Forum Replies Created

Viewing 15 posts - 2,056 through 2,070 (of 2,419 total)
  • Author
    Posts
  • in reply to: Туизито на eCars.bg #25135

    Незнам дали го коментирахме този въпрос, но загубите не са от зарядната електроника или кабел толкова много. Дължат се на спецификата в химията на батерията http://en.wikipedia.org/wiki/Lead%E2%80%93acid_battery

    Charge/discharge efficiency 50–95% (такава с 95% надали и Тесла може да произведе).
    Просто ако батерията ти е 10квч, трябва да се вкарат може би поне 12-13 за да се зареди до 10.
    Освен това през целия цикъл на зареждане това варира според мен. Между 20 и 80% е най ефективно.
    В началото отиват много квч за да “събуди” батерията. А след 80% намалява зарядния ток, може би за да не станат фалове,
    батерията се зарежда по-бавно, и по принцип когато вече е заредена по-трудно се образуват още нови токоносители и КПДто на зареждане намалява.

    Аз така си го обяснявам за мен, но тук има други колеги които могат по-добре да го разкажат.

    in reply to: Туизито на eCars.bg #25177

    Незнам дали го коментирахме този въпрос, но загубите не са от зарядната електроника или кабел толкова много. Дължат се на спецификата в химията на батерията http://en.wikipedia.org/wiki/Lead%E2%80%93acid_battery

    Charge/discharge efficiency 50–95% (такава с 95% надали и Тесла може да произведе).
    Просто ако батерията ти е 10квч, трябва да се вкарат може би поне 12-13 за да се зареди до 10.
    Освен това през целия цикъл на зареждане това варира според мен. Между 20 и 80% е най ефективно.
    В началото отиват много квч за да “събуди” батерията. А след 80% намалява зарядния ток, може би за да не станат фалове,
    батерията се зарежда по-бавно, и по принцип когато вече е заредена по-трудно се образуват още нови токоносители и КПДто на зареждане намалява.

    Аз така си го обяснявам за мен, но тук има други колеги които могат по-добре да го разкажат.

    in reply to: Туизито на eCars.bg #25189

    Незнам дали го коментирахме този въпрос, но загубите не са от зарядната електроника или кабел толкова много. Дължат се на спецификата в химията на батерията http://en.wikipedia.org/wiki/Lead%E2%80%93acid_battery

    Charge/discharge efficiency 50–95% (такава с 95% надали и Тесла може да произведе).
    Просто ако батерията ти е 10квч, трябва да се вкарат може би поне 12-13 за да се зареди до 10.
    Освен това през целия цикъл на зареждане това варира според мен. Между 20 и 80% е най ефективно.
    В началото отиват много квч за да “събуди” батерията. А след 80% намалява зарядния ток, може би за да не станат фалове,
    батерията се зарежда по-бавно, и по принцип когато вече е заредена по-трудно се образуват още нови токоносители и КПДто на зареждане намалява.

    Аз така си го обяснявам за мен, но тук има други колеги които могат по-добре да го разкажат.

    in reply to: Всичко за Туизи #24999

    Нещо не мога да намеря инфо какви са крушките на Туизи. Но ако са H4 те са обикновено по 55 вата ако не се лъжа. Значи 110 вата за час или 0.11кв за 1 час.
    0.1квч от батерията за час. – не ми изглежда като да е толкова съществено за батерията. Трябва k.i. да каже, каква е разликата между нормалните и диодите които е инсталирал на неговия Аиксам.

    in reply to: Всичко за Туизи #25002

    Нещо не мога да намеря инфо какви са крушките на Туизи. Но ако са H4 те са обикновено по 55 вата ако не се лъжа. Значи 110 вата за час или 0.11кв за 1 час.
    0.1квч от батерията за час. – не ми изглежда като да е толкова съществено за батерията. Трябва k.i. да каже, каква е разликата между нормалните и диодите които е инсталирал на неговия Аиксам.

    in reply to: Всичко за Туизи #25016

    Нещо не мога да намеря инфо какви са крушките на Туизи. Но ако са H4 те са обикновено по 55 вата ако не се лъжа. Значи 110 вата за час или 0.11кв за 1 час.
    0.1квч от батерията за час. – не ми изглежда като да е толкова съществено за батерията. Трябва k.i. да каже, каква е разликата между нормалните и диодите които е инсталирал на неговия Аиксам.

