Forum Replies Created

Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 6,427 total)
  • Author
    Posts
  • in reply to: Peugeot iOn #37414
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    [quote=”Венелин” post=3099]Здравейте. Купих си Йонко втора ръка….на 40 000 км
    Приятен автомобил…..минавам около 90 км с едно зареждане….
    Имам идеи за ъпгрейди. …
    – Първо веднага почувствах нужда от подлакътник. …..
    Имате ли идея откъде?
    – После бих сменил джантите с 14цолови и по-високи гуми…..за България правилото повече месо-по малко кокал……важи с пълна сила
    – търся си кабел за зареждане от 220 В с регулируем ток 10-12 А…….живея оффгрид/не включен в мрежата/ и 16 идват множко на инвертора ми……и да не е 500евро. ….че това е смахната цена….[/quote]

    Шуко кабелите винаги са с контролна кутия с електроника и наистина са такива пари. 16А би трябвало да е ОК, но обикновено по-добре си върви на 13А. За по-ниска цена се сещам единствено нещо ebay.de или подобно търсене. Засега не планираме такива кабели да правим.

    in reply to: Peugeot iOn #37418
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    [quote=”Венелин” post=3099]Здравейте. Купих си Йонко втора ръка….на 40 000 км
    Приятен автомобил…..минавам около 90 км с едно зареждане….
    Имам идеи за ъпгрейди. …
    – Първо веднага почувствах нужда от подлакътник. …..
    Имате ли идея откъде?
    – После бих сменил джантите с 14цолови и по-високи гуми…..за България правилото повече месо-по малко кокал……важи с пълна сила
    – търся си кабел за зареждане от 220 В с регулируем ток 10-12 А…….живея оффгрид/не включен в мрежата/ и 16 идват множко на инвертора ми……и да не е 500евро. ….че това е смахната цена….[/quote]

    Шуко кабелите винаги са с контролна кутия с електроника и наистина са такива пари. 16А би трябвало да е ОК, но обикновено по-добре си върви на 13А. За по-ниска цена се сещам единствено нещо ebay.de или подобно търсене. Засега не планираме такива кабели да правим.

    in reply to: Неща от нета 2017 #37413
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Ето как ще си боядисам ретро резачката, ако си купя пак, да минава метър 😆

    Ако може даже и два.

    in reply to: Неща от нета 2017 #37415
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Ето как ще си боядисам ретро резачката, ако си купя пак, да минава метър 😆

    Ако може даже и два.

    in reply to: Неща от нета 2017 #37412
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Ето как ще си боядисам ретро резачката, ако си купя пак, да минава метър 😆

    Ако може даже и два.

    in reply to: ФФЕ собственик #37409
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Засега не съм чувал, никой не е се е обаждал. На един приятел баща му точно Focus EV искаше, но после май се разкандардиса, не съм сигурен.

    in reply to: ФФЕ собственик #37411
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Засега не съм чувал, никой не е се е обаждал. На един приятел баща му точно Focus EV искаше, но после май се разкандардиса, не съм сигурен.

    in reply to: TesLab iPhone App #37407
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Чувал съм го, за пръв път влизам на страницата обаче. Изглежда интересно, трябва да разгледам да видя колко е полезно.

    in reply to: TesLab iPhone App #37410
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Чувал съм го, за пръв път влизам на страницата обаче. Изглежда интересно, трябва да разгледам да видя колко е полезно.

    in reply to: Зарядни станции в БГ #37376
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Определено не е евтино изграждането на мрежа – казвам го от личен опит, че с това се занимаваме сега. Като предизвикателства, ресурси и човекочасове си е сериозно, но пък няма какво да се обясняваме колко и какво работим – хванали сме се и трябва да го направим, като искаме да предлагаме такива услуги.

    Иначе за цените ще се въздържа от коментар – пазарът ще покаже какво ще се случва. Ще се постараем да сме атрактивни с нашите, пък да видим :).

    in reply to: Зарядни станции в БГ #37374
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Определено не е евтино изграждането на мрежа – казвам го от личен опит, че с това се занимаваме сега. Като предизвикателства, ресурси и човекочасове си е сериозно, но пък няма какво да се обясняваме колко и какво работим – хванали сме се и трябва да го направим, като искаме да предлагаме такива услуги.

    Иначе за цените ще се въздържа от коментар – пазарът ще покаже какво ще се случва. Ще се постараем да сме атрактивни с нашите, пък да видим :).

    martin@ecars.bg
    Keymaster

    [quote=”cokey” post=3076]Аз имам въпрос за трифазните контакти. Щепсел червен СЕЕ32 с винт (IP67) може ли физически да се пъхне в контакт който си е само с капачка (IP44)? Като на снимките

    Изглежда като да може, но дали?[/quote]

    Може, тези с винтовете, като на снимката.

    Връзка с винт<>без винт трябва също да става, но се губи IP-то.

    CEE_400V_16A_6h_IP67_Stecker_und_Kupplung_2012_01_27.jpg

    martin@ecars.bg
    Keymaster

    [quote=”cokey” post=3076]Аз имам въпрос за трифазните контакти. Щепсел червен СЕЕ32 с винт (IP67) може ли физически да се пъхне в контакт който си е само с капачка (IP44)? Като на снимките

    Изглежда като да може, но дали?[/quote]

    Може, тези с винтовете, като на снимката.

    Връзка с винт<>без винт трябва също да става, но се губи IP-то.

    CEE_400V_16A_6h_IP67_Stecker_und_Kupplung_2012_01_27.jpg

    martin@ecars.bg
    Keymaster

    [quote=”cokey” post=3076]Аз имам въпрос за трифазните контакти. Щепсел червен СЕЕ32 с винт (IP67) може ли физически да се пъхне в контакт който си е само с капачка (IP44)? Като на снимките

    Изглежда като да може, но дали?[/quote]

    Може, тези с винтовете, като на снимката.

    Връзка с винт<>без винт трябва също да става, но се губи IP-то.

    CEE_400V_16A_6h_IP67_Stecker_und_Kupplung_2012_01_27.jpg

    in reply to: Наредба 2 #37335
    martin@ecars.bg
    Keymaster

    Ммм по-скоро не, тъй като 62196 е само за Тип 2, но все пак наистина може да има вратичка.

Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 6,427 total)