Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
Георги МалиновMember
Ааа, вярно, аз изобщо не съм обърнал внимание, сорри, довечера или утре ще кача нещо от в къщи, че в телефона нямам… :cheer:
Георги МалиновMemberВелосипедът си е най-стандартен тип (полупланинско-градски 😉 ), 26″ капли, предни амортисьори и амортисьор на рамката, имам снимки, но не знам тук как да ги кача. Хъб мотор в предната капла, 1000W/48V, но го карам с Li-pol батерия 37V/10Ah, защото нямах пари за по-голяма 🙁 В момента тече ъпгрейд на батерията – ще става 15Ah, пак 36V, но целта е да увелича пробега. Досега го докарвах между 30 и 60 км с едно зареждане (зависи от терена и от това доколко използвам педалите) и както вече казах за мен той е незаменимото превозно средство за града (целогодишно, с малки изключения в много студена и ледена зима).
А за електроавтомобил си мисля отдавна, ама засега няма финанси за подобно начинание, иначе съм абсолютен фен на Тесла -та… 😉
Георги МалиновMemberВелосипедът си е най-стандартен тип (полупланинско-градски 😉 ), 26″ капли, предни амортисьори и амортисьор на рамката, имам снимки, но не знам тук как да ги кача. Хъб мотор в предната капла, 1000W/48V, но го карам с Li-pol батерия 37V/10Ah, защото нямах пари за по-голяма 🙁 В момента тече ъпгрейд на батерията – ще става 15Ah, пак 36V, но целта е да увелича пробега. Досега го докарвах между 30 и 60 км с едно зареждане (зависи от терена и от това доколко използвам педалите) и както вече казах за мен той е незаменимото превозно средство за града (целогодишно, с малки изключения в много студена и ледена зима).
А за електроавтомобил си мисля отдавна, ама засега няма финанси за подобно начинание, иначе съм абсолютен фен на Тесла -та… 😉
Георги МалиновMemberВелосипедът си е най-стандартен тип (полупланинско-градски 😉 ), 26″ капли, предни амортисьори и амортисьор на рамката, имам снимки, но не знам тук как да ги кача. Хъб мотор в предната капла, 1000W/48V, но го карам с Li-pol батерия 37V/10Ah, защото нямах пари за по-голяма 🙁 В момента тече ъпгрейд на батерията – ще става 15Ah, пак 36V, но целта е да увелича пробега. Досега го докарвах между 30 и 60 км с едно зареждане (зависи от терена и от това доколко използвам педалите) и както вече казах за мен той е незаменимото превозно средство за града (целогодишно, с малки изключения в много студена и ледена зима).
А за електроавтомобил си мисля отдавна, ама засега няма финанси за подобно начинание, иначе съм абсолютен фен на Тесла -та… 😉
Георги МалиновMemberВелосипедът си е най-стандартен тип (полупланинско-градски 😉 ), 26″ капли, предни амортисьори и амортисьор на рамката, имам снимки, но не знам тук как да ги кача. Хъб мотор в предната капла, 1000W/48V, но го карам с Li-pol батерия 37V/10Ah, защото нямах пари за по-голяма 🙁 В момента тече ъпгрейд на батерията – ще става 15Ah, пак 36V, но целта е да увелича пробега. Досега го докарвах между 30 и 60 км с едно зареждане (зависи от терена и от това доколко използвам педалите) и както вече казах за мен той е незаменимото превозно средство за града (целогодишно, с малки изключения в много студена и ледена зима).
А за електроавтомобил си мисля отдавна, ама засега няма финанси за подобно начинание, иначе съм абсолютен фен на Тесла -та… 😉
Георги МалиновMemberВелосипедът си е най-стандартен тип (полупланинско-градски 😉 ), 26″ капли, предни амортисьори и амортисьор на рамката, имам снимки, но не знам тук как да ги кача. Хъб мотор в предната капла, 1000W/48V, но го карам с Li-pol батерия 37V/10Ah, защото нямах пари за по-голяма 🙁 В момента тече ъпгрейд на батерията – ще става 15Ah, пак 36V, но целта е да увелича пробега. Досега го докарвах между 30 и 60 км с едно зареждане (зависи от терена и от това доколко използвам педалите) и както вече казах за мен той е незаменимото превозно средство за града (целогодишно, с малки изключения в много студена и ледена зима).
