Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
Илиян ЗвездоброевMember
Аз ги намирам тук – http://www.plugshare.com/
Но май има още 1 куп сайтове, които дават информация.Илиян ЗвездоброевMemberСупер рекорден пробег – браво. Незнам тука колегите да кажат каква трябва да е грижата за батерията.
Аз знам, че всички оловни, NiMH, NiCD батерии пък и другите, не трябва да се разреждат до дъно, или да се зареждат до дупка. Така се препоръчва поне. Естествено електромобила си има някаква защита за тези неща..
Чудех се как ли изчислява компютъра километрите, които ти остават – формулата явно е невероятно сложна.
Мисля, че преценява колко Квч има в батерията само по напрежението.
Например 120Волта – 7квч, 115волта – 5квч, 102волта – 1квч (тия числа си ги измислих ей сега 😛 ), мисълта ми е че според напрежението преценява колко енергия има, и след това според средния разход квч/км изчислява колко ти остава. Ако я настъпиш и се дигне разхода – преизчислява.
Та до колкото знам, когато батериите почнат да стареят тези показания почват да се разминават – примерно батерията е заредена до край, но напрежението не може да се дигне, или пък обратното – високо напрежение, пък малко енергия и пада бързо съответно. Този синдром го наблюдавам при фотоапарата ми :silly:
И се чудя дали след време компютъра ще почне да бърка в сметките.Илиян ЗвездоброевMemberСупер рекорден пробег – браво. Незнам тука колегите да кажат каква трябва да е грижата за батерията.
Аз знам, че всички оловни, NiMH, NiCD батерии пък и другите, не трябва да се разреждат до дъно, или да се зареждат до дупка. Така се препоръчва поне. Естествено електромобила си има някаква защита за тези неща..
Чудех се как ли изчислява компютъра километрите, които ти остават – формулата явно е невероятно сложна.
Мисля, че преценява колко Квч има в батерията само по напрежението.
Например 120Волта – 7квч, 115волта – 5квч, 102волта – 1квч (тия числа си ги измислих ей сега 😛 ), мисълта ми е че според напрежението преценява колко енергия има, и след това според средния разход квч/км изчислява колко ти остава. Ако я настъпиш и се дигне разхода – преизчислява.
Та до колкото знам, когато батериите почнат да стареят тези показания почват да се разминават – примерно батерията е заредена до край, но напрежението не може да се дигне, или пък обратното – високо напрежение, пък малко енергия и пада бързо съответно. Този синдром го наблюдавам при фотоапарата ми :silly:
И се чудя дали след време компютъра ще почне да бърка в сметките.Илиян ЗвездоброевMemberСупер рекорден пробег – браво. Незнам тука колегите да кажат каква трябва да е грижата за батерията.
Аз знам, че всички оловни, NiMH, NiCD батерии пък и другите, не трябва да се разреждат до дъно, или да се зареждат до дупка. Така се препоръчва поне. Естествено електромобила си има някаква защита за тези неща..
Чудех се как ли изчислява компютъра километрите, които ти остават – формулата явно е невероятно сложна.
Мисля, че преценява колко Квч има в батерията само по напрежението.
Например 120Волта – 7квч, 115волта – 5квч, 102волта – 1квч (тия числа си ги измислих ей сега 😛 ), мисълта ми е че според напрежението преценява колко енергия има, и след това според средния разход квч/км изчислява колко ти остава. Ако я настъпиш и се дигне разхода – преизчислява.
Та до колкото знам, когато батериите почнат да стареят тези показания почват да се разминават – примерно батерията е заредена до край, но напрежението не може да се дигне, или пък обратното – високо напрежение, пък малко енергия и пада бързо съответно. Този синдром го наблюдавам при фотоапарата ми :silly:
И се чудя дали след време компютъра ще почне да бърка в сметките.Илиян ЗвездоброевMemberСупер рекорден пробег – браво. Незнам тука колегите да кажат каква трябва да е грижата за батерията.
Аз знам, че всички оловни, NiMH, NiCD батерии пък и другите, не трябва да се разреждат до дъно, или да се зареждат до дупка. Така се препоръчва поне. Естествено електромобила си има някаква защита за тези неща..
Чудех се как ли изчислява компютъра километрите, които ти остават – формулата явно е невероятно сложна.
