Forum Replies Created

Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 1,264 total)
  • Author
    Posts
  • [quote=”mumojem” post=1685]По повод къде ще зарежда – нали имам гараж и ми е лесно, но от години мисля по този казус за хората, които нямат – и наскоро се замислих, че тези които нямат може да е опция да си вземат гараж под наем (70-100 лв месечно), което е разход, но пък не плащаш за гориво и се изравнява може би – въпрос на сметки и възможности е, разбира се (а и може да започнат гаражите да си връщат предназначението, че твърде много са обърнати на “магазини”).[/quote]
    Нещо, което коментирах наскоро с познат вълнуващ се от темата …

    Към момента електромобила задължително върви с гараж според мен …
    С ограничения си пробег (за момента) ако сутринта се налага да го размразиш от -5 да кажем
    положението на батерията няма да е никак розово – да новите модели имат отопляне по време
    на заряда, но това значи да е включен през ноща, всяка нощ зимата … в нашия случай в кварталите – гараж.

    Туй е положението – към момента електромобилите са за хора със специфични нужди и възможности,
    но нещата се подобряват по малко та да се надяваме, че скоро горната максима няма да е вярна 🙂

    [quote=”mumojem” post=1685]По повод къде ще зарежда – нали имам гараж и ми е лесно, но от години мисля по този казус за хората, които нямат – и наскоро се замислих, че тези които нямат може да е опция да си вземат гараж под наем (70-100 лв месечно), което е разход, но пък не плащаш за гориво и се изравнява може би – въпрос на сметки и възможности е, разбира се (а и може да започнат гаражите да си връщат предназначението, че твърде много са обърнати на “магазини”).[/quote]
    Нещо, което коментирах наскоро с познат вълнуващ се от темата …

    Към момента електромобила задължително върви с гараж според мен …
    С ограничения си пробег (за момента) ако сутринта се налага да го размразиш от -5 да кажем
    положението на батерията няма да е никак розово – да новите модели имат отопляне по време
    на заряда, но това значи да е включен през ноща, всяка нощ зимата … в нашия случай в кварталите – гараж.

    Туй е положението – към момента електромобилите са за хора със специфични нужди и възможности,
    но нещата се подобряват по малко та да се надяваме, че скоро горната максима няма да е вярна 🙂

    [quote=”mumojem” post=1685]По повод къде ще зарежда – нали имам гараж и ми е лесно, но от години мисля по този казус за хората, които нямат – и наскоро се замислих, че тези които нямат може да е опция да си вземат гараж под наем (70-100 лв месечно), което е разход, но пък не плащаш за гориво и се изравнява може би – въпрос на сметки и възможности е, разбира се (а и може да започнат гаражите да си връщат предназначението, че твърде много са обърнати на “магазини”).[/quote]
    Нещо, което коментирах наскоро с познат вълнуващ се от темата …

    Към момента електромобила задължително върви с гараж според мен …
    С ограничения си пробег (за момента) ако сутринта се налага да го размразиш от -5 да кажем
    положението на батерията няма да е никак розово – да новите модели имат отопляне по време
    на заряда, но това значи да е включен през ноща, всяка нощ зимата … в нашия случай в кварталите – гараж.

    Туй е положението – към момента електромобилите са за хора със специфични нужди и възможности,
    но нещата се подобряват по малко та да се надяваме, че скоро горната максима няма да е вярна 🙂

    [quote=”mumojem” post=1685]По повод къде ще зарежда – нали имам гараж и ми е лесно, но от години мисля по този казус за хората, които нямат – и наскоро се замислих, че тези които нямат може да е опция да си вземат гараж под наем (70-100 лв месечно), което е разход, но пък не плащаш за гориво и се изравнява може би – въпрос на сметки и възможности е, разбира се (а и може да започнат гаражите да си връщат предназначението, че твърде много са обърнати на “магазини”).[/quote]
    Нещо, което коментирах наскоро с познат вълнуващ се от темата …

    Към момента електромобила задължително върви с гараж според мен …
    С ограничения си пробег (за момента) ако сутринта се налага да го размразиш от -5 да кажем
    положението на батерията няма да е никак розово – да новите модели имат отопляне по време
    на заряда, но това значи да е включен през ноща, всяка нощ зимата … в нашия случай в кварталите – гараж.

    Туй е положението – към момента електромобилите са за хора със специфични нужди и възможности,
    но нещата се подобряват по малко та да се надяваме, че скоро горната максима няма да е вярна 🙂

    Поправи ме ако греша, но никой не е искал тук суперчарджър в София …

    За мен нормално е като тръгваш на път да тръгнеш зареден. Дали с ток, бензин или нафта все тая …
    Имаш електромобил значи си намерил начин да си го заредиш в града дето живееш …

    Проблема е, че в София, а за другите градове съвсем, няма нормални зарядни, а не бързи.
    Просто няма никакви (грубо казано на фона на няколкото в центъра на София) …
    Имам познати интересуващи се от електромобил, но опират до въпроса -Ама къде ще зареждам? …

    Нещо по-важно от самата локация според мен!
    Трябва да е достъпно от двете посоки на магистралата,
    не мога да се сетя Ихтиман дали е така или трябва да се обикаля за да се върнеш …
    Мястото трябва да е около детелина с възможност да е достъпно отвсякъде.

