Forum Replies Created

Viewing 15 posts - 1,186 through 1,200 (of 1,264 total)
  • Author
    Posts
  • in reply to: Peugeot iOn #17492

    Здравей и от мен!

    Ако ти се пише – на мен ми е най-интересно какво е поведението на колата.

    Създава ли усещане, че караш нещо много по-различно или е близка до познатите ни коли?
    Каква и е возията като твърдост, комфорт и поведение в завои и тн.?
    Как се държи в трафика и на по-високоскоростни отсечки?

    in reply to: Peugeot iOn #17497

    Здравей и от мен!

    Ако ти се пише – на мен ми е най-интересно какво е поведението на колата.

    Създава ли усещане, че караш нещо много по-различно или е близка до познатите ни коли?
    Каква и е возията като твърдост, комфорт и поведение в завои и тн.?
    Как се държи в трафика и на по-високоскоростни отсечки?

    in reply to: Peugeot iOn #17501

    Здравей и от мен!

    Ако ти се пише – на мен ми е най-интересно какво е поведението на колата.

    Създава ли усещане, че караш нещо много по-различно или е близка до познатите ни коли?
    Каква и е возията като твърдост, комфорт и поведение в завои и тн.?
    Как се държи в трафика и на по-високоскоростни отсечки?

    in reply to: Peugeot iOn #17517

    Здравей и от мен!

    Ако ти се пише – на мен ми е най-интересно какво е поведението на колата.

    Създава ли усещане, че караш нещо много по-различно или е близка до познатите ни коли?
    Каква и е возията като твърдост, комфорт и поведение в завои и тн.?
    Как се държи в трафика и на по-високоскоростни отсечки?

    in reply to: Peugeot iOn #17529

    Здравей и от мен!

    Ако ти се пише – на мен ми е най-интересно какво е поведението на колата.

    Създава ли усещане, че караш нещо много по-различно или е близка до познатите ни коли?
    Каква и е возията като твърдост, комфорт и поведение в завои и тн.?
    Как се държи в трафика и на по-високоскоростни отсечки?

    think-а изглежда добре и има следи от участието на форд в първоначалния проект, но …

    Тежи ужасно много като за такава кола 1.397 kg :S и е двуместен.
    В тази ценова категория има и Тазарита, които поне са с литиеви батерии.

    между другото преди месец-два имаше един think за около 6к евро – малко по-стар и със счупен калник, но си беше оферта.

    За тия пари има доста по-практични решения според мен.

    Апропо на острова Митсубиши И-миев вече са опряли на около 10-11к паунда …
    Вярно малко по-скъпо става, с десен волан, но е мнооого по-смислен автомобил според мен 🙂

    think-а изглежда добре и има следи от участието на форд в първоначалния проект, но …

    Тежи ужасно много като за такава кола 1.397 kg :S и е двуместен.
    В тази ценова категория има и Тазарита, които поне са с литиеви батерии.

    между другото преди месец-два имаше един think за около 6к евро – малко по-стар и със счупен калник, но си беше оферта.

    За тия пари има доста по-практични решения според мен.

    Апропо на острова Митсубиши И-миев вече са опряли на около 10-11к паунда …
    Вярно малко по-скъпо става, с десен волан, но е мнооого по-смислен автомобил според мен 🙂

    think-а изглежда добре и има следи от участието на форд в първоначалния проект, но …

    Тежи ужасно много като за такава кола 1.397 kg :S и е двуместен.
    В тази ценова категория има и Тазарита, които поне са с литиеви батерии.

    между другото преди месец-два имаше един think за около 6к евро – малко по-стар и със счупен калник, но си беше оферта.

    За тия пари има доста по-практични решения според мен.

    Апропо на острова Митсубиши И-миев вече са опряли на около 10-11к паунда …
    Вярно малко по-скъпо става, с десен волан, но е мнооого по-смислен автомобил според мен 🙂

    think-а изглежда добре и има следи от участието на форд в първоначалния проект, но …

    Тежи ужасно много като за такава кола 1.397 kg :S и е двуместен.
    В тази ценова категория има и Тазарита, които поне са с литиеви батерии.

    между другото преди месец-два имаше един think за около 6к евро – малко по-стар и със счупен калник, но си беше оферта.

    За тия пари има доста по-практични решения според мен.

    Апропо на острова Митсубиши И-миев вече са опряли на около 10-11к паунда …
    Вярно малко по-скъпо става, с десен волан, но е мнооого по-смислен автомобил според мен 🙂

    think-а изглежда добре и има следи от участието на форд в първоначалния проект, но …

    Тежи ужасно много като за такава кола 1.397 kg :S и е двуместен.
    В тази ценова категория има и Тазарита, които поне са с литиеви батерии.

    между другото преди месец-два имаше един think за около 6к евро – малко по-стар и със счупен калник, но си беше оферта.

    За тия пари има доста по-практични решения според мен.

    Апропо на острова Митсубиши И-миев вече са опряли на около 10-11к паунда …
    Вярно малко по-скъпо става, с десен волан, но е мнооого по-смислен автомобил според мен 🙂

    think-а изглежда добре и има следи от участието на форд в първоначалния проект, но …

    Тежи ужасно много като за такава кола 1.397 kg :S и е двуместен.
    В тази ценова категория има и Тазарита, които поне са с литиеви батерии.

    между другото преди месец-два имаше един think за около 6к евро – малко по-стар и със счупен калник, но си беше оферта.

    За тия пари има доста по-практични решения според мен.

    Апропо на острова Митсубиши И-миев вече са опряли на около 10-11к паунда …
    Вярно малко по-скъпо става, с десен волан, но е мнооого по-смислен автомобил според мен 🙂

    think-а изглежда добре и има следи от участието на форд в първоначалния проект, но …

    Тежи ужасно много като за такава кола 1.397 kg :S и е двуместен.
    В тази ценова категория има и Тазарита, които поне са с литиеви батерии.

    между другото преди месец-два имаше един think за около 6к евро – малко по-стар и със счупен калник, но си беше оферта.

    За тия пари има доста по-практични решения според мен.

    Апропо на острова Митсубиши И-миев вече са опряли на около 10-11к паунда …
    Вярно малко по-скъпо става, с десен волан, но е мнооого по-смислен автомобил според мен 🙂

    think-а изглежда добре и има следи от участието на форд в първоначалния проект, но …

    Тежи ужасно много като за такава кола 1.397 kg :S и е двуместен.
    В тази ценова категория има и Тазарита, които поне са с литиеви батерии.

    между другото преди месец-два имаше един think за около 6к евро – малко по-стар и със счупен калник, но си беше оферта.

    За тия пари има доста по-практични решения според мен.

    Апропо на острова Митсубиши И-миев вече са опряли на около 10-11к паунда …
    Вярно малко по-скъпо става, с десен волан, но е мнооого по-смислен автомобил според мен 🙂

    Включвам се веднага в стикер тунинга :cheer:

    Включвам се веднага в стикер тунинга :cheer:

Viewing 15 posts - 1,186 through 1,200 (of 1,264 total)