Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
martin@ecars.bg
KeymasterМмм позволявам си да не се съглася с мнението за AC зареждачките. Опитът засега показва, че реално DC зареждачките са по-ненадеждни и дефектиращи, заради по-сложната структура и мощност.
Абсолютно ги виждам като даже доста добра реклама и ние нашите полагаме усилия да ги правим с високо качество, с надеждни компоненти.
Проблемът с чакането е и ще е точно при DC станциите. На AC е ясно, че колите стоят повече и самите зарядни ще са много повече. На DC обаче ако пътуваш по магистралата и спреш някъде и точно преди теб е дошла друга кола ще трябва да чакаш 20-30 мин и после още толкова.
Да вземем за пример голям паркинг – на него може да се монтират 100 AC зарядни с примерно 11 кВт мощност. Това е 1 мегават, ок, но са и 100 коли едновременно – оставяш си колата, отиваш да вършиш работа и тя се зарежда. За същите пари могат да се монтират едва 5-6 DC станции. На тях ще е по-бързо, но и ще са за 20 пъти по-малко коли.
Много са нещата, има доста елементи за отчитане при изграждане на мрежи така че да са удобни и с времето ще се подобряват условията.
martin@ecars.bg
KeymasterМмм позволявам си да не се съглася с мнението за AC зареждачките. Опитът засега показва, че реално DC зареждачките са по-ненадеждни и дефектиращи, заради по-сложната структура и мощност.
Абсолютно ги виждам като даже доста добра реклама и ние нашите полагаме усилия да ги правим с високо качество, с надеждни компоненти.
Проблемът с чакането е и ще е точно при DC станциите. На AC е ясно, че колите стоят повече и самите зарядни ще са много повече. На DC обаче ако пътуваш по магистралата и спреш някъде и точно преди теб е дошла друга кола ще трябва да чакаш 20-30 мин и после още толкова.
Да вземем за пример голям паркинг – на него може да се монтират 100 AC зарядни с примерно 11 кВт мощност. Това е 1 мегават, ок, но са и 100 коли едновременно – оставяш си колата, отиваш да вършиш работа и тя се зарежда. За същите пари могат да се монтират едва 5-6 DC станции. На тях ще е по-бързо, но и ще са за 20 пъти по-малко коли.
Много са нещата, има доста елементи за отчитане при изграждане на мрежи така че да са удобни и с времето ще се подобряват условията.
martin@ecars.bg
KeymasterЕй благодарско за коментарите, има много ценни неща – радвам се, че го има форума и можем да споделяме (все повече при това).
Поемам лично отговорността за забавянето с поредната (трета) сбирка на КЛуб КарамЕЛ. Започнахме да скалираме производството и да набираме екип, да разширавяме базата и това гълта цялото време егати. Имам мега желание да се оптимизираме и в следващите дни да стигнем до обсъждане на събитие и развитие за клуба – всякакви идеи и предложения се приемат.
Абсолютно съм съгласен с Младен за АС- зареждането – от моя опит 7-8 години вече това се очертава като доминиращо и не го казвам като производител – в крайна сметка и DC ще се опитаме да правим – пупу – що па не :cheer:
За схемата – най-малкото като я видях и си викам – абе дигитално всичко гугъл мугъл карти толкоз ли не можаха една интерактивна карта да барнат – елементарно е – да се видят точните места. Е като Tesla – верно това с бул. България в Пловдив може да не е точния адрес, но си е интерактивна карта с всичко.
Иначе за кой и какви станции и какъв модел на плащане ще се информира човек от нашия екип с пиарите ни и адвоката, да видим. Че там малко така ни беше отказана информация от общината преди време с думите “ние ще си го направим и ако има нужда от експерти след това ще [ви] потърсим”.
Важно е за нас да се гради ефективна и смислена система, не да се бутаме в схеми – работим пробваме, надяваме се на успех(и).
За DC съм ОК на места като Кауфланд, до Агенцията по вписванията (хахахах) или други места дето бързаш. Просто си има за всяко място зареждачка – всяка жаба…
Още преди 4-5 години си обсъждах с една мома от Англия разни неща и тя се дивеше как се слагат зареждачки на места, за които не са подходящи. Навсякъде го има. Трябва да се мисли, анализира и приемат съвети – иначе е само пълнене на джобове от продаване на хардуер (който се добере до далаверата).
martin@ecars.bg
KeymasterЕй благодарско за коментарите, има много ценни неща – радвам се, че го има форума и можем да споделяме (все повече при това).
