Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
КонстантинMember
Варианта е да се остави съществуващото парно като към кръга на радиатора се прави някакъв нагревател.
Може да е електрически, а може и да е печка от/за кола с ДВГ (Вебасто или др) нафтова или бензинова.
Ситроен Саксо електрическата версия мисля е серийно с Вебасто
Такива печки има и сухи, но при съществуваща система за парно май е най-добре да е с течност варианта.КонстантинMemberВарианта е да се остави съществуващото парно като към кръга на радиатора се прави някакъв нагревател.
Може да е електрически, а може и да е печка от/за кола с ДВГ (Вебасто или др) нафтова или бензинова.
Ситроен Саксо електрическата версия мисля е серийно с Вебасто
Такива печки има и сухи, но при съществуваща система за парно май е най-добре да е с течност варианта.КонстантинMemberВарианта е да се остави съществуващото парно като към кръга на радиатора се прави някакъв нагревател.
Може да е електрически, а може и да е печка от/за кола с ДВГ (Вебасто или др) нафтова или бензинова.
Ситроен Саксо електрическата версия мисля е серийно с Вебасто
Такива печки има и сухи, но при съществуваща система за парно май е най-добре да е с течност варианта.КонстантинMemberВарианта е да се остави съществуващото парно като към кръга на радиатора се прави някакъв нагревател.
Може да е електрически, а може и да е печка от/за кола с ДВГ (Вебасто или др) нафтова или бензинова.
Ситроен Саксо електрическата версия мисля е серийно с Вебасто
Такива печки има и сухи, но при съществуваща система за парно май е най-добре да е с течност варианта.КонстантинMemberВарианта е да се остави съществуващото парно като към кръга на радиатора се прави някакъв нагревател.
Може да е електрически, а може и да е печка от/за кола с ДВГ (Вебасто или др) нафтова или бензинова.
Ситроен Саксо електрическата версия мисля е серийно с Вебасто
Такива печки има и сухи, но при съществуваща система за парно май е най-добре да е с течност варианта.КонстантинMemberВарианта е да се остави съществуващото парно като към кръга на радиатора се прави някакъв нагревател.
Може да е електрически, а може и да е печка от/за кола с ДВГ (Вебасто или др) нафтова или бензинова.
Ситроен Саксо електрическата версия мисля е серийно с Вебасто
Такива печки има и сухи, но при съществуваща система за парно май е най-добре да е с течност варианта.КонстантинMemberBMS – Battery Management System
литиевите батерии са на клетки по 3.2 волта и се нуждаят от електроника, която да следи заряда разряда и параметрите на всяка от клетките за да не се презареди или изтощи в граници, които биха я разрушили.
но все пак повече може да каже ситиел, аз съм само читател 🙂
КонстантинMemberBMS – Battery Management System
литиевите батерии са на клетки по 3.2 волта и се нуждаят от електроника, която да следи заряда разряда и параметрите на всяка от клетките за да не се презареди или изтощи в граници, които биха я разрушили.
но все пак повече може да каже ситиел, аз съм само читател 🙂
КонстантинMemberBMS – Battery Management System
литиевите батерии са на клетки по 3.2 волта и се нуждаят от електроника, която да следи заряда разряда и параметрите на всяка от клетките за да не се презареди или изтощи в граници, които биха я разрушили.
но все пак повече може да каже ситиел, аз съм само читател 🙂
КонстантинMemberBMS – Battery Management System
литиевите батерии са на клетки по 3.2 волта и се нуждаят от електроника, която да следи заряда разряда и параметрите на всяка от клетките за да не се презареди или изтощи в граници, които биха я разрушили.
но все пак повече може да каже ситиел, аз съм само читател 🙂
КонстантинMemberBMS – Battery Management System
литиевите батерии са на клетки по 3.2 волта и се нуждаят от електроника, която да следи заряда разряда и параметрите на всяка от клетките за да не се презареди или изтощи в граници, които биха я разрушили.
но все пак повече може да каже ситиел, аз съм само читател 🙂
КонстантинMemberBMS – Battery Management System
литиевите батерии са на клетки по 3.2 волта и се нуждаят от електроника, която да следи заряда разряда и параметрите на всяка от клетките за да не се презареди или изтощи в граници, които биха я разрушили.
но все пак повече може да каже ситиел, аз съм само читател 🙂
КонстантинMemberBMS – Battery Management System
литиевите батерии са на клетки по 3.2 волта и се нуждаят от електроника, която да следи заряда разряда и параметрите на всяка от клетките за да не се презареди или изтощи в граници, които биха я разрушили.
но все пак повече може да каже ситиел, аз съм само читател 🙂
КонстантинMemberBMS – Battery Management System
литиевите батерии са на клетки по 3.2 волта и се нуждаят от електроника, която да следи заряда разряда и параметрите на всяка от клетките за да не се презареди или изтощи в граници, които биха я разрушили.
но все пак повече може да каже ситиел, аз съм само читател 🙂
КонстантинMemberBMS – Battery Management System
литиевите батерии са на клетки по 3.2 волта и се нуждаят от електроника, която да следи заряда разряда и параметрите на всяка от клетките за да не се презареди или изтощи в граници, които биха я разрушили.
но все пак повече може да каже ситиел, аз съм само читател 🙂
-
AuthorPosts