Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
Илиян ЗвездоброевMember
Според мен истината е някъде по средата, и никоя от двете крайности не е добра. А и те нещата си идват сами по местата – ако примерно се прибера с 22% батерия вечерта – естествено, че ще заредя, за да съм сигурен, че утре няма да остана на пътя, и няма зорлем да разреждам до 0, с риск да не мога да се прибера. Според случая. В друг ден ще съм останал на 8% като се прибера и пак ще заредя.
Както бензиновата кола – никога не изстискваш резервоара, защото не знаеш колко километра може да караш на мигаща лампа за бензина. А при електромобила не е възможно да дойде някой приятел с една дамаджана ток и да потеглиш пак 🙂
Така, че мисля ограничения не трябва да се налагат, а човек да кара както му е най-удобно, за останалото трябва да се е погрижил производителя.
Освен това нещата, които дискутираме са свързани с днешните несъвъшенства на батериите в електромобилите. С нетърпение чакам революция в тях (вярвам поне от фабриката на Мъск), и тази тема няма да седи на дневен ред, а старите модели ще подлежат на Upgrade. Който измисли читава батерия, при това развитие на електромобилите ще стане богат (чувал съм че отдавна има перфектни технологии за батерии, но лицензите са закупени от петролните компании).Някой ден и аз ще имам електромобил, живи и здрави – пожелавам го на всички, които още си нямаме.
Илиян ЗвездоброевMemberСпоред мен истината е някъде по средата, и никоя от двете крайности не е добра. А и те нещата си идват сами по местата – ако примерно се прибера с 22% батерия вечерта – естествено, че ще заредя, за да съм сигурен, че утре няма да остана на пътя, и няма зорлем да разреждам до 0, с риск да не мога да се прибера. Според случая. В друг ден ще съм останал на 8% като се прибера и пак ще заредя.
Както бензиновата кола – никога не изстискваш резервоара, защото не знаеш колко километра може да караш на мигаща лампа за бензина. А при електромобила не е възможно да дойде някой приятел с една дамаджана ток и да потеглиш пак 🙂
Така, че мисля ограничения не трябва да се налагат, а човек да кара както му е най-удобно, за останалото трябва да се е погрижил производителя.
Освен това нещата, които дискутираме са свързани с днешните несъвъшенства на батериите в електромобилите. С нетърпение чакам революция в тях (вярвам поне от фабриката на Мъск), и тази тема няма да седи на дневен ред, а старите модели ще подлежат на Upgrade. Който измисли читава батерия, при това развитие на електромобилите ще стане богат (чувал съм че отдавна има перфектни технологии за батерии, но лицензите са закупени от петролните компании).Някой ден и аз ще имам електромобил, живи и здрави – пожелавам го на всички, които още си нямаме.
Илиян ЗвездоброевMemberСпоред мен истината е някъде по средата, и никоя от двете крайности не е добра. А и те нещата си идват сами по местата – ако примерно се прибера с 22% батерия вечерта – естествено, че ще заредя, за да съм сигурен, че утре няма да остана на пътя, и няма зорлем да разреждам до 0, с риск да не мога да се прибера. Според случая. В друг ден ще съм останал на 8% като се прибера и пак ще заредя.
Както бензиновата кола – никога не изстискваш резервоара, защото не знаеш колко километра може да караш на мигаща лампа за бензина. А при електромобила не е възможно да дойде някой приятел с една дамаджана ток и да потеглиш пак 🙂
Така, че мисля ограничения не трябва да се налагат, а човек да кара както му е най-удобно, за останалото трябва да се е погрижил производителя.
Освен това нещата, които дискутираме са свързани с днешните несъвъшенства на батериите в електромобилите. С нетърпение чакам революция в тях (вярвам поне от фабриката на Мъск), и тази тема няма да седи на дневен ред, а старите модели ще подлежат на Upgrade. Който измисли читава батерия, при това развитие на електромобилите ще стане богат (чувал съм че отдавна има перфектни технологии за батерии, но лицензите са закупени от петролните компании).Някой ден и аз ще имам електромобил, живи и здрави – пожелавам го на всички, които още си нямаме.
Илиян ЗвездоброевMemberСпоред мен истината е някъде по средата, и никоя от двете крайности не е добра. А и те нещата си идват сами по местата – ако примерно се прибера с 22% батерия вечерта – естествено, че ще заредя, за да съм сигурен, че утре няма да остана на пътя, и няма зорлем да разреждам до 0, с риск да не мога да се прибера. Според случая. В друг ден ще съм останал на 8% като се прибера и пак ще заредя.
Както бензиновата кола – никога не изстискваш резервоара, защото не знаеш колко километра може да караш на мигаща лампа за бензина. А при електромобила не е възможно да дойде някой приятел с една дамаджана ток и да потеглиш пак 🙂
Така, че мисля ограничения не трябва да се налагат, а човек да кара както му е най-удобно, за останалото трябва да се е погрижил производителя.
