Forum Replies Created

Viewing 15 posts - 2,041 through 2,055 (of 2,419 total)
  • Author
    Posts
  • in reply to: Всичко за Туизи #25122

    [quote=”eltransbg” post=935][quote=”mumojem” post=931]Иначе дърпат енергия от 12-волтовия акумулатор.[/quote]
    A 12 волтовия акумулатор се зарежда от големия пакет батерии… :dry:[/quote]
    … със някакъв DC/DC converter в който също има загуби…. 😆 ….

    in reply to: Всичко за Туизи #25133

    [quote=”eltransbg” post=935][quote=”mumojem” post=931]Иначе дърпат енергия от 12-волтовия акумулатор.[/quote]
    A 12 волтовия акумулатор се зарежда от големия пакет батерии… :dry:[/quote]
    … със някакъв DC/DC converter в който също има загуби…. 😆 ….

    in reply to: Всичко за Туизи #25137

    [quote=”eltransbg” post=935][quote=”mumojem” post=931]Иначе дърпат енергия от 12-волтовия акумулатор.[/quote]
    A 12 волтовия акумулатор се зарежда от големия пакет батерии… :dry:[/quote]
    … със някакъв DC/DC converter в който също има загуби…. 😆 ….

    in reply to: Всичко за Туизи #25138

    [quote=”eltransbg” post=935][quote=”mumojem” post=931]Иначе дърпат енергия от 12-волтовия акумулатор.[/quote]
    A 12 волтовия акумулатор се зарежда от големия пакет батерии… :dry:[/quote]
    … със някакъв DC/DC converter в който също има загуби…. 😆 ….

    in reply to: Всичко за Туизи #25142

    [quote=”eltransbg” post=935][quote=”mumojem” post=931]Иначе дърпат енергия от 12-волтовия акумулатор.[/quote]
    A 12 волтовия акумулатор се зарежда от големия пакет батерии… :dry:[/quote]
    … със някакъв DC/DC converter в който също има загуби…. 😆 ….

    in reply to: Всичко за Туизи #25148

    [quote=”eltransbg” post=935][quote=”mumojem” post=931]Иначе дърпат енергия от 12-волтовия акумулатор.[/quote]
    A 12 волтовия акумулатор се зарежда от големия пакет батерии… :dry:[/quote]
    … със някакъв DC/DC converter в който също има загуби…. 😆 ….

    in reply to: Всичко за Туизи #25158

    [quote=”eltransbg” post=935][quote=”mumojem” post=931]Иначе дърпат енергия от 12-волтовия акумулатор.[/quote]
    A 12 волтовия акумулатор се зарежда от големия пакет батерии… :dry:[/quote]
    … със някакъв DC/DC converter в който също има загуби…. 😆 ….

    in reply to: Всичко за Туизи #25197

    [quote=”eltransbg” post=935][quote=”mumojem” post=931]Иначе дърпат енергия от 12-волтовия акумулатор.[/quote]
    A 12 волтовия акумулатор се зарежда от големия пакет батерии… :dry:[/quote]
    … със някакъв DC/DC converter в който също има загуби…. 😆 ….

    in reply to: Всичко за Туизи #25208

    [quote=”eltransbg” post=935][quote=”mumojem” post=931]Иначе дърпат енергия от 12-волтовия акумулатор.[/quote]
    A 12 волтовия акумулатор се зарежда от големия пакет батерии… :dry:[/quote]
    … със някакъв DC/DC converter в който също има загуби…. 😆 ….

    in reply to: Туизито на eCars.bg #25116

    Незнам дали го коментирахме този въпрос, но загубите не са от зарядната електроника или кабел толкова много. Дължат се на спецификата в химията на батерията http://en.wikipedia.org/wiki/Lead%E2%80%93acid_battery

    Charge/discharge efficiency 50–95% (такава с 95% надали и Тесла може да произведе).
    Просто ако батерията ти е 10квч, трябва да се вкарат може би поне 12-13 за да се зареди до 10.
    Освен това през целия цикъл на зареждане това варира според мен. Между 20 и 80% е най ефективно.
    В началото отиват много квч за да “събуди” батерията. А след 80% намалява зарядния ток, може би за да не станат фалове,
    батерията се зарежда по-бавно, и по принцип когато вече е заредена по-трудно се образуват още нови токоносители и КПДто на зареждане намалява.

