Forum Replies Created

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Posts
  • Ivailo
    Member

    Здравейте, от днес притежавам Тесла с85 американско изпълнение ,закупих я от Дания ,но се оказа само със оригиналния кабел 12А220В и не можех да ползвам зарядните в Европа и се принудих да я докарам на автовоз.В Дания собственика имаше трифазен кабел с кутия за 380В но той не влизал в цената.Сега търся помощ как да си направя кабели за трифазен ток и за бързо зареждане на станция.В къщи разполагам с трифазен ток.И въпроса ми е може ли към оригиналния куплонг за колата с подходящи преходи да се включват трифазен кабел и бърз заряд?

    Ivailo
    Member

    Здравейте, от днес притежавам Тесла с85 американско изпълнение ,закупих я от Дания ,но се оказа само със оригиналния кабел 12А220В и не можех да ползвам зарядните в Европа и се принудих да я докарам на автовоз.В Дания собственика имаше трифазен кабел с кутия за 380В но той не влизал в цената.Сега търся помощ как да си направя кабели за трифазен ток и за бързо зареждане на станция.В къщи разполагам с трифазен ток.И въпроса ми е може ли към оригиналния куплонг за колата с подходящи преходи да се включват трифазен кабел и бърз заряд?

    Ivailo
    Member

    Здравейте, от днес притежавам Тесла с85 американско изпълнение ,закупих я от Дания ,но се оказа само със оригиналния кабел 12А220В и не можех да ползвам зарядните в Европа и се принудих да я докарам на автовоз.В Дания собственика имаше трифазен кабел с кутия за 380В но той не влизал в цената.Сега търся помощ как да си направя кабели за трифазен ток и за бързо зареждане на станция.В къщи разполагам с трифазен ток.И въпроса ми е може ли към оригиналния куплонг за колата с подходящи преходи да се включват трифазен кабел и бърз заряд?

    in reply to: Superchargers в България #34198
    Ivailo
    Member

    Здравейте, от днес притежавам Тесла с85 американско изпълнение ,закупих я от Дания ,но се оказа само със оригиналния кабел 12А220В и не можех да ползвам зарядните в Европа и се принудих да я докарам на автовоз.В Дания собственика имаше трифазен кабел с кутия за 380В но той не влизал в цената.Сега търся помощ как да си направя кабели за трифазен ток и за бързо зареждане на станция.В къщи разполагам с трифазен ток.И въпроса ми е може ли към оригиналния куплунг за колата с подходящи преходи да се включват трифазен кабел и бърз заряд?

    in reply to: Superchargers в България #34200
    Ivailo
    Member

    Здравейте, от днес притежавам Тесла с85 американско изпълнение ,закупих я от Дания ,но се оказа само със оригиналния кабел 12А220В и не можех да ползвам зарядните в Европа и се принудих да я докарам на автовоз.В Дания собственика имаше трифазен кабел с кутия за 380В но той не влизал в цената.Сега търся помощ как да си направя кабели за трифазен ток и за бързо зареждане на станция.В къщи разполагам с трифазен ток.И въпроса ми е може ли към оригиналния куплунг за колата с подходящи преходи да се включват трифазен кабел и бърз заряд?

    in reply to: Superchargers в България #34211
    Ivailo
    Member

    Здравейте, от днес притежавам Тесла с85 американско изпълнение ,закупих я от Дания ,но се оказа само със оригиналния кабел 12А220В и не можех да ползвам зарядните в Европа и се принудих да я докарам на автовоз.В Дания собственика имаше трифазен кабел с кутия за 380В но той не влизал в цената.Сега търся помощ как да си направя кабели за трифазен ток и за бързо зареждане на станция.В къщи разполагам с трифазен ток.И въпроса ми е може ли към оригиналния куплунг за колата с подходящи преходи да се включват трифазен кабел и бърз заряд?

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)