Forum Replies Created

Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 1,264 total)
  • Author
    Posts
  • in reply to: Неща от нета 3 #33574

    [quote=”zlatanski2014″ post=1927]NADA Used Car Guide Perspective
    (информацията в прикачения файл е от nada.com)[/quote]
    интересна информация …
    Точно обратно на ДВГ колите.

    in reply to: Неща от нета 3 #33578

    [quote=”zlatanski2014″ post=1927]NADA Used Car Guide Perspective
    (информацията в прикачения файл е от nada.com)[/quote]
    интересна информация …
    Точно обратно на ДВГ колите.

    in reply to: Неща от нета 3 #33573

    [quote=”zlatanski2014″ post=1927]NADA Used Car Guide Perspective
    (информацията в прикачения файл е от nada.com)[/quote]
    интересна информация …
    Точно обратно на ДВГ колите.

    in reply to: Неща от нета 3 #33581

    [quote=”zlatanski2014″ post=1927]NADA Used Car Guide Perspective
    (информацията в прикачения файл е от nada.com)[/quote]
    интересна информация …
    Точно обратно на ДВГ колите.

    Лошо съм го написал като гледам …

    Имам предвид, че е неоправдано да се ПОДменят с други оловни, същите.
    Просто лития е друга бира по всички параграфи и си заслужава на 100%.
    То това не е някаква тайна, просто споделям за тези дето се чудят не може ли с оловни да се сменят.
    Няма грам смисъл според мен!

    Лошо съм го написал като гледам …

    Имам предвид, че е неоправдано да се ПОДменят с други оловни, същите.
    Просто лития е друга бира по всички параграфи и си заслужава на 100%.
    То това не е някаква тайна, просто споделям за тези дето се чудят не може ли с оловни да се сменят.
    Няма грам смисъл според мен!

    Лошо съм го написал като гледам …

    Имам предвид, че е неоправдано да се ПОДменят с други оловни, същите.
    Просто лития е друга бира по всички параграфи и си заслужава на 100%.
    То това не е някаква тайна, просто споделям за тези дето се чудят не може ли с оловни да се сменят.
    Няма грам смисъл според мен!

    Да и Да 🙂

    На мястото на оловните са поставени и са под седалките.
    Позицията на седене е сравнително висока има място достатъчно.
    Бяха по 6бр автоакумулатори на практика под всяка седалка. Сигурно добиваш представа, че си е обем това …
    Сега лития заема около 2/3 от едното подседалищно 😆 пространство.

    Имай предвид, че отзад място за крака няма … освен за тези на сина ми 😆
    Возил съм и възрастни отзад, но позата е някак ембрионална :cheer:

    Да и Да 🙂

    На мястото на оловните са поставени и са под седалките.
    Позицията на седене е сравнително висока има място достатъчно.
    Бяха по 6бр автоакумулатори на практика под всяка седалка. Сигурно добиваш представа, че си е обем това …
    Сега лития заема около 2/3 от едното подседалищно 😆 пространство.

    Имай предвид, че отзад място за крака няма … освен за тези на сина ми 😆
    Возил съм и възрастни отзад, но позата е някак ембрионална :cheer:

    Да и Да 🙂

    На мястото на оловните са поставени и са под седалките.
    Позицията на седене е сравнително висока има място достатъчно.
    Бяха по 6бр автоакумулатори на практика под всяка седалка. Сигурно добиваш представа, че си е обем това …
    Сега лития заема около 2/3 от едното подседалищно 😆 пространство.

    Имай предвид, че отзад място за крака няма … освен за тези на сина ми 😆
    Возил съм и възрастни отзад, но позата е някак ембрионална :cheer:

    8163804T.jpg

    8163804T.jpg

    8163804T.jpg

    Благодаря за пожеланията!

    1. На око в момента са заети около 2/3 … от единия “куфар” под седалките. При успешно разпределение и подходящо финансиране 😆 и 200км пробег са съвсем възможни според мен. едит Друго възможно решение е монтирането на един генератор под шофьорското Д и ще се получи неочаквано добра комбинация – хибрид с регистрация на електрмобил ако се сещаш за кво иде реч B)
    2. Всяка клетка е 100АН 3.2V, мотора и системата е на 48V. Ето инфо за самите клетки – http://evparts.alle.bg/акумулатори/calb-lifepo4-battery/
    3. 12 бр.12V 76Ah AGM акумулатори.
    4. За пробега непосредствено преди смяната ще кажа – нищожен 🙂 поради възрастта на оловото. Като нова по каталог – http://www.emission-zero.de/megacity.php
    Оловото на студено беше много зле (едва ли някой ще се изненада), просто независимо от разните показания за батерия изведнъж кляка и му пада напрежението …

    По-натам ще споделя как се държат литиевите клетки като натрупам малко км …
    Но на първо четене разликата е огромна и разликата в цената ако се сменят олвоните акумулатори е крайно неоправдана …

    Благодаря за пожеланията!

    1. На око в момента са заети около 2/3 … от единия “куфар” под седалките. При успешно разпределение и подходящо финансиране 😆 и 200км пробег са съвсем възможни според мен. едит Друго възможно решение е монтирането на един генератор под шофьорското Д и ще се получи неочаквано добра комбинация – хибрид с регистрация на електрмобил ако се сещаш за кво иде реч B)
    2. Всяка клетка е 100АН 3.2V, мотора и системата е на 48V. Ето инфо за самите клетки – http://evparts.alle.bg/акумулатори/calb-lifepo4-battery/
    3. 12 бр.12V 76Ah AGM акумулатори.
    4. За пробега непосредствено преди смяната ще кажа – нищожен 🙂 поради възрастта на оловото. Като нова по каталог – http://www.emission-zero.de/megacity.php
    Оловото на студено беше много зле (едва ли някой ще се изненада), просто независимо от разните показания за батерия изведнъж кляка и му пада напрежението …

    По-натам ще споделя как се държат литиевите клетки като натрупам малко км …
    Но на първо четене разликата е огромна и разликата в цената ако се сменят олвоните акумулатори е крайно неоправдана …

Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 1,264 total)