Forum Replies Created

Viewing 15 posts - 481 through 495 (of 509 total)
  • Author
    Posts
  • in reply to: Prius Plug in #17607
    Rumen
    Member

    Пояснявам че преходите главно са 40 км с топъл двигател при стартирането.Исталирал съм подгрев на двигателя и купето :woohoo: .

    Attachments:
    • 207676_542301192448167_960550580_n.jpg
    • 530712_542301445781475_1791808728_n.jpg
    • 72221_542301515781468_645898038_n.jpg
    • 419691_557379917606961_1645608804_n.jpg
    • 560030_557380100940276_421843367_n.jpg
    • 558038_557380214273598_872370269_n.jpg
    • 575409_557380154273604_1563161404_n.jpg
    • 563659_557380024273617_561538760_n.jpg
    in reply to: Prius Plug in #17598
    Rumen
    Member

    Пояснявам че преходите главно са 40 км с топъл двигател при стартирането.Исталирал съм подгрев на двигателя и купето :woohoo: .

    Attachments:
    • 207676_542301192448167_960550580_n.jpg
    • 530712_542301445781475_1791808728_n.jpg
    • 72221_542301515781468_645898038_n.jpg
    • 419691_557379917606961_1645608804_n.jpg
    • 560030_557380100940276_421843367_n.jpg
    • 558038_557380214273598_872370269_n.jpg
    • 575409_557380154273604_1563161404_n.jpg
    • 563659_557380024273617_561538760_n.jpg
    in reply to: Peugeot iOn #17541
    Rumen
    Member

    Ще потърся линк от Норвежкия форум.Мн странно но не го намирам.Общо взето цялата отоплителна система предтъвлява нагревател които се намира малко зад предните гуми ,има кора с 5 болта.Има 2 букси към него.Сваля се като се събира антифриза.Ако има нужда от доливане се ползва пак червен.Аз изолирах нагревателя с подложка за спане в палатка и армирано тиксо(от сивото).Тествах предварително с нагряване на 80 градуса,колкото се нагрява и уреда.после всички траби до отпред до казанчето изолирах с изолация за ПВЦ тръби 20мм като ползвах свински опашки.Казанчето по същия начин с порложката.Това е евтиния вариант.Др е да се инсталира дизел нагревател Webasto,по този начин не се ползва нагревателя на колата и естествено се удължава пробега през зимата. 😉 Аз отделно съм инсталирал нагревател(духалка) която е специално направена за кола с керамичен нагревател 1400W.За 30 мин колата е топла и разледена. :whistle:

    Attachments:
    • 1.jpg
    • 2.jpg
    • 3.jpg
    in reply to: Peugeot iOn #17542
    Rumen
    Member

    Ще потърся линк от Норвежкия форум.Мн странно но не го намирам.Общо взето цялата отоплителна система предтъвлява нагревател които се намира малко зад предните гуми ,има кора с 5 болта.Има 2 букси към него.Сваля се като се събира антифриза.Ако има нужда от доливане се ползва пак червен.Аз изолирах нагревателя с подложка за спане в палатка и армирано тиксо(от сивото).Тествах предварително с нагряване на 80 градуса,колкото се нагрява и уреда.после всички траби до отпред до казанчето изолирах с изолация за ПВЦ тръби 20мм като ползвах свински опашки.Казанчето по същия начин с порложката.Това е евтиния вариант.Др е да се инсталира дизел нагревател Webasto,по този начин не се ползва нагревателя на колата и естествено се удължава пробега през зимата. 😉 Аз отделно съм инсталирал нагревател(духалка) която е специално направена за кола с керамичен нагревател 1400W.За 30 мин колата е топла и разледена. :whistle:

    Attachments:
    • 1.jpg
    • 2.jpg
    • 3.jpg
    in reply to: Peugeot iOn #17545
    Rumen
    Member

