Forum Replies Created

Viewing 15 posts - 1,141 through 1,155 (of 1,264 total)
  • Author
    Posts
  • in reply to: Конверсия – въпросче #17894

    Варианта е да се остави съществуващото парно като към кръга на радиатора се прави някакъв нагревател.
    Може да е електрически, а може и да е печка от/за кола с ДВГ (Вебасто или др) нафтова или бензинова.
    Ситроен Саксо електрическата версия мисля е серийно с Вебасто
    Такива печки има и сухи, но при съществуваща система за парно май е най-добре да е с течност варианта.

    in reply to: Конверсия – въпросче #17900

    Варианта е да се остави съществуващото парно като към кръга на радиатора се прави някакъв нагревател.
    Може да е електрически, а може и да е печка от/за кола с ДВГ (Вебасто или др) нафтова или бензинова.
    Ситроен Саксо електрическата версия мисля е серийно с Вебасто
    Такива печки има и сухи, но при съществуваща система за парно май е най-добре да е с течност варианта.

    in reply to: Конверсия – въпросче #17903

    Варианта е да се остави съществуващото парно като към кръга на радиатора се прави някакъв нагревател.
    Може да е електрически, а може и да е печка от/за кола с ДВГ (Вебасто или др) нафтова или бензинова.
    Ситроен Саксо електрическата версия мисля е серийно с Вебасто
    Такива печки има и сухи, но при съществуваща система за парно май е най-добре да е с течност варианта.

    in reply to: Конверсия – въпросче #17911

    Варианта е да се остави съществуващото парно като към кръга на радиатора се прави някакъв нагревател.
    Може да е електрически, а може и да е печка от/за кола с ДВГ (Вебасто или др) нафтова или бензинова.
    Ситроен Саксо електрическата версия мисля е серийно с Вебасто
    Такива печки има и сухи, но при съществуваща система за парно май е най-добре да е с течност варианта.

    in reply to: Конверсия – въпросче #17932

    Варианта е да се остави съществуващото парно като към кръга на радиатора се прави някакъв нагревател.
    Може да е електрически, а може и да е печка от/за кола с ДВГ (Вебасто или др) нафтова или бензинова.
    Ситроен Саксо електрическата версия мисля е серийно с Вебасто
    Такива печки има и сухи, но при съществуваща система за парно май е най-добре да е с течност варианта.

    in reply to: Конверсия – въпросче #17949

    Варианта е да се остави съществуващото парно като към кръга на радиатора се прави някакъв нагревател.
    Може да е електрически, а може и да е печка от/за кола с ДВГ (Вебасто или др) нафтова или бензинова.
    Ситроен Саксо електрическата версия мисля е серийно с Вебасто
    Такива печки има и сухи, но при съществуваща система за парно май е най-добре да е с течност варианта.

    in reply to: 5500 лв за Пежо 106 Електрик #17820

    BMS – Battery Management System

    литиевите батерии са на клетки по 3.2 волта и се нуждаят от електроника, която да следи заряда разряда и параметрите на всяка от клетките за да не се презареди или изтощи в граници, които биха я разрушили.

    но все пак повече може да каже ситиел, аз съм само читател 🙂

    in reply to: 5500 лв за Пежо 106 Електрик #17825

    BMS – Battery Management System

    литиевите батерии са на клетки по 3.2 волта и се нуждаят от електроника, която да следи заряда разряда и параметрите на всяка от клетките за да не се презареди или изтощи в граници, които биха я разрушили.

    но все пак повече може да каже ситиел, аз съм само читател 🙂

    in reply to: 5500 лв за Пежо 106 Електрик #17831

    BMS – Battery Management System

    литиевите батерии са на клетки по 3.2 волта и се нуждаят от електроника, която да следи заряда разряда и параметрите на всяка от клетките за да не се презареди или изтощи в граници, които биха я разрушили.

    но все пак повече може да каже ситиел, аз съм само читател 🙂

    in reply to: 5500 лв за Пежо 106 Електрик #17832

    BMS – Battery Management System

    литиевите батерии са на клетки по 3.2 волта и се нуждаят от електроника, която да следи заряда разряда и параметрите на всяка от клетките за да не се презареди или изтощи в граници, които биха я разрушили.

    но все пак повече може да каже ситиел, аз съм само читател 🙂

    in reply to: 5500 лв за Пежо 106 Електрик #17838

    BMS – Battery Management System

    литиевите батерии са на клетки по 3.2 волта и се нуждаят от електроника, която да следи заряда разряда и параметрите на всяка от клетките за да не се презареди или изтощи в граници, които биха я разрушили.

    но все пак повече може да каже ситиел, аз съм само читател 🙂

    in reply to: 5500 лв за Пежо 106 Електрик #17841

    BMS – Battery Management System

    литиевите батерии са на клетки по 3.2 волта и се нуждаят от електроника, която да следи заряда разряда и параметрите на всяка от клетките за да не се презареди или изтощи в граници, които биха я разрушили.

    но все пак повече може да каже ситиел, аз съм само читател 🙂

    in reply to: 5500 лв за Пежо 106 Електрик #17851

    BMS – Battery Management System

    литиевите батерии са на клетки по 3.2 волта и се нуждаят от електроника, която да следи заряда разряда и параметрите на всяка от клетките за да не се презареди или изтощи в граници, които биха я разрушили.

    но все пак повече може да каже ситиел, аз съм само читател 🙂

    in reply to: 5500 лв за Пежо 106 Електрик #17873

    BMS – Battery Management System

    литиевите батерии са на клетки по 3.2 волта и се нуждаят от електроника, която да следи заряда разряда и параметрите на всяка от клетките за да не се презареди или изтощи в граници, които биха я разрушили.

    но все пак повече може да каже ситиел, аз съм само читател 🙂

    in reply to: 5500 лв за Пежо 106 Електрик #17889

    BMS – Battery Management System

    литиевите батерии са на клетки по 3.2 волта и се нуждаят от електроника, която да следи заряда разряда и параметрите на всяка от клетките за да не се презареди или изтощи в граници, които биха я разрушили.

    но все пак повече може да каже ситиел, аз съм само читател 🙂

Viewing 15 posts - 1,141 through 1,155 (of 1,264 total)