Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
Илиян ЗвездоброевMember
[quote=”eltransbg” post=935][quote=”mumojem” post=931]Иначе дърпат енергия от 12-волтовия акумулатор.[/quote]
A 12 волтовия акумулатор се зарежда от големия пакет батерии… :dry:[/quote]
… със някакъв DC/DC converter в който също има загуби…. 😆 ….Илиян ЗвездоброевMember[quote=”eltransbg” post=935][quote=”mumojem” post=931]Иначе дърпат енергия от 12-волтовия акумулатор.[/quote]
A 12 волтовия акумулатор се зарежда от големия пакет батерии… :dry:[/quote]
… със някакъв DC/DC converter в който също има загуби…. 😆 ….Илиян ЗвездоброевMember[quote=”eltransbg” post=935][quote=”mumojem” post=931]Иначе дърпат енергия от 12-волтовия акумулатор.[/quote]
A 12 волтовия акумулатор се зарежда от големия пакет батерии… :dry:[/quote]
… със някакъв DC/DC converter в който също има загуби…. 😆 ….Илиян ЗвездоброевMember[quote=”eltransbg” post=935][quote=”mumojem” post=931]Иначе дърпат енергия от 12-волтовия акумулатор.[/quote]
A 12 волтовия акумулатор се зарежда от големия пакет батерии… :dry:[/quote]
… със някакъв DC/DC converter в който също има загуби…. 😆 ….Илиян ЗвездоброевMember[quote=”eltransbg” post=935][quote=”mumojem” post=931]Иначе дърпат енергия от 12-волтовия акумулатор.[/quote]
A 12 волтовия акумулатор се зарежда от големия пакет батерии… :dry:[/quote]
… със някакъв DC/DC converter в който също има загуби…. 😆 ….Илиян ЗвездоброевMember[quote=”eltransbg” post=935][quote=”mumojem” post=931]Иначе дърпат енергия от 12-волтовия акумулатор.[/quote]
A 12 волтовия акумулатор се зарежда от големия пакет батерии… :dry:[/quote]
… със някакъв DC/DC converter в който също има загуби…. 😆 ….Илиян ЗвездоброевMember[quote=”eltransbg” post=935][quote=”mumojem” post=931]Иначе дърпат енергия от 12-волтовия акумулатор.[/quote]
A 12 волтовия акумулатор се зарежда от големия пакет батерии… :dry:[/quote]
… със някакъв DC/DC converter в който също има загуби…. 😆 ….Илиян ЗвездоброевMember[quote=”eltransbg” post=935][quote=”mumojem” post=931]Иначе дърпат енергия от 12-волтовия акумулатор.[/quote]
A 12 волтовия акумулатор се зарежда от големия пакет батерии… :dry:[/quote]
… със някакъв DC/DC converter в който също има загуби…. 😆 ….Илиян ЗвездоброевMember[quote=”eltransbg” post=935][quote=”mumojem” post=931]Иначе дърпат енергия от 12-волтовия акумулатор.[/quote]
A 12 волтовия акумулатор се зарежда от големия пакет батерии… :dry:[/quote]
… със някакъв DC/DC converter в който също има загуби…. 😆 ….Илиян ЗвездоброевMemberНезнам дали го коментирахме този въпрос, но загубите не са от зарядната електроника или кабел толкова много. Дължат се на спецификата в химията на батерията http://en.wikipedia.org/wiki/Lead%E2%80%93acid_battery
Charge/discharge efficiency 50–95% (такава с 95% надали и Тесла може да произведе).
Просто ако батерията ти е 10квч, трябва да се вкарат може би поне 12-13 за да се зареди до 10.
Освен това през целия цикъл на зареждане това варира според мен. Между 20 и 80% е най ефективно.
В началото отиват много квч за да “събуди” батерията. А след 80% намалява зарядния ток, може би за да не станат фалове,
батерията се зарежда по-бавно, и по принцип когато вече е заредена по-трудно се образуват още нови токоносители и КПДто на зареждане намалява.Аз така си го обяснявам за мен, но тук има други колеги които могат по-добре да го разкажат.
Илиян ЗвездоброевMemberНезнам дали го коментирахме този въпрос, но загубите не са от зарядната електроника или кабел толкова много. Дължат се на спецификата в химията на батерията http://en.wikipedia.org/wiki/Lead%E2%80%93acid_battery
Charge/discharge efficiency 50–95% (такава с 95% надали и Тесла може да произведе).