    Ще потърся линк от Норвежкия форум.Мн странно но не го намирам.Общо взето цялата отоплителна система предтъвлява нагревател които се намира малко зад предните гуми ,има кора с 5 болта.Има 2 букси към него.Сваля се като се събира антифриза.Ако има нужда от доливане се ползва пак червен.Аз изолирах нагревателя с подложка за спане в палатка и армирано тиксо(от сивото).Тествах предварително с нагряване на 80 градуса,колкото се нагрява и уреда.после всички траби до отпред до казанчето изолирах с изолация за ПВЦ тръби 20мм като ползвах свински опашки.Казанчето по същия начин с порложката.Това е евтиния вариант.Др е да се инсталира дизел нагревател Webasto,по този начин не се ползва нагревателя на колата и естествено се удължава пробега през зимата. 😉 Аз отделно съм инсталирал нагревател(духалка) която е специално направена за кола с керамичен нагревател 1400W.За 30 мин колата е топла и разледена. :whistle:

    Attachments:
    • 1.jpg
    • 2.jpg
    • 3.jpg
    in reply to: Peugeot iOn #17547
    Rumen
    Member

    Ще потърся линк от Норвежкия форум.Мн странно но не го намирам.Общо взето цялата отоплителна система предтъвлява нагревател които се намира малко зад предните гуми ,има кора с 5 болта.Има 2 букси към него.Сваля се като се събира антифриза.Ако има нужда от доливане се ползва пак червен.Аз изолирах нагревателя с подложка за спане в палатка и армирано тиксо(от сивото).Тествах предварително с нагряване на 80 градуса,колкото се нагрява и уреда.после всички траби до отпред до казанчето изолирах с изолация за ПВЦ тръби 20мм като ползвах свински опашки.Казанчето по същия начин с порложката.Това е евтиния вариант.Др е да се инсталира дизел нагревател Webasto,по този начин не се ползва нагревателя на колата и естествено се удължава пробега през зимата. 😉 Аз отделно съм инсталирал нагревател(духалка) която е специално направена за кола с керамичен нагревател 1400W.За 30 мин колата е топла и разледена. :whistle:

    Attachments:
    • 1.jpg
    • 2.jpg
    • 3.jpg
    in reply to: Peugeot iOn #17551
    Rumen
    Member

    Ще потърся линк от Норвежкия форум.Мн странно но не го намирам.Общо взето цялата отоплителна система предтъвлява нагревател които се намира малко зад предните гуми ,има кора с 5 болта.Има 2 букси към него.Сваля се като се събира антифриза.Ако има нужда от доливане се ползва пак червен.Аз изолирах нагревателя с подложка за спане в палатка и армирано тиксо(от сивото).Тествах предварително с нагряване на 80 градуса,колкото се нагрява и уреда.после всички траби до отпред до казанчето изолирах с изолация за ПВЦ тръби 20мм като ползвах свински опашки.Казанчето по същия начин с порложката.Това е евтиния вариант.Др е да се инсталира дизел нагревател Webasto,по този начин не се ползва нагревателя на колата и естествено се удължава пробега през зимата. 😉 Аз отделно съм инсталирал нагревател(духалка) която е специално направена за кола с керамичен нагревател 1400W.За 30 мин колата е топла и разледена. :whistle:

    Attachments:
    • 1.jpg
    • 2.jpg
    • 3.jpg
    in reply to: Peugeot iOn #17555
    Rumen
    Member

    Ще потърся линк от Норвежкия форум.Мн странно но не го намирам.Общо взето цялата отоплителна система предтъвлява нагревател които се намира малко зад предните гуми ,има кора с 5 болта.Има 2 букси към него.Сваля се като се събира антифриза.Ако има нужда от доливане се ползва пак червен.Аз изолирах нагревателя с подложка за спане в палатка и армирано тиксо(от сивото).Тествах предварително с нагряване на 80 градуса,колкото се нагрява и уреда.после всички траби до отпред до казанчето изолирах с изолация за ПВЦ тръби 20мм като ползвах свински опашки.Казанчето по същия начин с порложката.Това е евтиния вариант.Др е да се инсталира дизел нагревател Webasto,по този начин не се ползва нагревателя на колата и естествено се удължава пробега през зимата. 😉 Аз отделно съм инсталирал нагревател(духалка) която е специално направена за кола с керамичен нагревател 1400W.За 30 мин колата е топла и разледена. :whistle:

