Forum Replies Created

Viewing 15 posts - 2,011 through 2,025 (of 2,419 total)
  • Author
    Posts
  • in reply to: Зарядни станции в БГ #25427

    Аз ги намирам тук – http://www.plugshare.com/
    Но май има още 1 куп сайтове, които дават информация.

    in reply to: Всичко за Туизи #25327

    Супер рекорден пробег – браво. Незнам тука колегите да кажат каква трябва да е грижата за батерията.
    Аз знам, че всички оловни, NiMH, NiCD батерии пък и другите, не трябва да се разреждат до дъно, или да се зареждат до дупка. Така се препоръчва поне. Естествено електромобила си има някаква защита за тези неща..
    Чудех се как ли изчислява компютъра километрите, които ти остават – формулата явно е невероятно сложна.
    Мисля, че преценява колко Квч има в батерията само по напрежението.
    Например 120Волта – 7квч, 115волта – 5квч, 102волта – 1квч (тия числа си ги измислих ей сега 😛 ), мисълта ми е че според напрежението преценява колко енергия има, и след това според средния разход квч/км изчислява колко ти остава. Ако я настъпиш и се дигне разхода – преизчислява.
    Та до колкото знам, когато батериите почнат да стареят тези показания почват да се разминават – примерно батерията е заредена до край, но напрежението не може да се дигне, или пък обратното – високо напрежение, пък малко енергия и пада бързо съответно. Този синдром го наблюдавам при фотоапарата ми :silly:
    И се чудя дали след време компютъра ще почне да бърка в сметките.

    in reply to: Всичко за Туизи #25331

    Супер рекорден пробег – браво. Незнам тука колегите да кажат каква трябва да е грижата за батерията.
    Аз знам, че всички оловни, NiMH, NiCD батерии пък и другите, не трябва да се разреждат до дъно, или да се зареждат до дупка. Така се препоръчва поне. Естествено електромобила си има някаква защита за тези неща..
    Чудех се как ли изчислява компютъра километрите, които ти остават – формулата явно е невероятно сложна.
    Мисля, че преценява колко Квч има в батерията само по напрежението.
    Например 120Волта – 7квч, 115волта – 5квч, 102волта – 1квч (тия числа си ги измислих ей сега 😛 ), мисълта ми е че според напрежението преценява колко енергия има, и след това според средния разход квч/км изчислява колко ти остава. Ако я настъпиш и се дигне разхода – преизчислява.
    Та до колкото знам, когато батериите почнат да стареят тези показания почват да се разминават – примерно батерията е заредена до край, но напрежението не може да се дигне, или пък обратното – високо напрежение, пък малко енергия и пада бързо съответно. Този синдром го наблюдавам при фотоапарата ми :silly:
    И се чудя дали след време компютъра ще почне да бърка в сметките.

    in reply to: Всичко за Туизи #25334

    Супер рекорден пробег – браво. Незнам тука колегите да кажат каква трябва да е грижата за батерията.
    Аз знам, че всички оловни, NiMH, NiCD батерии пък и другите, не трябва да се разреждат до дъно, или да се зареждат до дупка. Така се препоръчва поне. Естествено електромобила си има някаква защита за тези неща..
    Чудех се как ли изчислява компютъра километрите, които ти остават – формулата явно е невероятно сложна.
    Мисля, че преценява колко Квч има в батерията само по напрежението.
    Например 120Волта – 7квч, 115волта – 5квч, 102волта – 1квч (тия числа си ги измислих ей сега 😛 ), мисълта ми е че според напрежението преценява колко енергия има, и след това според средния разход квч/км изчислява колко ти остава. Ако я настъпиш и се дигне разхода – преизчислява.
    Та до колкото знам, когато батериите почнат да стареят тези показания почват да се разминават – примерно батерията е заредена до край, но напрежението не може да се дигне, или пък обратното – високо напрежение, пък малко енергия и пада бързо съответно. Този синдром го наблюдавам при фотоапарата ми :silly:
    И се чудя дали след време компютъра ще почне да бърка в сметките.

