Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
КонстантинMember
Здравей и от мен!
Ако ти се пише – на мен ми е най-интересно какво е поведението на колата.
Създава ли усещане, че караш нещо много по-различно или е близка до познатите ни коли?
Каква и е возията като твърдост, комфорт и поведение в завои и тн.?
Как се държи в трафика и на по-високоскоростни отсечки?КонстантинMemberЗдравей и от мен!
Ако ти се пише – на мен ми е най-интересно какво е поведението на колата.
Създава ли усещане, че караш нещо много по-различно или е близка до познатите ни коли?
Каква и е возията като твърдост, комфорт и поведение в завои и тн.?
Как се държи в трафика и на по-високоскоростни отсечки?КонстантинMemberЗдравей и от мен!
Ако ти се пише – на мен ми е най-интересно какво е поведението на колата.
Създава ли усещане, че караш нещо много по-различно или е близка до познатите ни коли?
Каква и е возията като твърдост, комфорт и поведение в завои и тн.?
Как се държи в трафика и на по-високоскоростни отсечки?КонстантинMemberЗдравей и от мен!
Ако ти се пише – на мен ми е най-интересно какво е поведението на колата.
Създава ли усещане, че караш нещо много по-различно или е близка до познатите ни коли?
Каква и е возията като твърдост, комфорт и поведение в завои и тн.?
Как се държи в трафика и на по-високоскоростни отсечки?КонстантинMemberЗдравей и от мен!
Ако ти се пише – на мен ми е най-интересно какво е поведението на колата.
Създава ли усещане, че караш нещо много по-различно или е близка до познатите ни коли?
Каква и е возията като твърдост, комфорт и поведение в завои и тн.?
Как се държи в трафика и на по-високоскоростни отсечки?КонстантинMemberthink-а изглежда добре и има следи от участието на форд в първоначалния проект, но …
Тежи ужасно много като за такава кола 1.397 kg :S и е двуместен.
В тази ценова категория има и Тазарита, които поне са с литиеви батерии.между другото преди месец-два имаше един think за около 6к евро – малко по-стар и със счупен калник, но си беше оферта.
За тия пари има доста по-практични решения според мен.
Апропо на острова Митсубиши И-миев вече са опряли на около 10-11к паунда …
Вярно малко по-скъпо става, с десен волан, но е мнооого по-смислен автомобил според мен 🙂КонстантинMemberthink-а изглежда добре и има следи от участието на форд в първоначалния проект, но …
Тежи ужасно много като за такава кола 1.397 kg :S и е двуместен.
В тази ценова категория има и Тазарита, които поне са с литиеви батерии.между другото преди месец-два имаше един think за около 6к евро – малко по-стар и със счупен калник, но си беше оферта.
За тия пари има доста по-практични решения според мен.
Апропо на острова Митсубиши И-миев вече са опряли на около 10-11к паунда …
Вярно малко по-скъпо става, с десен волан, но е мнооого по-смислен автомобил според мен 🙂КонстантинMemberthink-а изглежда добре и има следи от участието на форд в първоначалния проект, но …
Тежи ужасно много като за такава кола 1.397 kg :S и е двуместен.
В тази ценова категория има и Тазарита, които поне са с литиеви батерии.между другото преди месец-два имаше един think за около 6к евро – малко по-стар и със счупен калник, но си беше оферта.
За тия пари има доста по-практични решения според мен.
Апропо на острова Митсубиши И-миев вече са опряли на около 10-11к паунда …
Вярно малко по-скъпо става, с десен волан, но е мнооого по-смислен автомобил според мен 🙂КонстантинMemberthink-а изглежда добре и има следи от участието на форд в първоначалния проект, но …
Тежи ужасно много като за такава кола 1.397 kg :S и е двуместен.
В тази ценова категория има и Тазарита, които поне са с литиеви батерии.между другото преди месец-два имаше един think за около 6к евро – малко по-стар и със счупен калник, но си беше оферта.
За тия пари има доста по-практични решения според мен.
Апропо на острова Митсубиши И-миев вече са опряли на около 10-11к паунда …
Вярно малко по-скъпо става, с десен волан, но е мнооого по-смислен автомобил според мен 🙂КонстантинMemberthink-а изглежда добре и има следи от участието на форд в първоначалния проект, но …
Тежи ужасно много като за такава кола 1.397 kg :S и е двуместен.
В тази ценова категория има и Тазарита, които поне са с литиеви батерии.между другото преди месец-два имаше един think за около 6к евро – малко по-стар и със счупен калник, но си беше оферта.
За тия пари има доста по-практични решения според мен.
Апропо на острова Митсубиши И-миев вече са опряли на около 10-11к паунда …
Вярно малко по-скъпо става, с десен волан, но е мнооого по-смислен автомобил според мен 🙂КонстантинMemberthink-а изглежда добре и има следи от участието на форд в първоначалния проект, но …
Тежи ужасно много като за такава кола 1.397 kg :S и е двуместен.
В тази ценова категория има и Тазарита, които поне са с литиеви батерии.между другото преди месец-два имаше един think за около 6к евро – малко по-стар и със счупен калник, но си беше оферта.
За тия пари има доста по-практични решения според мен.
Апропо на острова Митсубиши И-миев вече са опряли на около 10-11к паунда …
Вярно малко по-скъпо става, с десен волан, но е мнооого по-смислен автомобил според мен 🙂КонстантинMemberthink-а изглежда добре и има следи от участието на форд в първоначалния проект, но …
Тежи ужасно много като за такава кола 1.397 kg :S и е двуместен.
В тази ценова категория има и Тазарита, които поне са с литиеви батерии.между другото преди месец-два имаше един think за около 6к евро – малко по-стар и със счупен калник, но си беше оферта.
За тия пари има доста по-практични решения според мен.
Апропо на острова Митсубиши И-миев вече са опряли на около 10-11к паунда …
Вярно малко по-скъпо става, с десен волан, но е мнооого по-смислен автомобил според мен 🙂КонстантинMemberthink-а изглежда добре и има следи от участието на форд в първоначалния проект, но …
Тежи ужасно много като за такава кола 1.397 kg :S и е двуместен.
В тази ценова категория има и Тазарита, които поне са с литиеви батерии.между другото преди месец-два имаше един think за около 6к евро – малко по-стар и със счупен калник, но си беше оферта.
За тия пари има доста по-практични решения според мен.
Апропо на острова Митсубиши И-миев вече са опряли на около 10-11к паунда …
Вярно малко по-скъпо става, с десен волан, но е мнооого по-смислен автомобил според мен 🙂January 28, 2013 at 11:51 pm in reply to: Без данък за електромобили от 2013 – как да попълваме декларация #17215КонстантинMemberВключвам се веднага в стикер тунинга :cheer:
January 28, 2013 at 11:51 pm in reply to: Без данък за електромобили от 2013 – как да попълваме декларация #17218КонстантинMemberВключвам се веднага в стикер тунинга :cheer:
-
AuthorPosts