Forum Replies Created

Viewing 15 posts - 1,246 through 1,260 (of 1,264 total)
  • Author
    Posts
  • Чак да свиркат не, но определено се усеща, че се движи по-бавно или поне на мин скорост на останалия трафик.
    Като цяло в София не е проблем да се движиш където и да било.

    Повече внимание ми се обръща по светофарите. Всеки момент чакам някой да си изкълчи врата от зяпане 😆

    Сигнализация за пешеходците няма.

    Моята е 2008-ма година.

    Ето няколко оферти от нета:

    http://www.autotrader.co.uk/classified/advert/201301174954310/sort/default/usedcars/make/aixam/onesearchad/used/onesearchad/nearlynew/onesearchad/new/postcode/ig63as/radius/1500/quicksearch/true/page/1?logcode=p

    http://www.autotrader.co.uk/classified/advert/201211274412623/sort/default/usedcars/make/aixam/onesearchad/used/onesearchad/nearlynew/onesearchad/new/postcode/ig63as/radius/1500/quicksearch/true/page/1?logcode=p

    http://www.autotrader.co.uk/classified/advert/201212144623692/make/AIXAM/postcode/ig63as/radius/1500/onesearchad/used%2Cnearlynew%2Cnew/quicksearch/true/page/2/advert-type/featured-listing/dealer/20730/usedcars?logcode=flp

    http://www.autotrader.co.uk/classified/advert/201301114883903/sort/default/usedcars/make/aixam/onesearchad/used/onesearchad/nearlynew/onesearchad/new/postcode/ig63as/quicksearch/true/page/2/radius/1500?logcode=p

    http://www.ebay.co.uk/itm/2008-Aixam-Mega-City-City-Electric-Electric-Grey-CVT-/130833055699?pt=Automobiles_UK&hash=item1e7641ffd3

    За сега съм доволен от поведението и пробега на колата (или по-точно четириколесно ПС) 😆
    Няколко пъти правя 30-32 км с половината батерия, което за моите нужди е съвсем достатъчно.
    Сигурно 45-50 км може да се направят спокойно при сегашното сравнително меко време.
    Батерийте са тип AGM киселинни и вероятно е въпрос на време да се наложи смяна.
    Движи се съвсем прилично по улиците, особенно в трафик изобщо няма разлика спрямо нормален градски автомобил.
    По булевардите е малко по-некомфортно заради ниската скорост, но в никакъв случай притеснително.
    Минусите, които намирам за момента са леко големия радиус на завоя и кекавите спирачки, макар че колата почти си спира и без тях заради рекуперацията.

    Единственият “проблем”, който намирам за момента е, че пешеходците не се пазят, защото не ме чуват 😆

    Ето и малко ТТ данни на немски:

    Technische Daten
    Motor: E-Motor, luftgek?hlt
    Motorleistung: 4 kW Nominal, 12 kW Spitze
    Bordspannung: 48 V + 12 V Bordbatterie
    Akkumulator: 12 x 12V/90 Ah AGM Blei (48 V/ 270 Ah)
    H?chstgeschwindigkeit: 64 km/h
    Reichweite: 60 – 80 km
    Ladeger?t: Hochfrequenzlader 1,5 kW
    Ladezeit: 8 – 10 h
    Anzahl Sitzpl?tze: 2 + 2
    Abmessungen (LxBxH): 2959 x 1492mm (H?he unbekannt)
    Wendekreis: 4.000 mm
    Leergewicht excl. Akkus: 450 kg (gesch?tzt)
    Leergewicht incl. Akkus: 750 kg
    Zul. Gesamtgewicht: ca. 1.055 kg
    Antrieb: Frontantrieb, stufenlose Variomatik
    Bremsen: Zweikreisbremsanlage mit lastabh?ngigem Regler und autom. Bremsennachstellung
    v: Scheibenbremse, h: Trommelbremse
    Bereifung: 145/70 R13 auf Alufelge
    Karosserie: ABS auf Aluminiumstruktur

    За сега съм доволен от поведението и пробега на колата (или по-точно четириколесно ПС) 😆
    Няколко пъти правя 30-32 км с половината батерия, което за моите нужди е съвсем достатъчно.
    Сигурно 45-50 км може да се направят спокойно при сегашното сравнително меко време.
    Батерийте са тип AGM киселинни и вероятно е въпрос на време да се наложи смяна.
    Движи се съвсем прилично по улиците, особенно в трафик изобщо няма разлика спрямо нормален градски автомобил.
    По булевардите е малко по-некомфортно заради ниската скорост, но в никакъв случай притеснително.
    Минусите, които намирам за момента са леко големия радиус на завоя и кекавите спирачки, макар че колата почти си спира и без тях заради рекуперацията.

