Forum Replies Created

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 18 total)
  • Author
    Posts
  • Ето едни поляци които конверсират и сервизират електромобили. Те са се специализирали предимно в Berlingo.
    Ние преговаряхме известно време с тях за две Берлингота – оригинални електрически произведени от Ситроен, като нас ни итересуваха без батерии защото тяхните имаха пробег към 70-80км което не е ОК за нас. Цената им беше 3500 Евро в полша на пробег от 45к и 75к км. Стори ни се много скъпо и не достатъчно качествено решение предвид тежестта на Berlingo-то в сравнение с 106-ца на Пежо или Саксо на Ситроен.
    За момента няма да купуваме батерии, само ще конвертираме колата и ще тестваме с оловни акумулатори за да видим как се държи 🙂
    А има и по-евтини варианти за качествени китайски батерий – ще ви дам инфо като привършим с тях преговорите 😉

    Ето и сайта на поляците за тези които се интересуват от по-горните Берлингота и поляци:
    http://www.electrique.pl/
    а ето и мейла им ако искате директна връзка:
    przemyslaw.mikosz@gmail.com – Przemyslaw Mikosz

    Ето едни поляци които конверсират и сервизират електромобили. Те са се специализирали предимно в Berlingo.
    Ние преговаряхме известно време с тях за две Берлингота – оригинални електрически произведени от Ситроен, като нас ни итересуваха без батерии защото тяхните имаха пробег към 70-80км което не е ОК за нас. Цената им беше 3500 Евро в полша на пробег от 45к и 75к км. Стори ни се много скъпо и не достатъчно качествено решение предвид тежестта на Berlingo-то в сравнение с 106-ца на Пежо или Саксо на Ситроен.
    За момента няма да купуваме батерии, само ще конвертираме колата и ще тестваме с оловни акумулатори за да видим как се държи 🙂
    А има и по-евтини варианти за качествени китайски батерий – ще ви дам инфо като привършим с тях преговорите 😉

    Ето и сайта на поляците за тези които се интересуват от по-горните Берлингота и поляци:
    http://www.electrique.pl/
    а ето и мейла им ако искате директна връзка:
    przemyslaw.mikosz@gmail.com – Przemyslaw Mikosz

    Ето едни поляци които конверсират и сервизират електромобили. Те са се специализирали предимно в Berlingo.
    Ние преговаряхме известно време с тях за две Берлингота – оригинални електрически произведени от Ситроен, като нас ни итересуваха без батерии защото тяхните имаха пробег към 70-80км което не е ОК за нас. Цената им беше 3500 Евро в полша на пробег от 45к и 75к км. Стори ни се много скъпо и не достатъчно качествено решение предвид тежестта на Berlingo-то в сравнение с 106-ца на Пежо или Саксо на Ситроен.
    За момента няма да купуваме батерии, само ще конвертираме колата и ще тестваме с оловни акумулатори за да видим как се държи 🙂
    А има и по-евтини варианти за качествени китайски батерий – ще ви дам инфо като привършим с тях преговорите 😉

    Ето и сайта на поляците за тези които се интересуват от по-горните Берлингота и поляци:
    http://www.electrique.pl/
    а ето и мейла им ако искате директна връзка:
    przemyslaw.mikosz@gmail.com – Przemyslaw Mikosz

    Ето едни поляци които конверсират и сервизират електромобили. Те са се специализирали предимно в Berlingo.
    Ние преговаряхме известно време с тях за две Берлингота – оригинални електрически произведени от Ситроен, като нас ни итересуваха без батерии защото тяхните имаха пробег към 70-80км което не е ОК за нас. Цената им беше 3500 Евро в полша на пробег от 45к и 75к км. Стори ни се много скъпо и не достатъчно качествено решение предвид тежестта на Berlingo-то в сравнение с 106-ца на Пежо или Саксо на Ситроен.
    За момента няма да купуваме батерии, само ще конвертираме колата и ще тестваме с оловни акумулатори за да видим как се държи 🙂
    А има и по-евтини варианти за качествени китайски батерий – ще ви дам инфо като привършим с тях преговорите 😉

