Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
Александър ТоневMember
Интересувам се по темата с електромобилите от поне 7 години и се радвам, че с времето е създаден сайт и дори общност. Радва ме факта, че има собственоръчно конвертирани електромобили в БГ и те явно не са толкова малко вече!
Понеже преди всичко свързано с конверсията ( като батерий, контролери, двигатели и тнт ) беше скъпо удоволствие на богатите хора а напоследък се навъдиха доста производители от китай които предлагат евтини и качествение части и решения в тази насока, бих желал да споделя с вас информацията която надявам се да ви е полезна.От цялото ровене на мои колеги в нет-а (както и аз) , сме стигнали до изводите, че най-доброто и ефективно решение за електромобил е с ЕЛЕКТРОДВИГАТЕЛИ ВГРАДЕНИ В ГЛАВИНАТА НА КОЛЕЛОТО (джантата). По този начин се спестяват загубите от предаването на задвижването от централизиран мотор към гумите, както и редица други предимства които сами се досещате.
В този вариант електромотора е в самото колело и в зависимост от решението на автомобила и гонената ефективност, мощност и баланс на теглото той може да бъде решен като електромобил с предно, задно или дори 4х4 задвижване.
В момента разработваме вариант който се надяваме да е успешен а именно:
Кола донор – Пежо 106 или Citroen Saxo – със запазено купе и окачване но примерно с повреден двигател…ефтин да е и сравнително добър 🙂
Два електромотора KG295 или KG315 в задните главини на колелата.
Ето и производителя на който сме се спряли за момента:http://www.evmotor.net/kg/eng/index.asp
коментар: Фирмата е китайска но имат CE сертификат който е безкрайно важен за да може после автомобила след конверсията да мине Технотест и да бъде легален участник в движението, т.е всички използвани части трябва да имат CE сертификат. Същата фирма е в процес на ISO сертифициране в момента.
цена на два електромотора + опаковка доставката до БГ в USD = 2650
Контролер Kelly или Sevcon
Хубаво Зарядно
Батерий – http://3xe-electric-cars.com/index.phpОще не сме правили сметка на това колко точно ще ни излезе конверсията но ще е от порядъка на 12-15 хил.лева като няма да има компромис с качеството на никой от използваните компоненти и ще се гони максимална ефективност и пробег около 120-150км, и максимална скоросто около 90км/ч – т.е 100% градски фирмен или частен автомобил.
След като напреднем с конверсията и тестовете на автомобила след това, ще споделя повече 🙂
П.П Ползата от електроавтомобилите е очеизвадна поради много фактори изредени от по-горните мнения. Хибридите са за плакнене на очичките НИ от петролните босове – уж нещо правим, обаче технологиите отдавна са се развили до момент в който ако ги нямаше петролните магнати които да ги спират. ОТ момента в който има Start/Stop система, тя абсолютно превъзхожда хибридите като икономичност и тнт…
Ще пиша пак…Поздрави
АлександърАлександър ТоневMemberИнтересувам се по темата с електромобилите от поне 7 години и се радвам, че с времето е създаден сайт и дори общност. Радва ме факта, че има собственоръчно конвертирани електромобили в БГ и те явно не са толкова малко вече!
Понеже преди всичко свързано с конверсията ( като батерий, контролери, двигатели и тнт ) беше скъпо удоволствие на богатите хора а напоследък се навъдиха доста производители от китай които предлагат евтини и качествение части и решения в тази насока, бих желал да споделя с вас информацията която надявам се да ви е полезна.От цялото ровене на мои колеги в нет-а (както и аз) , сме стигнали до изводите, че най-доброто и ефективно решение за електромобил е с ЕЛЕКТРОДВИГАТЕЛИ ВГРАДЕНИ В ГЛАВИНАТА НА КОЛЕЛОТО (джантата). По този начин се спестяват загубите от предаването на задвижването от централизиран мотор към гумите, както и редица други предимства които сами се досещате.
В този вариант електромотора е в самото колело и в зависимост от решението на автомобила и гонената ефективност, мощност и баланс на теглото той може да бъде решен като електромобил с предно, задно или дори 4х4 задвижване.
В момента разработваме вариант който се надяваме да е успешен а именно:
Кола донор – Пежо 106 или Citroen Saxo – със запазено купе и окачване но примерно с повреден двигател…ефтин да е и сравнително добър 🙂
Два електромотора KG295 или KG315 в задните главини на колелата.
