Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
Николай ИвановMember
Малко помощ от приятел – откъде може да намеря инфо относно надежността на Тесла в дългосрочен план – мнения на собственици, някакви проблеми при по-висок пробег и т.н.
Николай ИвановMemberМалко помощ от приятел – откъде може да намеря инфо относно надежността на Тесла в дългосрочен план – мнения на собственици, някакви проблеми при по-висок пробег и т.н.
Николай ИвановMemberМалко помощ от приятел – откъде може да намеря инфо относно надежността на Тесла в дългосрочен план – мнения на собственици, някакви проблеми при по-висок пробег и т.н.
Николай ИвановMemberМалко помощ от приятел – откъде може да намеря инфо относно надежността на Тесла в дългосрочен план – мнения на собственици, някакви проблеми при по-висок пробег и т.н.
Николай ИвановMemberМалко помощ от приятел – откъде може да намеря инфо относно надежността на Тесла в дългосрочен план – мнения на собственици, някакви проблеми при по-висок пробег и т.н.
Николай ИвановMemberМалко помощ от приятел – откъде може да намеря инфо относно надежността на Тесла в дългосрочен план – мнения на собственици, някакви проблеми при по-висок пробег и т.н.
Николай ИвановMemberМалко помощ от приятел – откъде може да намеря инфо относно надежността на Тесла в дългосрочен план – мнения на собственици, някакви проблеми при по-висок пробег и т.н.
Николай ИвановMemberМалко помощ от приятел – откъде може да намеря инфо относно надежността на Тесла в дългосрочен план – мнения на собственици, някакви проблеми при по-висок пробег и т.н.
Николай ИвановMemberМалко помощ от приятел – откъде може да намеря инфо относно надежността на Тесла в дългосрочен план – мнения на собственици, някакви проблеми при по-висок пробег и т.н.
Николай ИвановMemberДа продължим с идеята за автообиколка на БГ. Идеята ми е на ден да минаваме по 210-240 км, тоест две междинни зареждания. Обектите, които ще се посещават трябва да са на разстояние 70-80 км. Да са интересни културни или исторически. За да може докато зареждаме колите да им се насладим. Имам идея да зареждаме Туизи-тата с агрегат само там, където не можем да си осигурим ток. Например като на Перперикон. И ми се иска ако може един агрегат да може да зарежда две коли едновременно. От мен имате едно Туизи, поддържащ автомобил /семейното Инфинити със съпругата и децата/, както и един сервизен бус Рено Мастер товарен и товарна платформа с дължина 5,20 м, която може да транспортира 2 бр. Туизи. Също така мога да осигуря и един агрегат 2 кВч.
Тези дни ще пробвам дали може да се зарежда Туизи-то от агрегат. Колкото до удължителя е необходимо кабела да не е много дълъг и да е достатъчно дебел – моят е 6 метра дълъг, сечение 3х2,5 квадрата и е с влагозащитени накрайници. Нямам проблем с него, ползвам го ежедневно, не се нагрява. Но преди това ползвах обикновен разклонител, и се стопи още на второто зареждане!!! Внимавайте!!! Ползвайте за зареждане отделен контакт, на собствен бушон. При по-слаби инсталации има опасност да запалите контакта. Имах такъв проблем в една стара сграда в едно село, където зареждах веднъж.Николай ИвановMemberДа продължим с идеята за автообиколка на БГ. Идеята ми е на ден да минаваме по 210-240 км, тоест две междинни зареждания. Обектите, които ще се посещават трябва да са на разстояние 70-80 км. Да са интересни културни или исторически. За да може докато зареждаме колите да им се насладим. Имам идея да зареждаме Туизи-тата с агрегат само там, където не можем да си осигурим ток. Например като на Перперикон. И ми се иска ако може един агрегат да може да зарежда две коли едновременно. От мен имате едно Туизи, поддържащ автомобил /семейното Инфинити със съпругата и децата/, както и един сервизен бус Рено Мастер товарен и товарна платформа с дължина 5,20 м, която може да транспортира 2 бр. Туизи. Също така мога да осигуря и един агрегат 2 кВч.
Тези дни ще пробвам дали може да се зарежда Туизи-то от агрегат. Колкото до удължителя е необходимо кабела да не е много дълъг и да е достатъчно дебел – моят е 6 метра дълъг, сечение 3х2,5 квадрата и е с влагозащитени накрайници. Нямам проблем с него, ползвам го ежедневно, не се нагрява. Но преди това ползвах обикновен разклонител, и се стопи още на второто зареждане!!! Внимавайте!!! Ползвайте за зареждане отделен контакт, на собствен бушон. При по-слаби инсталации има опасност да запалите контакта. Имах такъв проблем в една стара сграда в едно село, където зареждах веднъж.Николай ИвановMemberДа продължим с идеята за автообиколка на БГ. Идеята ми е на ден да минаваме по 210-240 км, тоест две междинни зареждания. Обектите, които ще се посещават трябва да са на разстояние 70-80 км. Да са интересни културни или исторически. За да може докато зареждаме колите да им се насладим. Имам идея да зареждаме Туизи-тата с агрегат само там, където не можем да си осигурим ток. Например като на Перперикон. И ми се иска ако може един агрегат да може да зарежда две коли едновременно. От мен имате едно Туизи, поддържащ автомобил /семейното Инфинити със съпругата и децата/, както и един сервизен бус Рено Мастер товарен и товарна платформа с дължина 5,20 м, която може да транспортира 2 бр. Туизи. Също така мога да осигуря и един агрегат 2 кВч.