    in reply to: Всичко за Туизи #25335

    Супер рекорден пробег – браво. Незнам тука колегите да кажат каква трябва да е грижата за батерията.
    Аз знам, че всички оловни, NiMH, NiCD батерии пък и другите, не трябва да се разреждат до дъно, или да се зареждат до дупка. Така се препоръчва поне. Естествено електромобила си има някаква защита за тези неща..
    Чудех се как ли изчислява компютъра километрите, които ти остават – формулата явно е невероятно сложна.
    Мисля, че преценява колко Квч има в батерията само по напрежението.
    Например 120Волта – 7квч, 115волта – 5квч, 102волта – 1квч (тия числа си ги измислих ей сега 😛 ), мисълта ми е че според напрежението преценява колко енергия има, и след това според средния разход квч/км изчислява колко ти остава. Ако я настъпиш и се дигне разхода – преизчислява.
    Та до колкото знам, когато батериите почнат да стареят тези показания почват да се разминават – примерно батерията е заредена до край, но напрежението не може да се дигне, или пък обратното – високо напрежение, пък малко енергия и пада бързо съответно. Този синдром го наблюдавам при фотоапарата ми :silly:
    И се чудя дали след време компютъра ще почне да бърка в сметките.

    in reply to: Всичко за Туизи #25336

    Супер рекорден пробег – браво. Незнам тука колегите да кажат каква трябва да е грижата за батерията.
    Аз знам, че всички оловни, NiMH, NiCD батерии пък и другите, не трябва да се разреждат до дъно, или да се зареждат до дупка. Така се препоръчва поне. Естествено електромобила си има някаква защита за тези неща..
    Чудех се как ли изчислява компютъра километрите, които ти остават – формулата явно е невероятно сложна.
    Мисля, че преценява колко Квч има в батерията само по напрежението.
    Например 120Волта – 7квч, 115волта – 5квч, 102волта – 1квч (тия числа си ги измислих ей сега 😛 ), мисълта ми е че според напрежението преценява колко енергия има, и след това според средния разход квч/км изчислява колко ти остава. Ако я настъпиш и се дигне разхода – преизчислява.
    Та до колкото знам, когато батериите почнат да стареят тези показания почват да се разминават – примерно батерията е заредена до край, но напрежението не може да се дигне, или пък обратното – високо напрежение, пък малко енергия и пада бързо съответно. Този синдром го наблюдавам при фотоапарата ми :silly:
    И се чудя дали след време компютъра ще почне да бърка в сметките.

    in reply to: Всичко за Туизи #25358

    Супер рекорден пробег – браво. Незнам тука колегите да кажат каква трябва да е грижата за батерията.
    Аз знам, че всички оловни, NiMH, NiCD батерии пък и другите, не трябва да се разреждат до дъно, или да се зареждат до дупка. Така се препоръчва поне. Естествено електромобила си има някаква защита за тези неща..
    Чудех се как ли изчислява компютъра километрите, които ти остават – формулата явно е невероятно сложна.
    Мисля, че преценява колко Квч има в батерията само по напрежението.
    Например 120Волта – 7квч, 115волта – 5квч, 102волта – 1квч (тия числа си ги измислих ей сега 😛 ), мисълта ми е че според напрежението преценява колко енергия има, и след това според средния разход квч/км изчислява колко ти остава. Ако я настъпиш и се дигне разхода – преизчислява.
    Та до колкото знам, когато батериите почнат да стареят тези показания почват да се разминават – примерно батерията е заредена до край, но напрежението не може да се дигне, или пък обратното – високо напрежение, пък малко енергия и пада бързо съответно. Този синдром го наблюдавам при фотоапарата ми :silly:
    И се чудя дали след време компютъра ще почне да бърка в сметките.

    in reply to: Всичко за Туизи #25359

    Супер рекорден пробег – браво. Незнам тука колегите да кажат каква трябва да е грижата за батерията.
    Аз знам, че всички оловни, NiMH, NiCD батерии пък и другите, не трябва да се разреждат до дъно, или да се зареждат до дупка. Така се препоръчва поне. Естествено електромобила си има някаква защита за тези неща..
    Чудех се как ли изчислява компютъра километрите, които ти остават – формулата явно е невероятно сложна.
    Мисля, че преценява колко Квч има в батерията само по напрежението.
    Например 120Волта – 7квч, 115волта – 5квч, 102волта – 1квч (тия числа си ги измислих ей сега 😛 ), мисълта ми е че според напрежението преценява колко енергия има, и след това според средния разход квч/км изчислява колко ти остава. Ако я настъпиш и се дигне разхода – преизчислява.
    Та до колкото знам, когато батериите почнат да стареят тези показания почват да се разминават – примерно батерията е заредена до край, но напрежението не може да се дигне, или пък обратното – високо напрежение, пък малко енергия и пада бързо съответно. Този синдром го наблюдавам при фотоапарата ми :silly:
    И се чудя дали след време компютъра ще почне да бърка в сметките.

