Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
January 25, 2013 at 1:12 pm in reply to: Прясно регистриран и щастливо използван – Aixam Mega City #17141КонстантинMember
Чак да свиркат не, но определено се усеща, че се движи по-бавно или поне на мин скорост на останалия трафик.
Като цяло в София не е проблем да се движиш където и да било.Повече внимание ми се обръща по светофарите. Всеки момент чакам някой да си изкълчи врата от зяпане 😆
Сигнализация за пешеходците няма.
Моята е 2008-ма година.
Ето няколко оферти от нета:
January 25, 2013 at 12:34 pm in reply to: Прясно регистриран и щастливо използван – Aixam Mega City #17074КонстантинMemberЗа сега съм доволен от поведението и пробега на колата (или по-точно четириколесно ПС) 😆
Няколко пъти правя 30-32 км с половината батерия, което за моите нужди е съвсем достатъчно.
Сигурно 45-50 км може да се направят спокойно при сегашното сравнително меко време.
Батерийте са тип AGM киселинни и вероятно е въпрос на време да се наложи смяна.
Движи се съвсем прилично по улиците, особенно в трафик изобщо няма разлика спрямо нормален градски автомобил.
По булевардите е малко по-некомфортно заради ниската скорост, но в никакъв случай притеснително.
Минусите, които намирам за момента са леко големия радиус на завоя и кекавите спирачки, макар че колата почти си спира и без тях заради рекуперацията.Единственият “проблем”, който намирам за момента е, че пешеходците не се пазят, защото не ме чуват 😆
Ето и малко ТТ данни на немски:
Technische Daten
Motor: E-Motor, luftgek?hlt
Motorleistung: 4 kW Nominal, 12 kW Spitze
Bordspannung: 48 V + 12 V Bordbatterie
Akkumulator: 12 x 12V/90 Ah AGM Blei (48 V/ 270 Ah)
H?chstgeschwindigkeit: 64 km/h
Reichweite: 60 – 80 km
Ladeger?t: Hochfrequenzlader 1,5 kW
Ladezeit: 8 – 10 h
Anzahl Sitzpl?tze: 2 + 2
Abmessungen (LxBxH): 2959 x 1492mm (H?he unbekannt)
Wendekreis: 4.000 mm
Leergewicht excl. Akkus: 450 kg (gesch?tzt)
Leergewicht incl. Akkus: 750 kg
Zul. Gesamtgewicht: ca. 1.055 kg
Antrieb: Frontantrieb, stufenlose Variomatik
Bremsen: Zweikreisbremsanlage mit lastabh?ngigem Regler und autom. Bremsennachstellung
v: Scheibenbremse, h: Trommelbremse
Bereifung: 145/70 R13 auf Alufelge
Karosserie: ABS auf AluminiumstrukturJanuary 25, 2013 at 12:34 pm in reply to: Прясно регистриран и щастливо използван – Aixam Mega City #17086КонстантинMemberЗа сега съм доволен от поведението и пробега на колата (или по-точно четириколесно ПС) 😆
Няколко пъти правя 30-32 км с половината батерия, което за моите нужди е съвсем достатъчно.
Сигурно 45-50 км може да се направят спокойно при сегашното сравнително меко време.
Батерийте са тип AGM киселинни и вероятно е въпрос на време да се наложи смяна.
Движи се съвсем прилично по улиците, особенно в трафик изобщо няма разлика спрямо нормален градски автомобил.
По булевардите е малко по-некомфортно заради ниската скорост, но в никакъв случай притеснително.
Минусите, които намирам за момента са леко големия радиус на завоя и кекавите спирачки, макар че колата почти си спира и без тях заради рекуперацията.Единственият “проблем”, който намирам за момента е, че пешеходците не се пазят, защото не ме чуват 😆
Ето и малко ТТ данни на немски:
Technische Daten
Motor: E-Motor, luftgek?hlt
Motorleistung: 4 kW Nominal, 12 kW Spitze
Bordspannung: 48 V + 12 V Bordbatterie
Akkumulator: 12 x 12V/90 Ah AGM Blei (48 V/ 270 Ah)
H?chstgeschwindigkeit: 64 km/h
Reichweite: 60 – 80 km
Ladeger?t: Hochfrequenzlader 1,5 kW
Ladezeit: 8 – 10 h
Anzahl Sitzpl?tze: 2 + 2
Abmessungen (LxBxH): 2959 x 1492mm (H?he unbekannt)
Wendekreis: 4.000 mm
Leergewicht excl. Akkus: 450 kg (gesch?tzt)
Leergewicht incl. Akkus: 750 kg
Zul. Gesamtgewicht: ca. 1.055 kg
Antrieb: Frontantrieb, stufenlose Variomatik
Bremsen: Zweikreisbremsanlage mit lastabh?ngigem Regler und autom. Bremsennachstellung
v: Scheibenbremse, h: Trommelbremse
Bereifung: 145/70 R13 auf Alufelge
Karosserie: ABS auf AluminiumstrukturJanuary 25, 2013 at 12:34 pm in reply to: Прясно регистриран и щастливо използван – Aixam Mega City #17090КонстантинMemberЗа сега съм доволен от поведението и пробега на колата (или по-точно четириколесно ПС) 😆
Няколко пъти правя 30-32 км с половината батерия, което за моите нужди е съвсем достатъчно.