    Аз така си го обяснявам за мен, но тук има други колеги които могат по-добре да го разкажат.

    in reply to: Туизито на eCars.bg #25119

    Незнам дали го коментирахме този въпрос, но загубите не са от зарядната електроника или кабел толкова много. Дължат се на спецификата в химията на батерията http://en.wikipedia.org/wiki/Lead%E2%80%93acid_battery

    Charge/discharge efficiency 50–95% (такава с 95% надали и Тесла може да произведе).
    Просто ако батерията ти е 10квч, трябва да се вкарат може би поне 12-13 за да се зареди до 10.
    Освен това през целия цикъл на зареждане това варира според мен. Между 20 и 80% е най ефективно.
    В началото отиват много квч за да “събуди” батерията. А след 80% намалява зарядния ток, може би за да не станат фалове,
    батерията се зарежда по-бавно, и по принцип когато вече е заредена по-трудно се образуват още нови токоносители и КПДто на зареждане намалява.

    Аз така си го обяснявам за мен, но тук има други колеги които могат по-добре да го разкажат.

    in reply to: Туизито на eCars.bg #25121

    Незнам дали го коментирахме този въпрос, но загубите не са от зарядната електроника или кабел толкова много. Дължат се на спецификата в химията на батерията http://en.wikipedia.org/wiki/Lead%E2%80%93acid_battery

    Charge/discharge efficiency 50–95% (такава с 95% надали и Тесла може да произведе).
    Просто ако батерията ти е 10квч, трябва да се вкарат може би поне 12-13 за да се зареди до 10.
    Освен това през целия цикъл на зареждане това варира според мен. Между 20 и 80% е най ефективно.
    В началото отиват много квч за да “събуди” батерията. А след 80% намалява зарядния ток, може би за да не станат фалове,
    батерията се зарежда по-бавно, и по принцип когато вече е заредена по-трудно се образуват още нови токоносители и КПДто на зареждане намалява.

    Аз така си го обяснявам за мен, но тук има други колеги които могат по-добре да го разкажат.

    in reply to: Туизито на eCars.bg #25131

    Незнам дали го коментирахме този въпрос, но загубите не са от зарядната електроника или кабел толкова много. Дължат се на спецификата в химията на батерията http://en.wikipedia.org/wiki/Lead%E2%80%93acid_battery

    Charge/discharge efficiency 50–95% (такава с 95% надали и Тесла може да произведе).
    Просто ако батерията ти е 10квч, трябва да се вкарат може би поне 12-13 за да се зареди до 10.
    Освен това през целия цикъл на зареждане това варира според мен. Между 20 и 80% е най ефективно.
    В началото отиват много квч за да “събуди” батерията. А след 80% намалява зарядния ток, може би за да не станат фалове,
    батерията се зарежда по-бавно, и по принцип когато вече е заредена по-трудно се образуват още нови токоносители и КПДто на зареждане намалява.

    Аз така си го обяснявам за мен, но тук има други колеги които могат по-добре да го разкажат.

    in reply to: Туизито на eCars.bg #25135

    Незнам дали го коментирахме този въпрос, но загубите не са от зарядната електроника или кабел толкова много. Дължат се на спецификата в химията на батерията http://en.wikipedia.org/wiki/Lead%E2%80%93acid_battery

    Charge/discharge efficiency 50–95% (такава с 95% надали и Тесла може да произведе).
    Просто ако батерията ти е 10квч, трябва да се вкарат може би поне 12-13 за да се зареди до 10.
    Освен това през целия цикъл на зареждане това варира според мен. Между 20 и 80% е най ефективно.
    В началото отиват много квч за да “събуди” батерията. А след 80% намалява зарядния ток, може би за да не станат фалове,
    батерията се зарежда по-бавно, и по принцип когато вече е заредена по-трудно се образуват още нови токоносители и КПДто на зареждане намалява.

    Аз така си го обяснявам за мен, но тук има други колеги които могат по-добре да го разкажат.

    in reply to: Туизито на eCars.bg #25177

    Незнам дали го коментирахме този въпрос, но загубите не са от зарядната електроника или кабел толкова много. Дължат се на спецификата в химията на батерията http://en.wikipedia.org/wiki/Lead%E2%80%93acid_battery

    Charge/discharge efficiency 50–95% (такава с 95% надали и Тесла може да произведе).
    Просто ако батерията ти е 10квч, трябва да се вкарат може би поне 12-13 за да се зареди до 10.
    Освен това през целия цикъл на зареждане това варира според мен. Между 20 и 80% е най ефективно.
    В началото отиват много квч за да “събуди” батерията. А след 80% намалява зарядния ток, може би за да не станат фалове,
    батерията се зарежда по-бавно, и по принцип когато вече е заредена по-трудно се образуват още нови токоносители и КПДто на зареждане намалява.

    Аз така си го обяснявам за мен, но тук има други колеги които могат по-добре да го разкажат.

Viewing 15 posts - 2,041 through 2,055 (of 2,419 total)