Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
Илиян ЗвездоброевMember
[quote=”nio” post=976]Иска ми се в сайта да има секция за конвертиране на автомобили. Или къде да пишем, ако няма да има, в коя друга тема?[/quote]
Ами то май има – ето тук http://www.ecars.bg/forum/elektricheski-koli-vanove-4wd/9-konversii
Илиян ЗвездоброевMember[quote=”nio” post=976]Иска ми се в сайта да има секция за конвертиране на автомобили. Или къде да пишем, ако няма да има, в коя друга тема?[/quote]
Ами то май има – ето тук http://www.ecars.bg/forum/elektricheski-koli-vanove-4wd/9-konversii
Илиян ЗвездоброевMember[quote=”nio” post=976]Иска ми се в сайта да има секция за конвертиране на автомобили. Или къде да пишем, ако няма да има, в коя друга тема?[/quote]
Ами то май има – ето тук http://www.ecars.bg/forum/elektricheski-koli-vanove-4wd/9-konversii
Илиян ЗвездоброевMember[quote=”nio” post=975]Защо не сега? Какво ти пречи да имаш електромобил сега? Какъв искаш?[/quote]
Добри въпроси 🙂 Ами честно казано причините са няколко:
1. Не съм сигурен, че мога да събера пари дори и за най-евтиния вариант, а не съм привърженик на нещата на кредит
2. Няма нито един модел на пазара, който наистина да ме е грабнал, да го поискам, и да си кажа – това е Колата!
3. Според мен технологията и трябва още време да се развие, най-вече заради батериите, и някак си не чувствам че точно сега е момента.
4. Много важно според мен е да имам гараж, за да мога да си зареждам вкъщи. Не искам да разчитам само на публичните зарядни станции. Това означава да сменя мястото, което живея, за което ми е необходимо много време, пари и разправия.
5. Ти сам каза, че Туизи е удобно за в града, и за втора кола. Т.е. няма да мога да си позволя другата кола за извънградско, макар че караме с приятелката ми 95%, ако не и 99% в града.
6. Самият аз много не обичам да шофирам. Но това не пречи да ми е страшно интересна темата за електромобилите 🙂Та така 🙂
Илиян ЗвездоброевMember[quote=”nio” post=975]Защо не сега? Какво ти пречи да имаш електромобил сега? Какъв искаш?[/quote]
Добри въпроси 🙂 Ами честно казано причините са няколко:
1. Не съм сигурен, че мога да събера пари дори и за най-евтиния вариант, а не съм привърженик на нещата на кредит
2. Няма нито един модел на пазара, който наистина да ме е грабнал, да го поискам, и да си кажа – това е Колата!
3. Според мен технологията и трябва още време да се развие, най-вече заради батериите, и някак си не чувствам че точно сега е момента.
4. Много важно според мен е да имам гараж, за да мога да си зареждам вкъщи. Не искам да разчитам само на публичните зарядни станции. Това означава да сменя мястото, което живея, за което ми е необходимо много време, пари и разправия.
5. Ти сам каза, че Туизи е удобно за в града, и за втора кола. Т.е. няма да мога да си позволя другата кола за извънградско, макар че караме с приятелката ми 95%, ако не и 99% в града.
6. Самият аз много не обичам да шофирам. Но това не пречи да ми е страшно интересна темата за електромобилите 🙂Та така 🙂
Илиян ЗвездоброевMember[quote=”nio” post=975]Защо не сега? Какво ти пречи да имаш електромобил сега? Какъв искаш?[/quote]
Добри въпроси 🙂 Ами честно казано причините са няколко:
1. Не съм сигурен, че мога да събера пари дори и за най-евтиния вариант, а не съм привърженик на нещата на кредит
2. Няма нито един модел на пазара, който наистина да ме е грабнал, да го поискам, и да си кажа – това е Колата!
3. Според мен технологията и трябва още време да се развие, най-вече заради батериите, и някак си не чувствам че точно сега е момента.