Мисля, че преценява колко Квч има в батерията само по напрежението.
Например 120Волта – 7квч, 115волта – 5квч, 102волта – 1квч (тия числа си ги измислих ей сега 😛 ), мисълта ми е че според напрежението преценява колко енергия има, и след това според средния разход квч/км изчислява колко ти остава. Ако я настъпиш и се дигне разхода – преизчислява.
Та до колкото знам, когато батериите почнат да стареят тези показания почват да се разминават – примерно батерията е заредена до край, но напрежението не може да се дигне, или пък обратното – високо напрежение, пък малко енергия и пада бързо съответно. Този синдром го наблюдавам при фотоапарата ми :silly:
И се чудя дали след време компютъра ще почне да бърка в сметките.Илиян ЗвездоброевMemberСупер рекорден пробег – браво. Незнам тука колегите да кажат каква трябва да е грижата за батерията.
Аз знам, че всички оловни, NiMH, NiCD батерии пък и другите, не трябва да се разреждат до дъно, или да се зареждат до дупка. Така се препоръчва поне. Естествено електромобила си има някаква защита за тези неща..
Чудех се как ли изчислява компютъра километрите, които ти остават – формулата явно е невероятно сложна.
Мисля, че преценява колко Квч има в батерията само по напрежението.
Например 120Волта – 7квч, 115волта – 5квч, 102волта – 1квч (тия числа си ги измислих ей сега 😛 ), мисълта ми е че според напрежението преценява колко енергия има, и след това според средния разход квч/км изчислява колко ти остава. Ако я настъпиш и се дигне разхода – преизчислява.
Та до колкото знам, когато батериите почнат да стареят тези показания почват да се разминават – примерно батерията е заредена до край, но напрежението не може да се дигне, или пък обратното – високо напрежение, пък малко енергия и пада бързо съответно. Този синдром го наблюдавам при фотоапарата ми :silly:
И се чудя дали след време компютъра ще почне да бърка в сметките.Илиян ЗвездоброевMemberСупер рекорден пробег – браво. Незнам тука колегите да кажат каква трябва да е грижата за батерията.
Аз знам, че всички оловни, NiMH, NiCD батерии пък и другите, не трябва да се разреждат до дъно, или да се зареждат до дупка. Така се препоръчва поне. Естествено електромобила си има някаква защита за тези неща..
Чудех се как ли изчислява компютъра километрите, които ти остават – формулата явно е невероятно сложна.
Мисля, че преценява колко Квч има в батерията само по напрежението.
Например 120Волта – 7квч, 115волта – 5квч, 102волта – 1квч (тия числа си ги измислих ей сега 😛 ), мисълта ми е че според напрежението преценява колко енергия има, и след това според средния разход квч/км изчислява колко ти остава. Ако я настъпиш и се дигне разхода – преизчислява.
Та до колкото знам, когато батериите почнат да стареят тези показания почват да се разминават – примерно батерията е заредена до край, но напрежението не може да се дигне, или пък обратното – високо напрежение, пък малко енергия и пада бързо съответно. Този синдром го наблюдавам при фотоапарата ми :silly:
И се чудя дали след време компютъра ще почне да бърка в сметките.Илиян ЗвездоброевMemberСупер рекорден пробег – браво. Незнам тука колегите да кажат каква трябва да е грижата за батерията.
Аз знам, че всички оловни, NiMH, NiCD батерии пък и другите, не трябва да се разреждат до дъно, или да се зареждат до дупка. Така се препоръчва поне. Естествено електромобила си има някаква защита за тези неща..
Чудех се как ли изчислява компютъра километрите, които ти остават – формулата явно е невероятно сложна.
Мисля, че преценява колко Квч има в батерията само по напрежението.
Например 120Волта – 7квч, 115волта – 5квч, 102волта – 1квч (тия числа си ги измислих ей сега 😛 ), мисълта ми е че според напрежението преценява колко енергия има, и след това според средния разход квч/км изчислява колко ти остава. Ако я настъпиш и се дигне разхода – преизчислява.