    in reply to: Всичко за Туизи #25363

    Супер рекорден пробег – браво. Незнам тука колегите да кажат каква трябва да е грижата за батерията.
    Аз знам, че всички оловни, NiMH, NiCD батерии пък и другите, не трябва да се разреждат до дъно, или да се зареждат до дупка. Така се препоръчва поне. Естествено електромобила си има някаква защита за тези неща..
    Чудех се как ли изчислява компютъра километрите, които ти остават – формулата явно е невероятно сложна.
    Мисля, че преценява колко Квч има в батерията само по напрежението.
    Например 120Волта – 7квч, 115волта – 5квч, 102волта – 1квч (тия числа си ги измислих ей сега 😛 ), мисълта ми е че според напрежението преценява колко енергия има, и след това според средния разход квч/км изчислява колко ти остава. Ако я настъпиш и се дигне разхода – преизчислява.
    Та до колкото знам, когато батериите почнат да стареят тези показания почват да се разминават – примерно батерията е заредена до край, но напрежението не може да се дигне, или пък обратното – високо напрежение, пък малко енергия и пада бързо съответно. Този синдром го наблюдавам при фотоапарата ми :silly:
    И се чудя дали след време компютъра ще почне да бърка в сметките.

    in reply to: Всичко за Туизи #25401

    Супер рекорден пробег – браво. Незнам тука колегите да кажат каква трябва да е грижата за батерията.
    Аз знам, че всички оловни, NiMH, NiCD батерии пък и другите, не трябва да се разреждат до дъно, или да се зареждат до дупка. Така се препоръчва поне. Естествено електромобила си има някаква защита за тези неща..
    Чудех се как ли изчислява компютъра километрите, които ти остават – формулата явно е невероятно сложна.
    Мисля, че преценява колко Квч има в батерията само по напрежението.
    Например 120Волта – 7квч, 115волта – 5квч, 102волта – 1квч (тия числа си ги измислих ей сега 😛 ), мисълта ми е че според напрежението преценява колко енергия има, и след това според средния разход квч/км изчислява колко ти остава. Ако я настъпиш и се дигне разхода – преизчислява.
    Та до колкото знам, когато батериите почнат да стареят тези показания почват да се разминават – примерно батерията е заредена до край, но напрежението не може да се дигне, или пък обратното – високо напрежение, пък малко енергия и пада бързо съответно. Този синдром го наблюдавам при фотоапарата ми :silly:
    И се чудя дали след време компютъра ще почне да бърка в сметките.

    in reply to: Всичко за Туизи #25411

    Супер рекорден пробег – браво. Незнам тука колегите да кажат каква трябва да е грижата за батерията.
    Аз знам, че всички оловни, NiMH, NiCD батерии пък и другите, не трябва да се разреждат до дъно, или да се зареждат до дупка. Така се препоръчва поне. Естествено електромобила си има някаква защита за тези неща..
    Чудех се как ли изчислява компютъра километрите, които ти остават – формулата явно е невероятно сложна.
    Мисля, че преценява колко Квч има в батерията само по напрежението.
    Например 120Волта – 7квч, 115волта – 5квч, 102волта – 1квч (тия числа си ги измислих ей сега 😛 ), мисълта ми е че според напрежението преценява колко енергия има, и след това според средния разход квч/км изчислява колко ти остава. Ако я настъпиш и се дигне разхода – преизчислява.
    Та до колкото знам, когато батериите почнат да стареят тези показания почват да се разминават – примерно батерията е заредена до край, но напрежението не може да се дигне, или пък обратното – високо напрежение, пък малко енергия и пада бързо съответно. Този синдром го наблюдавам при фотоапарата ми :silly:
    И се чудя дали след време компютъра ще почне да бърка в сметките.

    in reply to: Неща от нета #25339

    Много яко клипче 🙂 Пък има си и генератор – range extender 😀

    in reply to: Неща от нета #25345

    Много яко клипче 🙂 Пък има си и генератор – range extender 😀

    in reply to: Неща от нета #25348

    Много яко клипче 🙂 Пък има си и генератор – range extender 😀

    in reply to: Неща от нета #25386

    Много яко клипче 🙂 Пък има си и генератор – range extender 😀

Viewing 15 posts - 2,011 through 2,025 (of 2,419 total)