    Ето и сайта на поляците за тези които се интересуват от по-горните Берлингота и поляци:
    http://www.electrique.pl/
    а ето и мейла им ако искате директна връзка:
    przemyslaw.mikosz@gmail.com – Przemyslaw Mikosz

    Ето едни поляци които конверсират и сервизират електромобили. Те са се специализирали предимно в Berlingo.
    Ние преговаряхме известно време с тях за две Берлингота – оригинални електрически произведени от Ситроен, като нас ни итересуваха без батерии защото тяхните имаха пробег към 70-80км което не е ОК за нас. Цената им беше 3500 Евро в полша на пробег от 45к и 75к км. Стори ни се много скъпо и не достатъчно качествено решение предвид тежестта на Berlingo-то в сравнение с 106-ца на Пежо или Саксо на Ситроен.
    За момента няма да купуваме батерии, само ще конвертираме колата и ще тестваме с оловни акумулатори за да видим как се държи 🙂
    А има и по-евтини варианти за качествени китайски батерий – ще ви дам инфо като привършим с тях преговорите 😉

    Ето и сайта на поляците за тези които се интересуват от по-горните Берлингота и поляци:
    http://www.electrique.pl/
    а ето и мейла им ако искате директна връзка:
    przemyslaw.mikosz@gmail.com – Przemyslaw Mikosz

    Ето едни поляци които конверсират и сервизират електромобили. Те са се специализирали предимно в Berlingo.
    Ние преговаряхме известно време с тях за две Берлингота – оригинални електрически произведени от Ситроен, като нас ни итересуваха без батерии защото тяхните имаха пробег към 70-80км което не е ОК за нас. Цената им беше 3500 Евро в полша на пробег от 45к и 75к км. Стори ни се много скъпо и не достатъчно качествено решение предвид тежестта на Berlingo-то в сравнение с 106-ца на Пежо или Саксо на Ситроен.
    За момента няма да купуваме батерии, само ще конвертираме колата и ще тестваме с оловни акумулатори за да видим как се държи 🙂
    А има и по-евтини варианти за качествени китайски батерий – ще ви дам инфо като привършим с тях преговорите 😉

    Ето и сайта на поляците за тези които се интересуват от по-горните Берлингота и поляци:
    http://www.electrique.pl/
    а ето и мейла им ако искате директна връзка:
    przemyslaw.mikosz@gmail.com – Przemyslaw Mikosz

    Ето едни поляци които конверсират и сервизират електромобили. Те са се специализирали предимно в Berlingo.
    Ние преговаряхме известно време с тях за две Берлингота – оригинални електрически произведени от Ситроен, като нас ни итересуваха без батерии защото тяхните имаха пробег към 70-80км което не е ОК за нас. Цената им беше 3500 Евро в полша на пробег от 45к и 75к км. Стори ни се много скъпо и не достатъчно качествено решение предвид тежестта на Berlingo-то в сравнение с 106-ца на Пежо или Саксо на Ситроен.
    За момента няма да купуваме батерии, само ще конвертираме колата и ще тестваме с оловни акумулатори за да видим как се държи 🙂
    А има и по-евтини варианти за качествени китайски батерий – ще ви дам инфо като привършим с тях преговорите 😉

    Ето и сайта на поляците за тези които се интересуват от по-горните Берлингота и поляци:
    http://www.electrique.pl/
    а ето и мейла им ако искате директна връзка:
    przemyslaw.mikosz@gmail.com – Przemyslaw Mikosz

