Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
Илиян ЗвездоброевMember
Понеже защото отдавна не съм грозил форума с дивотиите си, реших да пусна още автомобилни приложения на суперкондензаторите. Репост от napravisam.bg.
[video]http://www.youtube.com/watch?v=GPJao1xLe7w[/video]
[video]http://www.youtube.com/watch?v=z3x_kYq3mHM[/video]
Човекът ползва 6 х 2600F @ 2.7 V
а във второто видео 6 x 350F @ 2.7Vестествено има и недостатъци:
– скъпо (особено с големите, ако не са втора ръка)
– много бърз саморазряд
– по мои изчисления пакета с 2600F се равнява на около 1Ah 12V акумулатор – прекалено малък капацитетИма и видео в което той прави хибридна батерия – суперкондензатор и LiFePo батерия.
за да избегне бързия саморазряд – естествено сблъсква се с проблема – при високия стартов ток батерията гори.
[video]http://www.youtube.com/watch?v=8miq6sDy0wA[/video]Също така е опитал със соларна клетка която да му държи кондензаторите заредени – там му се получава!
[video]http://www.youtube.com/watch?v=GUXM1XuLUIs[/video]Поздрави
Илиян ЗвездоброевMemberПонеже защото отдавна не съм грозил форума с дивотиите си, реших да пусна още автомобилни приложения на суперкондензаторите. Репост от napravisam.bg.
[video]http://www.youtube.com/watch?v=GPJao1xLe7w[/video]
[video]http://www.youtube.com/watch?v=z3x_kYq3mHM[/video]
Човекът ползва 6 х 2600F @ 2.7 V
а във второто видео 6 x 350F @ 2.7Vестествено има и недостатъци:
– скъпо (особено с големите, ако не са втора ръка)
– много бърз саморазряд
– по мои изчисления пакета с 2600F се равнява на около 1Ah 12V акумулатор – прекалено малък капацитетИма и видео в което той прави хибридна батерия – суперкондензатор и LiFePo батерия.
за да избегне бързия саморазряд – естествено сблъсква се с проблема – при високия стартов ток батерията гори.
[video]http://www.youtube.com/watch?v=8miq6sDy0wA[/video]Също така е опитал със соларна клетка която да му държи кондензаторите заредени – там му се получава!
[video]http://www.youtube.com/watch?v=GUXM1XuLUIs[/video]Поздрави
Илиян ЗвездоброевMemberПонеже защото отдавна не съм грозил форума с дивотиите си, реших да пусна още автомобилни приложения на суперкондензаторите. Репост от napravisam.bg.
[video]http://www.youtube.com/watch?v=GPJao1xLe7w[/video]
[video]http://www.youtube.com/watch?v=z3x_kYq3mHM[/video]
Човекът ползва 6 х 2600F @ 2.7 V
а във второто видео 6 x 350F @ 2.7Vестествено има и недостатъци:
– скъпо (особено с големите, ако не са втора ръка)
– много бърз саморазряд
– по мои изчисления пакета с 2600F се равнява на около 1Ah 12V акумулатор – прекалено малък капацитетИма и видео в което той прави хибридна батерия – суперкондензатор и LiFePo батерия.
за да избегне бързия саморазряд – естествено сблъсква се с проблема – при високия стартов ток батерията гори.
[video]http://www.youtube.com/watch?v=8miq6sDy0wA[/video]Също така е опитал със соларна клетка която да му държи кондензаторите заредени – там му се получава!
[video]http://www.youtube.com/watch?v=GUXM1XuLUIs[/video]Поздрави
Илиян ЗвездоброевMemberПонеже защото отдавна не съм грозил форума с дивотиите си, реших да пусна още автомобилни приложения на суперкондензаторите. Репост от napravisam.bg.
[video]http://www.youtube.com/watch?v=GPJao1xLe7w[/video]
[video]http://www.youtube.com/watch?v=z3x_kYq3mHM[/video]
Човекът ползва 6 х 2600F @ 2.7 V
а във второто видео 6 x 350F @ 2.7Vестествено има и недостатъци:
– скъпо (особено с големите, ако не са втора ръка)
– много бърз саморазряд
– по мои изчисления пакета с 2600F се равнява на около 1Ah 12V акумулатор – прекалено малък капацитетИма и видео в което той прави хибридна батерия – суперкондензатор и LiFePo батерия.
за да избегне бързия саморазряд – естествено сблъсква се с проблема – при високия стартов ток батерията гори.
[video]http://www.youtube.com/watch?v=8miq6sDy0wA[/video]Също така е опитал със соларна клетка която да му държи кондензаторите заредени – там му се получава!
