Forum Replies Created

Viewing 15 posts - 826 through 840 (of 1,264 total)
  • Author
    Posts
  • 😆
    има кво да се снима ама съм много мързелив :blush:
    заспа просто … утре обещавам да кача …

    😆
    има кво да се снима ама съм много мързелив :blush:
    заспа просто … утре обещавам да кача …

    1/2 година по-късно …

    2000+ километра
    58 лв за ЧЕЗ
    около 10-тина срещи с КАТ (заради задния номер или по-скоро липсата на такъв)
    и сигурно стотици опулени физиономии

    твърдо 3лв/100 р-д

    ремонти и проблеми:
    – 1 шарнир
    – 1 блокиращ спирачен апарат (още не е сигурно, че е решен проблема – явно са куцо измислени)
    – 1 хлабава връзка на един контактор и следващия го бушон (отстранено с бързото и любезно съдействие на cityel)

    За сега (да чукам на дърво) нямам причина да се оплаквам. Доволен съм! Върши ми перфектна работа колето.
    – пробега ми е напълно достатъчен (поне на мен), а с дозареждане и правилно планиране могат да се минат доста км в града
    – батерията за сега се държи добре, докога ще видим

    Като недостатъци мога да изтъкна:
    – липсата на мощност особенно при изкачване. булевард + изкачване са лоша комбинация. не че не става но скороста е по-ниска от тази на трафика.
    – не добра маневреност. явно хода на рейката е къс
    – при по-сериозни дъждове минаването през голяма локва може да доведе до някаккъв проблем. имах 2 такива случая. не спира, но се движи с 25 км/ч
    – отоплението като цяло е слабичко, ама зимата ще му мислим

    1/2 година по-късно …

    2000+ километра
    58 лв за ЧЕЗ
    около 10-тина срещи с КАТ (заради задния номер или по-скоро липсата на такъв)
    и сигурно стотици опулени физиономии

    твърдо 3лв/100 р-д

    ремонти и проблеми:
    – 1 шарнир
    – 1 блокиращ спирачен апарат (още не е сигурно, че е решен проблема – явно са куцо измислени)
    – 1 хлабава връзка на един контактор и следващия го бушон (отстранено с бързото и любезно съдействие на cityel)

    За сега (да чукам на дърво) нямам причина да се оплаквам. Доволен съм! Върши ми перфектна работа колето.
    – пробега ми е напълно достатъчен (поне на мен), а с дозареждане и правилно планиране могат да се минат доста км в града
    – батерията за сега се държи добре, докога ще видим

    Като недостатъци мога да изтъкна:
    – липсата на мощност особенно при изкачване. булевард + изкачване са лоша комбинация. не че не става но скороста е по-ниска от тази на трафика.
    – не добра маневреност. явно хода на рейката е къс
    – при по-сериозни дъждове минаването през голяма локва може да доведе до някаккъв проблем. имах 2 такива случая. не спира, но се движи с 25 км/ч
    – отоплението като цяло е слабичко, ама зимата ще му мислим

    1/2 година по-късно …

    2000+ километра
    58 лв за ЧЕЗ
    около 10-тина срещи с КАТ (заради задния номер или по-скоро липсата на такъв)
    и сигурно стотици опулени физиономии

    твърдо 3лв/100 р-д

    ремонти и проблеми:
    – 1 шарнир
    – 1 блокиращ спирачен апарат (още не е сигурно, че е решен проблема – явно са куцо измислени)
    – 1 хлабава връзка на един контактор и следващия го бушон (отстранено с бързото и любезно съдействие на cityel)

    За сега (да чукам на дърво) нямам причина да се оплаквам. Доволен съм! Върши ми перфектна работа колето.
    – пробега ми е напълно достатъчен (поне на мен), а с дозареждане и правилно планиране могат да се минат доста км в града
    – батерията за сега се държи добре, докога ще видим

    Като недостатъци мога да изтъкна:
    – липсата на мощност особенно при изкачване. булевард + изкачване са лоша комбинация. не че не става но скороста е по-ниска от тази на трафика.
    – не добра маневреност. явно хода на рейката е къс
    – при по-сериозни дъждове минаването през голяма локва може да доведе до някаккъв проблем. имах 2 такива случая. не спира, но се движи с 25 км/ч
    – отоплението като цяло е слабичко, ама зимата ще му мислим

    1/2 година по-късно …

    2000+ километра
    58 лв за ЧЕЗ
    около 10-тина срещи с КАТ (заради задния номер или по-скоро липсата на такъв)
    и сигурно стотици опулени физиономии