    Ето едни поляци които конверсират и сервизират електромобили. Те са се специализирали предимно в Berlingo.
    Ние преговаряхме известно време с тях за две Берлингота – оригинални електрически произведени от Ситроен, като нас ни итересуваха без батерии защото тяхните имаха пробег към 70-80км което не е ОК за нас. Цената им беше 3500 Евро в полша на пробег от 45к и 75к км. Стори ни се много скъпо и не достатъчно качествено решение предвид тежестта на Berlingo-то в сравнение с 106-ца на Пежо или Саксо на Ситроен.
    За момента няма да купуваме батерии, само ще конвертираме колата и ще тестваме с оловни акумулатори за да видим как се държи 🙂
    А има и по-евтини варианти за качествени китайски батерий – ще ви дам инфо като привършим с тях преговорите 😉

    Ето и сайта на поляците за тези които се интересуват от по-горните Берлингота и поляци:
    http://www.electrique.pl/
    а ето и мейла им ако искате директна връзка:
    przemyslaw.mikosz@gmail.com – Przemyslaw Mikosz

    Ето едни поляци които конверсират и сервизират електромобили. Те са се специализирали предимно в Berlingo.
    Ние преговаряхме известно време с тях за две Берлингота – оригинални електрически произведени от Ситроен, като нас ни итересуваха без батерии защото тяхните имаха пробег към 70-80км което не е ОК за нас. Цената им беше 3500 Евро в полша на пробег от 45к и 75к км. Стори ни се много скъпо и не достатъчно качествено решение предвид тежестта на Berlingo-то в сравнение с 106-ца на Пежо или Саксо на Ситроен.
    За момента няма да купуваме батерии, само ще конвертираме колата и ще тестваме с оловни акумулатори за да видим как се държи 🙂
    А има и по-евтини варианти за качествени китайски батерий – ще ви дам инфо като привършим с тях преговорите 😉

    Ето и сайта на поляците за тези които се интересуват от по-горните Берлингота и поляци:
    http://www.electrique.pl/
    а ето и мейла им ако искате директна връзка:
    przemyslaw.mikosz@gmail.com – Przemyslaw Mikosz

    Интересувам се по темата с електромобилите от поне 7 години и се радвам, че с времето е създаден сайт и дори общност. Радва ме факта, че има собственоръчно конвертирани електромобили в БГ и те явно не са толкова малко вече!
    Понеже преди всичко свързано с конверсията ( като батерий, контролери, двигатели и тнт ) беше скъпо удоволствие на богатите хора а напоследък се навъдиха доста производители от китай които предлагат евтини и качествение части и решения в тази насока, бих желал да споделя с вас информацията която надявам се да ви е полезна.

    От цялото ровене на мои колеги в нет-а (както и аз) , сме стигнали до изводите, че най-доброто и ефективно решение за електромобил е с ЕЛЕКТРОДВИГАТЕЛИ ВГРАДЕНИ В ГЛАВИНАТА НА КОЛЕЛОТО (джантата). По този начин се спестяват загубите от предаването на задвижването от централизиран мотор към гумите, както и редица други предимства които сами се досещате.
    В този вариант електромотора е в самото колело и в зависимост от решението на автомобила и гонената ефективност, мощност и баланс на теглото той може да бъде решен като електромобил с предно, задно или дори 4х4 задвижване.
    В момента разработваме вариант който се надяваме да е успешен а именно:
    Кола донор – Пежо 106 или Citroen Saxo – със запазено купе и окачване но примерно с повреден двигател…ефтин да е и сравнително добър 🙂
    Два електромотора KG295 или KG315 в задните главини на колелата.
    Ето и производителя на който сме се спряли за момента:

    http://www.evmotor.net/kg/eng/index.asp
    коментар: Фирмата е китайска но имат CE сертификат който е безкрайно важен за да може после автомобила след конверсията да мине Технотест и да бъде легален участник в движението, т.е всички използвани части трябва да имат CE сертификат. Същата фирма е в процес на ISO сертифициране в момента.
    цена на два електромотора + опаковка доставката до БГ в USD = 2650
    Контролер Kelly или Sevcon
    Хубаво Зарядно
    Батерий – http://3xe-electric-cars.com/index.php

    Още не сме правили сметка на това колко точно ще ни излезе конверсията но ще е от порядъка на 12-15 хил.лева като няма да има компромис с качеството на никой от използваните компоненти и ще се гони максимална ефективност и пробег около 120-150км, и максимална скоросто около 90км/ч – т.е 100% градски фирмен или частен автомобил.