    Единственият “проблем”, който намирам за момента е, че пешеходците не се пазят, защото не ме чуват 😆

    Ето и малко ТТ данни на немски:

    Technische Daten
    Motor: E-Motor, luftgek?hlt
    Motorleistung: 4 kW Nominal, 12 kW Spitze
    Bordspannung: 48 V + 12 V Bordbatterie
    Akkumulator: 12 x 12V/90 Ah AGM Blei (48 V/ 270 Ah)
    H?chstgeschwindigkeit: 64 km/h
    Reichweite: 60 – 80 km
    Ladeger?t: Hochfrequenzlader 1,5 kW
    Ladezeit: 8 – 10 h
    Anzahl Sitzpl?tze: 2 + 2
    Abmessungen (LxBxH): 2959 x 1492mm (H?he unbekannt)
    Wendekreis: 4.000 mm
    Leergewicht excl. Akkus: 450 kg (gesch?tzt)
    Leergewicht incl. Akkus: 750 kg
    Zul. Gesamtgewicht: ca. 1.055 kg
    Antrieb: Frontantrieb, stufenlose Variomatik
    Bremsen: Zweikreisbremsanlage mit lastabh?ngigem Regler und autom. Bremsennachstellung
    v: Scheibenbremse, h: Trommelbremse
    Bereifung: 145/70 R13 auf Alufelge
    Karosserie: ABS auf Aluminiumstruktur

    За сега съм доволен от поведението и пробега на колата (или по-точно четириколесно ПС) 😆
    Няколко пъти правя 30-32 км с половината батерия, което за моите нужди е съвсем достатъчно.
    Сигурно 45-50 км може да се направят спокойно при сегашното сравнително меко време.
    Батерийте са тип AGM киселинни и вероятно е въпрос на време да се наложи смяна.
    Движи се съвсем прилично по улиците, особенно в трафик изобщо няма разлика спрямо нормален градски автомобил.
    По булевардите е малко по-некомфортно заради ниската скорост, но в никакъв случай притеснително.
    Минусите, които намирам за момента са леко големия радиус на завоя и кекавите спирачки, макар че колата почти си спира и без тях заради рекуперацията.

    Единственият “проблем”, който намирам за момента е, че пешеходците не се пазят, защото не ме чуват 😆

    Ето и малко ТТ данни на немски:

    Technische Daten
    Motor: E-Motor, luftgek?hlt
    Motorleistung: 4 kW Nominal, 12 kW Spitze
    Bordspannung: 48 V + 12 V Bordbatterie
    Akkumulator: 12 x 12V/90 Ah AGM Blei (48 V/ 270 Ah)
    H?chstgeschwindigkeit: 64 km/h
    Reichweite: 60 – 80 km
    Ladeger?t: Hochfrequenzlader 1,5 kW
    Ladezeit: 8 – 10 h
    Anzahl Sitzpl?tze: 2 + 2
    Abmessungen (LxBxH): 2959 x 1492mm (H?he unbekannt)
    Wendekreis: 4.000 mm
    Leergewicht excl. Akkus: 450 kg (gesch?tzt)
    Leergewicht incl. Akkus: 750 kg
    Zul. Gesamtgewicht: ca. 1.055 kg
    Antrieb: Frontantrieb, stufenlose Variomatik
    Bremsen: Zweikreisbremsanlage mit lastabh?ngigem Regler und autom. Bremsennachstellung
    v: Scheibenbremse, h: Trommelbremse
    Bereifung: 145/70 R13 auf Alufelge
    Karosserie: ABS auf Aluminiumstruktur

    За сега съм доволен от поведението и пробега на колата (или по-точно четириколесно ПС) 😆
    Няколко пъти правя 30-32 км с половината батерия, което за моите нужди е съвсем достатъчно.
    Сигурно 45-50 км може да се направят спокойно при сегашното сравнително меко време.
    Батерийте са тип AGM киселинни и вероятно е въпрос на време да се наложи смяна.
    Движи се съвсем прилично по улиците, особенно в трафик изобщо няма разлика спрямо нормален градски автомобил.
    По булевардите е малко по-некомфортно заради ниската скорост, но в никакъв случай притеснително.
    Минусите, които намирам за момента са леко големия радиус на завоя и кекавите спирачки, макар че колата почти си спира и без тях заради рекуперацията.

