Forum Replies Created

Viewing 15 posts - 2,296 through 2,310 (of 2,419 total)
  • Author
    Posts
  • Понеже защото отдавна не съм грозил форума с дивотиите си, реших да пусна още автомобилни приложения на суперкондензаторите. Репост от napravisam.bg.

    [video]http://www.youtube.com/watch?v=GPJao1xLe7w[/video]

    [video]http://www.youtube.com/watch?v=z3x_kYq3mHM[/video]

    Човекът ползва 6 х 2600F @ 2.7 V
    а във второто видео 6 x 350F @ 2.7V

    естествено има и недостатъци:
    – скъпо (особено с големите, ако не са втора ръка)
    – много бърз саморазряд
    – по мои изчисления пакета с 2600F се равнява на около 1Ah 12V акумулатор – прекалено малък капацитет

    Има и видео в което той прави хибридна батерия – суперкондензатор и LiFePo батерия.
    за да избегне бързия саморазряд – естествено сблъсква се с проблема – при високия стартов ток батерията гори.
    [video]http://www.youtube.com/watch?v=8miq6sDy0wA[/video]

    Също така е опитал със соларна клетка която да му държи кондензаторите заредени – там му се получава!
    [video]http://www.youtube.com/watch?v=GUXM1XuLUIs[/video]

    Поздрави

    Понеже защото отдавна не съм грозил форума с дивотиите си, реших да пусна още автомобилни приложения на суперкондензаторите. Репост от napravisam.bg.

    [video]http://www.youtube.com/watch?v=GPJao1xLe7w[/video]

    [video]http://www.youtube.com/watch?v=z3x_kYq3mHM[/video]

    Човекът ползва 6 х 2600F @ 2.7 V
    а във второто видео 6 x 350F @ 2.7V

    естествено има и недостатъци:
    – скъпо (особено с големите, ако не са втора ръка)
    – много бърз саморазряд
    – по мои изчисления пакета с 2600F се равнява на около 1Ah 12V акумулатор – прекалено малък капацитет

    Има и видео в което той прави хибридна батерия – суперкондензатор и LiFePo батерия.
    за да избегне бързия саморазряд – естествено сблъсква се с проблема – при високия стартов ток батерията гори.
    [video]http://www.youtube.com/watch?v=8miq6sDy0wA[/video]

    Също така е опитал със соларна клетка която да му държи кондензаторите заредени – там му се получава!
    [video]http://www.youtube.com/watch?v=GUXM1XuLUIs[/video]

    Поздрави

    Понеже защото отдавна не съм грозил форума с дивотиите си, реших да пусна още автомобилни приложения на суперкондензаторите. Репост от napravisam.bg.

    [video]http://www.youtube.com/watch?v=GPJao1xLe7w[/video]

    [video]http://www.youtube.com/watch?v=z3x_kYq3mHM[/video]

    Човекът ползва 6 х 2600F @ 2.7 V
    а във второто видео 6 x 350F @ 2.7V

    естествено има и недостатъци:
    – скъпо (особено с големите, ако не са втора ръка)
    – много бърз саморазряд
    – по мои изчисления пакета с 2600F се равнява на около 1Ah 12V акумулатор – прекалено малък капацитет

    Има и видео в което той прави хибридна батерия – суперкондензатор и LiFePo батерия.
    за да избегне бързия саморазряд – естествено сблъсква се с проблема – при високия стартов ток батерията гори.
    [video]http://www.youtube.com/watch?v=8miq6sDy0wA[/video]

    Също така е опитал със соларна клетка която да му държи кондензаторите заредени – там му се получава!
    [video]http://www.youtube.com/watch?v=GUXM1XuLUIs[/video]

    Поздрави

    Понеже защото отдавна не съм грозил форума с дивотиите си, реших да пусна още автомобилни приложения на суперкондензаторите. Репост от napravisam.bg.

    [video]http://www.youtube.com/watch?v=GPJao1xLe7w[/video]

    [video]http://www.youtube.com/watch?v=z3x_kYq3mHM[/video]

    Човекът ползва 6 х 2600F @ 2.7 V
    а във второто видео 6 x 350F @ 2.7V

    естествено има и недостатъци:
    – скъпо (особено с големите, ако не са втора ръка)
    – много бърз саморазряд
    – по мои изчисления пакета с 2600F се равнява на около 1Ah 12V акумулатор – прекалено малък капацитет

    Има и видео в което той прави хибридна батерия – суперкондензатор и LiFePo батерия.
    за да избегне бързия саморазряд – естествено сблъсква се с проблема – при високия стартов ток батерията гори.
    [video]http://www.youtube.com/watch?v=8miq6sDy0wA[/video]

    Също така е опитал със соларна клетка която да му държи кондензаторите заредени – там му се получава!
    [video]http://www.youtube.com/watch?v=GUXM1XuLUIs[/video]

    Поздрави

    Понеже защото отдавна не съм грозил форума с дивотиите си, реших да пусна още автомобилни приложения на суперкондензаторите. Репост от napravisam.bg.