    Attachments:
    • 1.jpg
    • 2.jpg
    • 3.jpg
    in reply to: Peugeot iOn #17561
    Rumen
    Member

    Ще потърся линк от Норвежкия форум.Мн странно но не го намирам.Общо взето цялата отоплителна система предтъвлява нагревател които се намира малко зад предните гуми ,има кора с 5 болта.Има 2 букси към него.Сваля се като се събира антифриза.Ако има нужда от доливане се ползва пак червен.Аз изолирах нагревателя с подложка за спане в палатка и армирано тиксо(от сивото).Тествах предварително с нагряване на 80 градуса,колкото се нагрява и уреда.после всички траби до отпред до казанчето изолирах с изолация за ПВЦ тръби 20мм като ползвах свински опашки.Казанчето по същия начин с порложката.Това е евтиния вариант.Др е да се инсталира дизел нагревател Webasto,по този начин не се ползва нагревателя на колата и естествено се удължава пробега през зимата. 😉 Аз отделно съм инсталирал нагревател(духалка) която е специално направена за кола с керамичен нагревател 1400W.За 30 мин колата е топла и разледена. :whistle:

    Attachments:
    • 1.jpg
    • 2.jpg
    • 3.jpg
    in reply to: Peugeot iOn #17566
    Rumen
    Member

    Ще потърся линк от Норвежкия форум.Мн странно но не го намирам.Общо взето цялата отоплителна система предтъвлява нагревател които се намира малко зад предните гуми ,има кора с 5 болта.Има 2 букси към него.Сваля се като се събира антифриза.Ако има нужда от доливане се ползва пак червен.Аз изолирах нагревателя с подложка за спане в палатка и армирано тиксо(от сивото).Тествах предварително с нагряване на 80 градуса,колкото се нагрява и уреда.после всички траби до отпред до казанчето изолирах с изолация за ПВЦ тръби 20мм като ползвах свински опашки.Казанчето по същия начин с порложката.Това е евтиния вариант.Др е да се инсталира дизел нагревател Webasto,по този начин не се ползва нагревателя на колата и естествено се удължава пробега през зимата. 😉 Аз отделно съм инсталирал нагревател(духалка) която е специално направена за кола с керамичен нагревател 1400W.За 30 мин колата е топла и разледена. :whistle:

    Attachments:
    • 1.jpg
    • 2.jpg
    • 3.jpg
    in reply to: Peugeot iOn #17574
    Rumen
    Member

    Ще потърся линк от Норвежкия форум.Мн странно но не го намирам.Общо взето цялата отоплителна система предтъвлява нагревател които се намира малко зад предните гуми ,има кора с 5 болта.Има 2 букси към него.Сваля се като се събира антифриза.Ако има нужда от доливане се ползва пак червен.Аз изолирах нагревателя с подложка за спане в палатка и армирано тиксо(от сивото).Тествах предварително с нагряване на 80 градуса,колкото се нагрява и уреда.после всички траби до отпред до казанчето изолирах с изолация за ПВЦ тръби 20мм като ползвах свински опашки.Казанчето по същия начин с порложката.Това е евтиния вариант.Др е да се инсталира дизел нагревател Webasto,по този начин не се ползва нагревателя на колата и естествено се удължава пробега през зимата. 😉 Аз отделно съм инсталирал нагревател(духалка) която е специално направена за кола с керамичен нагревател 1400W.За 30 мин колата е топла и разледена. :whistle:

    Attachments:
    • 1.jpg
    • 2.jpg
    • 3.jpg
    in reply to: Peugeot iOn #17515
    Rumen
    Member