Сигурно 45-50 км може да се направят спокойно при сегашното сравнително меко време.
Батерийте са тип AGM киселинни и вероятно е въпрос на време да се наложи смяна.
Движи се съвсем прилично по улиците, особенно в трафик изобщо няма разлика спрямо нормален градски автомобил.
По булевардите е малко по-некомфортно заради ниската скорост, но в никакъв случай притеснително.
Минусите, които намирам за момента са леко големия радиус на завоя и кекавите спирачки, макар че колата почти си спира и без тях заради рекуперацията.Единственият “проблем”, който намирам за момента е, че пешеходците не се пазят, защото не ме чуват 😆
Ето и малко ТТ данни на немски:
Technische Daten
Motor: E-Motor, luftgek?hlt
Motorleistung: 4 kW Nominal, 12 kW Spitze
Bordspannung: 48 V + 12 V Bordbatterie
Akkumulator: 12 x 12V/90 Ah AGM Blei (48 V/ 270 Ah)
H?chstgeschwindigkeit: 64 km/h
Reichweite: 60 – 80 km
Ladeger?t: Hochfrequenzlader 1,5 kW
Ladezeit: 8 – 10 h
Anzahl Sitzpl?tze: 2 + 2
Abmessungen (LxBxH): 2959 x 1492mm (H?he unbekannt)
Wendekreis: 4.000 mm
Leergewicht excl. Akkus: 450 kg (gesch?tzt)
Leergewicht incl. Akkus: 750 kg
Zul. Gesamtgewicht: ca. 1.055 kg
Antrieb: Frontantrieb, stufenlose Variomatik
Bremsen: Zweikreisbremsanlage mit lastabh?ngigem Regler und autom. Bremsennachstellung
v: Scheibenbremse, h: Trommelbremse
Bereifung: 145/70 R13 auf Alufelge
Karosserie: ABS auf AluminiumstrukturJanuary 25, 2013 at 12:34 pm in reply to: Прясно регистриран и щастливо използван – Aixam Mega City #17093КонстантинMemberЗа сега съм доволен от поведението и пробега на колата (или по-точно четириколесно ПС) 😆
Няколко пъти правя 30-32 км с половината батерия, което за моите нужди е съвсем достатъчно.
Сигурно 45-50 км може да се направят спокойно при сегашното сравнително меко време.
Батерийте са тип AGM киселинни и вероятно е въпрос на време да се наложи смяна.
Движи се съвсем прилично по улиците, особенно в трафик изобщо няма разлика спрямо нормален градски автомобил.
По булевардите е малко по-некомфортно заради ниската скорост, но в никакъв случай притеснително.
Минусите, които намирам за момента са леко големия радиус на завоя и кекавите спирачки, макар че колата почти си спира и без тях заради рекуперацията.Единственият “проблем”, който намирам за момента е, че пешеходците не се пазят, защото не ме чуват 😆
Ето и малко ТТ данни на немски:
Technische Daten
Motor: E-Motor, luftgek?hlt
Motorleistung: 4 kW Nominal, 12 kW Spitze
Bordspannung: 48 V + 12 V Bordbatterie
Akkumulator: 12 x 12V/90 Ah AGM Blei (48 V/ 270 Ah)
H?chstgeschwindigkeit: 64 km/h
Reichweite: 60 – 80 km
Ladeger?t: Hochfrequenzlader 1,5 kW
Ladezeit: 8 – 10 h
Anzahl Sitzpl?tze: 2 + 2
Abmessungen (LxBxH): 2959 x 1492mm (H?he unbekannt)
Wendekreis: 4.000 mm
Leergewicht excl. Akkus: 450 kg (gesch?tzt)
Leergewicht incl. Akkus: 750 kg
Zul. Gesamtgewicht: ca. 1.055 kg
Antrieb: Frontantrieb, stufenlose Variomatik
Bremsen: Zweikreisbremsanlage mit lastabh?ngigem Regler und autom. Bremsennachstellung
v: Scheibenbremse, h: Trommelbremse
Bereifung: 145/70 R13 auf Alufelge
Karosserie: ABS auf AluminiumstrukturJanuary 25, 2013 at 12:34 pm in reply to: Прясно регистриран и щастливо използван – Aixam Mega City #17094КонстантинMemberЗа сега съм доволен от поведението и пробега на колата (или по-точно четириколесно ПС) 😆
Няколко пъти правя 30-32 км с половината батерия, което за моите нужди е съвсем достатъчно.