    След като напреднем с конверсията и тестовете на автомобила след това, ще споделя повече 🙂

    П.П Ползата от електроавтомобилите е очеизвадна поради много фактори изредени от по-горните мнения. Хибридите са за плакнене на очичките НИ от петролните босове – уж нещо правим, обаче технологиите отдавна са се развили до момент в който ако ги нямаше петролните магнати които да ги спират. ОТ момента в който има Start/Stop система, тя абсолютно превъзхожда хибридите като икономичност и тнт…
    Ще пиша пак…

    Поздрави
    Александър

    Интересувам се по темата с електромобилите от поне 7 години и се радвам, че с времето е създаден сайт и дори общност. Радва ме факта, че има собственоръчно конвертирани електромобили в БГ и те явно не са толкова малко вече!
    Понеже преди всичко свързано с конверсията ( като батерий, контролери, двигатели и тнт ) беше скъпо удоволствие на богатите хора а напоследък се навъдиха доста производители от китай които предлагат евтини и качествение части и решения в тази насока, бих желал да споделя с вас информацията която надявам се да ви е полезна.

    От цялото ровене на мои колеги в нет-а (както и аз) , сме стигнали до изводите, че най-доброто и ефективно решение за електромобил е с ЕЛЕКТРОДВИГАТЕЛИ ВГРАДЕНИ В ГЛАВИНАТА НА КОЛЕЛОТО (джантата). По този начин се спестяват загубите от предаването на задвижването от централизиран мотор към гумите, както и редица други предимства които сами се досещате.
    В този вариант електромотора е в самото колело и в зависимост от решението на автомобила и гонената ефективност, мощност и баланс на теглото той може да бъде решен като електромобил с предно, задно или дори 4х4 задвижване.
    В момента разработваме вариант който се надяваме да е успешен а именно:
    Кола донор – Пежо 106 или Citroen Saxo – със запазено купе и окачване но примерно с повреден двигател…ефтин да е и сравнително добър 🙂
    Два електромотора KG295 или KG315 в задните главини на колелата.
    Ето и производителя на който сме се спряли за момента:

    http://www.evmotor.net/kg/eng/index.asp
    коментар: Фирмата е китайска но имат CE сертификат който е безкрайно важен за да може после автомобила след конверсията да мине Технотест и да бъде легален участник в движението, т.е всички използвани части трябва да имат CE сертификат. Същата фирма е в процес на ISO сертифициране в момента.
    цена на два електромотора + опаковка доставката до БГ в USD = 2650
    Контролер Kelly или Sevcon
    Хубаво Зарядно
    Батерий – http://3xe-electric-cars.com/index.php

    Още не сме правили сметка на това колко точно ще ни излезе конверсията но ще е от порядъка на 12-15 хил.лева като няма да има компромис с качеството на никой от използваните компоненти и ще се гони максимална ефективност и пробег около 120-150км, и максимална скоросто около 90км/ч – т.е 100% градски фирмен или частен автомобил.

    След като напреднем с конверсията и тестовете на автомобила след това, ще споделя повече 🙂

    П.П Ползата от електроавтомобилите е очеизвадна поради много фактори изредени от по-горните мнения. Хибридите са за плакнене на очичките НИ от петролните босове – уж нещо правим, обаче технологиите отдавна са се развили до момент в който ако ги нямаше петролните магнати които да ги спират. ОТ момента в който има Start/Stop система, тя абсолютно превъзхожда хибридите като икономичност и тнт…
    Ще пиша пак…

    Поздрави
    Александър

    Интересувам се по темата с електромобилите от поне 7 години и се радвам, че с времето е създаден сайт и дори общност. Радва ме факта, че има собственоръчно конвертирани електромобили в БГ и те явно не са толкова малко вече!
    Понеже преди всичко свързано с конверсията ( като батерий, контролери, двигатели и тнт ) беше скъпо удоволствие на богатите хора а напоследък се навъдиха доста производители от китай които предлагат евтини и качествение части и решения в тази насока, бих желал да споделя с вас информацията която надявам се да ви е полезна.

