Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
RumenMember
Пояснявам че преходите главно са 40 км с топъл двигател при стартирането.Исталирал съм подгрев на двигателя и купето :woohoo: .
Attachments:RumenMemberПояснявам че преходите главно са 40 км с топъл двигател при стартирането.Исталирал съм подгрев на двигателя и купето :woohoo: .
Attachments:RumenMemberЩе потърся линк от Норвежкия форум.Мн странно но не го намирам.Общо взето цялата отоплителна система предтъвлява нагревател които се намира малко зад предните гуми ,има кора с 5 болта.Има 2 букси към него.Сваля се като се събира антифриза.Ако има нужда от доливане се ползва пак червен.Аз изолирах нагревателя с подложка за спане в палатка и армирано тиксо(от сивото).Тествах предварително с нагряване на 80 градуса,колкото се нагрява и уреда.после всички траби до отпред до казанчето изолирах с изолация за ПВЦ тръби 20мм като ползвах свински опашки.Казанчето по същия начин с порложката.Това е евтиния вариант.Др е да се инсталира дизел нагревател Webasto,по този начин не се ползва нагревателя на колата и естествено се удължава пробега през зимата. 😉 Аз отделно съм инсталирал нагревател(духалка) която е специално направена за кола с керамичен нагревател 1400W.За 30 мин колата е топла и разледена. :whistle:
Attachments:RumenMemberЩе потърся линк от Норвежкия форум.Мн странно но не го намирам.Общо взето цялата отоплителна система предтъвлява нагревател които се намира малко зад предните гуми ,има кора с 5 болта.Има 2 букси към него.Сваля се като се събира антифриза.Ако има нужда от доливане се ползва пак червен.Аз изолирах нагревателя с подложка за спане в палатка и армирано тиксо(от сивото).Тествах предварително с нагряване на 80 градуса,колкото се нагрява и уреда.после всички траби до отпред до казанчето изолирах с изолация за ПВЦ тръби 20мм като ползвах свински опашки.Казанчето по същия начин с порложката.Това е евтиния вариант.Др е да се инсталира дизел нагревател Webasto,по този начин не се ползва нагревателя на колата и естествено се удължава пробега през зимата. 😉 Аз отделно съм инсталирал нагревател(духалка) която е специално направена за кола с керамичен нагревател 1400W.За 30 мин колата е топла и разледена. :whistle:
Attachments:RumenMemberЩе потърся линк от Норвежкия форум.Мн странно но не го намирам.Общо взето цялата отоплителна система предтъвлява нагревател които се намира малко зад предните гуми ,има кора с 5 болта.Има 2 букси към него.Сваля се като се събира антифриза.Ако има нужда от доливане се ползва пак червен.Аз изолирах нагревателя с подложка за спане в палатка и армирано тиксо(от сивото).Тествах предварително с нагряване на 80 градуса,колкото се нагрява и уреда.после всички траби до отпред до казанчето изолирах с изолация за ПВЦ тръби 20мм като ползвах свински опашки.Казанчето по същия начин с порложката.Това е евтиния вариант.Др е да се инсталира дизел нагревател Webasto,по този начин не се ползва нагревателя на колата и естествено се удължава пробега през зимата. 😉 Аз отделно съм инсталирал нагревател(духалка) която е специално направена за кола с керамичен нагревател 1400W.За 30 мин колата е топла и разледена. :whistle:
Attachments:RumenMemberЩе потърся линк от Норвежкия форум.Мн странно но не го намирам.Общо взето цялата отоплителна система предтъвлява нагревател които се намира малко зад предните гуми ,има кора с 5 болта.Има 2 букси към него.Сваля се като се събира антифриза.Ако има нужда от доливане се ползва пак червен.Аз изолирах нагревателя с подложка за спане в палатка и армирано тиксо(от сивото).Тествах предварително с нагряване на 80 градуса,колкото се нагрява и уреда.после всички траби до отпред до казанчето изолирах с изолация за ПВЦ тръби 20мм като ползвах свински опашки.Казанчето по същия начин с порложката.Това е евтиния вариант.Др е да се инсталира дизел нагревател Webasto,по този начин не се ползва нагревателя на колата и естествено се удължава пробега през зимата. 😉 Аз отделно съм инсталирал нагревател(духалка) която е специално направена за кола с керамичен нагревател 1400W.За 30 мин колата е топла и разледена. :whistle:
