Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
Илиян ЗвездоброевMember
Ами реших да го пусна тук.
Още една Стела, само че много много по-млада от тази за която говорехме тук 🙂
Интересна идея, според създателите соларния панел създава повече енергия отколкото се ползва.
Но до колкото разбирам това е когато ти седи пред блока, а не докато се движиш.
Както и да е, в топлите страни с едно такова си абсолютно енергийно независим.
400 мили с едно зареждане си е доста добре (в слънчеви дни). За ежедневно шарене из града е супер.
Не го мислиш станало ли е време за зареждане и т.н. Колата просто винаги е на разположение.Илиян ЗвездоброевMemberАми реших да го пусна тук.
Още една Стела, само че много много по-млада от тази за която говорехме тук 🙂
Интересна идея, според създателите соларния панел създава повече енергия отколкото се ползва.
Но до колкото разбирам това е когато ти седи пред блока, а не докато се движиш.
Както и да е, в топлите страни с едно такова си абсолютно енергийно независим.
400 мили с едно зареждане си е доста добре (в слънчеви дни). За ежедневно шарене из града е супер.
Не го мислиш станало ли е време за зареждане и т.н. Колата просто винаги е на разположение.Илиян ЗвездоброевMemberАми реших да го пусна тук.
Още една Стела, само че много много по-млада от тази за която говорехме тук 🙂
Интересна идея, според създателите соларния панел създава повече енергия отколкото се ползва.
Но до колкото разбирам това е когато ти седи пред блока, а не докато се движиш.
Както и да е, в топлите страни с едно такова си абсолютно енергийно независим.
400 мили с едно зареждане си е доста добре (в слънчеви дни). За ежедневно шарене из града е супер.
Не го мислиш станало ли е време за зареждане и т.н. Колата просто винаги е на разположение.Илиян ЗвездоброевMemberАми реших да го пусна тук.
Още една Стела, само че много много по-млада от тази за която говорехме тук 🙂
Интересна идея, според създателите соларния панел създава повече енергия отколкото се ползва.
Но до колкото разбирам това е когато ти седи пред блока, а не докато се движиш.
Както и да е, в топлите страни с едно такова си абсолютно енергийно независим.
400 мили с едно зареждане си е доста добре (в слънчеви дни). За ежедневно шарене из града е супер.
Не го мислиш станало ли е време за зареждане и т.н. Колата просто винаги е на разположение.Илиян ЗвездоброевMemberАми реших да го пусна тук.
Още една Стела, само че много много по-млада от тази за която говорехме тук 🙂
Интересна идея, според създателите соларния панел създава повече енергия отколкото се ползва.
Но до колкото разбирам това е когато ти седи пред блока, а не докато се движиш.
Както и да е, в топлите страни с едно такова си абсолютно енергийно независим.
400 мили с едно зареждане си е доста добре (в слънчеви дни). За ежедневно шарене из града е супер.
Не го мислиш станало ли е време за зареждане и т.н. Колата просто винаги е на разположение.Илиян ЗвездоброевMemberАми реших да го пусна тук.
Още една Стела, само че много много по-млада от тази за която говорехме тук 🙂
Интересна идея, според създателите соларния панел създава повече енергия отколкото се ползва.
Но до колкото разбирам това е когато ти седи пред блока, а не докато се движиш.
Както и да е, в топлите страни с едно такова си абсолютно енергийно независим.
400 мили с едно зареждане си е доста добре (в слънчеви дни). За ежедневно шарене из града е супер.
Не го мислиш станало ли е време за зареждане и т.н. Колата просто винаги е на разположение.Илиян ЗвездоброевMemberАми реших да го пусна тук.
Още една Стела, само че много много по-млада от тази за която говорехме тук 🙂
Интересна идея, според създателите соларния панел създава повече енергия отколкото се ползва.
Но до колкото разбирам това е когато ти седи пред блока, а не докато се движиш.
Както и да е, в топлите страни с едно такова си абсолютно енергийно независим.
400 мили с едно зареждане си е доста добре (в слънчеви дни). За ежедневно шарене из града е супер.