    in reply to: Всичко за Туизи #25017

    Нещо не мога да намеря инфо какви са крушките на Туизи. Но ако са H4 те са обикновено по 55 вата ако не се лъжа. Значи 110 вата за час или 0.11кв за 1 час.
    0.1квч от батерията за час. – не ми изглежда като да е толкова съществено за батерията. Трябва k.i. да каже, каква е разликата между нормалните и диодите които е инсталирал на неговия Аиксам.

    in reply to: Всичко за Туизи #25018

    Нещо не мога да намеря инфо какви са крушките на Туизи. Но ако са H4 те са обикновено по 55 вата ако не се лъжа. Значи 110 вата за час или 0.11кв за 1 час.
    0.1квч от батерията за час. – не ми изглежда като да е толкова съществено за батерията. Трябва k.i. да каже, каква е разликата между нормалните и диодите които е инсталирал на неговия Аиксам.

    in reply to: Всичко за Туизи #25022

    Нещо не мога да намеря инфо какви са крушките на Туизи. Но ако са H4 те са обикновено по 55 вата ако не се лъжа. Значи 110 вата за час или 0.11кв за 1 час.
    0.1квч от батерията за час. – не ми изглежда като да е толкова съществено за батерията. Трябва k.i. да каже, каква е разликата между нормалните и диодите които е инсталирал на неговия Аиксам.

    in reply to: Всичко за Туизи #25028

    Нещо не мога да намеря инфо какви са крушките на Туизи. Но ако са H4 те са обикновено по 55 вата ако не се лъжа. Значи 110 вата за час или 0.11кв за 1 час.
    0.1квч от батерията за час. – не ми изглежда като да е толкова съществено за батерията. Трябва k.i. да каже, каква е разликата между нормалните и диодите които е инсталирал на неговия Аиксам.

    in reply to: Всичко за Туизи #25071

    Нещо не мога да намеря инфо какви са крушките на Туизи. Но ако са H4 те са обикновено по 55 вата ако не се лъжа. Значи 110 вата за час или 0.11кв за 1 час.
    0.1квч от батерията за час. – не ми изглежда като да е толкова съществено за батерията. Трябва k.i. да каже, каква е разликата между нормалните и диодите които е инсталирал на неговия Аиксам.

    in reply to: Всичко за Туизи #25088

    Нещо не мога да намеря инфо какви са крушките на Туизи. Но ако са H4 те са обикновено по 55 вата ако не се лъжа. Значи 110 вата за час или 0.11кв за 1 час.
    0.1квч от батерията за час. – не ми изглежда като да е толкова съществено за батерията. Трябва k.i. да каже, каква е разликата между нормалните и диодите които е инсталирал на неговия Аиксам.

    in reply to: Туизито на eCars.bg #25007

    Не си спомням много уроците по електротехника, но аз залагам че няма да има загуби B) Причината според мен поради която не се препоръчва използването на удължители е големия ток който протича. Може да създаде някаква опасност, макар че удължителя е проектиран и за по-големи мощности. Ако обаче кабела ти е навит на руло – при тия високи токове индукцията няма да е малка и тогава според мен ще има загуби наистина, не дай си боже и нещо по-лошо.

    in reply to: Туизито на eCars.bg #25010

    Не си спомням много уроците по електротехника, но аз залагам че няма да има загуби B) Причината според мен поради която не се препоръчва използването на удължители е големия ток който протича. Може да създаде някаква опасност, макар че удължителя е проектиран и за по-големи мощности. Ако обаче кабела ти е навит на руло – при тия високи токове индукцията няма да е малка и тогава според мен ще има загуби наистина, не дай си боже и нещо по-лошо.

    in reply to: Туизито на eCars.bg #25054

    Не си спомням много уроците по електротехника, но аз залагам че няма да има загуби B) Причината според мен поради която не се препоръчва използването на удължители е големия ток който протича. Може да създаде някаква опасност, макар че удължителя е проектиран и за по-големи мощности. Ако обаче кабела ти е навит на руло – при тия високи токове индукцията няма да е малка и тогава според мен ще има загуби наистина, не дай си боже и нещо по-лошо.

Viewing 15 posts - 2,056 through 2,070 (of 2,419 total)