Просто ако батерията ти е 10квч, трябва да се вкарат може би поне 12-13 за да се зареди до 10.
Освен това през целия цикъл на зареждане това варира според мен. Между 20 и 80% е най ефективно.
В началото отиват много квч за да “събуди” батерията. А след 80% намалява зарядния ток, може би за да не станат фалове,
батерията се зарежда по-бавно, и по принцип когато вече е заредена по-трудно се образуват още нови токоносители и КПДто на зареждане намалява.Аз така си го обяснявам за мен, но тук има други колеги които могат по-добре да го разкажат.
Илиян ЗвездоброевMemberНезнам дали го коментирахме този въпрос, но загубите не са от зарядната електроника или кабел толкова много. Дължат се на спецификата в химията на батерията http://en.wikipedia.org/wiki/Lead%E2%80%93acid_battery
Charge/discharge efficiency 50–95% (такава с 95% надали и Тесла може да произведе).
Просто ако батерията ти е 10квч, трябва да се вкарат може би поне 12-13 за да се зареди до 10.
Освен това през целия цикъл на зареждане това варира според мен. Между 20 и 80% е най ефективно.
В началото отиват много квч за да “събуди” батерията. А след 80% намалява зарядния ток, може би за да не станат фалове,
батерията се зарежда по-бавно, и по принцип когато вече е заредена по-трудно се образуват още нови токоносители и КПДто на зареждане намалява.Аз така си го обяснявам за мен, но тук има други колеги които могат по-добре да го разкажат.
Илиян ЗвездоброевMemberНезнам дали го коментирахме този въпрос, но загубите не са от зарядната електроника или кабел толкова много. Дължат се на спецификата в химията на батерията http://en.wikipedia.org/wiki/Lead%E2%80%93acid_battery
Charge/discharge efficiency 50–95% (такава с 95% надали и Тесла може да произведе).
Просто ако батерията ти е 10квч, трябва да се вкарат може би поне 12-13 за да се зареди до 10.
Освен това през целия цикъл на зареждане това варира според мен. Между 20 и 80% е най ефективно.
В началото отиват много квч за да “събуди” батерията. А след 80% намалява зарядния ток, може би за да не станат фалове,
батерията се зарежда по-бавно, и по принцип когато вече е заредена по-трудно се образуват още нови токоносители и КПДто на зареждане намалява.Аз така си го обяснявам за мен, но тук има други колеги които могат по-добре да го разкажат.
Илиян ЗвездоброевMemberНезнам дали го коментирахме този въпрос, но загубите не са от зарядната електроника или кабел толкова много. Дължат се на спецификата в химията на батерията http://en.wikipedia.org/wiki/Lead%E2%80%93acid_battery
Charge/discharge efficiency 50–95% (такава с 95% надали и Тесла може да произведе).
Просто ако батерията ти е 10квч, трябва да се вкарат може би поне 12-13 за да се зареди до 10.
Освен това през целия цикъл на зареждане това варира според мен. Между 20 и 80% е най ефективно.
В началото отиват много квч за да “събуди” батерията. А след 80% намалява зарядния ток, може би за да не станат фалове,
батерията се зарежда по-бавно, и по принцип когато вече е заредена по-трудно се образуват още нови токоносители и КПДто на зареждане намалява.Аз така си го обяснявам за мен, но тук има други колеги които могат по-добре да го разкажат.
Илиян ЗвездоброевMemberНезнам дали го коментирахме този въпрос, но загубите не са от зарядната електроника или кабел толкова много. Дължат се на спецификата в химията на батерията http://en.wikipedia.org/wiki/Lead%E2%80%93acid_battery
Charge/discharge efficiency 50–95% (такава с 95% надали и Тесла може да произведе).
Просто ако батерията ти е 10квч, трябва да се вкарат може би поне 12-13 за да се зареди до 10.
Освен това през целия цикъл на зареждане това варира според мен. Между 20 и 80% е най ефективно.
В началото отиват много квч за да “събуди” батерията. А след 80% намалява зарядния ток, може би за да не станат фалове,
батерията се зарежда по-бавно, и по принцип когато вече е заредена по-трудно се образуват още нови токоносители и КПДто на зареждане намалява.Аз така си го обяснявам за мен, но тук има други колеги които могат по-добре да го разкажат.
-
AuthorPosts