Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
Иван ДобревMember
Долните два пина ги няма при 16 А кабел. Има ги само при 32 А кабел. Просто вкарваш и толкова. Амперата е със 16 А кабел. Твоят щепсел тип 2 е мъжки на кабела.
Ти си попаднал на зарядни със кабели на тях(thethered) завършващи със женски щепсел който се свързва директно с контакта на колата. Зарядните с кабели са направени да се свързват направо с колата без да ползваш своите кабели. Но тъй като твоят контакт е тип 1 , не може да ползваш зарядна с кабел тип 2. Тия два щепсела мъжки и женски не са направени да се вързват един с друг, ами са направени да се свържат със съответният контакт за тях.
Амперата не можеш да я зареждаш бързо, максималният и ток на зареждане е 16А или 13А( 3-4 кВ) , не съм сигурен. Бързото зареждане е само за чистите електро-автомобили. И то само на така наречените бързи зарядни станции.Иван ДобревMemberДолните два пина ги няма при 16 А кабел. Има ги само при 32 А кабел. Просто вкарваш и толкова. Амперата е със 16 А кабел. Твоят щепсел тип 2 е мъжки на кабела.
Ти си попаднал на зарядни със кабели на тях(thethered) завършващи със женски щепсел който се свързва директно с контакта на колата. Зарядните с кабели са направени да се свързват направо с колата без да ползваш своите кабели. Но тъй като твоят контакт е тип 1 , не може да ползваш зарядна с кабел тип 2. Тия два щепсела мъжки и женски не са направени да се вързват един с друг, ами са направени да се свържат със съответният контакт за тях.
Амперата не можеш да я зареждаш бързо, максималният и ток на зареждане е 16А или 13А( 3-4 кВ) , не съм сигурен. Бързото зареждане е само за чистите електро-автомобили. И то само на така наречените бързи зарядни станции.Иван ДобревMemberДолните два пина ги няма при 16 А кабел. Има ги само при 32 А кабел. Просто вкарваш и толкова. Амперата е със 16 А кабел. Твоят щепсел тип 2 е мъжки на кабела.
Ти си попаднал на зарядни със кабели на тях(thethered) завършващи със женски щепсел който се свързва директно с контакта на колата. Зарядните с кабели са направени да се свързват направо с колата без да ползваш своите кабели. Но тъй като твоят контакт е тип 1 , не може да ползваш зарядна с кабел тип 2. Тия два щепсела мъжки и женски не са направени да се вързват един с друг, ами са направени да се свържат със съответният контакт за тях.
Амперата не можеш да я зареждаш бързо, максималният и ток на зареждане е 16А или 13А( 3-4 кВ) , не съм сигурен. Бързото зареждане е само за чистите електро-автомобили. И то само на така наречените бързи зарядни станции.Иван ДобревMemberМоже да питаш в общината. Виж и за Технотеста. Обади им се. Обясни им казуса.
Иван ДобревMemberМоже да питаш в общината. Виж и за Технотеста. Обади им се. Обясни им казуса.
Иван ДобревMemberМоже да питаш в общината. Виж и за Технотеста. Обади им се. Обясни им казуса.
Иван ДобревMemberНе знам дали в книжката на колата има мощността на двигателя, но ако ще ходиш в КАТ, се приготви с някакъв документ който показва истинската мощност на бензиновият двигател. Сега намерих една книжка на Ампера 2012 , и в нея на стр.180 си пише че мощността на двигателя A14XFL Petrol е 63кв, а на ел. двигателя е 111 кв. Трябва и в твоята книжка да го пише.
Иван ДобревMemberНе знам дали в книжката на колата има мощността на двигателя, но ако ще ходиш в КАТ, се приготви с някакъв документ който показва истинската мощност на бензиновият двигател. Сега намерих една книжка на Ампера 2012 , и в нея на стр.180 си пише че мощността на двигателя A14XFL Petrol е 63кв, а на ел. двигателя е 111 кв. Трябва и в твоята книжка да го пише.
Иван ДобревMemberНе знам дали в книжката на колата има мощността на двигателя, но ако ще ходиш в КАТ, се приготви с някакъв документ който показва истинската мощност на бензиновият двигател. Сега намерих една книжка на Ампера 2012 , и в нея на стр.180 си пише че мощността на двигателя A14XFL Petrol е 63кв, а на ел. двигателя е 111 кв. Трябва и в твоята книжка да го пише.
Иван ДобревMemberАз си мисля дали разговор са Технотест не може да помогне? Те могат да проучат въпроса и да излязат с мнение или решение? Има достатъчно информация ,че тази кола е с бензинов двигател от 86 коня. КАТ биха ги послушали. Не може кола която ще се движи основно на ел. енергия да плаща данък за 150 коня. Бих препоръчал колегата cybersimo да си направи своя тема тук и да ни покаже колата и в нея да разказва за преживяванията си с колата.
