Forum Replies Created

Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 1,264 total)
  • Author
    Posts
  • Благодаря за пожеланията!

    1. На око в момента са заети около 2/3 … от единия “куфар” под седалките. При успешно разпределение и подходящо финансиране 😆 и 200км пробег са съвсем възможни според мен. едит Друго възможно решение е монтирането на един генератор под шофьорското Д и ще се получи неочаквано добра комбинация – хибрид с регистрация на електрмобил ако се сещаш за кво иде реч B)
    2. Всяка клетка е 100АН 3.2V, мотора и системата е на 48V. Ето инфо за самите клетки – http://evparts.alle.bg/акумулатори/calb-lifepo4-battery/
    3. 12 бр.12V 76Ah AGM акумулатори.
    4. За пробега непосредствено преди смяната ще кажа – нищожен 🙂 поради възрастта на оловото. Като нова по каталог – http://www.emission-zero.de/megacity.php
    Оловото на студено беше много зле (едва ли някой ще се изненада), просто независимо от разните показания за батерия изведнъж кляка и му пада напрежението …

    По-натам ще споделя как се държат литиевите клетки като натрупам малко км …
    Но на първо четене разликата е огромна и разликата в цената ако се сменят олвоните акумулатори е крайно неоправдана …

    Благодаря за пожеланията!

    1. На око в момента са заети около 2/3 … от единия “куфар” под седалките. При успешно разпределение и подходящо финансиране 😆 и 200км пробег са съвсем възможни според мен. едит Друго възможно решение е монтирането на един генератор под шофьорското Д и ще се получи неочаквано добра комбинация – хибрид с регистрация на електрмобил ако се сещаш за кво иде реч B)
    2. Всяка клетка е 100АН 3.2V, мотора и системата е на 48V. Ето инфо за самите клетки – http://evparts.alle.bg/акумулатори/calb-lifepo4-battery/
    3. 12 бр.12V 76Ah AGM акумулатори.
    4. За пробега непосредствено преди смяната ще кажа – нищожен 🙂 поради възрастта на оловото. Като нова по каталог – http://www.emission-zero.de/megacity.php
    Оловото на студено беше много зле (едва ли някой ще се изненада), просто независимо от разните показания за батерия изведнъж кляка и му пада напрежението …

    По-натам ще споделя как се държат литиевите клетки като натрупам малко км …
    Но на първо четене разликата е огромна и разликата в цената ако се сменят олвоните акумулатори е крайно неоправдана …

    С малко закъснение, но все пак да споделя …

    Настъпи време разделно … Разделих се с оловото 😛

    След като взех каквото можах от оловно-киселинните акумулатори, което цифром е 2.5 години и 9130км пробег
    Беше време за стъпка напред – литий …
    Стъпката е огромна и докато мислех какви разлики да опиша установих, че то всъщност няма прилики 😆

    Това, което замени оловото са 16бр 100АН клетки CALB + малко зарядни + BMS и тн.
    Конверсията беше изпълнена от cityel, който вече има доста опит с тези неща …
    Няма как да не съм му благодарен за положения труд и бързата работа!

    Впечатления:
    – Aixam-a промени коренно поведението си, много по-пъргав и подвижен, наклоните се преодоляват с осезаемо по-висока скорост
    – Макс. скорост остана почти същата (по каталожни данни 64 км/ч) може и до 70 да стигне в подходящи условия 😆 , но пък е доста по-често постижима 😆
    – Тези горните определено осигуряват по-голям комфорт сред трафика …
    – Колата се вдигна с около 2 см, малко офроуд вид придоби 😆 , това в следствие на разликата в кг-те ~ 250кг. 300кг олово срещу ~60кг литий
    – Волана олекна, това пак в следствие на кг-те

    Очакван пробег – 60-70км максимален, 50км сигурен без да се вреди на батерията.
    Не е много, но на мен не ми е нужен по-голям реално, а и не ми се даваха повече парички :unsure:

    Това за сега … трябва малко повече да покарам за дам повече отзиви относно пробега и тн. 😉

    С малко закъснение, но все пак да споделя …

    Настъпи време разделно … Разделих се с оловото 😛

    След като взех каквото можах от оловно-киселинните акумулатори, което цифром е 2.5 години и 9130км пробег
    Беше време за стъпка напред – литий …
    Стъпката е огромна и докато мислех какви разлики да опиша установих, че то всъщност няма прилики 😆

    Това, което замени оловото са 16бр 100АН клетки CALB + малко зарядни + BMS и тн.
    Конверсията беше изпълнена от cityel, който вече има доста опит с тези неща …
    Няма как да не съм му благодарен за положения труд и бързата работа!