Attachments:RumenMemberЩе потърся линк от Норвежкия форум.Мн странно но не го намирам.Общо взето цялата отоплителна система предтъвлява нагревател които се намира малко зад предните гуми ,има кора с 5 болта.Има 2 букси към него.Сваля се като се събира антифриза.Ако има нужда от доливане се ползва пак червен.Аз изолирах нагревателя с подложка за спане в палатка и армирано тиксо(от сивото).Тествах предварително с нагряване на 80 градуса,колкото се нагрява и уреда.после всички траби до отпред до казанчето изолирах с изолация за ПВЦ тръби 20мм като ползвах свински опашки.Казанчето по същия начин с порложката.Това е евтиния вариант.Др е да се инсталира дизел нагревател Webasto,по този начин не се ползва нагревателя на колата и естествено се удължава пробега през зимата. 😉 Аз отделно съм инсталирал нагревател(духалка) която е специално направена за кола с керамичен нагревател 1400W.За 30 мин колата е топла и разледена. :whistle:
Attachments:RumenMemberЩе потърся линк от Норвежкия форум.Мн странно но не го намирам.Общо взето цялата отоплителна система предтъвлява нагревател които се намира малко зад предните гуми ,има кора с 5 болта.Има 2 букси към него.Сваля се като се събира антифриза.Ако има нужда от доливане се ползва пак червен.Аз изолирах нагревателя с подложка за спане в палатка и армирано тиксо(от сивото).Тествах предварително с нагряване на 80 градуса,колкото се нагрява и уреда.после всички траби до отпред до казанчето изолирах с изолация за ПВЦ тръби 20мм като ползвах свински опашки.Казанчето по същия начин с порложката.Това е евтиния вариант.Др е да се инсталира дизел нагревател Webasto,по този начин не се ползва нагревателя на колата и естествено се удължава пробега през зимата. 😉 Аз отделно съм инсталирал нагревател(духалка) която е специално направена за кола с керамичен нагревател 1400W.За 30 мин колата е топла и разледена. :whistle:
Attachments:RumenMemberЩе потърся линк от Норвежкия форум.Мн странно но не го намирам.Общо взето цялата отоплителна система предтъвлява нагревател които се намира малко зад предните гуми ,има кора с 5 болта.Има 2 букси към него.Сваля се като се събира антифриза.Ако има нужда от доливане се ползва пак червен.Аз изолирах нагревателя с подложка за спане в палатка и армирано тиксо(от сивото).Тествах предварително с нагряване на 80 градуса,колкото се нагрява и уреда.после всички траби до отпред до казанчето изолирах с изолация за ПВЦ тръби 20мм като ползвах свински опашки.Казанчето по същия начин с порложката.Това е евтиния вариант.Др е да се инсталира дизел нагревател Webasto,по този начин не се ползва нагревателя на колата и естествено се удължава пробега през зимата. 😉 Аз отделно съм инсталирал нагревател(духалка) която е специално направена за кола с керамичен нагревател 1400W.За 30 мин колата е топла и разледена. :whistle:
Attachments:RumenMemberЩе потърся линк от Норвежкия форум.Мн странно но не го намирам.Общо взето цялата отоплителна система предтъвлява нагревател които се намира малко зад предните гуми ,има кора с 5 болта.Има 2 букси към него.Сваля се като се събира антифриза.Ако има нужда от доливане се ползва пак червен.Аз изолирах нагревателя с подложка за спане в палатка и армирано тиксо(от сивото).Тествах предварително с нагряване на 80 градуса,колкото се нагрява и уреда.после всички траби до отпред до казанчето изолирах с изолация за ПВЦ тръби 20мм като ползвах свински опашки.Казанчето по същия начин с порложката.Това е евтиния вариант.Др е да се инсталира дизел нагревател Webasto,по този начин не се ползва нагревателя на колата и естествено се удължава пробега през зимата. 😉 Аз отделно съм инсталирал нагревател(духалка) която е специално направена за кола с керамичен нагревател 1400W.За 30 мин колата е топла и разледена. :whistle:
