Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
Maxim ZapryanovMember
Отговорих с “Супер е”, но има едно малко нещо което ме гложди – този стъклен покрив.
Защо им трябваше и тайничко се надявам да има поне избор за друг когато дойде време за производство.
Минуси за мен:
– Това ако се пукне – кофти. Ако бях в западна Европа или в щатите нямаше да го мисля толкова, но в България и с неяснотата за сервизните центрове, а и не мисля че ще е евтино това стъкло.
– отвора на багажника :unsure: – пак заради стъклото са го направили миниатюрен, ако беше хечбек като на Model S щеше да е супер.
– за жегата айде може и да го докарат да не грее много, ама за съжаление за студа едва ли ще могат да направят нещо. Още сега усещам това какъв студен полъх ще идва отгоре зимно време, точно до главата, а парното на макс не е вариант.Maxim ZapryanovMemberОтговорих с “Супер е”, но има едно малко нещо което ме гложди – този стъклен покрив.
Защо им трябваше и тайничко се надявам да има поне избор за друг когато дойде време за производство.
Минуси за мен:
– Това ако се пукне – кофти. Ако бях в западна Европа или в щатите нямаше да го мисля толкова, но в България и с неяснотата за сервизните центрове, а и не мисля че ще е евтино това стъкло.
– отвора на багажника :unsure: – пак заради стъклото са го направили миниатюрен, ако беше хечбек като на Model S щеше да е супер.
– за жегата айде може и да го докарат да не грее много, ама за съжаление за студа едва ли ще могат да направят нещо. Още сега усещам това какъв студен полъх ще идва отгоре зимно време, точно до главата, а парното на макс не е вариант.Maxim ZapryanovMemberДа се отбележа като човек с резервация на Model 3 от България :woohoo:
Засега като инфо имам само едно “Thank you for your reservation”Maxim ZapryanovMemberДа се отбележа като човек с резервация на Model 3 от България :woohoo:
Засега като инфо имам само едно “Thank you for your reservation”Maxim ZapryanovMemberДа се отбележа като човек с резервация на Model 3 от България :woohoo:
Засега като инфо имам само едно “Thank you for your reservation”Maxim ZapryanovMemberЗа supercharger-ите в България го питахме, но за съжаление персонала по showroom-овете не знаят повече от нас. Само това че най-вероятно ще има, защото е на план картата.
Също така нямат инфо дали ще има официално представителство на Тесла в България.
Засега като гледам планираната карта на supercharger-ите имам предчуствието, че България ще е по-скоро транзитен маршрут към Турция и най-вероятно там ще има официално представителство. Поне в близко бъдеще.
По натам може да се появи нещо и при нас.И да когато карах бях доста стъписан особено като караш 690 коня чудовище по непознати пътища в чужда страна и доста неща не разцъках и тествах. Даже до средата на теста не се сетих да я натисна да видим ускорението :blink: Чак когато каза за insane mode се присетих да го видим какво представлява 👿
Целият тест драйв на мен ми се стори 5 мин.Maxim ZapryanovMemberЗа supercharger-ите в България го питахме, но за съжаление персонала по showroom-овете не знаят повече от нас. Само това че най-вероятно ще има, защото е на план картата.
Също така нямат инфо дали ще има официално представителство на Тесла в България.
Засега като гледам планираната карта на supercharger-ите имам предчуствието, че България ще е по-скоро транзитен маршрут към Турция и най-вероятно там ще има официално представителство. Поне в близко бъдеще.
По натам може да се появи нещо и при нас.И да когато карах бях доста стъписан особено като караш 690 коня чудовище по непознати пътища в чужда страна и доста неща не разцъках и тествах. Даже до средата на теста не се сетих да я натисна да видим ускорението :blink: Чак когато каза за insane mode се присетих да го видим какво представлява 👿
Целият тест драйв на мен ми се стори 5 мин.Maxim ZapryanovMemberЗа supercharger-ите в България го питахме, но за съжаление персонала по showroom-овете не знаят повече от нас. Само това че най-вероятно ще има, защото е на план картата.
Също така нямат инфо дали ще има официално представителство на Тесла в България.
Засега като гледам планираната карта на supercharger-ите имам предчуствието, че България ще е по-скоро транзитен маршрут към Турция и най-вероятно там ще има официално представителство. Поне в близко бъдеще.
По натам може да се появи нещо и при нас.И да когато карах бях доста стъписан особено като караш 690 коня чудовище по непознати пътища в чужда страна и доста неща не разцъках и тествах. Даже до средата на теста не се сетих да я натисна да видим ускорението :blink: Чак когато каза за insane mode се присетих да го видим какво представлява 👿
Целият тест драйв на мен ми се стори 5 мин.Maxim ZapryanovMemberЗа supercharger-ите в България го питахме, но за съжаление персонала по showroom-овете не знаят повече от нас. Само това че най-вероятно ще има, защото е на план картата.
