Forum Replies Created

Viewing 15 posts - 1,996 through 2,010 (of 2,419 total)
  • Author
    Posts
  • in reply to: Всичко за Туизи #25458

    Според мен истината е някъде по средата, и никоя от двете крайности не е добра. А и те нещата си идват сами по местата – ако примерно се прибера с 22% батерия вечерта – естествено, че ще заредя, за да съм сигурен, че утре няма да остана на пътя, и няма зорлем да разреждам до 0, с риск да не мога да се прибера. Според случая. В друг ден ще съм останал на 8% като се прибера и пак ще заредя.
    Както бензиновата кола – никога не изстискваш резервоара, защото не знаеш колко километра може да караш на мигаща лампа за бензина. А при електромобила не е възможно да дойде някой приятел с една дамаджана ток и да потеглиш пак 🙂
    Така, че мисля ограничения не трябва да се налагат, а човек да кара както му е най-удобно, за останалото трябва да се е погрижил производителя.
    Освен това нещата, които дискутираме са свързани с днешните несъвъшенства на батериите в електромобилите. С нетърпение чакам революция в тях (вярвам поне от фабриката на Мъск), и тази тема няма да седи на дневен ред, а старите модели ще подлежат на Upgrade. Който измисли читава батерия, при това развитие на електромобилите ще стане богат (чувал съм че отдавна има перфектни технологии за батерии, но лицензите са закупени от петролните компании).

    Някой ден и аз ще имам електромобил, живи и здрави – пожелавам го на всички, които още си нямаме.

    in reply to: Всичко за Туизи #25461

    Според мен истината е някъде по средата, и никоя от двете крайности не е добра. А и те нещата си идват сами по местата – ако примерно се прибера с 22% батерия вечерта – естествено, че ще заредя, за да съм сигурен, че утре няма да остана на пътя, и няма зорлем да разреждам до 0, с риск да не мога да се прибера. Според случая. В друг ден ще съм останал на 8% като се прибера и пак ще заредя.
    Както бензиновата кола – никога не изстискваш резервоара, защото не знаеш колко километра може да караш на мигаща лампа за бензина. А при електромобила не е възможно да дойде някой приятел с една дамаджана ток и да потеглиш пак 🙂
    Така, че мисля ограничения не трябва да се налагат, а човек да кара както му е най-удобно, за останалото трябва да се е погрижил производителя.
    Освен това нещата, които дискутираме са свързани с днешните несъвъшенства на батериите в електромобилите. С нетърпение чакам революция в тях (вярвам поне от фабриката на Мъск), и тази тема няма да седи на дневен ред, а старите модели ще подлежат на Upgrade. Който измисли читава батерия, при това развитие на електромобилите ще стане богат (чувал съм че отдавна има перфектни технологии за батерии, но лицензите са закупени от петролните компании).

    Някой ден и аз ще имам електромобил, живи и здрави – пожелавам го на всички, които още си нямаме.

    in reply to: Всичко за Туизи #25462

    Според мен истината е някъде по средата, и никоя от двете крайности не е добра. А и те нещата си идват сами по местата – ако примерно се прибера с 22% батерия вечерта – естествено, че ще заредя, за да съм сигурен, че утре няма да остана на пътя, и няма зорлем да разреждам до 0, с риск да не мога да се прибера. Според случая. В друг ден ще съм останал на 8% като се прибера и пак ще заредя.
    Както бензиновата кола – никога не изстискваш резервоара, защото не знаеш колко километра може да караш на мигаща лампа за бензина. А при електромобила не е възможно да дойде някой приятел с една дамаджана ток и да потеглиш пак 🙂
    Така, че мисля ограничения не трябва да се налагат, а човек да кара както му е най-удобно, за останалото трябва да се е погрижил производителя.
    Освен това нещата, които дискутираме са свързани с днешните несъвъшенства на батериите в електромобилите. С нетърпение чакам революция в тях (вярвам поне от фабриката на Мъск), и тази тема няма да седи на дневен ред, а старите модели ще подлежат на Upgrade. Който измисли читава батерия, при това развитие на електромобилите ще стане богат (чувал съм че отдавна има перфектни технологии за батерии, но лицензите са закупени от петролните компании).

    Някой ден и аз ще имам електромобил, живи и здрави – пожелавам го на всички, които още си нямаме.

    in reply to: Всичко за Туизи #25484

    Според мен истината е някъде по средата, и никоя от двете крайности не е добра. А и те нещата си идват сами по местата – ако примерно се прибера с 22% батерия вечерта – естествено, че ще заредя, за да съм сигурен, че утре няма да остана на пътя, и няма зорлем да разреждам до 0, с риск да не мога да се прибера. Според случая. В друг ден ще съм останал на 8% като се прибера и пак ще заредя.
    Както бензиновата кола – никога не изстискваш резервоара, защото не знаеш колко километра може да караш на мигаща лампа за бензина. А при електромобила не е възможно да дойде някой приятел с една дамаджана ток и да потеглиш пак 🙂
    Така, че мисля ограничения не трябва да се налагат, а човек да кара както му е най-удобно, за останалото трябва да се е погрижил производителя.
    Освен това нещата, които дискутираме са свързани с днешните несъвъшенства на батериите в електромобилите. С нетърпение чакам революция в тях (вярвам поне от фабриката на Мъск), и тази тема няма да седи на дневен ред, а старите модели ще подлежат на Upgrade. Който измисли читава батерия, при това развитие на електромобилите ще стане богат (чувал съм че отдавна има перфектни технологии за батерии, но лицензите са закупени от петролните компании).

