Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
martin@ecars.bg
KeymasterЕто и самото видео
[video width=960 height=540 type=youtube]d57UmDNYOuc[/video]
martin@ecars.bg
KeymasterЕто и самото видео
[video width=960 height=540 type=youtube]d57UmDNYOuc[/video]
martin@ecars.bg
KeymasterЕто и самото видео
[video width=960 height=540 type=youtube]d57UmDNYOuc[/video]
martin@ecars.bg
KeymasterТочно гледам видеото на Бьорн за 470 км с едно зареждане. Доста впечатляващ (нисък) разход. Вярно – супер подходящо време (и вероятно терен) в Южна Корея, но все си е над 450 км с един заряд, което е мега повече от първите електро коли, които в подобни условия правят до 190 км.
martin@ecars.bg
KeymasterТочно гледам видеото на Бьорн за 470 км с едно зареждане. Доста впечатляващ (нисък) разход. Вярно – супер подходящо време (и вероятно терен) в Южна Корея, но все си е над 450 км с един заряд, което е мега повече от първите електро коли, които в подобни условия правят до 190 км.
martin@ecars.bg
KeymasterТочно гледам видеото на Бьорн за 470 км с едно зареждане. Доста впечатляващ (нисък) разход. Вярно – супер подходящо време (и вероятно терен) в Южна Корея, но все си е над 450 км с един заряд, което е мега повече от първите електро коли, които в подобни условия правят до 190 км.
martin@ecars.bg
Keymaster[quote=”firesword” post=3041]https://www.facebook.com/viralthread/videos/690957037743649/?hc_ref=NEWSFEED[/quote]
Това ме връща във времето, когато имах повече време за форума, за разликата от сега около производството – радвам се, че има активност и след още малко време силно се надявам екипът да се върне пак повече към сайтовете, събитията, форума и въобще клубната работа.
martin@ecars.bg
Keymaster[quote=”firesword” post=3041]https://www.facebook.com/viralthread/videos/690957037743649/?hc_ref=NEWSFEED[/quote]
Това ме връща във времето, когато имах повече време за форума, за разликата от сега около производството – радвам се, че има активност и след още малко време силно се надявам екипът да се върне пак повече към сайтовете, събитията, форума и въобще клубната работа.
martin@ecars.bg
Keymaster[quote=”firesword” post=3041]https://www.facebook.com/viralthread/videos/690957037743649/?hc_ref=NEWSFEED[/quote]
Това ме връща във времето, когато имах повече време за форума, за разликата от сега около производството – радвам се, че има активност и след още малко време силно се надявам екипът да се върне пак повече към сайтовете, събитията, форума и въобще клубната работа.
martin@ecars.bg
Keymaster[quote=”rrumpe” post=3043]По-добре малко ъпгрейд на батерията от колкото николко:)
http://www.kia-world.net/2018-electric-kia-soul-ev-range-battery/%5B/quote%5D
Така така – леко напред, после повече :cheer:
martin@ecars.bg
Keymaster[quote=”rrumpe” post=3043]По-добре малко ъпгрейд на батерията от колкото николко:)
http://www.kia-world.net/2018-electric-kia-soul-ev-range-battery/%5B/quote%5D
Така така – леко напред, после повече :cheer:
martin@ecars.bg
Keymaster[quote=”rrumpe” post=3043]По-добре малко ъпгрейд на батерията от колкото николко:)
http://www.kia-world.net/2018-electric-kia-soul-ev-range-battery/%5B/quote%5D
Така така – леко напред, после повече :cheer:
martin@ecars.bg
KeymasterОхо супер благодарско, каша ми е в главата от документи и се опитвам да си спомня дали нея четох миналата седмица. Чудесно, че вече има такива неща в нормативни документи, че да се канализира полека положението.
Хитринко няма CHAdeMO – нали сме в Европа, да бутат CCS-a.
Иначе това с 20% над 20 кВт, ако не са 43 кВт AC-та означава да има на всеки пет една DC – как ще става в сгради засега не ми е ясно.
martin@ecars.bg
KeymasterОхо супер благодарско, каша ми е в главата от документи и се опитвам да си спомня дали нея четох миналата седмица. Чудесно, че вече има такива неща в нормативни документи, че да се канализира полека положението.
Хитринко няма CHAdeMO – нали сме в Европа, да бутат CCS-a.
Иначе това с 20% над 20 кВт, ако не са 43 кВт AC-та означава да има на всеки пет една DC – как ще става в сгради засега не ми е ясно.
martin@ecars.bg
KeymasterОхо супер благодарско, каша ми е в главата от документи и се опитвам да си спомня дали нея четох миналата седмица. Чудесно, че вече има такива неща в нормативни документи, че да се канализира полека положението.
Хитринко няма CHAdeMO – нали сме в Европа, да бутат CCS-a.
Иначе това с 20% над 20 кВт, ако не са 43 кВт AC-та означава да има на всеки пет една DC – как ще става в сгради засега не ми е ясно.
-
AuthorPosts