    Тези коли са мн тихи до към 60 км.После почват да се чуват само свистенето на вятъра и контакта на гумите с асфалта.Колата за мен е тежичка за формата си,на мокър асфалт в завои ми се е случвало да се активира АСРа,който пък работи перфектно.Слабо място за мен е отоплението което подобрих чрез (саниране) изолация на нагревателя ,маркучи и резервоарчето.Ден работа.Др слабо място са тънките гуми отпред които са 145.За България си мисля че доста често ще се удрят джантите в дупки.Задните които са двигателни са 175 ,там всичко е ок.Пита ме за ускорението.просто с една дума страхотно.Тесвали сме да се дърпаме с роно меган коуч1.6.Двете коли варвят заедно до 100 км.На спортен режим обаче (120) да речем едвали ще мине повече от 70 км пробег.Най добрата скорост е около 70 км ч.Едни момчета в Полша са минали 210 км с 1 зареждане

    in reply to: Peugeot iOn #17509
    Rumen
    Member

    Тези коли са мн тихи до към 60 км.После почват да се чуват само свистенето на вятъра и контакта на гумите с асфалта.Колата за мен е тежичка за формата си,на мокър асфалт в завои ми се е случвало да се активира АСРа,който пък работи перфектно.Слабо място за мен е отоплението което подобрих чрез (саниране) изолация на нагревателя ,маркучи и резервоарчето.Ден работа.Др слабо място са тънките гуми отпред които са 145.За България си мисля че доста често ще се удрят джантите в дупки.Задните които са двигателни са 175 ,там всичко е ок.Пита ме за ускорението.просто с една дума страхотно.Тесвали сме да се дърпаме с роно меган коуч1.6.Двете коли варвят заедно до 100 км.На спортен режим обаче (120) да речем едвали ще мине повече от 70 км пробег.Най добрата скорост е около 70 км ч.Едни момчета в Полша са минали 210 км с 1 зареждане

    in reply to: Peugeot iOn #17507
    Rumen
    Member

    Тези коли са мн тихи до към 60 км.После почват да се чуват само свистенето на вятъра и контакта на гумите с асфалта.Колата за мен е тежичка за формата си,на мокър асфалт в завои ми се е случвало да се активира АСРа,който пък работи перфектно.Слабо място за мен е отоплението което подобрих чрез (саниране) изолация на нагревателя ,маркучи и резервоарчето.Ден работа.Др слабо място са тънките гуми отпред които са 145.За България си мисля че доста често ще се удрят джантите в дупки.Задните които са двигателни са 175 ,там всичко е ок.Пита ме за ускорението.просто с една дума страхотно.Тесвали сме да се дърпаме с роно меган коуч1.6.Двете коли варвят заедно до 100 км.На спортен режим обаче (120) да речем едвали ще мине повече от 70 км пробег.Най добрата скорост е около 70 км ч.Едни момчета в Полша са минали 210 км с 1 зареждане

    in reply to: Peugeot iOn #17505
    Rumen
    Member

    Тези коли са мн тихи до към 60 км.После почват да се чуват само свистенето на вятъра и контакта на гумите с асфалта.Колата за мен е тежичка за формата си,на мокър асфалт в завои ми се е случвало да се активира АСРа,който пък работи перфектно.Слабо място за мен е отоплението което подобрих чрез (саниране) изолация на нагревателя ,маркучи и резервоарчето.Ден работа.Др слабо място са тънките гуми отпред които са 145.За България си мисля че доста често ще се удрят джантите в дупки.Задните които са двигателни са 175 ,там всичко е ок.Пита ме за ускорението.просто с една дума страхотно.Тесвали сме да се дърпаме с роно меган коуч1.6.Двете коли варвят заедно до 100 км.На спортен режим обаче (120) да речем едвали ще мине повече от 70 км пробег.Най добрата скорост е около 70 км ч.Едни момчета в Полша са минали 210 км с 1 зареждане

Viewing 15 posts - 481 through 495 (of 509 total)