    Единственият “проблем”, който намирам за момента е, че пешеходците не се пазят, защото не ме чуват 😆

    Ето и малко ТТ данни на немски:

    Technische Daten
    Motor: E-Motor, luftgek?hlt
    Motorleistung: 4 kW Nominal, 12 kW Spitze
    Bordspannung: 48 V + 12 V Bordbatterie
    Akkumulator: 12 x 12V/90 Ah AGM Blei (48 V/ 270 Ah)
    H?chstgeschwindigkeit: 64 km/h
    Reichweite: 60 – 80 km
    Ladeger?t: Hochfrequenzlader 1,5 kW
    Ladezeit: 8 – 10 h
    Anzahl Sitzpl?tze: 2 + 2
    Abmessungen (LxBxH): 2959 x 1492mm (H?he unbekannt)
    Wendekreis: 4.000 mm
    Leergewicht excl. Akkus: 450 kg (gesch?tzt)
    Leergewicht incl. Akkus: 750 kg
    Zul. Gesamtgewicht: ca. 1.055 kg
    Antrieb: Frontantrieb, stufenlose Variomatik
    Bremsen: Zweikreisbremsanlage mit lastabh?ngigem Regler und autom. Bremsennachstellung
    v: Scheibenbremse, h: Trommelbremse
    Bereifung: 145/70 R13 auf Alufelge
    Karosserie: ABS auf Aluminiumstruktur

    За сега съм доволен от поведението и пробега на колата (или по-точно четириколесно ПС) 😆
    Няколко пъти правя 30-32 км с половината батерия, което за моите нужди е съвсем достатъчно.
    Сигурно 45-50 км може да се направят спокойно при сегашното сравнително меко време.
    Батерийте са тип AGM киселинни и вероятно е въпрос на време да се наложи смяна.
    Движи се съвсем прилично по улиците, особенно в трафик изобщо няма разлика спрямо нормален градски автомобил.
    По булевардите е малко по-некомфортно заради ниската скорост, но в никакъв случай притеснително.
    Минусите, които намирам за момента са леко големия радиус на завоя и кекавите спирачки, макар че колата почти си спира и без тях заради рекуперацията.

    Единственият “проблем”, който намирам за момента е, че пешеходците не се пазят, защото не ме чуват 😆

    Ето и малко ТТ данни на немски:

    Technische Daten
    Motor: E-Motor, luftgek?hlt
    Motorleistung: 4 kW Nominal, 12 kW Spitze
    Bordspannung: 48 V + 12 V Bordbatterie
    Akkumulator: 12 x 12V/90 Ah AGM Blei (48 V/ 270 Ah)
    H?chstgeschwindigkeit: 64 km/h
    Reichweite: 60 – 80 km
    Ladeger?t: Hochfrequenzlader 1,5 kW
    Ladezeit: 8 – 10 h
    Anzahl Sitzpl?tze: 2 + 2
    Abmessungen (LxBxH): 2959 x 1492mm (H?he unbekannt)
    Wendekreis: 4.000 mm
    Leergewicht excl. Akkus: 450 kg (gesch?tzt)
    Leergewicht incl. Akkus: 750 kg
    Zul. Gesamtgewicht: ca. 1.055 kg
    Antrieb: Frontantrieb, stufenlose Variomatik
    Bremsen: Zweikreisbremsanlage mit lastabh?ngigem Regler und autom. Bremsennachstellung
    v: Scheibenbremse, h: Trommelbremse
    Bereifung: 145/70 R13 auf Alufelge
    Karosserie: ABS auf Aluminiumstruktur

    За сега съм доволен от поведението и пробега на колата (или по-точно четириколесно ПС) 😆
    Няколко пъти правя 30-32 км с половината батерия, което за моите нужди е съвсем достатъчно.
    Сигурно 45-50 км може да се направят спокойно при сегашното сравнително меко време.
    Батерийте са тип AGM киселинни и вероятно е въпрос на време да се наложи смяна.
    Движи се съвсем прилично по улиците, особенно в трафик изобщо няма разлика спрямо нормален градски автомобил.
    По булевардите е малко по-некомфортно заради ниската скорост, но в никакъв случай притеснително.
    Минусите, които намирам за момента са леко големия радиус на завоя и кекавите спирачки, макар че колата почти си спира и без тях заради рекуперацията.