    [video]http://www.youtube.com/watch?v=GPJao1xLe7w[/video]

    [video]http://www.youtube.com/watch?v=z3x_kYq3mHM[/video]

    Човекът ползва 6 х 2600F @ 2.7 V
    а във второто видео 6 x 350F @ 2.7V

    естествено има и недостатъци:
    – скъпо (особено с големите, ако не са втора ръка)
    – много бърз саморазряд
    – по мои изчисления пакета с 2600F се равнява на около 1Ah 12V акумулатор – прекалено малък капацитет

    Има и видео в което той прави хибридна батерия – суперкондензатор и LiFePo батерия.
    за да избегне бързия саморазряд – естествено сблъсква се с проблема – при високия стартов ток батерията гори.
    [video]http://www.youtube.com/watch?v=8miq6sDy0wA[/video]

    Също така е опитал със соларна клетка която да му държи кондензаторите заредени – там му се получава!
    [video]http://www.youtube.com/watch?v=GUXM1XuLUIs[/video]

    Поздрави

    Понеже защото отдавна не съм грозил форума с дивотиите си, реших да пусна още автомобилни приложения на суперкондензаторите. Репост от napravisam.bg.

    [video]http://www.youtube.com/watch?v=GPJao1xLe7w[/video]

    [video]http://www.youtube.com/watch?v=z3x_kYq3mHM[/video]

    Човекът ползва 6 х 2600F @ 2.7 V
    а във второто видео 6 x 350F @ 2.7V

    естествено има и недостатъци:
    – скъпо (особено с големите, ако не са втора ръка)
    – много бърз саморазряд
    – по мои изчисления пакета с 2600F се равнява на около 1Ah 12V акумулатор – прекалено малък капацитет

    Има и видео в което той прави хибридна батерия – суперкондензатор и LiFePo батерия.
    за да избегне бързия саморазряд – естествено сблъсква се с проблема – при високия стартов ток батерията гори.
    [video]http://www.youtube.com/watch?v=8miq6sDy0wA[/video]

    Също така е опитал със соларна клетка която да му държи кондензаторите заредени – там му се получава!
    [video]http://www.youtube.com/watch?v=GUXM1XuLUIs[/video]

    Поздрави

    Понеже защото отдавна не съм грозил форума с дивотиите си, реших да пусна още автомобилни приложения на суперкондензаторите. Репост от napravisam.bg.

    [video]http://www.youtube.com/watch?v=GPJao1xLe7w[/video]

    [video]http://www.youtube.com/watch?v=z3x_kYq3mHM[/video]

    Човекът ползва 6 х 2600F @ 2.7 V
    а във второто видео 6 x 350F @ 2.7V

    естествено има и недостатъци:
    – скъпо (особено с големите, ако не са втора ръка)
    – много бърз саморазряд
    – по мои изчисления пакета с 2600F се равнява на около 1Ah 12V акумулатор – прекалено малък капацитет

    Има и видео в което той прави хибридна батерия – суперкондензатор и LiFePo батерия.
    за да избегне бързия саморазряд – естествено сблъсква се с проблема – при високия стартов ток батерията гори.
    [video]http://www.youtube.com/watch?v=8miq6sDy0wA[/video]

    Също така е опитал със соларна клетка която да му държи кондензаторите заредени – там му се получава!
    [video]http://www.youtube.com/watch?v=GUXM1XuLUIs[/video]

    Поздрави

    Понеже защото отдавна не съм грозил форума с дивотиите си, реших да пусна още автомобилни приложения на суперкондензаторите. Репост от napravisam.bg.

    [video]http://www.youtube.com/watch?v=GPJao1xLe7w[/video]

    [video]http://www.youtube.com/watch?v=z3x_kYq3mHM[/video]

    Човекът ползва 6 х 2600F @ 2.7 V
    а във второто видео 6 x 350F @ 2.7V

    естествено има и недостатъци:
    – скъпо (особено с големите, ако не са втора ръка)
    – много бърз саморазряд
    – по мои изчисления пакета с 2600F се равнява на около 1Ah 12V акумулатор – прекалено малък капацитет

    Има и видео в което той прави хибридна батерия – суперкондензатор и LiFePo батерия.
    за да избегне бързия саморазряд – естествено сблъсква се с проблема – при високия стартов ток батерията гори.
    [video]http://www.youtube.com/watch?v=8miq6sDy0wA[/video]

    Също така е опитал със соларна клетка която да му държи кондензаторите заредени – там му се получава!
    [video]http://www.youtube.com/watch?v=GUXM1XuLUIs[/video]

    Поздрави

    Понеже защото отдавна не съм грозил форума с дивотиите си, реших да пусна още автомобилни приложения на суперкондензаторите. Репост от napravisam.bg.