[video]http://www.youtube.com/watch?v=GUXM1XuLUIs[/video]Поздрави
Илиян ЗвездоброевMemberПонеже защото отдавна не съм грозил форума с дивотиите си, реших да пусна още автомобилни приложения на суперкондензаторите. Репост от napravisam.bg.
[video]http://www.youtube.com/watch?v=GPJao1xLe7w[/video]
[video]http://www.youtube.com/watch?v=z3x_kYq3mHM[/video]
Човекът ползва 6 х 2600F @ 2.7 V
а във второто видео 6 x 350F @ 2.7Vестествено има и недостатъци:
– скъпо (особено с големите, ако не са втора ръка)
– много бърз саморазряд
– по мои изчисления пакета с 2600F се равнява на около 1Ah 12V акумулатор – прекалено малък капацитетИма и видео в което той прави хибридна батерия – суперкондензатор и LiFePo батерия.
за да избегне бързия саморазряд – естествено сблъсква се с проблема – при високия стартов ток батерията гори.
[video]http://www.youtube.com/watch?v=8miq6sDy0wA[/video]Също така е опитал със соларна клетка която да му държи кондензаторите заредени – там му се получава!
[video]http://www.youtube.com/watch?v=GUXM1XuLUIs[/video]Поздрави
Илиян ЗвездоброевMemberПонеже защото отдавна не съм грозил форума с дивотиите си, реших да пусна още автомобилни приложения на суперкондензаторите. Репост от napravisam.bg.
[video]http://www.youtube.com/watch?v=GPJao1xLe7w[/video]
[video]http://www.youtube.com/watch?v=z3x_kYq3mHM[/video]
Човекът ползва 6 х 2600F @ 2.7 V
а във второто видео 6 x 350F @ 2.7Vестествено има и недостатъци:
– скъпо (особено с големите, ако не са втора ръка)
– много бърз саморазряд
– по мои изчисления пакета с 2600F се равнява на около 1Ah 12V акумулатор – прекалено малък капацитетИма и видео в което той прави хибридна батерия – суперкондензатор и LiFePo батерия.
за да избегне бързия саморазряд – естествено сблъсква се с проблема – при високия стартов ток батерията гори.
[video]http://www.youtube.com/watch?v=8miq6sDy0wA[/video]Също така е опитал със соларна клетка която да му държи кондензаторите заредени – там му се получава!
[video]http://www.youtube.com/watch?v=GUXM1XuLUIs[/video]Поздрави
Илиян ЗвездоброевMemberПонеже защото отдавна не съм грозил форума с дивотиите си, реших да пусна още автомобилни приложения на суперкондензаторите. Репост от napravisam.bg.
[video]http://www.youtube.com/watch?v=GPJao1xLe7w[/video]
[video]http://www.youtube.com/watch?v=z3x_kYq3mHM[/video]
Човекът ползва 6 х 2600F @ 2.7 V
а във второто видео 6 x 350F @ 2.7Vестествено има и недостатъци:
– скъпо (особено с големите, ако не са втора ръка)
– много бърз саморазряд
– по мои изчисления пакета с 2600F се равнява на около 1Ah 12V акумулатор – прекалено малък капацитетИма и видео в което той прави хибридна батерия – суперкондензатор и LiFePo батерия.
за да избегне бързия саморазряд – естествено сблъсква се с проблема – при високия стартов ток батерията гори.
[video]http://www.youtube.com/watch?v=8miq6sDy0wA[/video]Също така е опитал със соларна клетка която да му държи кондензаторите заредени – там му се получава!
[video]http://www.youtube.com/watch?v=GUXM1XuLUIs[/video]Поздрави
Илиян ЗвездоброевMemberПонеже защото отдавна не съм грозил форума с дивотиите си, реших да пусна още автомобилни приложения на суперкондензаторите. Репост от napravisam.bg.
[video]http://www.youtube.com/watch?v=GPJao1xLe7w[/video]
[video]http://www.youtube.com/watch?v=z3x_kYq3mHM[/video]
Човекът ползва 6 х 2600F @ 2.7 V
а във второто видео 6 x 350F @ 2.7Vестествено има и недостатъци:
– скъпо (особено с големите, ако не са втора ръка)
– много бърз саморазряд
– по мои изчисления пакета с 2600F се равнява на около 1Ah 12V акумулатор – прекалено малък капацитетИма и видео в което той прави хибридна батерия – суперкондензатор и LiFePo батерия.
за да избегне бързия саморазряд – естествено сблъсква се с проблема – при високия стартов ток батерията гори.
[video]http://www.youtube.com/watch?v=8miq6sDy0wA[/video]Също така е опитал със соларна клетка която да му държи кондензаторите заредени – там му се получава!
