Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
ПетърMember
Хмм. По мои сметки, ако зареждаш там при оптимални условия (с много бързо зарядно, почти изтощена батерия, добра температура) 100км каране ще ти излезнат над 20лв . При не толкова оптимални условия, по-скоро над 30лв.
Аз не бих ги ползвал освен в краен случай, но и не бих казвал на хората за тях, защото убиват най-голямото предимство на електромобилите – евтиното зареждане. Дори с безплатен ток не мога да убедя дизелджиите да спрат да ми тровят въздуха, а камоли с такива цени.
Знам, че с конкуренцията нещата ще се оправят, но хората ще видят само големи цени и ще отпишат електромобилите за пореден път.ПетърMemberЗа ремонти не се притеснявай. Бензиновата част си е като всяка кола, а електрическата няма никаква поддръжка.
Дори и да се наложи по специфичен ремонт, аз съм доволен от Дженеръс ауто. Разбират от ампери, защото ги продаваха и като официален представител имат достъп до много документация и най-важното е, че цените им са напълно нормални.Аз току що смених маслото за първи път след 15000 км въпреки, че според брояча можех да изкарам още 15000, но не знаех дали предния собственик е отчел правилно последната смяна.
Иначе накладките и дисковете няма нужда да се пипат; масло, ремъци и тн се износват само като караш на бензин… Като цяло поддръжката е минимална.ПетърMemberЗа ремонти не се притеснявай. Бензиновата част си е като всяка кола, а електрическата няма никаква поддръжка.
Дори и да се наложи по специфичен ремонт, аз съм доволен от Дженеръс ауто. Разбират от ампери, защото ги продаваха и като официален представител имат достъп до много документация и най-важното е, че цените им са напълно нормални.Аз току що смених маслото за първи път след 15000 км въпреки, че според брояча можех да изкарам още 15000, но не знаех дали предния собственик е отчел правилно последната смяна.
Иначе накладките и дисковете няма нужда да се пипат; масло, ремъци и тн се износват само като караш на бензин… Като цяло поддръжката е минимална.ПетърMemberДобра кола си избрал.
Аз мога само да ти кажа, че ако не купиш българската, може аз да я взема, защото цената е ок. (зависи от километрите естествено)
Тъкмо сега мисля да купувам втора (за жена ми).ПетърMemberДобра кола си избрал.
Аз мога само да ти кажа, че ако не купиш българската, може аз да я взема, защото цената е ок. (зависи от километрите естествено)
Тъкмо сега мисля да купувам втора (за жена ми).ПетърMemberАко караш тесла тази група е доста подходяща 😉
RAPTOR COMMAND – Elon: Champion For Humanity https://www.youtube.com/watch?v=EFPHzd6yvsQ
RAPTOR COMMAND – Fusion Reactor (In The Sky) https://www.youtube.com/watch?v=4oD8mqgtx-QПетърMemberАко караш тесла тази група е доста подходяща 😉
RAPTOR COMMAND – Elon: Champion For Humanity https://www.youtube.com/watch?v=EFPHzd6yvsQ
RAPTOR COMMAND – Fusion Reactor (In The Sky) https://www.youtube.com/watch?v=4oD8mqgtx-QMay 7, 2017 at 5:05 pm in reply to: Без данък за електромобили от 2013 – как да попълваме декларация #37502ПетърMemberЗа съжаление не само Айксам и Рева имат проблеми. Моя Шевролет Волт сега ми го честитиха с 250 лв данък.
Имам и Хонда Акорд Купе 3.0 от 2000г. и данъка и е по-малко от този на електричката ми. Това е БГ логика…May 7, 2017 at 5:05 pm in reply to: Без данък за електромобили от 2013 – как да попълваме декларация #37497ПетърMemberЗа съжаление не само Айксам и Рева имат проблеми. Моя Шевролет Волт сега ми го честитиха с 250 лв данък.
Имам и Хонда Акорд Купе 3.0 от 2000г. и данъка и е по-малко от този на електричката ми. Това е БГ логика…ПетърMemberАз ходих да питам на място преди време. Не помня точна цена, но май беше 43 000 лв. Не помня и дали това беше със или без батерия, но и в двата случая е скъпо.
Сравнението, което правят е, че произвежда 10-12% повече ток от 5кВ покривни панели, но те с батерии са около 15 000 лв…А и цветето го има изложено от поне година (сиг доста повече) в двора на КИРОВ на околовръстното (кръстовището на Суходол) и от миналото лято не работи. Нз дали е развалено или просто не го пускат, но и в двата случая не вдъхва доверие.
ПетърMemberАз ходих да питам на място преди време. Не помня точна цена, но май беше 43 000 лв. Не помня и дали това беше със или без батерия, но и в двата случая е скъпо.
Сравнението, което правят е, че произвежда 10-12% повече ток от 5кВ покривни панели, но те с батерии са около 15 000 лв…А и цветето го има изложено от поне година (сиг доста повече) в двора на КИРОВ на околовръстното (кръстовището на Суходол) и от миналото лято не работи. Нз дали е развалено или просто не го пускат, но и в двата случая не вдъхва доверие.
ПетърMemberАз ходих да питам на място преди време. Не помня точна цена, но май беше 43 000 лв. Не помня и дали това беше със или без батерия, но и в двата случая е скъпо.
Сравнението, което правят е, че произвежда 10-12% повече ток от 5кВ покривни панели, но те с батерии са около 15 000 лв…А и цветето го има изложено от поне година (сиг доста повече) в двора на КИРОВ на околовръстното (кръстовището на Суходол) и от миналото лято не работи. Нз дали е развалено или просто не го пускат, но и в двата случая не вдъхва доверие.
ПетърMemberПрибира се, за да не се цапа от сняг и дъжд и да се почиства. Има четки под панелите, които почистват долния панел на всяко затваряне. Има варианти със и без батерии в основата. Инверторът също май беше вграден. Като цяло мн добра идея, но не знам защо искат толкова много пари. Аз мн пъти съм обмислял да си правя подобно нещо, знам какви са компонентите и не разбирам от къде идва това оскъпяване.
ПетърMemberПрибира се, за да не се цапа от сняг и дъжд и да се почиства. Има четки под панелите, които почистват долния панел на всяко затваряне. Има варианти със и без батерии в основата. Инверторът също май беше вграден. Като цяло мн добра идея, но не знам защо искат толкова много пари. Аз мн пъти съм обмислял да си правя подобно нещо, знам какви са компонентите и не разбирам от къде идва това оскъпяване.
ПетърMemberПрибира се, за да не се цапа от сняг и дъжд и да се почиства. Има четки под панелите, които почистват долния панел на всяко затваряне. Има варианти със и без батерии в основата. Инверторът също май беше вграден. Като цяло мн добра идея, но не знам защо искат толкова много пари. Аз мн пъти съм обмислял да си правя подобно нещо, знам какви са компонентите и не разбирам от къде идва това оскъпяване.
-
AuthorPosts