Тези дни ще пробвам дали може да се зарежда Туизи-то от агрегат. Колкото до удължителя е необходимо кабела да не е много дълъг и да е достатъчно дебел – моят е 6 метра дълъг, сечение 3х2,5 квадрата и е с влагозащитени накрайници. Нямам проблем с него, ползвам го ежедневно, не се нагрява. Но преди това ползвах обикновен разклонител, и се стопи още на второто зареждане!!! Внимавайте!!! Ползвайте за зареждане отделен контакт, на собствен бушон. При по-слаби инсталации има опасност да запалите контакта. Имах такъв проблем в една стара сграда в едно село, където зареждах веднъж.Николай ИвановMemberДа продължим с идеята за автообиколка на БГ. Идеята ми е на ден да минаваме по 210-240 км, тоест две междинни зареждания. Обектите, които ще се посещават трябва да са на разстояние 70-80 км. Да са интересни културни или исторически. За да може докато зареждаме колите да им се насладим. Имам идея да зареждаме Туизи-тата с агрегат само там, където не можем да си осигурим ток. Например като на Перперикон. И ми се иска ако може един агрегат да може да зарежда две коли едновременно. От мен имате едно Туизи, поддържащ автомобил /семейното Инфинити със съпругата и децата/, както и един сервизен бус Рено Мастер товарен и товарна платформа с дължина 5,20 м, която може да транспортира 2 бр. Туизи. Също така мога да осигуря и един агрегат 2 кВч.
Тези дни ще пробвам дали може да се зарежда Туизи-то от агрегат. Колкото до удължителя е необходимо кабела да не е много дълъг и да е достатъчно дебел – моят е 6 метра дълъг, сечение 3х2,5 квадрата и е с влагозащитени накрайници. Нямам проблем с него, ползвам го ежедневно, не се нагрява. Но преди това ползвах обикновен разклонител, и се стопи още на второто зареждане!!! Внимавайте!!! Ползвайте за зареждане отделен контакт, на собствен бушон. При по-слаби инсталации има опасност да запалите контакта. Имах такъв проблем в една стара сграда в едно село, където зареждах веднъж.Николай ИвановMemberДа продължим с идеята за автообиколка на БГ. Идеята ми е на ден да минаваме по 210-240 км, тоест две междинни зареждания. Обектите, които ще се посещават трябва да са на разстояние 70-80 км. Да са интересни културни или исторически. За да може докато зареждаме колите да им се насладим. Имам идея да зареждаме Туизи-тата с агрегат само там, където не можем да си осигурим ток. Например като на Перперикон. И ми се иска ако може един агрегат да може да зарежда две коли едновременно. От мен имате едно Туизи, поддържащ автомобил /семейното Инфинити със съпругата и децата/, както и един сервизен бус Рено Мастер товарен и товарна платформа с дължина 5,20 м, която може да транспортира 2 бр. Туизи. Също така мога да осигуря и един агрегат 2 кВч.
Тези дни ще пробвам дали може да се зарежда Туизи-то от агрегат. Колкото до удължителя е необходимо кабела да не е много дълъг и да е достатъчно дебел – моят е 6 метра дълъг, сечение 3х2,5 квадрата и е с влагозащитени накрайници. Нямам проблем с него, ползвам го ежедневно, не се нагрява. Но преди това ползвах обикновен разклонител, и се стопи още на второто зареждане!!! Внимавайте!!! Ползвайте за зареждане отделен контакт, на собствен бушон. При по-слаби инсталации има опасност да запалите контакта. Имах такъв проблем в една стара сграда в едно село, където зареждах веднъж.Николай ИвановMemberДа продължим с идеята за автообиколка на БГ. Идеята ми е на ден да минаваме по 210-240 км, тоест две междинни зареждания. Обектите, които ще се посещават трябва да са на разстояние 70-80 км. Да са интересни културни или исторически. За да може докато зареждаме колите да им се насладим. Имам идея да зареждаме Туизи-тата с агрегат само там, където не можем да си осигурим ток. Например като на Перперикон. И ми се иска ако може един агрегат да може да зарежда две коли едновременно. От мен имате едно Туизи, поддържащ автомобил /семейното Инфинити със съпругата и децата/, както и един сервизен бус Рено Мастер товарен и товарна платформа с дължина 5,20 м, която може да транспортира 2 бр. Туизи. Също така мога да осигуря и един агрегат 2 кВч.
Тези дни ще пробвам дали може да се зарежда Туизи-то от агрегат. Колкото до удължителя е необходимо кабела да не е много дълъг и да е достатъчно дебел – моят е 6 метра дълъг, сечение 3х2,5 квадрата и е с влагозащитени накрайници. Нямам проблем с него, ползвам го ежедневно, не се нагрява. Но преди това ползвах обикновен разклонител, и се стопи още на второто зареждане!!! Внимавайте!!! Ползвайте за зареждане отделен контакт, на собствен бушон. При по-слаби инсталации има опасност да запалите контакта. Имах такъв проблем в една стара сграда в едно село, където зареждах веднъж. -
AuthorPosts