрасти Nio,
Ако имаш възможност – не се занимавай с лизинг
Както сам си установил много са неяснотите за тези коли, особено за нашата страна.
Относно ремонтите мога да те посъветвам да не се притесняваш – сигурен съм че съвсем скоро ще се свържеш с останалите собственици на Тесли и други електрически коли и ще обмените нужната информация.
От поста ти ясно си личи, че си се влюбил в колата – невероятна е и не само поради факта, че ще си я зареждаш в гаража
Пожелавам ти да се наслаждаваш на това “бижу” B) B) B)Plamen Petrov
Member[quote=”nio” post=638]Пробегът му при нормално шофиране е достатъчен за прекосяване на цялата ни родина.
Но имаме проблем със сервиза – няма такъв тук. Все пак обясни, че дори и да не посещава сервиз, гаранцията е валидна до края. Тя е различна от това което знаех – за батерия 8 години без никакво ограничение на пробег и брой зареждания, за целия автомобил 3 години или 160 хил.км, за двигател – 10 години или 500 х. км. Почти всички проблеми , които са установени от началото на продажбите на автомобила можело да се отстранят по интернет софтуерно. Все пак се замислям, в автомобила има и доста механични компоненти – ходова част, спирачна уредба, кормилна уредба и т.н.[/quote]Здрасти Nio,
Ако имаш възможност – не се занимавай с лизинг
Както сам си установил много са неяснотите за тези коли, особено за нашата страна.
Относно ремонтите мога да те посъветвам да не се притесняваш – сигурен съм че съвсем скоро ще се свържеш с останалите собственици на Тесли и други електрически коли и ще обмените нужната информация.
От поста ти ясно си личи, че си се влюбил в колата – невероятна е и не само поради факта, че ще си я зареждаш в гаража
Пожелавам ти да се наслаждаваш на това “бижу” B) B) B)Plamen Petrov
Member[quote=”nio” post=638]Пробегът му при нормално шофиране е достатъчен за прекосяване на цялата ни родина.
Но имаме проблем със сервиза – няма такъв тук. Все пак обясни, че дори и да не посещава сервиз, гаранцията е валидна до края. Тя е различна от това което знаех – за батерия 8 години без никакво ограничение на пробег и брой зареждания, за целия автомобил 3 години или 160 хил.км, за двигател – 10 години или 500 х. км. Почти всички проблеми , които са установени от началото на продажбите на автомобила можело да се отстранят по интернет софтуерно. Все пак се замислям, в автомобила има и доста механични компоненти – ходова част, спирачна уредба, кормилна уредба и т.н.[/quote]Здрасти Nio,
Ако имаш възможност – не се занимавай с лизинг
Както сам си установил много са неяснотите за тези коли, особено за нашата страна.
Относно ремонтите мога да те посъветвам да не се притесняваш – сигурен съм че съвсем скоро ще се свържеш с останалите собственици на Тесли и други електрически коли и ще обмените нужната информация.
От поста ти ясно си личи, че си се влюбил в колата – невероятна е и не само поради факта, че ще си я зареждаш в гаража
Пожелавам ти да се наслаждаваш на това “бижу” B) B) B)Plamen Petrov
Memberда съживим малко темата с нещо русо :blink:
Plamen Petrov
Memberда съживим малко темата с нещо русо :blink:
Plamen Petrov
Memberда съживим малко темата с нещо русо :blink:
-
AuthorPosts