Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
RumenMember
Няма предавки.Използва се CVT безстепенна скоростна кутия.Общо взето представлява 2 ролки с метален ремък между тях плюс управляващ блок. Виж клипа и ще ти стане по ясно.Когато върнеш газта променяш предавателното число B)
[video]http://www.youtube.com/watch?v=yVOhFXbLAos[/video]
RumenMemberНяма предавки.Използва се CVT безстепенна скоростна кутия.Общо взето представлява 2 ролки с метален ремък между тях плюс управляващ блок. Виж клипа и ще ти стане по ясно.Когато върнеш газта променяш предавателното число B)
[video]http://www.youtube.com/watch?v=yVOhFXbLAos[/video]
RumenMemberНяма предавки.Използва се CVT безстепенна скоростна кутия.Общо взето представлява 2 ролки с метален ремък между тях плюс управляващ блок. Виж клипа и ще ти стане по ясно.Когато върнеш газта променяш предавателното число B)
[video]http://www.youtube.com/watch?v=yVOhFXbLAos[/video]
RumenMemberНяма предавки.Използва се CVT безстепенна скоростна кутия.Общо взето представлява 2 ролки с метален ремък между тях плюс управляващ блок. Виж клипа и ще ти стане по ясно.Когато върнеш газта променяш предавателното число B)
[video]http://www.youtube.com/watch?v=yVOhFXbLAos[/video]
RumenMemberНяма предавки.Използва се CVT безстепенна скоростна кутия.Общо взето представлява 2 ролки с метален ремък между тях плюс управляващ блок. Виж клипа и ще ти стане по ясно.Когато върнеш газта променяш предавателното число B)
[video]http://www.youtube.com/watch?v=yVOhFXbLAos[/video]
RumenMemberНяма предавки.Използва се CVT безстепенна скоростна кутия.Общо взето представлява 2 ролки с метален ремък между тях плюс управляващ блок. Виж клипа и ще ти стане по ясно.Когато върнеш газта променяш предавателното число B)
[video]http://www.youtube.com/watch?v=yVOhFXbLAos[/video]
RumenMemberНяма предавки.Използва се CVT безстепенна скоростна кутия.Общо взето представлява 2 ролки с метален ремък между тях плюс управляващ блок. Виж клипа и ще ти стане по ясно.Когато върнеш газта променяш предавателното число B)
[video]http://www.youtube.com/watch?v=yVOhFXbLAos[/video]
RumenMemberНяма предавки.Използва се CVT безстепенна скоростна кутия.Общо взето представлява 2 ролки с метален ремък между тях плюс управляващ блок. Виж клипа и ще ти стане по ясно.Когато върнеш газта променяш предавателното число B)
[video]http://www.youtube.com/watch?v=yVOhFXbLAos[/video]
RumenMemberНяма предавки.Използва се CVT безстепенна скоростна кутия.Общо взето представлява 2 ролки с метален ремък между тях плюс управляващ блок. Виж клипа и ще ти стане по ясно.Когато върнеш газта променяш предавателното число B)
[video]http://www.youtube.com/watch?v=yVOhFXbLAos[/video]
RumenMemberЧестито и от мен.Мислех да пускам тема за икономично каране на Приус но направо се уцелихме.При този автомобил главно се ползва техниката Pulse and Glide.Демек ускори и се плъзгай.Ускоряваш до към 50 60 км и рязко махаш кракът си от педала на газта.После подаваш нежно газ за да използваш само ел двигателя.Все едно има яйце под кракът ти.Ако натиснеш повече започва да работи и др двигател.Трябва да се намери златната среда.При студен двигател и изкачване няма да изгасне бензиновият мотор.За да можеш да караш колкото се може повече на ток трябва също така да зареждаш(регенерираш).На снимката горе виждам че се справяш добре 150Wh.При спиране обирай нежно спирачката за да удължиш максимално спирачния път,така ще регенерираш най много електричество.Др съвет който мога да ти дам е да следиш налягането на гумите.Аз карам на 2,8 атмосфери.За България с дупките незнам дали е удачно.Слагам по долу 2 клипа където е обяснено по подробно.(МPG -Мили за галон,така измерват американците разхода)Късмет B)
[video]http://www.youtube.com/watch?v=MAocwToZWVQ[/video]
[video]http://www.youtube.com/watch?v=3XxB6ma7qu8[/video]RumenMemberЧестито и от мен.Мислех да пускам тема за икономично каране на Приус но направо се уцелихме.При този автомобил главно се ползва техниката Pulse and Glide.Демек ускори и се плъзгай.Ускоряваш до към 50 60 км и рязко махаш кракът си от педала на газта.После подаваш нежно газ за да използваш само ел двигателя.Все едно има яйце под кракът ти.Ако натиснеш повече започва да работи и др двигател.Трябва да се намери златната среда.При студен двигател и изкачване няма да изгасне бензиновият мотор.За да можеш да караш колкото се може повече на ток трябва също така да зареждаш(регенерираш).На снимката горе виждам че се справяш добре 150Wh.При спиране обирай нежно спирачката за да удължиш максимално спирачния път,така ще регенерираш най много електричество.Др съвет който мога да ти дам е да следиш налягането на гумите.Аз карам на 2,8 атмосфери.За България с дупките незнам дали е удачно.Слагам по долу 2 клипа където е обяснено по подробно.(МPG -Мили за галон,така измерват американците разхода)Късмет B)