    Впечатления:
    – Aixam-a промени коренно поведението си, много по-пъргав и подвижен, наклоните се преодоляват с осезаемо по-висока скорост
    – Макс. скорост остана почти същата (по каталожни данни 64 км/ч) може и до 70 да стигне в подходящи условия 😆 , но пък е доста по-често постижима 😆
    – Тези горните определено осигуряват по-голям комфорт сред трафика …
    – Колата се вдигна с около 2 см, малко офроуд вид придоби 😆 , това в следствие на разликата в кг-те ~ 250кг. 300кг олово срещу ~60кг литий
    – Волана олекна, това пак в следствие на кг-те

    Очакван пробег – 60-70км максимален, 50км сигурен без да се вреди на батерията.
    Не е много, но на мен не ми е нужен по-голям реално, а и не ми се даваха повече парички :unsure:

    Това за сега … трябва малко повече да покарам за дам повече отзиви относно пробега и тн. 😉

    С малко закъснение, но все пак да споделя …

    Настъпи време разделно … Разделих се с оловото 😛

    След като взех каквото можах от оловно-киселинните акумулатори, което цифром е 2.5 години и 9130км пробег
    Беше време за стъпка напред – литий …
    Стъпката е огромна и докато мислех какви разлики да опиша установих, че то всъщност няма прилики 😆

    Това, което замени оловото са 16бр 100АН клетки CALB + малко зарядни + BMS и тн.
    Конверсията беше изпълнена от cityel, който вече има доста опит с тези неща …
    Няма как да не съм му благодарен за положения труд и бързата работа!

    Впечатления:
    – Aixam-a промени коренно поведението си, много по-пъргав и подвижен, наклоните се преодоляват с осезаемо по-висока скорост
    – Макс. скорост остана почти същата (по каталожни данни 64 км/ч) може и до 70 да стигне в подходящи условия 😆 , но пък е доста по-често постижима 😆
    – Тези горните определено осигуряват по-голям комфорт сред трафика …
    – Колата се вдигна с около 2 см, малко офроуд вид придоби 😆 , това в следствие на разликата в кг-те ~ 250кг. 300кг олово срещу ~60кг литий
    – Волана олекна, това пак в следствие на кг-те

    Очакван пробег – 60-70км максимален, 50км сигурен без да се вреди на батерията.
    Не е много, но на мен не ми е нужен по-голям реално, а и не ми се даваха повече парички :unsure:

    Това за сега … трябва малко повече да покарам за дам повече отзиви относно пробега и тн. 😉

    мда …. само да добавя малко прясно инфо относно зареждачките на Фулчарджър …

    Промяна няма, не работят, а Фулчарджър не могат да бъдат “достъпени”, никаква реакция :dry:

    мда …. само да добавя малко прясно инфо относно зареждачките на Фулчарджър …

    Промяна няма, не работят, а Фулчарджър не могат да бъдат “достъпени”, никаква реакция :dry:

    мда …. само да добавя малко прясно инфо относно зареждачките на Фулчарджър …

    Промяна няма, не работят, а Фулчарджър не могат да бъдат “достъпени”, никаква реакция :dry:

    in reply to: Моята Ампера #33374

    Ами да, мога да потвърдя, че липсата на пробег наистина се отразява по този начин …
    Мислиш дали ще ти стигне и дори да е възможно в името на сигурноста предпочиташ ДВГ колата.
    Все пак колата се ползва да ходиш и да правиш нещо, а не да я мислиш дали ще стигнеш …

    Та изобщо не ме изненадва този факт за електропробега на Лийф/Волт, но наистина е интересно потвърдено статистически … интересно инфо, браво!

    in reply to: Моята Ампера #33389

    Ами да, мога да потвърдя, че липсата на пробег наистина се отразява по този начин …
    Мислиш дали ще ти стигне и дори да е възможно в името на сигурноста предпочиташ ДВГ колата.
    Все пак колата се ползва да ходиш и да правиш нещо, а не да я мислиш дали ще стигнеш …

    Та изобщо не ме изненадва този факт за електропробега на Лийф/Волт, но наистина е интересно потвърдено статистически … интересно инфо, браво!

    in reply to: Моята Ампера #33375

    Ами да, мога да потвърдя, че липсата на пробег наистина се отразява по този начин …
    Мислиш дали ще ти стигне и дори да е възможно в името на сигурноста предпочиташ ДВГ колата.
    Все пак колата се ползва да ходиш и да правиш нещо, а не да я мислиш дали ще стигнеш …

    Та изобщо не ме изненадва този факт за електропробега на Лийф/Волт, но наистина е интересно потвърдено статистически … интересно инфо, браво!

    in reply to: Chevrolet Volt #33365

    мда виждал съм го из Софето … явно е почнал да се навърта еептем наблизо 😆

    in reply to: Chevrolet Volt #33368

    мда виждал съм го из Софето … явно е почнал да се навърта еептем наблизо 😆

    in reply to: Chevrolet Volt #33383

    мда виждал съм го из Софето … явно е почнал да се навърта еептем наблизо 😆

    [quote=”k_stavrev” post=1851]… явно не са най-добрата опция.[/quote]
    Не са … единствената са :whistle:

Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 1,264 total)