    твърдо 3лв/100 р-д

    ремонти и проблеми:
    – 1 шарнир
    – 1 блокиращ спирачен апарат (още не е сигурно, че е решен проблема – явно са куцо измислени)
    – 1 хлабава връзка на един контактор и следващия го бушон (отстранено с бързото и любезно съдействие на cityel)

    За сега (да чукам на дърво) нямам причина да се оплаквам. Доволен съм! Върши ми перфектна работа колето.
    – пробега ми е напълно достатъчен (поне на мен), а с дозареждане и правилно планиране могат да се минат доста км в града
    – батерията за сега се държи добре, докога ще видим

    Като недостатъци мога да изтъкна:
    – липсата на мощност особенно при изкачване. булевард + изкачване са лоша комбинация. не че не става но скороста е по-ниска от тази на трафика.
    – не добра маневреност. явно хода на рейката е къс
    – при по-сериозни дъждове минаването през голяма локва може да доведе до някаккъв проблем. имах 2 такива случая. не спира, но се движи с 25 км/ч
    – отоплението като цяло е слабичко, ама зимата ще му мислим

    1/2 година по-късно …

    2000+ километра
    58 лв за ЧЕЗ
    около 10-тина срещи с КАТ (заради задния номер или по-скоро липсата на такъв)
    и сигурно стотици опулени физиономии

    твърдо 3лв/100 р-д

    ремонти и проблеми:
    – 1 шарнир
    – 1 блокиращ спирачен апарат (още не е сигурно, че е решен проблема – явно са куцо измислени)
    – 1 хлабава връзка на един контактор и следващия го бушон (отстранено с бързото и любезно съдействие на cityel)

    За сега (да чукам на дърво) нямам причина да се оплаквам. Доволен съм! Върши ми перфектна работа колето.
    – пробега ми е напълно достатъчен (поне на мен), а с дозареждане и правилно планиране могат да се минат доста км в града
    – батерията за сега се държи добре, докога ще видим

    Като недостатъци мога да изтъкна:
    – липсата на мощност особенно при изкачване. булевард + изкачване са лоша комбинация. не че не става но скороста е по-ниска от тази на трафика.
    – не добра маневреност. явно хода на рейката е къс
    – при по-сериозни дъждове минаването през голяма локва може да доведе до някаккъв проблем. имах 2 такива случая. не спира, но се движи с 25 км/ч
    – отоплението като цяло е слабичко, ама зимата ще му мислим

    1/2 година по-късно …

    2000+ километра
    58 лв за ЧЕЗ
    около 10-тина срещи с КАТ (заради задния номер или по-скоро липсата на такъв)
    и сигурно стотици опулени физиономии

    твърдо 3лв/100 р-д

    ремонти и проблеми:
    – 1 шарнир
    – 1 блокиращ спирачен апарат (още не е сигурно, че е решен проблема – явно са куцо измислени)
    – 1 хлабава връзка на един контактор и следващия го бушон (отстранено с бързото и любезно съдействие на cityel)

    За сега (да чукам на дърво) нямам причина да се оплаквам. Доволен съм! Върши ми перфектна работа колето.
    – пробега ми е напълно достатъчен (поне на мен), а с дозареждане и правилно планиране могат да се минат доста км в града
    – батерията за сега се държи добре, докога ще видим

    Като недостатъци мога да изтъкна:
    – липсата на мощност особенно при изкачване. булевард + изкачване са лоша комбинация. не че не става но скороста е по-ниска от тази на трафика.
    – не добра маневреност. явно хода на рейката е къс
    – при по-сериозни дъждове минаването през голяма локва може да доведе до някаккъв проблем. имах 2 такива случая. не спира, но се движи с 25 км/ч
    – отоплението като цяло е слабичко, ама зимата ще му мислим

    1/2 година по-късно …

    2000+ километра
    58 лв за ЧЕЗ
    около 10-тина срещи с КАТ (заради задния номер или по-скоро липсата на такъв)
    и сигурно стотици опулени физиономии

    твърдо 3лв/100 р-д

    ремонти и проблеми:
    – 1 шарнир
    – 1 блокиращ спирачен апарат (още не е сигурно, че е решен проблема – явно са куцо измислени)
    – 1 хлабава връзка на един контактор и следващия го бушон (отстранено с бързото и любезно съдействие на cityel)