Сигурно 45-50 км може да се направят спокойно при сегашното сравнително меко време.
Батерийте са тип AGM киселинни и вероятно е въпрос на време да се наложи смяна.
Движи се съвсем прилично по улиците, особенно в трафик изобщо няма разлика спрямо нормален градски автомобил.
По булевардите е малко по-некомфортно заради ниската скорост, но в никакъв случай притеснително.
Минусите, които намирам за момента са леко големия радиус на завоя и кекавите спирачки, макар че колата почти си спира и без тях заради рекуперацията.Единственият “проблем”, който намирам за момента е, че пешеходците не се пазят, защото не ме чуват 😆
Ето и малко ТТ данни на немски:
Technische Daten
Motor: E-Motor, luftgek?hlt
Motorleistung: 4 kW Nominal, 12 kW Spitze
Bordspannung: 48 V + 12 V Bordbatterie
Akkumulator: 12 x 12V/90 Ah AGM Blei (48 V/ 270 Ah)
H?chstgeschwindigkeit: 64 km/h
Reichweite: 60 – 80 km
Ladeger?t: Hochfrequenzlader 1,5 kW
Ladezeit: 8 – 10 h
Anzahl Sitzpl?tze: 2 + 2
Abmessungen (LxBxH): 2959 x 1492mm (H?he unbekannt)
Wendekreis: 4.000 mm
Leergewicht excl. Akkus: 450 kg (gesch?tzt)
Leergewicht incl. Akkus: 750 kg
Zul. Gesamtgewicht: ca. 1.055 kg
Antrieb: Frontantrieb, stufenlose Variomatik
Bremsen: Zweikreisbremsanlage mit lastabh?ngigem Regler und autom. Bremsennachstellung
v: Scheibenbremse, h: Trommelbremse
Bereifung: 145/70 R13 auf Alufelge
Karosserie: ABS auf AluminiumstrukturJanuary 25, 2013 at 12:34 pm in reply to: Прясно регистриран и щастливо използван – Aixam Mega City #17097КонстантинMemberЗа сега съм доволен от поведението и пробега на колата (или по-точно четириколесно ПС) 😆
Няколко пъти правя 30-32 км с половината батерия, което за моите нужди е съвсем достатъчно.
Сигурно 45-50 км може да се направят спокойно при сегашното сравнително меко време.
Батерийте са тип AGM киселинни и вероятно е въпрос на време да се наложи смяна.
Движи се съвсем прилично по улиците, особенно в трафик изобщо няма разлика спрямо нормален градски автомобил.
По булевардите е малко по-некомфортно заради ниската скорост, но в никакъв случай притеснително.
Минусите, които намирам за момента са леко големия радиус на завоя и кекавите спирачки, макар че колата почти си спира и без тях заради рекуперацията.Единственият “проблем”, който намирам за момента е, че пешеходците не се пазят, защото не ме чуват 😆
Ето и малко ТТ данни на немски:
Technische Daten
Motor: E-Motor, luftgek?hlt
Motorleistung: 4 kW Nominal, 12 kW Spitze
Bordspannung: 48 V + 12 V Bordbatterie
Akkumulator: 12 x 12V/90 Ah AGM Blei (48 V/ 270 Ah)
H?chstgeschwindigkeit: 64 km/h
Reichweite: 60 – 80 km
Ladeger?t: Hochfrequenzlader 1,5 kW
Ladezeit: 8 – 10 h
Anzahl Sitzpl?tze: 2 + 2
Abmessungen (LxBxH): 2959 x 1492mm (H?he unbekannt)
Wendekreis: 4.000 mm
Leergewicht excl. Akkus: 450 kg (gesch?tzt)
Leergewicht incl. Akkus: 750 kg
Zul. Gesamtgewicht: ca. 1.055 kg
Antrieb: Frontantrieb, stufenlose Variomatik
Bremsen: Zweikreisbremsanlage mit lastabh?ngigem Regler und autom. Bremsennachstellung
v: Scheibenbremse, h: Trommelbremse
Bereifung: 145/70 R13 auf Alufelge
Karosserie: ABS auf AluminiumstrukturJanuary 25, 2013 at 12:34 pm in reply to: Прясно регистриран и щастливо използван – Aixam Mega City #17105КонстантинMemberЗа сега съм доволен от поведението и пробега на колата (или по-точно четириколесно ПС) 😆
Няколко пъти правя 30-32 км с половината батерия, което за моите нужди е съвсем достатъчно.