Освен това нещата, които дискутираме са свързани с днешните несъвъшенства на батериите в електромобилите. С нетърпение чакам революция в тях (вярвам поне от фабриката на Мъск), и тази тема няма да седи на дневен ред, а старите модели ще подлежат на Upgrade. Който измисли читава батерия, при това развитие на електромобилите ще стане богат (чувал съм че отдавна има перфектни технологии за батерии, но лицензите са закупени от петролните компании).Някой ден и аз ще имам електромобил, живи и здрави – пожелавам го на всички, които още си нямаме.
Илиян ЗвездоброевMemberСпоред мен истината е някъде по средата, и никоя от двете крайности не е добра. А и те нещата си идват сами по местата – ако примерно се прибера с 22% батерия вечерта – естествено, че ще заредя, за да съм сигурен, че утре няма да остана на пътя, и няма зорлем да разреждам до 0, с риск да не мога да се прибера. Според случая. В друг ден ще съм останал на 8% като се прибера и пак ще заредя.
Както бензиновата кола – никога не изстискваш резервоара, защото не знаеш колко километра може да караш на мигаща лампа за бензина. А при електромобила не е възможно да дойде някой приятел с една дамаджана ток и да потеглиш пак 🙂
Така, че мисля ограничения не трябва да се налагат, а човек да кара както му е най-удобно, за останалото трябва да се е погрижил производителя.
Освен това нещата, които дискутираме са свързани с днешните несъвъшенства на батериите в електромобилите. С нетърпение чакам революция в тях (вярвам поне от фабриката на Мъск), и тази тема няма да седи на дневен ред, а старите модели ще подлежат на Upgrade. Който измисли читава батерия, при това развитие на електромобилите ще стане богат (чувал съм че отдавна има перфектни технологии за батерии, но лицензите са закупени от петролните компании).Някой ден и аз ще имам електромобил, живи и здрави – пожелавам го на всички, които още си нямаме.
Илиян ЗвездоброевMemberСпоред мен истината е някъде по средата, и никоя от двете крайности не е добра. А и те нещата си идват сами по местата – ако примерно се прибера с 22% батерия вечерта – естествено, че ще заредя, за да съм сигурен, че утре няма да остана на пътя, и няма зорлем да разреждам до 0, с риск да не мога да се прибера. Според случая. В друг ден ще съм останал на 8% като се прибера и пак ще заредя.
Както бензиновата кола – никога не изстискваш резервоара, защото не знаеш колко километра може да караш на мигаща лампа за бензина. А при електромобила не е възможно да дойде някой приятел с една дамаджана ток и да потеглиш пак 🙂
Така, че мисля ограничения не трябва да се налагат, а човек да кара както му е най-удобно, за останалото трябва да се е погрижил производителя.
Освен това нещата, които дискутираме са свързани с днешните несъвъшенства на батериите в електромобилите. С нетърпение чакам революция в тях (вярвам поне от фабриката на Мъск), и тази тема няма да седи на дневен ред, а старите модели ще подлежат на Upgrade. Който измисли читава батерия, при това развитие на електромобилите ще стане богат (чувал съм че отдавна има перфектни технологии за батерии, но лицензите са закупени от петролните компании).Някой ден и аз ще имам електромобил, живи и здрави – пожелавам го на всички, които още си нямаме.
Илиян ЗвездоброевMemberАз ги намирам тук – http://www.plugshare.com/
Но май има още 1 куп сайтове, които дават информация.Илиян ЗвездоброевMemberАз ги намирам тук – http://www.plugshare.com/
Но май има още 1 куп сайтове, които дават информация.Илиян ЗвездоброевMemberАз ги намирам тук – http://www.plugshare.com/
Но май има още 1 куп сайтове, които дават информация.Илиян ЗвездоброевMemberАз ги намирам тук – http://www.plugshare.com/
Но май има още 1 куп сайтове, които дават информация.Илиян ЗвездоброевMemberАз ги намирам тук – http://www.plugshare.com/
Но май има още 1 куп сайтове, които дават информация.Илиян ЗвездоброевMemberАз ги намирам тук – http://www.plugshare.com/
Но май има още 1 куп сайтове, които дават информация.Илиян ЗвездоброевMemberАз ги намирам тук – http://www.plugshare.com/
Но май има още 1 куп сайтове, които дават информация.Илиян ЗвездоброевMemberАз ги намирам тук – http://www.plugshare.com/
Но май има още 1 куп сайтове, които дават информация.Илиян ЗвездоброевMemberАз ги намирам тук – http://www.plugshare.com/
Но май има още 1 куп сайтове, които дават информация. -
AuthorPosts