    Единственият “проблем”, който намирам за момента е, че пешеходците не се пазят, защото не ме чуват 😆

    Ето и малко ТТ данни на немски:

    Technische Daten
    Motor: E-Motor, luftgek?hlt
    Motorleistung: 4 kW Nominal, 12 kW Spitze
    Bordspannung: 48 V + 12 V Bordbatterie
    Akkumulator: 12 x 12V/90 Ah AGM Blei (48 V/ 270 Ah)
    H?chstgeschwindigkeit: 64 km/h
    Reichweite: 60 – 80 km
    Ladeger?t: Hochfrequenzlader 1,5 kW
    Ladezeit: 8 – 10 h
    Anzahl Sitzpl?tze: 2 + 2
    Abmessungen (LxBxH): 2959 x 1492mm (H?he unbekannt)
    Wendekreis: 4.000 mm
    Leergewicht excl. Akkus: 450 kg (gesch?tzt)
    Leergewicht incl. Akkus: 750 kg
    Zul. Gesamtgewicht: ca. 1.055 kg
    Antrieb: Frontantrieb, stufenlose Variomatik
    Bremsen: Zweikreisbremsanlage mit lastabh?ngigem Regler und autom. Bremsennachstellung
    v: Scheibenbremse, h: Trommelbremse
    Bereifung: 145/70 R13 auf Alufelge
    Karosserie: ABS auf Aluminiumstruktur

    За сега съм доволен от поведението и пробега на колата (или по-точно четириколесно ПС) 😆
    Няколко пъти правя 30-32 км с половината батерия, което за моите нужди е съвсем достатъчно.
    Сигурно 45-50 км може да се направят спокойно при сегашното сравнително меко време.
    Батерийте са тип AGM киселинни и вероятно е въпрос на време да се наложи смяна.
    Движи се съвсем прилично по улиците, особенно в трафик изобщо няма разлика спрямо нормален градски автомобил.
    По булевардите е малко по-некомфортно заради ниската скорост, но в никакъв случай притеснително.
    Минусите, които намирам за момента са леко големия радиус на завоя и кекавите спирачки, макар че колата почти си спира и без тях заради рекуперацията.

    Единственият “проблем”, който намирам за момента е, че пешеходците не се пазят, защото не ме чуват 😆

    Ето и малко ТТ данни на немски:

    Technische Daten
    Motor: E-Motor, luftgek?hlt
    Motorleistung: 4 kW Nominal, 12 kW Spitze
    Bordspannung: 48 V + 12 V Bordbatterie
    Akkumulator: 12 x 12V/90 Ah AGM Blei (48 V/ 270 Ah)
    H?chstgeschwindigkeit: 64 km/h
    Reichweite: 60 – 80 km
    Ladeger?t: Hochfrequenzlader 1,5 kW
    Ladezeit: 8 – 10 h
    Anzahl Sitzpl?tze: 2 + 2
    Abmessungen (LxBxH): 2959 x 1492mm (H?he unbekannt)
    Wendekreis: 4.000 mm
    Leergewicht excl. Akkus: 450 kg (gesch?tzt)
    Leergewicht incl. Akkus: 750 kg
    Zul. Gesamtgewicht: ca. 1.055 kg
    Antrieb: Frontantrieb, stufenlose Variomatik
    Bremsen: Zweikreisbremsanlage mit lastabh?ngigem Regler und autom. Bremsennachstellung
    v: Scheibenbremse, h: Trommelbremse
    Bereifung: 145/70 R13 auf Alufelge
    Karosserie: ABS auf Aluminiumstruktur

    За сега съм доволен от поведението и пробега на колата (или по-точно четириколесно ПС) 😆
    Няколко пъти правя 30-32 км с половината батерия, което за моите нужди е съвсем достатъчно.
    Сигурно 45-50 км може да се направят спокойно при сегашното сравнително меко време.
    Батерийте са тип AGM киселинни и вероятно е въпрос на време да се наложи смяна.
    Движи се съвсем прилично по улиците, особенно в трафик изобщо няма разлика спрямо нормален градски автомобил.
    По булевардите е малко по-некомфортно заради ниската скорост, но в никакъв случай притеснително.
    Минусите, които намирам за момента са леко големия радиус на завоя и кекавите спирачки, макар че колата почти си спира и без тях заради рекуперацията.