    Поправи ме ако греша, но никой не е искал тук суперчарджър в София …

    За мен нормално е като тръгваш на път да тръгнеш зареден. Дали с ток, бензин или нафта все тая …
    Имаш електромобил значи си намерил начин да си го заредиш в града дето живееш …

    Проблема е, че в София, а за другите градове съвсем, няма нормални зарядни, а не бързи.
    Просто няма никакви (грубо казано на фона на няколкото в центъра на София) …
    Имам познати интересуващи се от електромобил, но опират до въпроса -Ама къде ще зареждам? …

    Нещо по-важно от самата локация според мен!
    Трябва да е достъпно от двете посоки на магистралата,
    не мога да се сетя Ихтиман дали е така или трябва да се обикаля за да се върнеш …
    Мястото трябва да е около детелина с възможност да е достъпно отвсякъде.

    Поправи ме ако греша, но никой не е искал тук суперчарджър в София …

    За мен нормално е като тръгваш на път да тръгнеш зареден. Дали с ток, бензин или нафта все тая …
    Имаш електромобил значи си намерил начин да си го заредиш в града дето живееш …

    Проблема е, че в София, а за другите градове съвсем, няма нормални зарядни, а не бързи.
    Просто няма никакви (грубо казано на фона на няколкото в центъра на София) …
    Имам познати интересуващи се от електромобил, но опират до въпроса -Ама къде ще зареждам? …

    Нещо по-важно от самата локация според мен!
    Трябва да е достъпно от двете посоки на магистралата,
    не мога да се сетя Ихтиман дали е така или трябва да се обикаля за да се върнеш …
    Мястото трябва да е около детелина с възможност да е достъпно отвсякъде.

    Поправи ме ако греша, но никой не е искал тук суперчарджър в София …

    За мен нормално е като тръгваш на път да тръгнеш зареден. Дали с ток, бензин или нафта все тая …
    Имаш електромобил значи си намерил начин да си го заредиш в града дето живееш …

    Проблема е, че в София, а за другите градове съвсем, няма нормални зарядни, а не бързи.
    Просто няма никакви (грубо казано на фона на няколкото в центъра на София) …
    Имам познати интересуващи се от електромобил, но опират до въпроса -Ама къде ще зареждам? …

    Нещо по-важно от самата локация според мен!
    Трябва да е достъпно от двете посоки на магистралата,
    не мога да се сетя Ихтиман дали е така или трябва да се обикаля за да се върнеш …
    Мястото трябва да е около детелина с възможност да е достъпно отвсякъде.

    Поправи ме ако греша, но никой не е искал тук суперчарджър в София …

    За мен нормално е като тръгваш на път да тръгнеш зареден. Дали с ток, бензин или нафта все тая …
    Имаш електромобил значи си намерил начин да си го заредиш в града дето живееш …

    Проблема е, че в София, а за другите градове съвсем, няма нормални зарядни, а не бързи.
    Просто няма никакви (грубо казано на фона на няколкото в центъра на София) …
    Имам познати интересуващи се от електромобил, но опират до въпроса -Ама къде ще зареждам? …

    Нещо по-важно от самата локация според мен!
    Трябва да е достъпно от двете посоки на магистралата,
    не мога да се сетя Ихтиман дали е така или трябва да се обикаля за да се върнеш …
    Мястото трябва да е около детелина с възможност да е достъпно отвсякъде.

    Ако е за потока да, тогава зависи само къде е предната станция.

    Иначе да ходиш до Ихтиман да заредиш и да се върнеш с Сф е силно лишено от смисъл според мен …
    Нали са да ти създават удобство тия коли, а не да ходиш на 30км да я зареждаш …

    Ако е за потока да, тогава зависи само къде е предната станция.

    Иначе да ходиш до Ихтиман да заредиш и да се върнеш с Сф е силно лишено от смисъл според мен …
    Нали са да ти създават удобство тия коли, а не да ходиш на 30км да я зареждаш …

    Ако е за потока да, тогава зависи само къде е предната станция.

    Иначе да ходиш до Ихтиман да заредиш и да се върнеш с Сф е силно лишено от смисъл според мен …
    Нали са да ти създават удобство тия коли, а не да ходиш на 30км да я зареждаш …

    Ако е за потока да, тогава зависи само къде е предната станция.

    Иначе да ходиш до Ихтиман да заредиш и да се върнеш с Сф е силно лишено от смисъл според мен …
    Нали са да ти създават удобство тия коли, а не да ходиш на 30км да я зареждаш …

    Ако е за потока да, тогава зависи само къде е предната станция.

    Иначе да ходиш до Ихтиман да заредиш и да се върнеш с Сф е силно лишено от смисъл според мен …
    Нали са да ти създават удобство тия коли, а не да ходиш на 30км да я зареждаш …

    Ихтиман е твърде близо …
    Като тръгна да пътувам за мен поне и Пловдив е рано за първа спирка.
    Ако се прибирам мина ли Пловдив го броя, че почти съм се прибрал …
    Ихтиман си е в София направо по тая “логика” :cheer:

    Ако не можеш да стигнеш до или от Пловдив до София без спиране колата изобщо не е за дълъг път …

Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 1,264 total)