Та до колкото знам, когато батериите почнат да стареят тези показания почват да се разминават – примерно батерията е заредена до край, но напрежението не може да се дигне, или пък обратното – високо напрежение, пък малко енергия и пада бързо съответно. Този синдром го наблюдавам при фотоапарата ми :silly:
И се чудя дали след време компютъра ще почне да бърка в сметките.Илиян ЗвездоброевMemberСупер рекорден пробег – браво. Незнам тука колегите да кажат каква трябва да е грижата за батерията.
Аз знам, че всички оловни, NiMH, NiCD батерии пък и другите, не трябва да се разреждат до дъно, или да се зареждат до дупка. Така се препоръчва поне. Естествено електромобила си има някаква защита за тези неща..
Чудех се как ли изчислява компютъра километрите, които ти остават – формулата явно е невероятно сложна.
Мисля, че преценява колко Квч има в батерията само по напрежението.
Например 120Волта – 7квч, 115волта – 5квч, 102волта – 1квч (тия числа си ги измислих ей сега 😛 ), мисълта ми е че според напрежението преценява колко енергия има, и след това според средния разход квч/км изчислява колко ти остава. Ако я настъпиш и се дигне разхода – преизчислява.
Та до колкото знам, когато батериите почнат да стареят тези показания почват да се разминават – примерно батерията е заредена до край, но напрежението не може да се дигне, или пък обратното – високо напрежение, пък малко енергия и пада бързо съответно. Този синдром го наблюдавам при фотоапарата ми :silly:
И се чудя дали след време компютъра ще почне да бърка в сметките.Илиян ЗвездоброевMemberСупер рекорден пробег – браво. Незнам тука колегите да кажат каква трябва да е грижата за батерията.
Аз знам, че всички оловни, NiMH, NiCD батерии пък и другите, не трябва да се разреждат до дъно, или да се зареждат до дупка. Така се препоръчва поне. Естествено електромобила си има някаква защита за тези неща..
Чудех се как ли изчислява компютъра километрите, които ти остават – формулата явно е невероятно сложна.
Мисля, че преценява колко Квч има в батерията само по напрежението.
Например 120Волта – 7квч, 115волта – 5квч, 102волта – 1квч (тия числа си ги измислих ей сега 😛 ), мисълта ми е че според напрежението преценява колко енергия има, и след това според средния разход квч/км изчислява колко ти остава. Ако я настъпиш и се дигне разхода – преизчислява.
Та до колкото знам, когато батериите почнат да стареят тези показания почват да се разминават – примерно батерията е заредена до край, но напрежението не може да се дигне, или пък обратното – високо напрежение, пък малко енергия и пада бързо съответно. Този синдром го наблюдавам при фотоапарата ми :silly:
И се чудя дали след време компютъра ще почне да бърка в сметките.Илиян ЗвездоброевMemberСупер рекорден пробег – браво. Незнам тука колегите да кажат каква трябва да е грижата за батерията.
Аз знам, че всички оловни, NiMH, NiCD батерии пък и другите, не трябва да се разреждат до дъно, или да се зареждат до дупка. Така се препоръчва поне. Естествено електромобила си има някаква защита за тези неща..
Чудех се как ли изчислява компютъра километрите, които ти остават – формулата явно е невероятно сложна.
Мисля, че преценява колко Квч има в батерията само по напрежението.
Например 120Волта – 7квч, 115волта – 5квч, 102волта – 1квч (тия числа си ги измислих ей сега 😛 ), мисълта ми е че според напрежението преценява колко енергия има, и след това според средния разход квч/км изчислява колко ти остава. Ако я настъпиш и се дигне разхода – преизчислява.
Та до колкото знам, когато батериите почнат да стареят тези показания почват да се разминават – примерно батерията е заредена до край, но напрежението не може да се дигне, или пък обратното – високо напрежение, пък малко енергия и пада бързо съответно. Този синдром го наблюдавам при фотоапарата ми :silly:
И се чудя дали след време компютъра ще почне да бърка в сметките.Илиян ЗвездоброевMemberМного яко клипче 🙂 Пък има си и генератор – range extender 😀
Илиян ЗвездоброевMemberМного яко клипче 🙂 Пък има си и генератор – range extender 😀
Илиян ЗвездоброевMemberМного яко клипче 🙂 Пък има си и генератор – range extender 😀
Илиян ЗвездоброевMemberМного яко клипче 🙂 Пък има си и генератор – range extender 😀
-
AuthorPosts