    Единственият “проблем”, който намирам за момента е, че пешеходците не се пазят, защото не ме чуват 😆

    Ето и малко ТТ данни на немски:

    Technische Daten
    Motor: E-Motor, luftgek?hlt
    Motorleistung: 4 kW Nominal, 12 kW Spitze
    Bordspannung: 48 V + 12 V Bordbatterie
    Akkumulator: 12 x 12V/90 Ah AGM Blei (48 V/ 270 Ah)
    H?chstgeschwindigkeit: 64 km/h
    Reichweite: 60 – 80 km
    Ladeger?t: Hochfrequenzlader 1,5 kW
    Ladezeit: 8 – 10 h
    Anzahl Sitzpl?tze: 2 + 2
    Abmessungen (LxBxH): 2959 x 1492mm (H?he unbekannt)
    Wendekreis: 4.000 mm
    Leergewicht excl. Akkus: 450 kg (gesch?tzt)
    Leergewicht incl. Akkus: 750 kg
    Zul. Gesamtgewicht: ca. 1.055 kg
    Antrieb: Frontantrieb, stufenlose Variomatik
    Bremsen: Zweikreisbremsanlage mit lastabh?ngigem Regler und autom. Bremsennachstellung
    v: Scheibenbremse, h: Trommelbremse
    Bereifung: 145/70 R13 auf Alufelge
    Karosserie: ABS auf Aluminiumstruktur

    За сега съм доволен от поведението и пробега на колата (или по-точно четириколесно ПС) 😆
    Няколко пъти правя 30-32 км с половината батерия, което за моите нужди е съвсем достатъчно.
    Сигурно 45-50 км може да се направят спокойно при сегашното сравнително меко време.
    Батерийте са тип AGM киселинни и вероятно е въпрос на време да се наложи смяна.
    Движи се съвсем прилично по улиците, особенно в трафик изобщо няма разлика спрямо нормален градски автомобил.
    По булевардите е малко по-некомфортно заради ниската скорост, но в никакъв случай притеснително.
    Минусите, които намирам за момента са леко големия радиус на завоя и кекавите спирачки, макар че колата почти си спира и без тях заради рекуперацията.

    Единственият “проблем”, който намирам за момента е, че пешеходците не се пазят, защото не ме чуват 😆

    Ето и малко ТТ данни на немски:

    Technische Daten
    Motor: E-Motor, luftgek?hlt
    Motorleistung: 4 kW Nominal, 12 kW Spitze
    Bordspannung: 48 V + 12 V Bordbatterie
    Akkumulator: 12 x 12V/90 Ah AGM Blei (48 V/ 270 Ah)
    H?chstgeschwindigkeit: 64 km/h
    Reichweite: 60 – 80 km
    Ladeger?t: Hochfrequenzlader 1,5 kW
    Ladezeit: 8 – 10 h
    Anzahl Sitzpl?tze: 2 + 2
    Abmessungen (LxBxH): 2959 x 1492mm (H?he unbekannt)
    Wendekreis: 4.000 mm
    Leergewicht excl. Akkus: 450 kg (gesch?tzt)
    Leergewicht incl. Akkus: 750 kg
    Zul. Gesamtgewicht: ca. 1.055 kg
    Antrieb: Frontantrieb, stufenlose Variomatik
    Bremsen: Zweikreisbremsanlage mit lastabh?ngigem Regler und autom. Bremsennachstellung
    v: Scheibenbremse, h: Trommelbremse
    Bereifung: 145/70 R13 auf Alufelge
    Karosserie: ABS auf Aluminiumstruktur

    Здравей,
    В общината нямат категория за гориво електричество в системата. Също така нямат и марка Айксам за модел и тн изобщо не говорим. В КАТ го има …
    Въпроса е, че не са наясно какво да правят с електрически задвижвани ПС изобщо. Казаха ми, че вчера били върнали човек с електромотопед защото не могат да го обработят. Не били сигурни дали е освободен от данък също така. След като се обадиха тук там установиха, че не се дължи, но пак ми казах, че не могат да го въведат в системата като електрически и без данък. Трябвало да се изчака приложение 6 за доработка на системата. 😆
    Наложи се да звъня в Дирекция ”ПРИХОДИ И АДМИНИСТРИРАНЕ НА МЕСТНИ ДАНЪЦИ И ТАКСИ” където в интерес на истината директорката г-жа Лидия Кираджиева беше изключително любезна и предложи решението да се издаде служебна бележка, че не се дължи данък.
    Решението е временно обаче, тъй като въведоха в системата нещо с гориво друго за да издадат бележката.
    Въпроса си е още висящ с две думи