Иван ДобревMemberАз си мисля дали разговор са Технотест не може да помогне? Те могат да проучат въпроса и да излязат с мнение или решение? Има достатъчно информация ,че тази кола е с бензинов двигател от 86 коня. КАТ биха ги послушали. Не може кола която ще се движи основно на ел. енергия да плаща данък за 150 коня. Бих препоръчал колегата cybersimo да си направи своя тема тук и да ни покаже колата и в нея да разказва за преживяванията си с колата.
Иван ДобревMemberАз си мисля дали разговор са Технотест не може да помогне? Те могат да проучат въпроса и да излязат с мнение или решение? Има достатъчно информация ,че тази кола е с бензинов двигател от 86 коня. КАТ биха ги послушали. Не може кола която ще се движи основно на ел. енергия да плаща данък за 150 коня. Бих препоръчал колегата cybersimo да си направи своя тема тук и да ни покаже колата и в нея да разказва за преживяванията си с колата.
Иван ДобревMemberАми честито. Очакваме още впечатления като ги имаш. Ето как се оправя проблема за който питаш:
Solution!!!
You have to remove the F8 fuse (LHD CLM) for the left had drive Volts in the left fuse box or F2 fuse (RHD CLM) for the RHD Volts in the right fuse box.
Then you have to turn on the car. At that time, you don’t hear the lock clicking, since it’s not powered. Then turn the car off, put the fuse back in the slot and turn the car on.
The car gets back alive!Additionally – to turn off the car, when this bricking error occurs, the usual procedure to turn the car off, by pressing the brake pedal and pressing the blue ON/OFF button, doesn’t work. You can turn off the car by pressing the blue ON/OFF only, without having the brake pedal pressed.
http://gm-volt.com/forum/showthread.php?96818-I-NEED-URGENT-HELP!-Steering-wheel-not-functioning-locked-in-P-and-won-t-turn-off!&highlight=URGENTВ английският форум се казва че се сменя тази част: OEM GM Steering Column Module 23484342.
Колата изглежда чудесно. Колко е средният и разход до момента? За целият и живот? Обновяването на софта доколкото разбирам не решава този печално известен проблем. За навигацията май няма голям шанс за карта за България. Може би няма да е подробна и ще е стара 2012/2013.Иван ДобревMemberАми честито. Очакваме още впечатления като ги имаш. Ето как се оправя проблема за който питаш:
Solution!!!
You have to remove the F8 fuse (LHD CLM) for the left had drive Volts in the left fuse box or F2 fuse (RHD CLM) for the RHD Volts in the right fuse box.
Then you have to turn on the car. At that time, you don’t hear the lock clicking, since it’s not powered. Then turn the car off, put the fuse back in the slot and turn the car on.
The car gets back alive!Additionally – to turn off the car, when this bricking error occurs, the usual procedure to turn the car off, by pressing the brake pedal and pressing the blue ON/OFF button, doesn’t work. You can turn off the car by pressing the blue ON/OFF only, without having the brake pedal pressed.
http://gm-volt.com/forum/showthread.php?96818-I-NEED-URGENT-HELP!-Steering-wheel-not-functioning-locked-in-P-and-won-t-turn-off!&highlight=URGENTВ английският форум се казва че се сменя тази част: OEM GM Steering Column Module 23484342.
Колата изглежда чудесно. Колко е средният и разход до момента? За целият и живот? Обновяването на софта доколкото разбирам не решава този печално известен проблем. За навигацията май няма голям шанс за карта за България. Може би няма да е подробна и ще е стара 2012/2013.Иван ДобревMemberАми честито. Очакваме още впечатления като ги имаш. Ето как се оправя проблема за който питаш:
Solution!!!
You have to remove the F8 fuse (LHD CLM) for the left had drive Volts in the left fuse box or F2 fuse (RHD CLM) for the RHD Volts in the right fuse box.
Then you have to turn on the car. At that time, you don’t hear the lock clicking, since it’s not powered. Then turn the car off, put the fuse back in the slot and turn the car on.
The car gets back alive!Additionally – to turn off the car, when this bricking error occurs, the usual procedure to turn the car off, by pressing the brake pedal and pressing the blue ON/OFF button, doesn’t work. You can turn off the car by pressing the blue ON/OFF only, without having the brake pedal pressed.
http://gm-volt.com/forum/showthread.php?96818-I-NEED-URGENT-HELP!-Steering-wheel-not-functioning-locked-in-P-and-won-t-turn-off!&highlight=URGENTВ английският форум се казва че се сменя тази част: OEM GM Steering Column Module 23484342.
Колата изглежда чудесно. Колко е средният и разход до момента? За целият и живот? Обновяването на софта доколкото разбирам не решава този печално известен проблем. За навигацията май няма голям шанс за карта за България. Може би няма да е подробна и ще е стара 2012/2013. -
AuthorPosts