Сигурно 45-50 км може да се направят спокойно при сегашното сравнително меко време.
Батерийте са тип AGM киселинни и вероятно е въпрос на време да се наложи смяна.
Движи се съвсем прилично по улиците, особенно в трафик изобщо няма разлика спрямо нормален градски автомобил.
По булевардите е малко по-некомфортно заради ниската скорост, но в никакъв случай притеснително.
Минусите, които намирам за момента са леко големия радиус на завоя и кекавите спирачки, макар че колата почти си спира и без тях заради рекуперацията.Единственият “проблем”, който намирам за момента е, че пешеходците не се пазят, защото не ме чуват 😆
Ето и малко ТТ данни на немски:
Technische Daten
Motor: E-Motor, luftgek?hlt
Motorleistung: 4 kW Nominal, 12 kW Spitze
Bordspannung: 48 V + 12 V Bordbatterie
Akkumulator: 12 x 12V/90 Ah AGM Blei (48 V/ 270 Ah)
H?chstgeschwindigkeit: 64 km/h
Reichweite: 60 – 80 km
Ladeger?t: Hochfrequenzlader 1,5 kW
Ladezeit: 8 – 10 h
Anzahl Sitzpl?tze: 2 + 2
Abmessungen (LxBxH): 2959 x 1492mm (H?he unbekannt)
Wendekreis: 4.000 mm
Leergewicht excl. Akkus: 450 kg (gesch?tzt)
Leergewicht incl. Akkus: 750 kg
Zul. Gesamtgewicht: ca. 1.055 kg
Antrieb: Frontantrieb, stufenlose Variomatik
Bremsen: Zweikreisbremsanlage mit lastabh?ngigem Regler und autom. Bremsennachstellung
v: Scheibenbremse, h: Trommelbremse
Bereifung: 145/70 R13 auf Alufelge
Karosserie: ABS auf AluminiumstrukturJanuary 25, 2013 at 12:34 pm in reply to: Прясно регистриран и щастливо използван – Aixam Mega City #17111КонстантинMemberЗа сега съм доволен от поведението и пробега на колата (или по-точно четириколесно ПС) 😆
Няколко пъти правя 30-32 км с половината батерия, което за моите нужди е съвсем достатъчно.
Сигурно 45-50 км може да се направят спокойно при сегашното сравнително меко време.
Батерийте са тип AGM киселинни и вероятно е въпрос на време да се наложи смяна.
Движи се съвсем прилично по улиците, особенно в трафик изобщо няма разлика спрямо нормален градски автомобил.
По булевардите е малко по-некомфортно заради ниската скорост, но в никакъв случай притеснително.
Минусите, които намирам за момента са леко големия радиус на завоя и кекавите спирачки, макар че колата почти си спира и без тях заради рекуперацията.Единственият “проблем”, който намирам за момента е, че пешеходците не се пазят, защото не ме чуват 😆
Ето и малко ТТ данни на немски:
Technische Daten
Motor: E-Motor, luftgek?hlt
Motorleistung: 4 kW Nominal, 12 kW Spitze
Bordspannung: 48 V + 12 V Bordbatterie
Akkumulator: 12 x 12V/90 Ah AGM Blei (48 V/ 270 Ah)
H?chstgeschwindigkeit: 64 km/h
Reichweite: 60 – 80 km
Ladeger?t: Hochfrequenzlader 1,5 kW
Ladezeit: 8 – 10 h
Anzahl Sitzpl?tze: 2 + 2
Abmessungen (LxBxH): 2959 x 1492mm (H?he unbekannt)
Wendekreis: 4.000 mm
Leergewicht excl. Akkus: 450 kg (gesch?tzt)
Leergewicht incl. Akkus: 750 kg
Zul. Gesamtgewicht: ca. 1.055 kg
Antrieb: Frontantrieb, stufenlose Variomatik
Bremsen: Zweikreisbremsanlage mit lastabh?ngigem Regler und autom. Bremsennachstellung
v: Scheibenbremse, h: Trommelbremse
Bereifung: 145/70 R13 auf Alufelge
Karosserie: ABS auf AluminiumstrukturJanuary 25, 2013 at 12:34 pm in reply to: Прясно регистриран и щастливо използван – Aixam Mega City #17121КонстантинMemberЗа сега съм доволен от поведението и пробега на колата (или по-точно четириколесно ПС) 😆
Няколко пъти правя 30-32 км с половината батерия, което за моите нужди е съвсем достатъчно.
