Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
martin@ecars.bg
KeymasterМи точно – single phase 230 V at up to 7.6 KW си е 32А монофазно. Но ми е странно да дава 134 км зареждане за час на 7.4 кВт мощност – по-скоро го смятам като да е 34 км за час.
martin@ecars.bg
KeymasterМи точно – single phase 230 V at up to 7.6 KW си е 32А монофазно. Но ми е странно да дава 134 км зареждане за час на 7.4 кВт мощност – по-скоро го смятам като да е 34 км за час.
martin@ecars.bg
KeymasterДървенко е приложението за лични, но е единствено, няма друго за този тип форум 🙁
martin@ecars.bg
KeymasterДървенко е приложението за лични, но е единствено, няма друго за този тип форум 🙁
martin@ecars.bg
KeymasterГолямата батерия – супер! Ако правиш поръчка при нас пиши и на info@ecars.bg че има някакви грижи с info@elektromobili.bg
martin@ecars.bg
KeymasterГолямата батерия – супер! Ако правиш поръчка при нас пиши и на info@ecars.bg че има някакви грижи с info@elektromobili.bg
martin@ecars.bg
KeymasterА не то и в България CEE16 е по-разпространен, аз имах предвид, че като цяло най-много се ползват CEE адаптерите и БГ трифазният. А иначе CEE32A<>CEE16A адаптерът се ползва, ако имаш мобилно зарядно 22 кВт, което почти винаги е с CEE32A щепсел, за да може да го включваш където има CEE16A контакти.
martin@ecars.bg
KeymasterА не то и в България CEE16 е по-разпространен, аз имах предвид, че като цяло най-много се ползват CEE адаптерите и БГ трифазният. А иначе CEE32A<>CEE16A адаптерът се ползва, ако имаш мобилно зарядно 22 кВт, което почти винаги е с CEE32A щепсел, за да може да го включваш където има CEE16A контакти.
martin@ecars.bg
KeymasterОпа поздравления за колата и за включването във форума – Добре дошъл!
За пътуването на един дъх да споделят КарамЕЛците, които са го правили, аз добавям, че адаптери произвеждаме няколко, включително със сръбски трифазен щепсел – https://elektromobili.bg/magazin/2-adapters.html
Всичките са си полезни, като, CEE32 и БГ трифазния са като че ли най-ползваните.
Може да си вземеш от магазина или да пишеш на info@ecars.bg пак ще ги задействаме.
Поздрави,
Мартинmartin@ecars.bg
KeymasterОпа поздравления за колата и за включването във форума – Добре дошъл!
За пътуването на един дъх да споделят КарамЕЛците, които са го правили, аз добавям, че адаптери произвеждаме няколко, включително със сръбски трифазен щепсел – https://elektromobili.bg/magazin/2-adapters.html
Всичките са си полезни, като, CEE32 и БГ трифазния са като че ли най-ползваните.
Може да си вземеш от магазина или да пишеш на info@ecars.bg пак ще ги задействаме.
Поздрави,
Мартинmartin@ecars.bg
Keymaster[quote=”cokey” post=3374][quote=”bore” post=3373]Сърбите работят здраво. Вече на картата я има и зарядната на границата с Хърватия.[/quote]
Хм, къде?
Аз не я виждам в PlugShare[/quote]А междувременно нашият екип стърже на обороти да осигури възможност за качване и във ВсичкоТок, ай дано го издокараме приложението да се ареше :cheer: ама много
martin@ecars.bg
Keymaster[quote=”cokey” post=3374][quote=”bore” post=3373]Сърбите работят здраво. Вече на картата я има и зарядната на границата с Хърватия.[/quote]
Хм, къде?
Аз не я виждам в PlugShare[/quote]А междувременно нашият екип стърже на обороти да осигури възможност за качване и във ВсичкоТок, ай дано го издокараме приложението да се ареше :cheer: ама много
martin@ecars.bg
KeymasterОй, какви преживелици. Да му се не види има доста да се бачка. Трябва да слагаме станции!
martin@ecars.bg
KeymasterОй, какви преживелици. Да му се не види има доста да се бачка. Трябва да слагаме станции!
martin@ecars.bg
Keymaster[quote=”ivanp” post=3267]Много тъпо място за позициониране на зарядната станция на KIA Сливен…
Хм, можело е по-добре да я позиционират наистина. Добре е, че я има, дано я преместят или помислят за по-удобни места занапред.
-
AuthorPosts