Не го мислиш станало ли е време за зареждане и т.н. Колата просто винаги е на разположение.Илиян ЗвездоброевMember[quote=”TDringov” post=856]Електричка произведена 1942 год във Франция Максимална скорост 70 км/ч
Пробег без зареждане 140 км при скорост 45 км/ч
[/quote]Благодаря много за интересната информация. То всъщност излиза, че не се е променила фундаментално картината оттогава досега май, може би са по-леки батериите:) Поправете ме ако греша 🙂
Подсетих се, че май докато бях в Монако заснех някакъв стар модел електромобил. Ще се поразровя.
ПоздравиИлиян ЗвездоброевMember[quote=”TDringov” post=856]Електричка произведена 1942 год във Франция Максимална скорост 70 км/ч
Пробег без зареждане 140 км при скорост 45 км/ч
[/quote]Благодаря много за интересната информация. То всъщност излиза, че не се е променила фундаментално картината оттогава досега май, може би са по-леки батериите:) Поправете ме ако греша 🙂
Подсетих се, че май докато бях в Монако заснех някакъв стар модел електромобил. Ще се поразровя.
ПоздравиИлиян ЗвездоброевMember[quote=”TDringov” post=856]Електричка произведена 1942 год във Франция Максимална скорост 70 км/ч
Пробег без зареждане 140 км при скорост 45 км/ч
[/quote]Благодаря много за интересната информация. То всъщност излиза, че не се е променила фундаментално картината оттогава досега май, може би са по-леки батериите:) Поправете ме ако греша 🙂
Подсетих се, че май докато бях в Монако заснех някакъв стар модел електромобил. Ще се поразровя.
ПоздравиИлиян ЗвездоброевMember[quote=”TDringov” post=856]Електричка произведена 1942 год във Франция Максимална скорост 70 км/ч
Пробег без зареждане 140 км при скорост 45 км/ч
[/quote]Благодаря много за интересната информация. То всъщност излиза, че не се е променила фундаментално картината оттогава досега май, може би са по-леки батериите:) Поправете ме ако греша 🙂
Подсетих се, че май докато бях в Монако заснех някакъв стар модел електромобил. Ще се поразровя.
ПоздравиИлиян ЗвездоброевMember[quote=”TDringov” post=856]Електричка произведена 1942 год във Франция Максимална скорост 70 км/ч
Пробег без зареждане 140 км при скорост 45 км/ч
[/quote]Благодаря много за интересната информация. То всъщност излиза, че не се е променила фундаментално картината оттогава досега май, може би са по-леки батериите:) Поправете ме ако греша 🙂
Подсетих се, че май докато бях в Монако заснех някакъв стар модел електромобил. Ще се поразровя.
ПоздравиИлиян ЗвездоброевMember[quote=”TDringov” post=856]Електричка произведена 1942 год във Франция Максимална скорост 70 км/ч
Пробег без зареждане 140 км при скорост 45 км/ч
[/quote]Благодаря много за интересната информация. То всъщност излиза, че не се е променила фундаментално картината оттогава досега май, може би са по-леки батериите:) Поправете ме ако греша 🙂
Подсетих се, че май докато бях в Монако заснех някакъв стар модел електромобил. Ще се поразровя.
ПоздравиИлиян ЗвездоброевMember[quote=”TDringov” post=856]Електричка произведена 1942 год във Франция Максимална скорост 70 км/ч
Пробег без зареждане 140 км при скорост 45 км/ч
[/quote]Благодаря много за интересната информация. То всъщност излиза, че не се е променила фундаментално картината оттогава досега май, може би са по-леки батериите:) Поправете ме ако греша 🙂
Подсетих се, че май докато бях в Монако заснех някакъв стар модел електромобил. Ще се поразровя.
ПоздравиИлиян ЗвездоброевMember[quote=”TDringov” post=856]Електричка произведена 1942 год във Франция Максимална скорост 70 км/ч
Пробег без зареждане 140 км при скорост 45 км/ч
[/quote]Благодаря много за интересната информация. То всъщност излиза, че не се е променила фундаментално картината оттогава досега май, може би са по-леки батериите:) Поправете ме ако греша 🙂
Подсетих се, че май докато бях в Монако заснех някакъв стар модел електромобил. Ще се поразровя.
Поздрави -
AuthorPosts