4. Много важно според мен е да имам гараж, за да мога да си зареждам вкъщи. Не искам да разчитам само на публичните зарядни станции. Това означава да сменя мястото, което живея, за което ми е необходимо много време, пари и разправия.
5. Ти сам каза, че Туизи е удобно за в града, и за втора кола. Т.е. няма да мога да си позволя другата кола за извънградско, макар че караме с приятелката ми 95%, ако не и 99% в града.
6. Самият аз много не обичам да шофирам. Но това не пречи да ми е страшно интересна темата за електромобилите 🙂Та така 🙂
Илиян ЗвездоброевMember[quote=”nio” post=975]Защо не сега? Какво ти пречи да имаш електромобил сега? Какъв искаш?[/quote]
Добри въпроси 🙂 Ами честно казано причините са няколко:
1. Не съм сигурен, че мога да събера пари дори и за най-евтиния вариант, а не съм привърженик на нещата на кредит
2. Няма нито един модел на пазара, който наистина да ме е грабнал, да го поискам, и да си кажа – това е Колата!
3. Според мен технологията и трябва още време да се развие, най-вече заради батериите, и някак си не чувствам че точно сега е момента.
4. Много важно според мен е да имам гараж, за да мога да си зареждам вкъщи. Не искам да разчитам само на публичните зарядни станции. Това означава да сменя мястото, което живея, за което ми е необходимо много време, пари и разправия.
5. Ти сам каза, че Туизи е удобно за в града, и за втора кола. Т.е. няма да мога да си позволя другата кола за извънградско, макар че караме с приятелката ми 95%, ако не и 99% в града.
6. Самият аз много не обичам да шофирам. Но това не пречи да ми е страшно интересна темата за електромобилите 🙂Та така 🙂
Илиян ЗвездоброевMember[quote=”nio” post=975]Защо не сега? Какво ти пречи да имаш електромобил сега? Какъв искаш?[/quote]
Добри въпроси 🙂 Ами честно казано причините са няколко:
1. Не съм сигурен, че мога да събера пари дори и за най-евтиния вариант, а не съм привърженик на нещата на кредит
2. Няма нито един модел на пазара, който наистина да ме е грабнал, да го поискам, и да си кажа – това е Колата!
3. Според мен технологията и трябва още време да се развие, най-вече заради батериите, и някак си не чувствам че точно сега е момента.
4. Много важно според мен е да имам гараж, за да мога да си зареждам вкъщи. Не искам да разчитам само на публичните зарядни станции. Това означава да сменя мястото, което живея, за което ми е необходимо много време, пари и разправия.
5. Ти сам каза, че Туизи е удобно за в града, и за втора кола. Т.е. няма да мога да си позволя другата кола за извънградско, макар че караме с приятелката ми 95%, ако не и 99% в града.
6. Самият аз много не обичам да шофирам. Но това не пречи да ми е страшно интересна темата за електромобилите 🙂Та така 🙂
Илиян ЗвездоброевMember[quote=”nio” post=975]Защо не сега? Какво ти пречи да имаш електромобил сега? Какъв искаш?[/quote]
Добри въпроси 🙂 Ами честно казано причините са няколко:
1. Не съм сигурен, че мога да събера пари дори и за най-евтиния вариант, а не съм привърженик на нещата на кредит
2. Няма нито един модел на пазара, който наистина да ме е грабнал, да го поискам, и да си кажа – това е Колата!
3. Според мен технологията и трябва още време да се развие, най-вече заради батериите, и някак си не чувствам че точно сега е момента.
4. Много важно според мен е да имам гараж, за да мога да си зареждам вкъщи. Не искам да разчитам само на публичните зарядни станции. Това означава да сменя мястото, което живея, за което ми е необходимо много време, пари и разправия.
5. Ти сам каза, че Туизи е удобно за в града, и за втора кола. Т.е. няма да мога да си позволя другата кола за извънградско, макар че караме с приятелката ми 95%, ако не и 99% в града.
