Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
Милен ГермановMember
Честита Коледа, момчета, благодаря за отговорите. Това с таблото е много идейно. Аз мога да спирам точно до блока и имам табло и ток колкото щеш наоколо. Оглеждам няколко ампери в Холандия, защото там явно заради субсидиите, ако караш ел автомобил, цените после при продаване са малко по надолу.
За батерията искам да уточня. Аз не, че имам намерение да карам 10 години колата, но нали ще я взема не 5 и мисълта ми беше след 5 дали колата ще има някаква добра стойност за продажба, защото тази батерия не ми е ясно колко още ще държи.
Писах им на Дженеръс ауто за тест драйв, но както и прочетох вероятно няма да ме огрее. Но това не е толкова проблем. Интересува ме следното. В какво се изразява ъпдейта в навигациите от 2013 г. Да разбирам ли, че ако е 2012-а колата, няма как да имам актуална карта за България? И също така да попитам понеже не съм много сигурен – колата има usb вход или sd карта, за да си зареждам музика, нали?
Милен ГермановMemberЧестита Коледа, момчета, благодаря за отговорите. Това с таблото е много идейно. Аз мога да спирам точно до блока и имам табло и ток колкото щеш наоколо. Оглеждам няколко ампери в Холандия, защото там явно заради субсидиите, ако караш ел автомобил, цените после при продаване са малко по надолу.
За батерията искам да уточня. Аз не, че имам намерение да карам 10 години колата, но нали ще я взема не 5 и мисълта ми беше след 5 дали колата ще има някаква добра стойност за продажба, защото тази батерия не ми е ясно колко още ще държи.
Писах им на Дженеръс ауто за тест драйв, но както и прочетох вероятно няма да ме огрее. Но това не е толкова проблем. Интересува ме следното. В какво се изразява ъпдейта в навигациите от 2013 г. Да разбирам ли, че ако е 2012-а колата, няма как да имам актуална карта за България? И също така да попитам понеже не съм много сигурен – колата има usb вход или sd карта, за да си зареждам музика, нали?
Милен ГермановMemberЧестита Коледа, момчета, благодаря за отговорите. Това с таблото е много идейно. Аз мога да спирам точно до блока и имам табло и ток колкото щеш наоколо. Оглеждам няколко ампери в Холандия, защото там явно заради субсидиите, ако караш ел автомобил, цените после при продаване са малко по надолу.
За батерията искам да уточня. Аз не, че имам намерение да карам 10 години колата, но нали ще я взема не 5 и мисълта ми беше след 5 дали колата ще има някаква добра стойност за продажба, защото тази батерия не ми е ясно колко още ще държи.
Писах им на Дженеръс ауто за тест драйв, но както и прочетох вероятно няма да ме огрее. Но това не е толкова проблем. Интересува ме следното. В какво се изразява ъпдейта в навигациите от 2013 г. Да разбирам ли, че ако е 2012-а колата, няма как да имам актуална карта за България? И също така да попитам понеже не съм много сигурен – колата има usb вход или sd карта, за да си зареждам музика, нали?
Милен ГермановMemberЗдравейте, колеги. От София съм и освен, че вярвам в бъдещето на електромобилите, ме е грижа и за околната среда, та… направо по въпросите (иначе изчетох всичко във форума).
1. искам да си взема Ампера от Германия, но се притеснявам, какво ще стане след като колата стане да речем на 10 години. В момента тези от 2012-а стават на 5, и се чудя примерно на 10, ако ще се сменя батерия, да не е примерно 5-10 000 лв. Все пак си представям как в един хубав ден я продавам и си взимам примерно новата ампера… Просто на тази тема нямам никакви познания….
2. На нормален ток от вкъщи нали се зарежда нормално?
3. Аз съм в апартамент и при мен това е основният проблем, че се чудя дали някой няма да ми открадне кабела, докато я зареждам…?
Иначе колата виждам, че е супер и ще ми трябва да разкарвам лапетата и да върша задачи за около 50-80 км на ден и би ми вършила перфектна работа.
Милен ГермановMemberЗдравейте, колеги. От София съм и освен, че вярвам в бъдещето на електромобилите, ме е грижа и за околната среда, та… направо по въпросите (иначе изчетох всичко във форума).
1. искам да си взема Ампера от Германия, но се притеснявам, какво ще стане след като колата стане да речем на 10 години. В момента тези от 2012-а стават на 5, и се чудя примерно на 10, ако ще се сменя батерия, да не е примерно 5-10 000 лв. Все пак си представям как в един хубав ден я продавам и си взимам примерно новата ампера… Просто на тази тема нямам никакви познания….
2. На нормален ток от вкъщи нали се зарежда нормално?
3. Аз съм в апартамент и при мен това е основният проблем, че се чудя дали някой няма да ми открадне кабела, докато я зареждам…?
Иначе колата виждам, че е супер и ще ми трябва да разкарвам лапетата и да върша задачи за около 50-80 км на ден и би ми вършила перфектна работа.
Милен ГермановMemberЗдравейте, колеги. От София съм и освен, че вярвам в бъдещето на електромобилите, ме е грижа и за околната среда, та… направо по въпросите (иначе изчетох всичко във форума).
1. искам да си взема Ампера от Германия, но се притеснявам, какво ще стане след като колата стане да речем на 10 години. В момента тези от 2012-а стават на 5, и се чудя примерно на 10, ако ще се сменя батерия, да не е примерно 5-10 000 лв. Все пак си представям как в един хубав ден я продавам и си взимам примерно новата ампера… Просто на тази тема нямам никакви познания….
2. На нормален ток от вкъщи нали се зарежда нормално?
3. Аз съм в апартамент и при мен това е основният проблем, че се чудя дали някой няма да ми открадне кабела, докато я зареждам…?
Иначе колата виждам, че е супер и ще ми трябва да разкарвам лапетата и да върша задачи за около 50-80 км на ден и би ми вършила перфектна работа.
-
AuthorPosts