    От цялото ровене на мои колеги в нет-а (както и аз) , сме стигнали до изводите, че най-доброто и ефективно решение за електромобил е с ЕЛЕКТРОДВИГАТЕЛИ ВГРАДЕНИ В ГЛАВИНАТА НА КОЛЕЛОТО (джантата). По този начин се спестяват загубите от предаването на задвижването от централизиран мотор към гумите, както и редица други предимства които сами се досещате.
    В този вариант електромотора е в самото колело и в зависимост от решението на автомобила и гонената ефективност, мощност и баланс на теглото той може да бъде решен като електромобил с предно, задно или дори 4х4 задвижване.
    В момента разработваме вариант който се надяваме да е успешен а именно:
    Кола донор – Пежо 106 или Citroen Saxo – със запазено купе и окачване но примерно с повреден двигател…ефтин да е и сравнително добър 🙂
    Два електромотора KG295 или KG315 в задните главини на колелата.
    Ето и производителя на който сме се спряли за момента:

    http://www.evmotor.net/kg/eng/index.asp
    коментар: Фирмата е китайска но имат CE сертификат който е безкрайно важен за да може после автомобила след конверсията да мине Технотест и да бъде легален участник в движението, т.е всички използвани части трябва да имат CE сертификат. Същата фирма е в процес на ISO сертифициране в момента.
    цена на два електромотора + опаковка доставката до БГ в USD = 2650
    Контролер Kelly или Sevcon
    Хубаво Зарядно
    Батерий – http://3xe-electric-cars.com/index.php

    Още не сме правили сметка на това колко точно ще ни излезе конверсията но ще е от порядъка на 12-15 хил.лева като няма да има компромис с качеството на никой от използваните компоненти и ще се гони максимална ефективност и пробег около 120-150км, и максимална скоросто около 90км/ч – т.е 100% градски фирмен или частен автомобил.

    След като напреднем с конверсията и тестовете на автомобила след това, ще споделя повече 🙂

    П.П Ползата от електроавтомобилите е очеизвадна поради много фактори изредени от по-горните мнения. Хибридите са за плакнене на очичките НИ от петролните босове – уж нещо правим, обаче технологиите отдавна са се развили до момент в който ако ги нямаше петролните магнати които да ги спират. ОТ момента в който има Start/Stop система, тя абсолютно превъзхожда хибридите като икономичност и тнт…
    Ще пиша пак…

    Поздрави
    Александър

    Интересувам се по темата с електромобилите от поне 7 години и се радвам, че с времето е създаден сайт и дори общност. Радва ме факта, че има собственоръчно конвертирани електромобили в БГ и те явно не са толкова малко вече!
    Понеже преди всичко свързано с конверсията ( като батерий, контролери, двигатели и тнт ) беше скъпо удоволствие на богатите хора а напоследък се навъдиха доста производители от китай които предлагат евтини и качествение части и решения в тази насока, бих желал да споделя с вас информацията която надявам се да ви е полезна.