    Ако някой иска нещо да пита да казва

    Здравей,
    В общината нямат категория за гориво електричество в системата. Също така нямат и марка Айксам за модел и тн изобщо не говорим. В КАТ го има …
    Въпроса е, че не са наясно какво да правят с електрически задвижвани ПС изобщо. Казаха ми, че вчера били върнали човек с електромотопед защото не могат да го обработят. Не били сигурни дали е освободен от данък също така. След като се обадиха тук там установиха, че не се дължи, но пак ми казах, че не могат да го въведат в системата като електрически и без данък. Трябвало да се изчака приложение 6 за доработка на системата. 😆
    Наложи се да звъня в Дирекция ”ПРИХОДИ И АДМИНИСТРИРАНЕ НА МЕСТНИ ДАНЪЦИ И ТАКСИ” където в интерес на истината директорката г-жа Лидия Кираджиева беше изключително любезна и предложи решението да се издаде служебна бележка, че не се дължи данък.
    Решението е временно обаче, тъй като въведоха в системата нещо с гориво друго за да издадат бележката.
    Въпроса си е още висящ с две думи

    Ако някой иска нещо да пита да казва

    Здравей,
    В общината нямат категория за гориво електричество в системата. Също така нямат и марка Айксам за модел и тн изобщо не говорим. В КАТ го има …
    Въпроса е, че не са наясно какво да правят с електрически задвижвани ПС изобщо. Казаха ми, че вчера били върнали човек с електромотопед защото не могат да го обработят. Не били сигурни дали е освободен от данък също така. След като се обадиха тук там установиха, че не се дължи, но пак ми казах, че не могат да го въведат в системата като електрически и без данък. Трябвало да се изчака приложение 6 за доработка на системата. 😆
    Наложи се да звъня в Дирекция ”ПРИХОДИ И АДМИНИСТРИРАНЕ НА МЕСТНИ ДАНЪЦИ И ТАКСИ” където в интерес на истината директорката г-жа Лидия Кираджиева беше изключително любезна и предложи решението да се издаде служебна бележка, че не се дължи данък.
    Решението е временно обаче, тъй като въведоха в системата нещо с гориво друго за да издадат бележката.
    Въпроса си е още висящ с две думи

    Ако някой иска нещо да пита да казва

    Здравей,
    В общината нямат категория за гориво електричество в системата. Също така нямат и марка Айксам за модел и тн изобщо не говорим. В КАТ го има …
    Въпроса е, че не са наясно какво да правят с електрически задвижвани ПС изобщо. Казаха ми, че вчера били върнали човек с електромотопед защото не могат да го обработят. Не били сигурни дали е освободен от данък също така. След като се обадиха тук там установиха, че не се дължи, но пак ми казах, че не могат да го въведат в системата като електрически и без данък. Трябвало да се изчака приложение 6 за доработка на системата. 😆
    Наложи се да звъня в Дирекция ”ПРИХОДИ И АДМИНИСТРИРАНЕ НА МЕСТНИ ДАНЪЦИ И ТАКСИ” където в интерес на истината директорката г-жа Лидия Кираджиева беше изключително любезна и предложи решението да се издаде служебна бележка, че не се дължи данък.
    Решението е временно обаче, тъй като въведоха в системата нещо с гориво друго за да издадат бележката.
    Въпроса си е още висящ с две думи

    Ако някой иска нещо да пита да казва

    Здравей,
    В общината нямат категория за гориво електричество в системата. Също така нямат и марка Айксам за модел и тн изобщо не говорим. В КАТ го има …
    Въпроса е, че не са наясно какво да правят с електрически задвижвани ПС изобщо. Казаха ми, че вчера били върнали човек с електромотопед защото не могат да го обработят. Не били сигурни дали е освободен от данък също така. След като се обадиха тук там установиха, че не се дължи, но пак ми казах, че не могат да го въведат в системата като електрически и без данък. Трябвало да се изчака приложение 6 за доработка на системата. 😆
    Наложи се да звъня в Дирекция ”ПРИХОДИ И АДМИНИСТРИРАНЕ НА МЕСТНИ ДАНЪЦИ И ТАКСИ” където в интерес на истината директорката г-жа Лидия Кираджиева беше изключително любезна и предложи решението да се издаде служебна бележка, че не се дължи данък.
    Решението е временно обаче, тъй като въведоха в системата нещо с гориво друго за да издадат бележката.
    Въпроса си е още висящ с две думи

    Ако някой иска нещо да пита да казва

Viewing 15 posts - 1,246 through 1,260 (of 1,264 total)