Forum Replies Created

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 100 total)
  • Author
    Posts
  • in reply to: Моята Ампера #36251

    Долните два пина ги няма при 16 А кабел. Има ги само при 32 А кабел. Просто вкарваш и толкова. Амперата е със 16 А кабел. Твоят щепсел тип 2 е мъжки на кабела.
    Ти си попаднал на зарядни със кабели на тях(thethered) завършващи със женски щепсел който се свързва директно с контакта на колата. Зарядните с кабели са направени да се свързват направо с колата без да ползваш своите кабели. Но тъй като твоят контакт е тип 1 , не може да ползваш зарядна с кабел тип 2. Тия два щепсела мъжки и женски не са направени да се вързват един с друг, ами са направени да се свържат със съответният контакт за тях.
    Амперата не можеш да я зареждаш бързо, максималният и ток на зареждане е 16А или 13А( 3-4 кВ) , не съм сигурен. Бързото зареждане е само за чистите електро-автомобили. И то само на така наречените бързи зарядни станции.

    in reply to: Моята Ампера #36247

    Долните два пина ги няма при 16 А кабел. Има ги само при 32 А кабел. Просто вкарваш и толкова. Амперата е със 16 А кабел. Твоят щепсел тип 2 е мъжки на кабела.
    Ти си попаднал на зарядни със кабели на тях(thethered) завършващи със женски щепсел който се свързва директно с контакта на колата. Зарядните с кабели са направени да се свързват направо с колата без да ползваш своите кабели. Но тъй като твоят контакт е тип 1 , не може да ползваш зарядна с кабел тип 2. Тия два щепсела мъжки и женски не са направени да се вързват един с друг, ами са направени да се свържат със съответният контакт за тях.
    Амперата не можеш да я зареждаш бързо, максималният и ток на зареждане е 16А или 13А( 3-4 кВ) , не съм сигурен. Бързото зареждане е само за чистите електро-автомобили. И то само на така наречените бързи зарядни станции.

    in reply to: Моята Ампера #36243

    Долните два пина ги няма при 16 А кабел. Има ги само при 32 А кабел. Просто вкарваш и толкова. Амперата е със 16 А кабел. Твоят щепсел тип 2 е мъжки на кабела.
    Ти си попаднал на зарядни със кабели на тях(thethered) завършващи със женски щепсел който се свързва директно с контакта на колата. Зарядните с кабели са направени да се свързват направо с колата без да ползваш своите кабели. Но тъй като твоят контакт е тип 1 , не може да ползваш зарядна с кабел тип 2. Тия два щепсела мъжки и женски не са направени да се вързват един с друг, ами са направени да се свържат със съответният контакт за тях.
    Амперата не можеш да я зареждаш бързо, максималният и ток на зареждане е 16А или 13А( 3-4 кВ) , не съм сигурен. Бързото зареждане е само за чистите електро-автомобили. И то само на така наречените бързи зарядни станции.

    in reply to: Моята Ампера #36210

    Може да питаш в общината. Виж и за Технотеста. Обади им се. Обясни им казуса.

    in reply to: Моята Ампера #36206

    Може да питаш в общината. Виж и за Технотеста. Обади им се. Обясни им казуса.

    in reply to: Моята Ампера #36208

    Може да питаш в общината. Виж и за Технотеста. Обади им се. Обясни им казуса.

    in reply to: Моята Ампера #36198

    Не знам дали в книжката на колата има мощността на двигателя, но ако ще ходиш в КАТ, се приготви с някакъв документ който показва истинската мощност на бензиновият двигател. Сега намерих една книжка на Ампера 2012 , и в нея на стр.180 си пише че мощността на двигателя A14XFL Petrol е 63кв, а на ел. двигателя е 111 кв. Трябва и в твоята книжка да го пише.

    in reply to: Моята Ампера #36196

    Не знам дали в книжката на колата има мощността на двигателя, но ако ще ходиш в КАТ, се приготви с някакъв документ който показва истинската мощност на бензиновият двигател. Сега намерих една книжка на Ампера 2012 , и в нея на стр.180 си пише че мощността на двигателя A14XFL Petrol е 63кв, а на ел. двигателя е 111 кв. Трябва и в твоята книжка да го пише.

    in reply to: Моята Ампера #36192

    Не знам дали в книжката на колата има мощността на двигателя, но ако ще ходиш в КАТ, се приготви с някакъв документ който показва истинската мощност на бензиновият двигател. Сега намерих една книжка на Ампера 2012 , и в нея на стр.180 си пише че мощността на двигателя A14XFL Petrol е 63кв, а на ел. двигателя е 111 кв. Трябва и в твоята книжка да го пише.

    in reply to: Моята Ампера #36188

    Аз си мисля дали разговор са Технотест не може да помогне? Те могат да проучат въпроса и да излязат с мнение или решение? Има достатъчно информация ,че тази кола е с бензинов двигател от 86 коня. КАТ биха ги послушали. Не може кола която ще се движи основно на ел. енергия да плаща данък за 150 коня. Бих препоръчал колегата cybersimo да си направи своя тема тук и да ни покаже колата и в нея да разказва за преживяванията си с колата.