    [video]http://www.youtube.com/watch?v=GPJao1xLe7w[/video]

    [video]http://www.youtube.com/watch?v=z3x_kYq3mHM[/video]

    Човекът ползва 6 х 2600F @ 2.7 V
    а във второто видео 6 x 350F @ 2.7V

    естествено има и недостатъци:
    – скъпо (особено с големите, ако не са втора ръка)
    – много бърз саморазряд
    – по мои изчисления пакета с 2600F се равнява на около 1Ah 12V акумулатор – прекалено малък капацитет

    Има и видео в което той прави хибридна батерия – суперкондензатор и LiFePo батерия.
    за да избегне бързия саморазряд – естествено сблъсква се с проблема – при високия стартов ток батерията гори.
    [video]http://www.youtube.com/watch?v=8miq6sDy0wA[/video]

    Също така е опитал със соларна клетка която да му държи кондензаторите заредени – там му се получава!
    [video]http://www.youtube.com/watch?v=GUXM1XuLUIs[/video]

    Поздрави

    Понеже защото отдавна не съм грозил форума с дивотиите си, реших да пусна още автомобилни приложения на суперкондензаторите. Репост от napravisam.bg.

    [video]http://www.youtube.com/watch?v=GPJao1xLe7w[/video]

    [video]http://www.youtube.com/watch?v=z3x_kYq3mHM[/video]

    Човекът ползва 6 х 2600F @ 2.7 V
    а във второто видео 6 x 350F @ 2.7V

    естествено има и недостатъци:
    – скъпо (особено с големите, ако не са втора ръка)
    – много бърз саморазряд
    – по мои изчисления пакета с 2600F се равнява на около 1Ah 12V акумулатор – прекалено малък капацитет

    Има и видео в което той прави хибридна батерия – суперкондензатор и LiFePo батерия.
    за да избегне бързия саморазряд – естествено сблъсква се с проблема – при високия стартов ток батерията гори.
    [video]http://www.youtube.com/watch?v=8miq6sDy0wA[/video]

    Също така е опитал със соларна клетка която да му държи кондензаторите заредени – там му се получава!
    [video]http://www.youtube.com/watch?v=GUXM1XuLUIs[/video]

    Поздрави

    Понеже защото отдавна не съм грозил форума с дивотиите си, реших да пусна още автомобилни приложения на суперкондензаторите. Репост от napravisam.bg.

    [video]http://www.youtube.com/watch?v=GPJao1xLe7w[/video]

    [video]http://www.youtube.com/watch?v=z3x_kYq3mHM[/video]

    Човекът ползва 6 х 2600F @ 2.7 V
    а във второто видео 6 x 350F @ 2.7V

    естествено има и недостатъци:
    – скъпо (особено с големите, ако не са втора ръка)
    – много бърз саморазряд
    – по мои изчисления пакета с 2600F се равнява на около 1Ah 12V акумулатор – прекалено малък капацитет

    Има и видео в което той прави хибридна батерия – суперкондензатор и LiFePo батерия.
    за да избегне бързия саморазряд – естествено сблъсква се с проблема – при високия стартов ток батерията гори.
    [video]http://www.youtube.com/watch?v=8miq6sDy0wA[/video]

    Също така е опитал със соларна клетка която да му държи кондензаторите заредени – там му се получава!
    [video]http://www.youtube.com/watch?v=GUXM1XuLUIs[/video]

    Поздрави

    in reply to: Още един Tesla Model S в София #22249

    Ха! И аз го видях този, профуча покрай мене преди 1 седмица. Спря на светофара, и аз докато изтичам да видя дали е Тесла, и то светна зелено 😀 Не бях сигурен, но сега знам – точно тази кола беше!

    in reply to: Още един Tesla Model S в София #22255

    Ха! И аз го видях този, профуча покрай мене преди 1 седмица. Спря на светофара, и аз докато изтичам да видя дали е Тесла, и то светна зелено 😀 Не бях сигурен, но сега знам – точно тази кола беше!

    in reply to: Още един Tesla Model S в София #22256

    Ха! И аз го видях този, профуча покрай мене преди 1 седмица. Спря на светофара, и аз докато изтичам да видя дали е Тесла, и то светна зелено 😀 Не бях сигурен, но сега знам – точно тази кола беше!

    in reply to: Още един Tesla Model S в София #22264

    Ха! И аз го видях този, профуча покрай мене преди 1 седмица. Спря на светофара, и аз докато изтичам да видя дали е Тесла, и то светна зелено 😀 Не бях сигурен, но сега знам – точно тази кола беше!

Viewing 15 posts - 2,296 through 2,310 (of 2,419 total)