Също така нямат инфо дали ще има официално представителство на Тесла в България.
Засега като гледам планираната карта на supercharger-ите имам предчуствието, че България ще е по-скоро транзитен маршрут към Турция и най-вероятно там ще има официално представителство. Поне в близко бъдеще.
По натам може да се появи нещо и при нас.И да когато карах бях доста стъписан особено като караш 690 коня чудовище по непознати пътища в чужда страна и доста неща не разцъках и тествах. Даже до средата на теста не се сетих да я натисна да видим ускорението :blink: Чак когато каза за insane mode се присетих да го видим какво представлява 👿
Целият тест драйв на мен ми се стори 5 мин.Maxim ZapryanovMemberПреди седмица по случайност ми се отвори възможност да направя test drive на Model S. И то P85D :woohoo:
Впечатления:
– много лесно управление – свикнах с регенеративното спиране за 5 мин. Карането повечето време само с един педал е прекрасно :whistle:
– ускорението – като на влакче или при излитане на самолет, само че без толкова шум B) . Няма смяна на предавки, надуване на турбо и т.н. съответно мигновенна реакция при натискане на педала.
– шум в купето – не е най-доброто обезшумяване, но без шум от двигател е доста приятно при по-висока скорост. Макар че в щатите май са им по-шумни пътищата. Но все пак при 80 mph беше комфортно.
– мултимедията и навигацията – нямат равни. Такава карта, особено пък на цял екран 😛 . Доста лесно се уцелват бутоните по екрана дори и в движение, но трябва всеки път да поглеждаш, на усет едва ли ще може да стане.[video width=425 height=344 type=youtube]VXrZTvQGnlg[/video]
Maxim ZapryanovMemberПреди седмица по случайност ми се отвори възможност да направя test drive на Model S. И то P85D :woohoo:
Впечатления:
– много лесно управление – свикнах с регенеративното спиране за 5 мин. Карането повечето време само с един педал е прекрасно :whistle:
– ускорението – като на влакче или при излитане на самолет, само че без толкова шум B) . Няма смяна на предавки, надуване на турбо и т.н. съответно мигновенна реакция при натискане на педала.
– шум в купето – не е най-доброто обезшумяване, но без шум от двигател е доста приятно при по-висока скорост. Макар че в щатите май са им по-шумни пътищата. Но все пак при 80 mph беше комфортно.
– мултимедията и навигацията – нямат равни. Такава карта, особено пък на цял екран 😛 . Доста лесно се уцелват бутоните по екрана дори и в движение, но трябва всеки път да поглеждаш, на усет едва ли ще може да стане.[video width=425 height=344 type=youtube]VXrZTvQGnlg[/video]
Maxim ZapryanovMemberПреди седмица по случайност ми се отвори възможност да направя test drive на Model S. И то P85D :woohoo:
Впечатления:
– много лесно управление – свикнах с регенеративното спиране за 5 мин. Карането повечето време само с един педал е прекрасно :whistle:
– ускорението – като на влакче или при излитане на самолет, само че без толкова шум B) . Няма смяна на предавки, надуване на турбо и т.н. съответно мигновенна реакция при натискане на педала.
– шум в купето – не е най-доброто обезшумяване, но без шум от двигател е доста приятно при по-висока скорост. Макар че в щатите май са им по-шумни пътищата. Но все пак при 80 mph беше комфортно.
– мултимедията и навигацията – нямат равни. Такава карта, особено пък на цял екран 😛 . Доста лесно се уцелват бутоните по екрана дори и в движение, но трябва всеки път да поглеждаш, на усет едва ли ще може да стане.[video width=425 height=344 type=youtube]VXrZTvQGnlg[/video]
Maxim ZapryanovMemberПреди седмица по случайност ми се отвори възможност да направя test drive на Model S. И то P85D :woohoo:
Впечатления:
– много лесно управление – свикнах с регенеративното спиране за 5 мин. Карането повечето време само с един педал е прекрасно :whistle:
– ускорението – като на влакче или при излитане на самолет, само че без толкова шум B) . Няма смяна на предавки, надуване на турбо и т.н. съответно мигновенна реакция при натискане на педала.
– шум в купето – не е най-доброто обезшумяване, но без шум от двигател е доста приятно при по-висока скорост. Макар че в щатите май са им по-шумни пътищата. Но все пак при 80 mph беше комфортно.
– мултимедията и навигацията – нямат равни. Такава карта, особено пък на цял екран 😛 . Доста лесно се уцелват бутоните по екрана дори и в движение, но трябва всеки път да поглеждаш, на усет едва ли ще може да стане.[video width=425 height=344 type=youtube]VXrZTvQGnlg[/video]
-
AuthorPosts