Сигурно 45-50 км може да се направят спокойно при сегашното сравнително меко време.
Батерийте са тип AGM киселинни и вероятно е въпрос на време да се наложи смяна.
Движи се съвсем прилично по улиците, особенно в трафик изобщо няма разлика спрямо нормален градски автомобил.
По булевардите е малко по-некомфортно заради ниската скорост, но в никакъв случай притеснително.
Минусите, които намирам за момента са леко големия радиус на завоя и кекавите спирачки, макар че колата почти си спира и без тях заради рекуперацията.Единственият “проблем”, който намирам за момента е, че пешеходците не се пазят, защото не ме чуват 😆
Ето и малко ТТ данни на немски:
Technische Daten
Motor: E-Motor, luftgek?hlt
Motorleistung: 4 kW Nominal, 12 kW Spitze
Bordspannung: 48 V + 12 V Bordbatterie
Akkumulator: 12 x 12V/90 Ah AGM Blei (48 V/ 270 Ah)
H?chstgeschwindigkeit: 64 km/h
Reichweite: 60 – 80 km
Ladeger?t: Hochfrequenzlader 1,5 kW
Ladezeit: 8 – 10 h
Anzahl Sitzpl?tze: 2 + 2
Abmessungen (LxBxH): 2959 x 1492mm (H?he unbekannt)
Wendekreis: 4.000 mm
Leergewicht excl. Akkus: 450 kg (gesch?tzt)
Leergewicht incl. Akkus: 750 kg
Zul. Gesamtgewicht: ca. 1.055 kg
Antrieb: Frontantrieb, stufenlose Variomatik
Bremsen: Zweikreisbremsanlage mit lastabh?ngigem Regler und autom. Bremsennachstellung
v: Scheibenbremse, h: Trommelbremse
Bereifung: 145/70 R13 auf Alufelge
Karosserie: ABS auf AluminiumstrukturJanuary 25, 2013 at 12:05 pm in reply to: Без данък за електромобили от 2013 – как да попълваме декларация #17079КонстантинMemberЗдравей,
В общината нямат категория за гориво електричество в системата. Също така нямат и марка Айксам за модел и тн изобщо не говорим. В КАТ го има …
Въпроса е, че не са наясно какво да правят с електрически задвижвани ПС изобщо. Казаха ми, че вчера били върнали човек с електромотопед защото не могат да го обработят. Не били сигурни дали е освободен от данък също така. След като се обадиха тук там установиха, че не се дължи, но пак ми казах, че не могат да го въведат в системата като електрически и без данък. Трябвало да се изчака приложение 6 за доработка на системата. 😆
Наложи се да звъня в Дирекция ”ПРИХОДИ И АДМИНИСТРИРАНЕ НА МЕСТНИ ДАНЪЦИ И ТАКСИ” където в интерес на истината директорката г-жа Лидия Кираджиева беше изключително любезна и предложи решението да се издаде служебна бележка, че не се дължи данък.
Решението е временно обаче, тъй като въведоха в системата нещо с гориво друго за да издадат бележката.