[video]http://www.youtube.com/watch?v=GUXM1XuLUIs[/video]Поздрави
Илиян ЗвездоброевMemberПонеже защото отдавна не съм грозил форума с дивотиите си, реших да пусна още автомобилни приложения на суперкондензаторите. Репост от napravisam.bg.
[video]http://www.youtube.com/watch?v=GPJao1xLe7w[/video]
[video]http://www.youtube.com/watch?v=z3x_kYq3mHM[/video]
Човекът ползва 6 х 2600F @ 2.7 V
а във второто видео 6 x 350F @ 2.7Vестествено има и недостатъци:
– скъпо (особено с големите, ако не са втора ръка)
– много бърз саморазряд
– по мои изчисления пакета с 2600F се равнява на около 1Ah 12V акумулатор – прекалено малък капацитетИма и видео в което той прави хибридна батерия – суперкондензатор и LiFePo батерия.
за да избегне бързия саморазряд – естествено сблъсква се с проблема – при високия стартов ток батерията гори.
[video]http://www.youtube.com/watch?v=8miq6sDy0wA[/video]Също така е опитал със соларна клетка която да му държи кондензаторите заредени – там му се получава!
[video]http://www.youtube.com/watch?v=GUXM1XuLUIs[/video]Поздрави
Илиян ЗвездоброевMemberПонеже защото отдавна не съм грозил форума с дивотиите си, реших да пусна още автомобилни приложения на суперкондензаторите. Репост от napravisam.bg.
[video]http://www.youtube.com/watch?v=GPJao1xLe7w[/video]
[video]http://www.youtube.com/watch?v=z3x_kYq3mHM[/video]
Човекът ползва 6 х 2600F @ 2.7 V
а във второто видео 6 x 350F @ 2.7Vестествено има и недостатъци:
– скъпо (особено с големите, ако не са втора ръка)
– много бърз саморазряд
– по мои изчисления пакета с 2600F се равнява на около 1Ah 12V акумулатор – прекалено малък капацитетИма и видео в което той прави хибридна батерия – суперкондензатор и LiFePo батерия.
за да избегне бързия саморазряд – естествено сблъсква се с проблема – при високия стартов ток батерията гори.
[video]http://www.youtube.com/watch?v=8miq6sDy0wA[/video]Също така е опитал със соларна клетка която да му държи кондензаторите заредени – там му се получава!
[video]http://www.youtube.com/watch?v=GUXM1XuLUIs[/video]Поздрави
Илиян ЗвездоброевMemberПонеже защото отдавна не съм грозил форума с дивотиите си, реших да пусна още автомобилни приложения на суперкондензаторите. Репост от napravisam.bg.
[video]http://www.youtube.com/watch?v=GPJao1xLe7w[/video]
[video]http://www.youtube.com/watch?v=z3x_kYq3mHM[/video]
Човекът ползва 6 х 2600F @ 2.7 V
а във второто видео 6 x 350F @ 2.7Vестествено има и недостатъци:
– скъпо (особено с големите, ако не са втора ръка)
– много бърз саморазряд
– по мои изчисления пакета с 2600F се равнява на около 1Ah 12V акумулатор – прекалено малък капацитетИма и видео в което той прави хибридна батерия – суперкондензатор и LiFePo батерия.
за да избегне бързия саморазряд – естествено сблъсква се с проблема – при високия стартов ток батерията гори.
[video]http://www.youtube.com/watch?v=8miq6sDy0wA[/video]Също така е опитал със соларна клетка която да му държи кондензаторите заредени – там му се получава!
[video]http://www.youtube.com/watch?v=GUXM1XuLUIs[/video]Поздрави
Илиян ЗвездоброевMemberХа! И аз го видях този, профуча покрай мене преди 1 седмица. Спря на светофара, и аз докато изтичам да видя дали е Тесла, и то светна зелено 😀 Не бях сигурен, но сега знам – точно тази кола беше!
Илиян ЗвездоброевMemberХа! И аз го видях този, профуча покрай мене преди 1 седмица. Спря на светофара, и аз докато изтичам да видя дали е Тесла, и то светна зелено 😀 Не бях сигурен, но сега знам – точно тази кола беше!
Илиян ЗвездоброевMemberХа! И аз го видях този, профуча покрай мене преди 1 седмица. Спря на светофара, и аз докато изтичам да видя дали е Тесла, и то светна зелено 😀 Не бях сигурен, но сега знам – точно тази кола беше!
Илиян ЗвездоброевMemberХа! И аз го видях този, профуча покрай мене преди 1 седмица. Спря на светофара, и аз докато изтичам да видя дали е Тесла, и то светна зелено 😀 Не бях сигурен, но сега знам – точно тази кола беше!
-
AuthorPosts