Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
Николай ИвановMember
Да , уви не е активна за БГ. Жалко.
Щеше да бъде полезна поне по отношение на зареждането.
Днес изтощих батерията до край и знаете ли какво изписа – 13 часа време за зареждане до 100 % !!!
Направо не мога да повярвам. Защо толкова много? И на зарядната станция на Гурко пак е така – за час зареждане пълни 12-14 км от пробега. Ужас!!! Как мога да забързам нещата поне малко? Навсякъде пише за 6-9 часа, никой не споменава повече от 12 !!!Николай ИвановMemberДа , уви не е активна за БГ. Жалко.
Щеше да бъде полезна поне по отношение на зареждането.
Днес изтощих батерията до край и знаете ли какво изписа – 13 часа време за зареждане до 100 % !!!
Направо не мога да повярвам. Защо толкова много? И на зарядната станция на Гурко пак е така – за час зареждане пълни 12-14 км от пробега. Ужас!!! Как мога да забързам нещата поне малко? Навсякъде пише за 6-9 часа, никой не споменава повече от 12 !!!Николай ИвановMemberПомощ!
Не мога да активирам системата Carwings. Направих си регистрация в сайта на Нисан в Англия, но после колата изписва, че не може да се свърже със сървъра.
Може би проблем със сим картата, да я сменя или не е възможно или някакви други идеи!Николай ИвановMemberПомощ!
Не мога да активирам системата Carwings. Направих си регистрация в сайта на Нисан в Англия, но после колата изписва, че не може да се свърже със сървъра.
Може би проблем със сим картата, да я сменя или не е възможно или някакви други идеи!Николай ИвановMemberПомощ!
Не мога да активирам системата Carwings. Направих си регистрация в сайта на Нисан в Англия, но после колата изписва, че не може да се свърже със сървъра.
Може би проблем със сим картата, да я сменя или не е възможно или някакви други идеи!Николай ИвановMemberПомощ!
Не мога да активирам системата Carwings. Направих си регистрация в сайта на Нисан в Англия, но после колата изписва, че не може да се свърже със сървъра.
Може би проблем със сим картата, да я сменя или не е възможно или някакви други идеи!Николай ИвановMemberСпоред мен L на Ампера рекуперира доста по-силно от Лииф на В.
Някаква идея откъде да си купя стелки? От Европа ако можеНиколай ИвановMemberСпоред мен L на Ампера рекуперира доста по-силно от Лииф на В.
Някаква идея откъде да си купя стелки? От Европа ако можеНиколай ИвановMemberСпоред мен L на Ампера рекуперира доста по-силно от Лииф на В.
Някаква идея откъде да си купя стелки? От Европа ако можеНиколай ИвановMemberИ още нещо – окачването е супер, като на всички електромобили, които съм карал. Заради теглото вози като S класа – много комфортно. Само при преминаване през къси неравности и ниска скорост се чува леко трополене от окачването.
И още едно нещо, което не харесах – по време на зареждане не мога да разбера до къде е стигнал процеса. На Канго на таблото пише оставащо време, а тук няма никаква индикация освен три светещи лампи на таблото – те обаче дават много обща информация – една лампа отговаря за 33 % от батерията, или една лампа мига повече от два часа !!!
Необходима ми е и малко помощ относно системата Carwings – как да я настроя и активирам, може би от нея ще получавам по-точна информация.Николай ИвановMemberИ още нещо – окачването е супер, като на всички електромобили, които съм карал. Заради теглото вози като S класа – много комфортно. Само при преминаване през къси неравности и ниска скорост се чува леко трополене от окачването.
И още едно нещо, което не харесах – по време на зареждане не мога да разбера до къде е стигнал процеса. На Канго на таблото пише оставащо време, а тук няма никаква индикация освен три светещи лампи на таблото – те обаче дават много обща информация – една лампа отговаря за 33 % от батерията, или една лампа мига повече от два часа !!!
Необходима ми е и малко помощ относно системата Carwings – как да я настроя и активирам, може би от нея ще получавам по-точна информация.Николай ИвановMemberИ още нещо – окачването е супер, като на всички електромобили, които съм карал. Заради теглото вози като S класа – много комфортно. Само при преминаване през къси неравности и ниска скорост се чува леко трополене от окачването.
И още едно нещо, което не харесах – по време на зареждане не мога да разбера до къде е стигнал процеса. На Канго на таблото пише оставащо време, а тук няма никаква индикация освен три светещи лампи на таблото – те обаче дават много обща информация – една лампа отговаря за 33 % от батерията, или една лампа мига повече от два часа !!!
Необходима ми е и малко помощ относно системата Carwings – как да я настроя и активирам, може би от нея ще получавам по-точна информация.Николай ИвановMemberЕто ме отново.
Най-накрая Лииф е регистриран с талон от новите и мога да си го подкарам.
И веднага първите впечатления – и хубави и лоши.
Първо най-важното – регенерацията. Дори и в режим В на трансмисията регенерацията е доста слаба при скорост под 50-60 км в час. Карането в града само с един педал, като Канго е доста трудно, почти невъзможно. Необходимо е натискане на спирачката, което пак води до регенерация , по- силна. Това за момента ме затруднява, Канго го карах само на един педал. От друга страна извън града режим В води до добро намаляване на скоростта преди завои или ограничения, а режим D е почти по инерция, но все пак се малко регенерация. Супер е за извънградски условия. Което малко ме изненада впредвид малкия пробег.
Бутона еко на волана не оказва никакво влияние върху регенерацията, а само върху мощността и реакцията на педала за ускорение.
И ако си мислите, че електромобилите не вървят – една снимчица…
Николай ИвановMemberЕто ме отново.
Най-накрая Лииф е регистриран с талон от новите и мога да си го подкарам.
И веднага първите впечатления – и хубави и лоши.
Първо най-важното – регенерацията. Дори и в режим В на трансмисията регенерацията е доста слаба при скорост под 50-60 км в час. Карането в града само с един педал, като Канго е доста трудно, почти невъзможно. Необходимо е натискане на спирачката, което пак води до регенерация , по- силна. Това за момента ме затруднява, Канго го карах само на един педал. От друга страна извън града режим В води до добро намаляване на скоростта преди завои или ограничения, а режим D е почти по инерция, но все пак се малко регенерация. Супер е за извънградски условия. Което малко ме изненада впредвид малкия пробег.
Бутона еко на волана не оказва никакво влияние върху регенерацията, а само върху мощността и реакцията на педала за ускорение.
И ако си мислите, че електромобилите не вървят – една снимчица…
Николай ИвановMemberЕто ме отново.
Най-накрая Лииф е регистриран с талон от новите и мога да си го подкарам.
И веднага първите впечатления – и хубави и лоши.
Първо най-важното – регенерацията. Дори и в режим В на трансмисията регенерацията е доста слаба при скорост под 50-60 км в час. Карането в града само с един педал, като Канго е доста трудно, почти невъзможно. Необходимо е натискане на спирачката, което пак води до регенерация , по- силна. Това за момента ме затруднява, Канго го карах само на един педал. От друга страна извън града режим В води до добро намаляване на скоростта преди завои или ограничения, а режим D е почти по инерция, но все пак се малко регенерация. Супер е за извънградски условия. Което малко ме изненада впредвид малкия пробег.
Бутона еко на волана не оказва никакво влияние върху регенерацията, а само върху мощността и реакцията на педала за ускорение.
И ако си мислите, че електромобилите не вървят – една снимчица…
-
AuthorPosts