Forum Replies Created

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 100 total)
  • Author
    Posts
  • in reply to: Нова ампера на хоризонта #36944

    В Европа са продадени Ампера и Волт повече от единични бройки! В Англия са около 2000 броя заедно. Има много в Холандия, Норвегия.
    Sales of the 2011 Volt began in the United States in mid-December 2010, followed by various European countries and other international markets in 2011. Global combined Volt/Ampera family sales totaled about 134,500 unit by the end of December 2016.[11] The U.S. is the leading market, with 113,489 Volts delivered, followed by Canada with 8,884 Volts sold through November 2016. Just over 10,000 Opel/Vauxhall Ampera cars had been sold in Europe as of June 2016, with the Netherlands leading the European region, with almost 5,000 Amperas and over 1,000 Volts registered. The Volt/Ampera family of vehicles is the world’s all-time best-selling plug-in hybrid vehicle as of December 2016.
    В сайтовете за продажба сигурно има поне 200 които да се продават в момента.
    Засега Волт 2 не планира да се продава в Европа. Но за 30000$ сигурно ако някой иска може да си докара от Америка. Но напълно електрическият Болт/Ампера-е ще се появи скоро по улиците. С над 400 км пробег.

    in reply to: Нова ампера на хоризонта #36934

    В Европа са продадени Ампера и Волт повече от единични бройки! В Англия са около 2000 броя заедно. Има много в Холандия, Норвегия.
    Sales of the 2011 Volt began in the United States in mid-December 2010, followed by various European countries and other international markets in 2011. Global combined Volt/Ampera family sales totaled about 134,500 unit by the end of December 2016.[11] The U.S. is the leading market, with 113,489 Volts delivered, followed by Canada with 8,884 Volts sold through November 2016. Just over 10,000 Opel/Vauxhall Ampera cars had been sold in Europe as of June 2016, with the Netherlands leading the European region, with almost 5,000 Amperas and over 1,000 Volts registered. The Volt/Ampera family of vehicles is the world’s all-time best-selling plug-in hybrid vehicle as of December 2016.
    В сайтовете за продажба сигурно има поне 200 които да се продават в момента.
    Засега Волт 2 не планира да се продава в Европа. Но за 30000$ сигурно ако някой иска може да си докара от Америка. Но напълно електрическият Болт/Ампера-е ще се появи скоро по улиците. С над 400 км пробег.

    in reply to: Нова ампера на хоризонта #36933

    В Европа са продадени Ампера и Волт повече от единични бройки! В Англия са около 2000 броя заедно. Има много в Холандия, Норвегия.
    Sales of the 2011 Volt began in the United States in mid-December 2010, followed by various European countries and other international markets in 2011. Global combined Volt/Ampera family sales totaled about 134,500 unit by the end of December 2016.[11] The U.S. is the leading market, with 113,489 Volts delivered, followed by Canada with 8,884 Volts sold through November 2016. Just over 10,000 Opel/Vauxhall Ampera cars had been sold in Europe as of June 2016, with the Netherlands leading the European region, with almost 5,000 Amperas and over 1,000 Volts registered. The Volt/Ampera family of vehicles is the world’s all-time best-selling plug-in hybrid vehicle as of December 2016.
    В сайтовете за продажба сигурно има поне 200 които да се продават в момента.
    Засега Волт 2 не планира да се продава в Европа. Но за 30000$ сигурно ако някой иска може да си докара от Америка. Но напълно електрическият Болт/Ампера-е ще се появи скоро по улиците. С над 400 км пробег.

    in reply to: Нова ампера на хоризонта #36739

    Колеги, карате електрически коли, та трябва вече да сте се запознали с видовете контакти за тях. Амперта е с контакт Тип 1. Тия които са били на тази станция са били вероятно Тип 2. Тип 1 се ползуват от японските коли основно. И от Ампера 1. Тип 2 ползват повечето европейски коли като BMW, VW. Тип 2 се налага в Европа, и затова производителите предлагат повечето нови коли за европейският пазар с Тип 2. Да зареждаш от контакт Тип 2 ти трябва кабел преходник Тип 2 към Тип 1. Или ако има нормално шуко да зареждаш с твоето зарядно от колата. Ако станцията е само с кабели Тип 2 сигурно няма да можеш да зареждаш там.

    in reply to: Нова ампера на хоризонта #36737

    Колеги, карате електрически коли, та трябва вече да сте се запознали с видовете контакти за тях. Амперта е с контакт Тип 1. Тия които са били на тази станция са били вероятно Тип 2. Тип 1 се ползуват от японските коли основно. И от Ампера 1. Тип 2 ползват повечето европейски коли като BMW, VW. Тип 2 се налага в Европа, и затова производителите предлагат повечето нови коли за европейският пазар с Тип 2. Да зареждаш от контакт Тип 2 ти трябва кабел преходник Тип 2 към Тип 1. Или ако има нормално шуко да зареждаш с твоето зарядно от колата. Ако станцията е само с кабели Тип 2 сигурно няма да можеш да зареждаш там.

    in reply to: Нова ампера на хоризонта #36732

    Колеги, карате електрически коли, та трябва вече да сте се запознали с видовете контакти за тях. Амперта е с контакт Тип 1. Тия които са били на тази станция са били вероятно Тип 2. Тип 1 се ползуват от японските коли основно. И от Ампера 1. Тип 2 ползват повечето европейски коли като BMW, VW. Тип 2 се налага в Европа, и затова производителите предлагат повечето нови коли за европейският пазар с Тип 2. Да зареждаш от контакт Тип 2 ти трябва кабел преходник Тип 2 към Тип 1. Или ако има нормално шуко да зареждаш с твоето зарядно от колата. Ако станцията е само с кабели Тип 2 сигурно няма да можеш да зареждаш там.

    Като не си наясно с борсите и акциите, по-добре не се занимавай с тях, щото повече ще загубиш отколкото обратното. Те и тия които са наясно губят пари там.

    Като не си наясно с борсите и акциите, по-добре не се занимавай с тях, щото повече ще загубиш отколкото обратното. Те и тия които са наясно губят пари там.

    Като не си наясно с борсите и акциите, по-добре не се занимавай с тях, щото повече ще загубиш отколкото обратното. Те и тия които са наясно губят пари там.

    in reply to: Моята Ампера #36283

    Щом го пише в книжката на колата , си мисля че е достатъчно. Няма нужда да се усложнява процедурата. По достоверно от книжката на колата няма. А и твоята книжка е на български нали? Всеки може да прочете данните.

    in reply to: Моята Ампера #36295

    Щом го пише в книжката на колата , си мисля че е достатъчно. Няма нужда да се усложнява процедурата. По достоверно от книжката на колата няма. А и твоята книжка е на български нали? Всеки може да прочете данните.

    in reply to: Моята Ампера #36292

    Щом го пише в книжката на колата , си мисля че е достатъчно. Няма нужда да се усложнява процедурата. По достоверно от книжката на колата няма. А и твоята книжка е на български нали? Всеки може да прочете данните.

    in reply to: Моята Ампера #36284

    Ами честито, нека колегите последват примера ти и да си оправят данъка в общината.

    in reply to: Моята Ампера #36287

    Ами честито, нека колегите последват примера ти и да си оправят данъка в общината.

    in reply to: Моята Ампера #36277

    Ами честито, нека колегите последват примера ти и да си оправят данъка в общината.

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 100 total)