6. Самият аз много не обичам да шофирам. Но това не пречи да ми е страшно интересна темата за електромобилите 🙂Та така 🙂
Илиян ЗвездоброевMember[quote=”nio” post=975]Защо не сега? Какво ти пречи да имаш електромобил сега? Какъв искаш?[/quote]
Добри въпроси 🙂 Ами честно казано причините са няколко:
1. Не съм сигурен, че мога да събера пари дори и за най-евтиния вариант, а не съм привърженик на нещата на кредит
2. Няма нито един модел на пазара, който наистина да ме е грабнал, да го поискам, и да си кажа – това е Колата!
3. Според мен технологията и трябва още време да се развие, най-вече заради батериите, и някак си не чувствам че точно сега е момента.
4. Много важно според мен е да имам гараж, за да мога да си зареждам вкъщи. Не искам да разчитам само на публичните зарядни станции. Това означава да сменя мястото, което живея, за което ми е необходимо много време, пари и разправия.
5. Ти сам каза, че Туизи е удобно за в града, и за втора кола. Т.е. няма да мога да си позволя другата кола за извънградско, макар че караме с приятелката ми 95%, ако не и 99% в града.
6. Самият аз много не обичам да шофирам. Но това не пречи да ми е страшно интересна темата за електромобилите 🙂Та така 🙂
Илиян ЗвездоброевMember[quote=”nio” post=975]Защо не сега? Какво ти пречи да имаш електромобил сега? Какъв искаш?[/quote]
Добри въпроси 🙂 Ами честно казано причините са няколко:
1. Не съм сигурен, че мога да събера пари дори и за най-евтиния вариант, а не съм привърженик на нещата на кредит
2. Няма нито един модел на пазара, който наистина да ме е грабнал, да го поискам, и да си кажа – това е Колата!
3. Според мен технологията и трябва още време да се развие, най-вече заради батериите, и някак си не чувствам че точно сега е момента.
4. Много важно според мен е да имам гараж, за да мога да си зареждам вкъщи. Не искам да разчитам само на публичните зарядни станции. Това означава да сменя мястото, което живея, за което ми е необходимо много време, пари и разправия.
5. Ти сам каза, че Туизи е удобно за в града, и за втора кола. Т.е. няма да мога да си позволя другата кола за извънградско, макар че караме с приятелката ми 95%, ако не и 99% в града.
6. Самият аз много не обичам да шофирам. Но това не пречи да ми е страшно интересна темата за електромобилите 🙂Та така 🙂
Илиян ЗвездоброевMember[quote=”nio” post=975]Защо не сега? Какво ти пречи да имаш електромобил сега? Какъв искаш?[/quote]
Добри въпроси 🙂 Ами честно казано причините са няколко:
1. Не съм сигурен, че мога да събера пари дори и за най-евтиния вариант, а не съм привърженик на нещата на кредит
2. Няма нито един модел на пазара, който наистина да ме е грабнал, да го поискам, и да си кажа – това е Колата!
3. Според мен технологията и трябва още време да се развие, най-вече заради батериите, и някак си не чувствам че точно сега е момента.
4. Много важно според мен е да имам гараж, за да мога да си зареждам вкъщи. Не искам да разчитам само на публичните зарядни станции. Това означава да сменя мястото, което живея, за което ми е необходимо много време, пари и разправия.
5. Ти сам каза, че Туизи е удобно за в града, и за втора кола. Т.е. няма да мога да си позволя другата кола за извънградско, макар че караме с приятелката ми 95%, ако не и 99% в града.
6. Самият аз много не обичам да шофирам. Но това не пречи да ми е страшно интересна темата за електромобилите 🙂Та така 🙂
Илиян ЗвездоброевMemberСпоред мен истината е някъде по средата, и никоя от двете крайности не е добра. А и те нещата си идват сами по местата – ако примерно се прибера с 22% батерия вечерта – естествено, че ще заредя, за да съм сигурен, че утре няма да остана на пътя, и няма зорлем да разреждам до 0, с риск да не мога да се прибера. Според случая. В друг ден ще съм останал на 8% като се прибера и пак ще заредя.