    Някой ден и аз ще имам електромобил, живи и здрави – пожелавам го на всички, които още си нямаме.

    in reply to: Всичко за Туизи #25497

    Според мен истината е някъде по средата, и никоя от двете крайности не е добра. А и те нещата си идват сами по местата – ако примерно се прибера с 22% батерия вечерта – естествено, че ще заредя, за да съм сигурен, че утре няма да остана на пътя, и няма зорлем да разреждам до 0, с риск да не мога да се прибера. Според случая. В друг ден ще съм останал на 8% като се прибера и пак ще заредя.
    Както бензиновата кола – никога не изстискваш резервоара, защото не знаеш колко километра може да караш на мигаща лампа за бензина. А при електромобила не е възможно да дойде някой приятел с една дамаджана ток и да потеглиш пак 🙂
    Така, че мисля ограничения не трябва да се налагат, а човек да кара както му е най-удобно, за останалото трябва да се е погрижил производителя.
    Освен това нещата, които дискутираме са свързани с днешните несъвъшенства на батериите в електромобилите. С нетърпение чакам революция в тях (вярвам поне от фабриката на Мъск), и тази тема няма да седи на дневен ред, а старите модели ще подлежат на Upgrade. Който измисли читава батерия, при това развитие на електромобилите ще стане богат (чувал съм че отдавна има перфектни технологии за батерии, но лицензите са закупени от петролните компании).

    Някой ден и аз ще имам електромобил, живи и здрави – пожелавам го на всички, които още си нямаме.

    in reply to: Всичко за Туизи #25511

    Според мен истината е някъде по средата, и никоя от двете крайности не е добра. А и те нещата си идват сами по местата – ако примерно се прибера с 22% батерия вечерта – естествено, че ще заредя, за да съм сигурен, че утре няма да остана на пътя, и няма зорлем да разреждам до 0, с риск да не мога да се прибера. Според случая. В друг ден ще съм останал на 8% като се прибера и пак ще заредя.
    Както бензиновата кола – никога не изстискваш резервоара, защото не знаеш колко километра може да караш на мигаща лампа за бензина. А при електромобила не е възможно да дойде някой приятел с една дамаджана ток и да потеглиш пак 🙂
    Така, че мисля ограничения не трябва да се налагат, а човек да кара както му е най-удобно, за останалото трябва да се е погрижил производителя.
    Освен това нещата, които дискутираме са свързани с днешните несъвъшенства на батериите в електромобилите. С нетърпение чакам революция в тях (вярвам поне от фабриката на Мъск), и тази тема няма да седи на дневен ред, а старите модели ще подлежат на Upgrade. Който измисли читава батерия, при това развитие на електромобилите ще стане богат (чувал съм че отдавна има перфектни технологии за батерии, но лицензите са закупени от петролните компании).

    Някой ден и аз ще имам електромобил, живи и здрави – пожелавам го на всички, които още си нямаме.

    in reply to: Зарядни станции в БГ #25344

    Аз ги намирам тук – http://www.plugshare.com/
    Но май има още 1 куп сайтове, които дават информация.

    in reply to: Зарядни станции в БГ #25350

    Аз ги намирам тук – http://www.plugshare.com/
    Но май има още 1 куп сайтове, които дават информация.

    in reply to: Зарядни станции в БГ #25352

    Аз ги намирам тук – http://www.plugshare.com/
    Но май има още 1 куп сайтове, които дават информация.

    in reply to: Зарядни станции в БГ #25353

    Аз ги намирам тук – http://www.plugshare.com/
    Но май има още 1 куп сайтове, които дават информация.

    in reply to: Зарядни станции в БГ #25373

    Аз ги намирам тук – http://www.plugshare.com/
    Но май има още 1 куп сайтове, които дават информация.

    in reply to: Зарядни станции в БГ #25374

    Аз ги намирам тук – http://www.plugshare.com/
    Но май има още 1 куп сайтове, които дават информация.

    in reply to: Зарядни станции в БГ #25376

    Аз ги намирам тук – http://www.plugshare.com/
    Но май има още 1 куп сайтове, които дават информация.

    in reply to: Зарядни станции в БГ #25403

    Аз ги намирам тук – http://www.plugshare.com/
    Но май има още 1 куп сайтове, които дават информация.

    in reply to: Зарядни станции в БГ #25420

    Аз ги намирам тук – http://www.plugshare.com/
    Но май има още 1 куп сайтове, които дават информация.

Viewing 15 posts - 1,996 through 2,010 (of 2,419 total)