Attachments:RumenMemberЩе потърся линк от Норвежкия форум.Мн странно но не го намирам.Общо взето цялата отоплителна система предтъвлява нагревател които се намира малко зад предните гуми ,има кора с 5 болта.Има 2 букси към него.Сваля се като се събира антифриза.Ако има нужда от доливане се ползва пак червен.Аз изолирах нагревателя с подложка за спане в палатка и армирано тиксо(от сивото).Тествах предварително с нагряване на 80 градуса,колкото се нагрява и уреда.после всички траби до отпред до казанчето изолирах с изолация за ПВЦ тръби 20мм като ползвах свински опашки.Казанчето по същия начин с порложката.Това е евтиния вариант.Др е да се инсталира дизел нагревател Webasto,по този начин не се ползва нагревателя на колата и естествено се удължава пробега през зимата. 😉 Аз отделно съм инсталирал нагревател(духалка) която е специално направена за кола с керамичен нагревател 1400W.За 30 мин колата е топла и разледена. :whistle:
Attachments:RumenMemberТези коли са мн тихи до към 60 км.После почват да се чуват само свистенето на вятъра и контакта на гумите с асфалта.Колата за мен е тежичка за формата си,на мокър асфалт в завои ми се е случвало да се активира АСРа,който пък работи перфектно.Слабо място за мен е отоплението което подобрих чрез (саниране) изолация на нагревателя ,маркучи и резервоарчето.Ден работа.Др слабо място са тънките гуми отпред които са 145.За България си мисля че доста често ще се удрят джантите в дупки.Задните които са двигателни са 175 ,там всичко е ок.Пита ме за ускорението.просто с една дума страхотно.Тесвали сме да се дърпаме с роно меган коуч1.6.Двете коли варвят заедно до 100 км.На спортен режим обаче (120) да речем едвали ще мине повече от 70 км пробег.Най добрата скорост е около 70 км ч.Едни момчета в Полша са минали 210 км с 1 зареждане
RumenMemberТези коли са мн тихи до към 60 км.После почват да се чуват само свистенето на вятъра и контакта на гумите с асфалта.Колата за мен е тежичка за формата си,на мокър асфалт в завои ми се е случвало да се активира АСРа,който пък работи перфектно.Слабо място за мен е отоплението което подобрих чрез (саниране) изолация на нагревателя ,маркучи и резервоарчето.Ден работа.Др слабо място са тънките гуми отпред които са 145.За България си мисля че доста често ще се удрят джантите в дупки.Задните които са двигателни са 175 ,там всичко е ок.Пита ме за ускорението.просто с една дума страхотно.Тесвали сме да се дърпаме с роно меган коуч1.6.Двете коли варвят заедно до 100 км.На спортен режим обаче (120) да речем едвали ще мине повече от 70 км пробег.Най добрата скорост е около 70 км ч.Едни момчета в Полша са минали 210 км с 1 зареждане
RumenMemberТези коли са мн тихи до към 60 км.После почват да се чуват само свистенето на вятъра и контакта на гумите с асфалта.Колата за мен е тежичка за формата си,на мокър асфалт в завои ми се е случвало да се активира АСРа,който пък работи перфектно.Слабо място за мен е отоплението което подобрих чрез (саниране) изолация на нагревателя ,маркучи и резервоарчето.Ден работа.Др слабо място са тънките гуми отпред които са 145.За България си мисля че доста често ще се удрят джантите в дупки.Задните които са двигателни са 175 ,там всичко е ок.Пита ме за ускорението.просто с една дума страхотно.Тесвали сме да се дърпаме с роно меган коуч1.6.Двете коли варвят заедно до 100 км.На спортен режим обаче (120) да речем едвали ще мине повече от 70 км пробег.Най добрата скорост е около 70 км ч.Едни момчета в Полша са минали 210 км с 1 зареждане
RumenMemberТези коли са мн тихи до към 60 км.После почват да се чуват само свистенето на вятъра и контакта на гумите с асфалта.Колата за мен е тежичка за формата си,на мокър асфалт в завои ми се е случвало да се активира АСРа,който пък работи перфектно.Слабо място за мен е отоплението което подобрих чрез (саниране) изолация на нагревателя ,маркучи и резервоарчето.Ден работа.Др слабо място са тънките гуми отпред които са 145.За България си мисля че доста често ще се удрят джантите в дупки.Задните които са двигателни са 175 ,там всичко е ок.Пита ме за ускорението.просто с една дума страхотно.Тесвали сме да се дърпаме с роно меган коуч1.6.Двете коли варвят заедно до 100 км.На спортен режим обаче (120) да речем едвали ще мине повече от 70 км пробег.Най добрата скорост е около 70 км ч.Едни момчета в Полша са минали 210 км с 1 зареждане
-
AuthorPosts