Forum Replies Created

Viewing 9 posts - 16 through 24 (of 24 total)
  • Author
    Posts
  • in reply to: Неща от нета 2017 #37093
    Петър
    Member

    [quote=”firesword” post=3001]Те това е умен соларен панел 🙂[/quote]

    От КИРОВ го продават това, но е безумно скъпо и не си струва както и да го смяташ. Освен може би ако имаш много малко място и много пари и си решил да произвеждаш ток и цената няма значение.

    in reply to: Неща от нета 2017 #37089
    Петър
    Member

    [quote=”firesword” post=3001]Те това е умен соларен панел 🙂[/quote]

    От КИРОВ го продават това, но е безумно скъпо и не си струва както и да го смяташ. Освен може би ако имаш много малко място и много пари и си решил да произвеждаш ток и цената няма значение.

    in reply to: Неща от нета 2017 #37081
    Петър
    Member

    [quote=”firesword” post=3001]Те това е умен соларен панел 🙂[/quote]

    От КИРОВ го продават това, но е безумно скъпо и не си струва както и да го смяташ. Освен може би ако имаш много малко място и много пари и си решил да произвеждаш ток и цената няма значение.

    in reply to: Моята Ампера #36682
    Петър
    Member

    За движението в снега, не просто не е драма, а е мн по-добро от ДВГ кола. Заради тежката батерия и “по-центрирания” център на тежестта е много по-стабилна от стандартна кола. Даже ми е доста трудно да я завъртя.

    in reply to: Моята Ампера #36686
    Петър
    Member

    За движението в снега, не просто не е драма, а е мн по-добро от ДВГ кола. Заради тежката батерия и “по-центрирания” център на тежестта е много по-стабилна от стандартна кола. Даже ми е доста трудно да я завъртя.

    in reply to: Моята Ампера #36693
    Петър
    Member

    За движението в снега, не просто не е драма, а е мн по-добро от ДВГ кола. Заради тежката батерия и “по-центрирания” център на тежестта е много по-стабилна от стандартна кола. Даже ми е доста трудно да я завъртя.

    in reply to: Моята Ампера #36534
    Петър
    Member

    Аз карам Шевролет Волт в София и мога да ти отговоря:

    1. Аз не бих се притеснявал за толкова далечното бъдеще. Шевролет са тествали батерията на Волт (Ампера) с над 200 000 симулирани мили и са уверени, че до 10та година почти няма да има деградация, заради огромния буфер който са оставили. А и реално ползвал ли си кола 10 години. Аз моята я сменям на 2-3. Работеща батерия за Волт в момента струва $3000 от америка. От ампера мн трудно се намират, но тази от Волта трябва да става.

    2. От обикновен контакт се захранва, стига да е заземен. Става и просто земята да е вързана за нулата. Зареждането отнема 4-5 часа. Мощността на зарядното е 10А или ~2.2Кв и може да се намаля ръчно до около ~1.5Кв

    3. От апартамента нз как ще закараш кабел до улицата. Иначе страха от кражба е реален. Аз често зареждам по моловете и все се притеснявам. Четох, че някои хора настъпват кабела с гумата на колата и го правех няколко пъти, но по едно време взе да прекъсва зареждането така и спрях. Ако кабела бъде откачен, докато е заключена колата се включва алармата, но това няма да ти спаси кабела ако някой е решил да го краде.

    in reply to: Моята Ампера #36533
    Петър
    Member

    Аз карам Шевролет Волт в София и мога да ти отговоря:

    1. Аз не бих се притеснявал за толкова далечното бъдеще. Шевролет са тествали батерията на Волт (Ампера) с над 200 000 симулирани мили и са уверени, че до 10та година почти няма да има деградация, заради огромния буфер който са оставили. А и реално ползвал ли си кола 10 години. Аз моята я сменям на 2-3. Работеща батерия за Волт в момента струва $3000 от америка. От ампера мн трудно се намират, но тази от Волта трябва да става.

    2. От обикновен контакт се захранва, стига да е заземен. Става и просто земята да е вързана за нулата. Зареждането отнема 4-5 часа. Мощността на зарядното е 10А или ~2.2Кв и може да се намаля ръчно до около ~1.5Кв

    3. От апартамента нз как ще закараш кабел до улицата. Иначе страха от кражба е реален. Аз често зареждам по моловете и все се притеснявам. Четох, че някои хора настъпват кабела с гумата на колата и го правех няколко пъти, но по едно време взе да прекъсва зареждането така и спрях. Ако кабела бъде откачен, докато е заключена колата се включва алармата, но това няма да ти спаси кабела ако някой е решил да го краде.

    in reply to: Моята Ампера #36523
    Петър
    Member

    Аз карам Шевролет Волт в София и мога да ти отговоря:

    1. Аз не бих се притеснявал за толкова далечното бъдеще. Шевролет са тествали батерията на Волт (Ампера) с над 200 000 симулирани мили и са уверени, че до 10та година почти няма да има деградация, заради огромния буфер който са оставили. А и реално ползвал ли си кола 10 години. Аз моята я сменям на 2-3. Работеща батерия за Волт в момента струва $3000 от америка. От ампера мн трудно се намират, но тази от Волта трябва да става.

    2. От обикновен контакт се захранва, стига да е заземен. Става и просто земята да е вързана за нулата. Зареждането отнема 4-5 часа. Мощността на зарядното е 10А или ~2.2Кв и може да се намаля ръчно до около ~1.5Кв

    3. От апартамента нз как ще закараш кабел до улицата. Иначе страха от кражба е реален. Аз често зареждам по моловете и все се притеснявам. Четох, че някои хора настъпват кабела с гумата на колата и го правех няколко пъти, но по едно време взе да прекъсва зареждането така и спрях. Ако кабела бъде откачен, докато е заключена колата се включва алармата, но това няма да ти спаси кабела ако някой е решил да го краде.

Viewing 9 posts - 16 through 24 (of 24 total)