Ето и производителя на който сме се спряли за момента:http://www.evmotor.net/kg/eng/index.asp
коментар: Фирмата е китайска но имат CE сертификат който е безкрайно важен за да може после автомобила след конверсията да мине Технотест и да бъде легален участник в движението, т.е всички използвани части трябва да имат CE сертификат. Същата фирма е в процес на ISO сертифициране в момента.
цена на два електромотора + опаковка доставката до БГ в USD = 2650
Контролер Kelly или Sevcon
Хубаво Зарядно
Батерий – http://3xe-electric-cars.com/index.phpОще не сме правили сметка на това колко точно ще ни излезе конверсията но ще е от порядъка на 12-15 хил.лева като няма да има компромис с качеството на никой от използваните компоненти и ще се гони максимална ефективност и пробег около 120-150км, и максимална скоросто около 90км/ч – т.е 100% градски фирмен или частен автомобил.
След като напреднем с конверсията и тестовете на автомобила след това, ще споделя повече 🙂
П.П Ползата от електроавтомобилите е очеизвадна поради много фактори изредени от по-горните мнения. Хибридите са за плакнене на очичките НИ от петролните босове – уж нещо правим, обаче технологиите отдавна са се развили до момент в който ако ги нямаше петролните магнати които да ги спират. ОТ момента в който има Start/Stop система, тя абсолютно превъзхожда хибридите като икономичност и тнт…
Ще пиша пак…Поздрави
АлександърАлександър ТоневMemberИнтересувам се по темата с електромобилите от поне 7 години и се радвам, че с времето е създаден сайт и дори общност. Радва ме факта, че има собственоръчно конвертирани електромобили в БГ и те явно не са толкова малко вече!
Понеже преди всичко свързано с конверсията ( като батерий, контролери, двигатели и тнт ) беше скъпо удоволствие на богатите хора а напоследък се навъдиха доста производители от китай които предлагат евтини и качествение части и решения в тази насока, бих желал да споделя с вас информацията която надявам се да ви е полезна.От цялото ровене на мои колеги в нет-а (както и аз) , сме стигнали до изводите, че най-доброто и ефективно решение за електромобил е с ЕЛЕКТРОДВИГАТЕЛИ ВГРАДЕНИ В ГЛАВИНАТА НА КОЛЕЛОТО (джантата). По този начин се спестяват загубите от предаването на задвижването от централизиран мотор към гумите, както и редица други предимства които сами се досещате.
В този вариант електромотора е в самото колело и в зависимост от решението на автомобила и гонената ефективност, мощност и баланс на теглото той може да бъде решен като електромобил с предно, задно или дори 4х4 задвижване.
В момента разработваме вариант който се надяваме да е успешен а именно:
Кола донор – Пежо 106 или Citroen Saxo – със запазено купе и окачване но примерно с повреден двигател…ефтин да е и сравнително добър 🙂
Два електромотора KG295 или KG315 в задните главини на колелата.
Ето и производителя на който сме се спряли за момента:http://www.evmotor.net/kg/eng/index.asp
коментар: Фирмата е китайска но имат CE сертификат който е безкрайно важен за да може после автомобила след конверсията да мине Технотест и да бъде легален участник в движението, т.е всички използвани части трябва да имат CE сертификат. Същата фирма е в процес на ISO сертифициране в момента.
цена на два електромотора + опаковка доставката до БГ в USD = 2650
Контролер Kelly или Sevcon
Хубаво Зарядно
Батерий – http://3xe-electric-cars.com/index.phpОще не сме правили сметка на това колко точно ще ни излезе конверсията но ще е от порядъка на 12-15 хил.лева като няма да има компромис с качеството на никой от използваните компоненти и ще се гони максимална ефективност и пробег около 120-150км, и максимална скоросто около 90км/ч – т.е 100% градски фирмен или частен автомобил.
След като напреднем с конверсията и тестовете на автомобила след това, ще споделя повече 🙂
П.П Ползата от електроавтомобилите е очеизвадна поради много фактори изредени от по-горните мнения. Хибридите са за плакнене на очичките НИ от петролните босове – уж нещо правим, обаче технологиите отдавна са се развили до момент в който ако ги нямаше петролните магнати които да ги спират. ОТ момента в който има Start/Stop система, тя абсолютно превъзхожда хибридите като икономичност и тнт…
Ще пиша пак…Поздрави
Александър -
AuthorPosts