    in reply to: Моята Ампера #36183

    Аз си мисля дали разговор са Технотест не може да помогне? Те могат да проучат въпроса и да излязат с мнение или решение? Има достатъчно информация ,че тази кола е с бензинов двигател от 86 коня. КАТ биха ги послушали. Не може кола която ще се движи основно на ел. енергия да плаща данък за 150 коня. Бих препоръчал колегата cybersimo да си направи своя тема тук и да ни покаже колата и в нея да разказва за преживяванията си с колата.

    in reply to: Моята Ампера #36191

    Аз си мисля дали разговор са Технотест не може да помогне? Те могат да проучат въпроса и да излязат с мнение или решение? Има достатъчно информация ,че тази кола е с бензинов двигател от 86 коня. КАТ биха ги послушали. Не може кола която ще се движи основно на ел. енергия да плаща данък за 150 коня. Бих препоръчал колегата cybersimo да си направи своя тема тук и да ни покаже колата и в нея да разказва за преживяванията си с колата.

    in reply to: Нова ампера на хоризонта #35990

    Ами честито. Очакваме още впечатления като ги имаш. Ето как се оправя проблема за който питаш:
    Solution!!!
    You have to remove the F8 fuse (LHD CLM) for the left had drive Volts in the left fuse box or F2 fuse (RHD CLM) for the RHD Volts in the right fuse box.
    Then you have to turn on the car. At that time, you don’t hear the lock clicking, since it’s not powered. Then turn the car off, put the fuse back in the slot and turn the car on.
    The car gets back alive!

    Additionally – to turn off the car, when this bricking error occurs, the usual procedure to turn the car off, by pressing the brake pedal and pressing the blue ON/OFF button, doesn’t work. You can turn off the car by pressing the blue ON/OFF only, without having the brake pedal pressed.
    http://gm-volt.com/forum/showthread.php?96818-I-NEED-URGENT-HELP!-Steering-wheel-not-functioning-locked-in-P-and-won-t-turn-off!&highlight=URGENT

    В английският форум се казва че се сменя тази част: OEM GM Steering Column Module 23484342.
    Колата изглежда чудесно. Колко е средният и разход до момента? За целият и живот? Обновяването на софта доколкото разбирам не решава този печално известен проблем. За навигацията май няма голям шанс за карта за България. Може би няма да е подробна и ще е стара 2012/2013.

    in reply to: Нова ампера на хоризонта #35982

    Ами честито. Очакваме още впечатления като ги имаш. Ето как се оправя проблема за който питаш:
    Solution!!!
    You have to remove the F8 fuse (LHD CLM) for the left had drive Volts in the left fuse box or F2 fuse (RHD CLM) for the RHD Volts in the right fuse box.
    Then you have to turn on the car. At that time, you don’t hear the lock clicking, since it’s not powered. Then turn the car off, put the fuse back in the slot and turn the car on.
    The car gets back alive!

    Additionally – to turn off the car, when this bricking error occurs, the usual procedure to turn the car off, by pressing the brake pedal and pressing the blue ON/OFF button, doesn’t work. You can turn off the car by pressing the blue ON/OFF only, without having the brake pedal pressed.
    http://gm-volt.com/forum/showthread.php?96818-I-NEED-URGENT-HELP!-Steering-wheel-not-functioning-locked-in-P-and-won-t-turn-off!&highlight=URGENT

    В английският форум се казва че се сменя тази част: OEM GM Steering Column Module 23484342.
    Колата изглежда чудесно. Колко е средният и разход до момента? За целият и живот? Обновяването на софта доколкото разбирам не решава този печално известен проблем. За навигацията май няма голям шанс за карта за България. Може би няма да е подробна и ще е стара 2012/2013.

    in reply to: Нова ампера на хоризонта #35981

    Ами честито. Очакваме още впечатления като ги имаш. Ето как се оправя проблема за който питаш:
    Solution!!!
    You have to remove the F8 fuse (LHD CLM) for the left had drive Volts in the left fuse box or F2 fuse (RHD CLM) for the RHD Volts in the right fuse box.
    Then you have to turn on the car. At that time, you don’t hear the lock clicking, since it’s not powered. Then turn the car off, put the fuse back in the slot and turn the car on.
    The car gets back alive!

    Additionally – to turn off the car, when this bricking error occurs, the usual procedure to turn the car off, by pressing the brake pedal and pressing the blue ON/OFF button, doesn’t work. You can turn off the car by pressing the blue ON/OFF only, without having the brake pedal pressed.
    http://gm-volt.com/forum/showthread.php?96818-I-NEED-URGENT-HELP!-Steering-wheel-not-functioning-locked-in-P-and-won-t-turn-off!&highlight=URGENT

    В английският форум се казва че се сменя тази част: OEM GM Steering Column Module 23484342.
    Колата изглежда чудесно. Колко е средният и разход до момента? За целият и живот? Обновяването на софта доколкото разбирам не решава този печално известен проблем. За навигацията май няма голям шанс за карта за България. Може би няма да е подробна и ще е стара 2012/2013.

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 100 total)