    За сега (да чукам на дърво) нямам причина да се оплаквам. Доволен съм! Върши ми перфектна работа колето.
    – пробега ми е напълно достатъчен (поне на мен), а с дозареждане и правилно планиране могат да се минат доста км в града
    – батерията за сега се държи добре, докога ще видим

    Като недостатъци мога да изтъкна:
    – липсата на мощност особенно при изкачване. булевард + изкачване са лоша комбинация. не че не става но скороста е по-ниска от тази на трафика.
    – не добра маневреност. явно хода на рейката е къс
    – при по-сериозни дъждове минаването през голяма локва може да доведе до някаккъв проблем. имах 2 такива случая. не спира, но се движи с 25 км/ч
    – отоплението като цяло е слабичко, ама зимата ще му мислим

    1/2 година по-късно …

    2000+ километра
    58 лв за ЧЕЗ
    около 10-тина срещи с КАТ (заради задния номер или по-скоро липсата на такъв)
    и сигурно стотици опулени физиономии

    твърдо 3лв/100 р-д

    ремонти и проблеми:
    – 1 шарнир
    – 1 блокиращ спирачен апарат (още не е сигурно, че е решен проблема – явно са куцо измислени)
    – 1 хлабава връзка на един контактор и следващия го бушон (отстранено с бързото и любезно съдействие на cityel)

    За сега (да чукам на дърво) нямам причина да се оплаквам. Доволен съм! Върши ми перфектна работа колето.
    – пробега ми е напълно достатъчен (поне на мен), а с дозареждане и правилно планиране могат да се минат доста км в града
    – батерията за сега се държи добре, докога ще видим

    Като недостатъци мога да изтъкна:
    – липсата на мощност особенно при изкачване. булевард + изкачване са лоша комбинация. не че не става но скороста е по-ниска от тази на трафика.
    – не добра маневреност. явно хода на рейката е къс
    – при по-сериозни дъждове минаването през голяма локва може да доведе до някаккъв проблем. имах 2 такива случая. не спира, но се движи с 25 км/ч
    – отоплението като цяло е слабичко, ама зимата ще му мислим

    1/2 година по-късно …

    2000+ километра
    58 лв за ЧЕЗ
    около 10-тина срещи с КАТ (заради задния номер или по-скоро липсата на такъв)
    и сигурно стотици опулени физиономии

    твърдо 3лв/100 р-д

    ремонти и проблеми:
    – 1 шарнир
    – 1 блокиращ спирачен апарат (още не е сигурно, че е решен проблема – явно са куцо измислени)
    – 1 хлабава връзка на един контактор и следващия го бушон (отстранено с бързото и любезно съдействие на cityel)

    За сега (да чукам на дърво) нямам причина да се оплаквам. Доволен съм! Върши ми перфектна работа колето.
    – пробега ми е напълно достатъчен (поне на мен), а с дозареждане и правилно планиране могат да се минат доста км в града
    – батерията за сега се държи добре, докога ще видим

    Като недостатъци мога да изтъкна:
    – липсата на мощност особенно при изкачване. булевард + изкачване са лоша комбинация. не че не става но скороста е по-ниска от тази на трафика.
    – не добра маневреност. явно хода на рейката е къс
    – при по-сериозни дъждове минаването през голяма локва може да доведе до някаккъв проблем. имах 2 такива случая. не спира, но се движи с 25 км/ч
    – отоплението като цяло е слабичко, ама зимата ще му мислим

    [quote=”mumojem” post=361]Кой какво избира сега да видим? :evil:[/quote]
    има ли друг избор, че и двете ми се струват скъпи за поддръжка 😛
    тая госпожа откъде я е добарала тая драперия … немам думи направо 😉

    [quote=”mumojem” post=361]Кой какво избира сега да видим? :evil:[/quote]
    има ли друг избор, че и двете ми се струват скъпи за поддръжка 😛
    тая госпожа откъде я е добарала тая драперия … немам думи направо 😉

    [quote=”mumojem” post=361]Кой какво избира сега да видим? :evil:[/quote]
    има ли друг избор, че и двете ми се струват скъпи за поддръжка 😛
    тая госпожа откъде я е добарала тая драперия … немам думи направо 😉

    [quote=”mumojem” post=361]Кой какво избира сега да видим? :evil:[/quote]
    има ли друг избор, че и двете ми се струват скъпи за поддръжка 😛
    тая госпожа откъде я е добарала тая драперия … немам думи направо 😉

Viewing 15 posts - 826 through 840 (of 1,264 total)