А за електроавтомобил си мисля отдавна, ама засега няма финанси за подобно начинание, иначе съм абсолютен фен на Тесла -та… 😉
Георги МалиновMemberВелосипедът си е най-стандартен тип (полупланинско-градски 😉 ), 26″ капли, предни амортисьори и амортисьор на рамката, имам снимки, но не знам тук как да ги кача. Хъб мотор в предната капла, 1000W/48V, но го карам с Li-pol батерия 37V/10Ah, защото нямах пари за по-голяма 🙁 В момента тече ъпгрейд на батерията – ще става 15Ah, пак 36V, но целта е да увелича пробега. Досега го докарвах между 30 и 60 км с едно зареждане (зависи от терена и от това доколко използвам педалите) и както вече казах за мен той е незаменимото превозно средство за града (целогодишно, с малки изключения в много студена и ледена зима).
А за електроавтомобил си мисля отдавна, ама засега няма финанси за подобно начинание, иначе съм абсолютен фен на Тесла -та… 😉
Георги МалиновMemberВелосипедът си е най-стандартен тип (полупланинско-градски 😉 ), 26″ капли, предни амортисьори и амортисьор на рамката, имам снимки, но не знам тук как да ги кача. Хъб мотор в предната капла, 1000W/48V, но го карам с Li-pol батерия 37V/10Ah, защото нямах пари за по-голяма 🙁 В момента тече ъпгрейд на батерията – ще става 15Ah, пак 36V, но целта е да увелича пробега. Досега го докарвах между 30 и 60 км с едно зареждане (зависи от терена и от това доколко използвам педалите) и както вече казах за мен той е незаменимото превозно средство за града (целогодишно, с малки изключения в много студена и ледена зима).
А за електроавтомобил си мисля отдавна, ама засега няма финанси за подобно начинание, иначе съм абсолютен фен на Тесла -та… 😉
Георги МалиновMemberВелосипедът си е най-стандартен тип (полупланинско-градски 😉 ), 26″ капли, предни амортисьори и амортисьор на рамката, имам снимки, но не знам тук как да ги кача. Хъб мотор в предната капла, 1000W/48V, но го карам с Li-pol батерия 37V/10Ah, защото нямах пари за по-голяма 🙁 В момента тече ъпгрейд на батерията – ще става 15Ah, пак 36V, но целта е да увелича пробега. Досега го докарвах между 30 и 60 км с едно зареждане (зависи от терена и от това доколко използвам педалите) и както вече казах за мен той е незаменимото превозно средство за града (целогодишно, с малки изключения в много студена и ледена зима).
А за електроавтомобил си мисля отдавна, ама засега няма финанси за подобно начинание, иначе съм абсолютен фен на Тесла -та… 😉
Георги МалиновMemberВелосипедът си е най-стандартен тип (полупланинско-градски 😉 ), 26″ капли, предни амортисьори и амортисьор на рамката, имам снимки, но не знам тук как да ги кача. Хъб мотор в предната капла, 1000W/48V, но го карам с Li-pol батерия 37V/10Ah, защото нямах пари за по-голяма 🙁 В момента тече ъпгрейд на батерията – ще става 15Ah, пак 36V, но целта е да увелича пробега. Досега го докарвах между 30 и 60 км с едно зареждане (зависи от терена и от това доколко използвам педалите) и както вече казах за мен той е незаменимото превозно средство за града (целогодишно, с малки изключения в много студена и ледена зима).
А за електроавтомобил си мисля отдавна, ама засега няма финанси за подобно начинание, иначе съм абсолютен фен на Тесла -та… 😉
-
AuthorPosts