[video]http://www.youtube.com/watch?v=MAocwToZWVQ[/video]
[video]http://www.youtube.com/watch?v=3XxB6ma7qu8[/video]RumenMemberЧестито и от мен.Мислех да пускам тема за икономично каране на Приус но направо се уцелихме.При този автомобил главно се ползва техниката Pulse and Glide.Демек ускори и се плъзгай.Ускоряваш до към 50 60 км и рязко махаш кракът си от педала на газта.После подаваш нежно газ за да използваш само ел двигателя.Все едно има яйце под кракът ти.Ако натиснеш повече започва да работи и др двигател.Трябва да се намери златната среда.При студен двигател и изкачване няма да изгасне бензиновият мотор.За да можеш да караш колкото се може повече на ток трябва също така да зареждаш(регенерираш).На снимката горе виждам че се справяш добре 150Wh.При спиране обирай нежно спирачката за да удължиш максимално спирачния път,така ще регенерираш най много електричество.Др съвет който мога да ти дам е да следиш налягането на гумите.Аз карам на 2,8 атмосфери.За България с дупките незнам дали е удачно.Слагам по долу 2 клипа където е обяснено по подробно.(МPG -Мили за галон,така измерват американците разхода)Късмет B)
[video]http://www.youtube.com/watch?v=MAocwToZWVQ[/video]
[video]http://www.youtube.com/watch?v=3XxB6ma7qu8[/video]RumenMemberЧестито и от мен.Мислех да пускам тема за икономично каране на Приус но направо се уцелихме.При този автомобил главно се ползва техниката Pulse and Glide.Демек ускори и се плъзгай.Ускоряваш до към 50 60 км и рязко махаш кракът си от педала на газта.После подаваш нежно газ за да използваш само ел двигателя.Все едно има яйце под кракът ти.Ако натиснеш повече започва да работи и др двигател.Трябва да се намери златната среда.При студен двигател и изкачване няма да изгасне бензиновият мотор.За да можеш да караш колкото се може повече на ток трябва също така да зареждаш(регенерираш).На снимката горе виждам че се справяш добре 150Wh.При спиране обирай нежно спирачката за да удължиш максимално спирачния път,така ще регенерираш най много електричество.Др съвет който мога да ти дам е да следиш налягането на гумите.Аз карам на 2,8 атмосфери.За България с дупките незнам дали е удачно.Слагам по долу 2 клипа където е обяснено по подробно.(МPG -Мили за галон,така измерват американците разхода)Късмет B)
[video]http://www.youtube.com/watch?v=MAocwToZWVQ[/video]
[video]http://www.youtube.com/watch?v=3XxB6ma7qu8[/video]RumenMemberЧестито и от мен.Мислех да пускам тема за икономично каране на Приус но направо се уцелихме.При този автомобил главно се ползва техниката Pulse and Glide.Демек ускори и се плъзгай.Ускоряваш до към 50 60 км и рязко махаш кракът си от педала на газта.После подаваш нежно газ за да използваш само ел двигателя.Все едно има яйце под кракът ти.Ако натиснеш повече започва да работи и др двигател.Трябва да се намери златната среда.При студен двигател и изкачване няма да изгасне бензиновият мотор.За да можеш да караш колкото се може повече на ток трябва също така да зареждаш(регенерираш).На снимката горе виждам че се справяш добре 150Wh.При спиране обирай нежно спирачката за да удължиш максимално спирачния път,така ще регенерираш най много електричество.Др съвет който мога да ти дам е да следиш налягането на гумите.Аз карам на 2,8 атмосфери.За България с дупките незнам дали е удачно.Слагам по долу 2 клипа където е обяснено по подробно.(МPG -Мили за галон,така измерват американците разхода)Късмет B)
[video]http://www.youtube.com/watch?v=MAocwToZWVQ[/video]
[video]http://www.youtube.com/watch?v=3XxB6ma7qu8[/video]RumenMemberЧестито и от мен.Мислех да пускам тема за икономично каране на Приус но направо се уцелихме.При този автомобил главно се ползва техниката Pulse and Glide.Демек ускори и се плъзгай.Ускоряваш до към 50 60 км и рязко махаш кракът си от педала на газта.После подаваш нежно газ за да използваш само ел двигателя.Все едно има яйце под кракът ти.Ако натиснеш повече започва да работи и др двигател.Трябва да се намери златната среда.При студен двигател и изкачване няма да изгасне бензиновият мотор.За да можеш да караш колкото се може повече на ток трябва също така да зареждаш(регенерираш).На снимката горе виждам че се справяш добре 150Wh.При спиране обирай нежно спирачката за да удължиш максимално спирачния път,така ще регенерираш най много електричество.Др съвет който мога да ти дам е да следиш налягането на гумите.Аз карам на 2,8 атмосфери.За България с дупките незнам дали е удачно.Слагам по долу 2 клипа където е обяснено по подробно.(МPG -Мили за галон,така измерват американците разхода)Късмет B)
[video]http://www.youtube.com/watch?v=MAocwToZWVQ[/video]
[video]http://www.youtube.com/watch?v=3XxB6ma7qu8[/video] -
AuthorPosts