Както бензиновата кола – никога не изстискваш резервоара, защото не знаеш колко километра може да караш на мигаща лампа за бензина. А при електромобила не е възможно да дойде някой приятел с една дамаджана ток и да потеглиш пак 🙂
Така, че мисля ограничения не трябва да се налагат, а човек да кара както му е най-удобно, за останалото трябва да се е погрижил производителя.
Освен това нещата, които дискутираме са свързани с днешните несъвъшенства на батериите в електромобилите. С нетърпение чакам революция в тях (вярвам поне от фабриката на Мъск), и тази тема няма да седи на дневен ред, а старите модели ще подлежат на Upgrade. Който измисли читава батерия, при това развитие на електромобилите ще стане богат (чувал съм че отдавна има перфектни технологии за батерии, но лицензите са закупени от петролните компании).Някой ден и аз ще имам електромобил, живи и здрави – пожелавам го на всички, които още си нямаме.
Илиян ЗвездоброевMemberСпоред мен истината е някъде по средата, и никоя от двете крайности не е добра. А и те нещата си идват сами по местата – ако примерно се прибера с 22% батерия вечерта – естествено, че ще заредя, за да съм сигурен, че утре няма да остана на пътя, и няма зорлем да разреждам до 0, с риск да не мога да се прибера. Според случая. В друг ден ще съм останал на 8% като се прибера и пак ще заредя.
Както бензиновата кола – никога не изстискваш резервоара, защото не знаеш колко километра може да караш на мигаща лампа за бензина. А при електромобила не е възможно да дойде някой приятел с една дамаджана ток и да потеглиш пак 🙂
Така, че мисля ограничения не трябва да се налагат, а човек да кара както му е най-удобно, за останалото трябва да се е погрижил производителя.
Освен това нещата, които дискутираме са свързани с днешните несъвъшенства на батериите в електромобилите. С нетърпение чакам революция в тях (вярвам поне от фабриката на Мъск), и тази тема няма да седи на дневен ред, а старите модели ще подлежат на Upgrade. Който измисли читава батерия, при това развитие на електромобилите ще стане богат (чувал съм че отдавна има перфектни технологии за батерии, но лицензите са закупени от петролните компании).Някой ден и аз ще имам електромобил, живи и здрави – пожелавам го на всички, които още си нямаме.
Илиян ЗвездоброевMemberСпоред мен истината е някъде по средата, и никоя от двете крайности не е добра. А и те нещата си идват сами по местата – ако примерно се прибера с 22% батерия вечерта – естествено, че ще заредя, за да съм сигурен, че утре няма да остана на пътя, и няма зорлем да разреждам до 0, с риск да не мога да се прибера. Според случая. В друг ден ще съм останал на 8% като се прибера и пак ще заредя.
Както бензиновата кола – никога не изстискваш резервоара, защото не знаеш колко километра може да караш на мигаща лампа за бензина. А при електромобила не е възможно да дойде някой приятел с една дамаджана ток и да потеглиш пак 🙂
Така, че мисля ограничения не трябва да се налагат, а човек да кара както му е най-удобно, за останалото трябва да се е погрижил производителя.
Освен това нещата, които дискутираме са свързани с днешните несъвъшенства на батериите в електромобилите. С нетърпение чакам революция в тях (вярвам поне от фабриката на Мъск), и тази тема няма да седи на дневен ред, а старите модели ще подлежат на Upgrade. Който измисли читава батерия, при това развитие на електромобилите ще стане богат (чувал съм че отдавна има перфектни технологии за батерии, но лицензите са закупени от петролните компании).Някой ден и аз ще имам електромобил, живи и здрави – пожелавам го на всички, които още си нямаме.
-
AuthorPosts