Въпроса си е още висящ с две думиАко някой иска нещо да пита да казва
January 25, 2013 at 12:05 pm in reply to: Без данък за електромобили от 2013 – как да попълваме декларация #17084КонстантинMemberЗдравей,
В общината нямат категория за гориво електричество в системата. Също така нямат и марка Айксам за модел и тн изобщо не говорим. В КАТ го има …
Въпроса е, че не са наясно какво да правят с електрически задвижвани ПС изобщо. Казаха ми, че вчера били върнали човек с електромотопед защото не могат да го обработят. Не били сигурни дали е освободен от данък също така. След като се обадиха тук там установиха, че не се дължи, но пак ми казах, че не могат да го въведат в системата като електрически и без данък. Трябвало да се изчака приложение 6 за доработка на системата. 😆
Наложи се да звъня в Дирекция ”ПРИХОДИ И АДМИНИСТРИРАНЕ НА МЕСТНИ ДАНЪЦИ И ТАКСИ” където в интерес на истината директорката г-жа Лидия Кираджиева беше изключително любезна и предложи решението да се издаде служебна бележка, че не се дължи данък.
Решението е временно обаче, тъй като въведоха в системата нещо с гориво друго за да издадат бележката.
Въпроса си е още висящ с две думиАко някой иска нещо да пита да казва
January 25, 2013 at 12:05 pm in reply to: Без данък за електромобили от 2013 – как да попълваме декларация #17085КонстантинMemberЗдравей,
В общината нямат категория за гориво електричество в системата. Също така нямат и марка Айксам за модел и тн изобщо не говорим. В КАТ го има …
Въпроса е, че не са наясно какво да правят с електрически задвижвани ПС изобщо. Казаха ми, че вчера били върнали човек с електромотопед защото не могат да го обработят. Не били сигурни дали е освободен от данък също така. След като се обадиха тук там установиха, че не се дължи, но пак ми казах, че не могат да го въведат в системата като електрически и без данък. Трябвало да се изчака приложение 6 за доработка на системата. 😆
Наложи се да звъня в Дирекция ”ПРИХОДИ И АДМИНИСТРИРАНЕ НА МЕСТНИ ДАНЪЦИ И ТАКСИ” където в интерес на истината директорката г-жа Лидия Кираджиева беше изключително любезна и предложи решението да се издаде служебна бележка, че не се дължи данък.
Решението е временно обаче, тъй като въведоха в системата нещо с гориво друго за да издадат бележката.
Въпроса си е още висящ с две думиАко някой иска нещо да пита да казва
January 25, 2013 at 12:05 pm in reply to: Без данък за електромобили от 2013 – как да попълваме декларация #17096КонстантинMemberЗдравей,
В общината нямат категория за гориво електричество в системата. Също така нямат и марка Айксам за модел и тн изобщо не говорим. В КАТ го има …
Въпроса е, че не са наясно какво да правят с електрически задвижвани ПС изобщо. Казаха ми, че вчера били върнали човек с електромотопед защото не могат да го обработят. Не били сигурни дали е освободен от данък също така. След като се обадиха тук там установиха, че не се дължи, но пак ми казах, че не могат да го въведат в системата като електрически и без данък. Трябвало да се изчака приложение 6 за доработка на системата. 😆
Наложи се да звъня в Дирекция ”ПРИХОДИ И АДМИНИСТРИРАНЕ НА МЕСТНИ ДАНЪЦИ И ТАКСИ” където в интерес на истината директорката г-жа Лидия Кираджиева беше изключително любезна и предложи решението да се издаде служебна бележка, че не се дължи данък.
Решението е временно обаче, тъй като въведоха в системата нещо с гориво друго за да издадат бележката.
Въпроса си е още висящ с две думиАко някой иска нещо да пита да казва
January 25, 2013 at 12:05 pm in reply to: Без данък за електромобили от 2013 – как да попълваме декларация #17103КонстантинMemberЗдравей,
В общината нямат категория за гориво електричество в системата. Също така нямат и марка Айксам за модел и тн изобщо не говорим. В КАТ го има …
Въпроса е, че не са наясно какво да правят с електрически задвижвани ПС изобщо. Казаха ми, че вчера били върнали човек с електромотопед защото не могат да го обработят. Не били сигурни дали е освободен от данък също така. След като се обадиха тук там установиха, че не се дължи, но пак ми казах, че не могат да го въведат в системата като електрически и без данък. Трябвало да се изчака приложение 6 за доработка на системата. 😆
Наложи се да звъня в Дирекция ”ПРИХОДИ И АДМИНИСТРИРАНЕ НА МЕСТНИ ДАНЪЦИ И ТАКСИ” където в интерес на истината директорката г-жа Лидия Кираджиева беше изключително любезна и предложи решението да се издаде служебна бележка, че не се дължи данък.
Решението е временно обаче, тъй като въведоха в системата нещо с гориво друго за да издадат бележката.
Въпроса си е още висящ с две думиАко някой иска нещо да пита да казва
-
AuthorPosts