    От цялото ровене на мои колеги в нет-а (както и аз) , сме стигнали до изводите, че най-доброто и ефективно решение за електромобил е с ЕЛЕКТРОДВИГАТЕЛИ ВГРАДЕНИ В ГЛАВИНАТА НА КОЛЕЛОТО (джантата). По този начин се спестяват загубите от предаването на задвижването от централизиран мотор към гумите, както и редица други предимства които сами се досещате.
    В този вариант електромотора е в самото колело и в зависимост от решението на автомобила и гонената ефективност, мощност и баланс на теглото той може да бъде решен като електромобил с предно, задно или дори 4х4 задвижване.
    В момента разработваме вариант който се надяваме да е успешен а именно:
    Кола донор – Пежо 106 или Citroen Saxo – със запазено купе и окачване но примерно с повреден двигател…ефтин да е и сравнително добър 🙂
    Два електромотора KG295 или KG315 в задните главини на колелата.
    Ето и производителя на който сме се спряли за момента:

    http://www.evmotor.net/kg/eng/index.asp
    коментар: Фирмата е китайска но имат CE сертификат който е безкрайно важен за да може после автомобила след конверсията да мине Технотест и да бъде легален участник в движението, т.е всички използвани части трябва да имат CE сертификат. Същата фирма е в процес на ISO сертифициране в момента.
    цена на два електромотора + опаковка доставката до БГ в USD = 2650
    Контролер Kelly или Sevcon
    Хубаво Зарядно
    Батерий – http://3xe-electric-cars.com/index.php

    Още не сме правили сметка на това колко точно ще ни излезе конверсията но ще е от порядъка на 12-15 хил.лева като няма да има компромис с качеството на никой от използваните компоненти и ще се гони максимална ефективност и пробег около 120-150км, и максимална скоросто около 90км/ч – т.е 100% градски фирмен или частен автомобил.

    След като напреднем с конверсията и тестовете на автомобила след това, ще споделя повече 🙂

    П.П Ползата от електроавтомобилите е очеизвадна поради много фактори изредени от по-горните мнения. Хибридите са за плакнене на очичките НИ от петролните босове – уж нещо правим, обаче технологиите отдавна са се развили до момент в който ако ги нямаше петролните магнати които да ги спират. ОТ момента в който има Start/Stop система, тя абсолютно превъзхожда хибридите като икономичност и тнт…
    Ще пиша пак…

    Поздрави
    Александър

    Интересувам се по темата с електромобилите от поне 7 години и се радвам, че с времето е създаден сайт и дори общност. Радва ме факта, че има собственоръчно конвертирани електромобили в БГ и те явно не са толкова малко вече!
    Понеже преди всичко свързано с конверсията ( като батерий, контролери, двигатели и тнт ) беше скъпо удоволствие на богатите хора а напоследък се навъдиха доста производители от китай които предлагат евтини и качествение части и решения в тази насока, бих желал да споделя с вас информацията която надявам се да ви е полезна.

    От цялото ровене на мои колеги в нет-а (както и аз) , сме стигнали до изводите, че най-доброто и ефективно решение за електромобил е с ЕЛЕКТРОДВИГАТЕЛИ ВГРАДЕНИ В ГЛАВИНАТА НА КОЛЕЛОТО (джантата). По този начин се спестяват загубите от предаването на задвижването от централизиран мотор към гумите, както и редица други предимства които сами се досещате.
    В този вариант електромотора е в самото колело и в зависимост от решението на автомобила и гонената ефективност, мощност и баланс на теглото той може да бъде решен като електромобил с предно, задно или дори 4х4 задвижване.
    В момента разработваме вариант който се надяваме да е успешен а именно:
    Кола донор – Пежо 106 или Citroen Saxo – със запазено купе и окачване но примерно с повреден двигател…ефтин да е и сравнително добър 🙂
    Два електромотора KG295 или KG315 в задните главини на колелата.
    Ето и производителя на който сме се спряли за момента:

    http://www.evmotor.net/kg/eng/index.asp
    коментар: Фирмата е китайска но имат CE сертификат който е безкрайно важен за да може после автомобила след конверсията да мине Технотест и да бъде легален участник в движението, т.е всички използвани части трябва да имат CE сертификат. Същата фирма е в процес на ISO сертифициране в момента.
    цена на два електромотора + опаковка доставката до БГ в USD = 2650
    Контролер Kelly или Sevcon
    Хубаво Зарядно
    Батерий – http://3xe-electric-cars.com/index.php

    Още не сме правили сметка на това колко точно ще ни излезе конверсията но ще е от порядъка на 12-15 хил.лева като няма да има компромис с качеството на никой от използваните компоненти и ще се гони максимална ефективност и пробег около 120-150км, и максимална скоросто около 90км/ч – т.е 100% градски фирмен или частен автомобил.