Поемам лично отговорността за забавянето с поредната (трета) сбирка на КЛуб КарамЕЛ. Започнахме да скалираме производството и да набираме екип, да разширавяме базата и това гълта цялото време егати. Имам мега желание да се оптимизираме и в следващите дни да стигнем до обсъждане на събитие и развитие за клуба – всякакви идеи и предложения се приемат.
Абсолютно съм съгласен с Младен за АС- зареждането – от моя опит 7-8 години вече това се очертава като доминиращо и не го казвам като производител – в крайна сметка и DC ще се опитаме да правим – пупу – що па не :cheer:
За схемата – най-малкото като я видях и си викам – абе дигитално всичко гугъл мугъл карти толкоз ли не можаха една интерактивна карта да барнат – елементарно е – да се видят точните места. Е като Tesla – верно това с бул. България в Пловдив може да не е точния адрес, но си е интерактивна карта с всичко.
Иначе за кой и какви станции и какъв модел на плащане ще се информира човек от нашия екип с пиарите ни и адвоката, да видим. Че там малко така ни беше отказана информация от общината преди време с думите “ние ще си го направим и ако има нужда от експерти след това ще [ви] потърсим”.
Важно е за нас да се гради ефективна и смислена система, не да се бутаме в схеми – работим пробваме, надяваме се на успех(и).
За DC съм ОК на места като Кауфланд, до Агенцията по вписванията (хахахах) или други места дето бързаш. Просто си има за всяко място зареждачка – всяка жаба…
Още преди 4-5 години си обсъждах с една мома от Англия разни неща и тя се дивеше как се слагат зареждачки на места, за които не са подходящи. Навсякъде го има. Трябва да се мисли, анализира и приемат съвети – иначе е само пълнене на джобове от продаване на хардуер (който се добере до далаверата).
martin@ecars.bg
KeymasterОхоо кауфландци не се мотаят – бравос!
martin@ecars.bg
KeymasterОхоо кауфландци не се мотаят – бравос!
martin@ecars.bg
KeymasterТези с Раде ги видях преди години, имам предвид отдавна са обявени и се правят явно. Предполагам, че са трудни продукции – много инфо трябва да се събере, много факти да се проверят и т.н.
martin@ecars.bg
KeymasterТези с Раде ги видях преди години, имам предвид отдавна са обявени и се правят явно. Предполагам, че са трудни продукции – много инфо трябва да се събере, много факти да се проверят и т.н.
martin@ecars.bg
KeymasterТези с Раде ги видях преди години, имам предвид отдавна са обявени и се правят явно. Предполагам, че са трудни продукции – много инфо трябва да се събере, много факти да се проверят и т.н.
June 3, 2017 at 1:38 am in reply to: Без данък за електромобили от 2013 – как да попълваме декларация #37648martin@ecars.bg
Keymaster[quote=”k.i.” post=3198]Дано да работи по-добре схемата отколкото осовбождаването от данък :lol:[/quote]
Хаха, да, то и някакво предложение има сега от ГЕРБ да се махнат табелите показващи, че има камера, ма било незаконно. Да видим.
June 3, 2017 at 1:38 am in reply to: Без данък за електромобили от 2013 – как да попълваме декларация #37652martin@ecars.bg
Keymaster[quote=”k.i.” post=3198]Дано да работи по-добре схемата отколкото осовбождаването от данък :lol:[/quote]
Хаха, да, то и някакво предложение има сега от ГЕРБ да се махнат табелите показващи, че има камера, ма било незаконно. Да видим.
June 3, 2017 at 1:38 am in reply to: Без данък за електромобили от 2013 – как да попълваме декларация #37647martin@ecars.bg
Keymaster[quote=”k.i.” post=3198]Дано да работи по-добре схемата отколкото осовбождаването от данък :lol:[/quote]
Хаха, да, то и някакво предложение има сега от ГЕРБ да се махнат табелите показващи, че има камера, ма било незаконно. Да видим.
martin@ecars.bg
KeymasterОпа много благодаря за инфото – направо е повод да го пуснем в блог да видят повече хора.
martin@ecars.bg
KeymasterОпа много благодаря за инфото – направо е повод да го пуснем в блог да видят повече хора.
May 23, 2017 at 10:28 pm in reply to: Без данък за електромобили от 2013 – как да попълваме декларация #37611martin@ecars.bg
Keymaster[quote=”cityel” post=3184]Ти па нямаш електромобил.
Ще вземеш един назаем и пак ще излезем.
Сега ми пуснаха бълхата, че можело и в бус лентата да се кара от вчера.
:D[/quote]И мен ме питаха, но не съм чул – къде го пише, кой го одобри и т.н. Как точно камерите ще разпознават електромобилите само не знам.
-
AuthorPosts