    След като напреднем с конверсията и тестовете на автомобила след това, ще споделя повече 🙂

    П.П Ползата от електроавтомобилите е очеизвадна поради много фактори изредени от по-горните мнения. Хибридите са за плакнене на очичките НИ от петролните босове – уж нещо правим, обаче технологиите отдавна са се развили до момент в който ако ги нямаше петролните магнати които да ги спират. ОТ момента в който има Start/Stop система, тя абсолютно превъзхожда хибридите като икономичност и тнт…
    Ще пиша пак…

    Поздрави
    Александър

    Интересувам се по темата с електромобилите от поне 7 години и се радвам, че с времето е създаден сайт и дори общност. Радва ме факта, че има собственоръчно конвертирани електромобили в БГ и те явно не са толкова малко вече!
    Понеже преди всичко свързано с конверсията ( като батерий, контролери, двигатели и тнт ) беше скъпо удоволствие на богатите хора а напоследък се навъдиха доста производители от китай които предлагат евтини и качествение части и решения в тази насока, бих желал да споделя с вас информацията която надявам се да ви е полезна.

    От цялото ровене на мои колеги в нет-а (както и аз) , сме стигнали до изводите, че най-доброто и ефективно решение за електромобил е с ЕЛЕКТРОДВИГАТЕЛИ ВГРАДЕНИ В ГЛАВИНАТА НА КОЛЕЛОТО (джантата). По този начин се спестяват загубите от предаването на задвижването от централизиран мотор към гумите, както и редица други предимства които сами се досещате.
    В този вариант електромотора е в самото колело и в зависимост от решението на автомобила и гонената ефективност, мощност и баланс на теглото той може да бъде решен като електромобил с предно, задно или дори 4х4 задвижване.
    В момента разработваме вариант който се надяваме да е успешен а именно:
    Кола донор – Пежо 106 или Citroen Saxo – със запазено купе и окачване но примерно с повреден двигател…ефтин да е и сравнително добър 🙂
    Два електромотора KG295 или KG315 в задните главини на колелата.
    Ето и производителя на който сме се спряли за момента:

    http://www.evmotor.net/kg/eng/index.asp
    коментар: Фирмата е китайска но имат CE сертификат който е безкрайно важен за да може после автомобила след конверсията да мине Технотест и да бъде легален участник в движението, т.е всички използвани части трябва да имат CE сертификат. Същата фирма е в процес на ISO сертифициране в момента.
    цена на два електромотора + опаковка доставката до БГ в USD = 2650
    Контролер Kelly или Sevcon
    Хубаво Зарядно
    Батерий – http://3xe-electric-cars.com/index.php

    Още не сме правили сметка на това колко точно ще ни излезе конверсията но ще е от порядъка на 12-15 хил.лева като няма да има компромис с качеството на никой от използваните компоненти и ще се гони максимална ефективност и пробег около 120-150км, и максимална скоросто около 90км/ч – т.е 100% градски фирмен или частен автомобил.

    След като напреднем с конверсията и тестовете на автомобила след това, ще споделя повече 🙂

    П.П Ползата от електроавтомобилите е очеизвадна поради много фактори изредени от по-горните мнения. Хибридите са за плакнене на очичките НИ от петролните босове – уж нещо правим, обаче технологиите отдавна са се развили до момент в който ако ги нямаше петролните магнати които да ги спират. ОТ момента в който има Start/Stop система, тя абсолютно превъзхожда хибридите като икономичност и тнт…
    Ще пиша пак…

    Поздрави
    Александър

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 18 total)