Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
Николай ИвановMember
Да продължим с идеята за автообиколка на БГ. Идеята ми е на ден да минаваме по 210-240 км, тоест две междинни зареждания. Обектите, които ще се посещават трябва да са на разстояние 70-80 км. Да са интересни културни или исторически. За да може докато зареждаме колите да им се насладим. Имам идея да зареждаме Туизи-тата с агрегат само там, където не можем да си осигурим ток. Например като на Перперикон. И ми се иска ако може един агрегат да може да зарежда две коли едновременно. От мен имате едно Туизи, поддържащ автомобил /семейното Инфинити със съпругата и децата/, както и един сервизен бус Рено Мастер товарен и товарна платформа с дължина 5,20 м, която може да транспортира 2 бр. Туизи. Също така мога да осигуря и един агрегат 2 кВч.
Тези дни ще пробвам дали може да се зарежда Туизи-то от агрегат. Колкото до удължителя е необходимо кабела да не е много дълъг и да е достатъчно дебел – моят е 6 метра дълъг, сечение 3х2,5 квадрата и е с влагозащитени накрайници. Нямам проблем с него, ползвам го ежедневно, не се нагрява. Но преди това ползвах обикновен разклонител, и се стопи още на второто зареждане!!! Внимавайте!!! Ползвайте за зареждане отделен контакт, на собствен бушон. При по-слаби инсталации има опасност да запалите контакта. Имах такъв проблем в една стара сграда в едно село, където зареждах веднъж.Николай ИвановMemberДа продължим с идеята за автообиколка на БГ. Идеята ми е на ден да минаваме по 210-240 км, тоест две междинни зареждания. Обектите, които ще се посещават трябва да са на разстояние 70-80 км. Да са интересни културни или исторически. За да може докато зареждаме колите да им се насладим. Имам идея да зареждаме Туизи-тата с агрегат само там, където не можем да си осигурим ток. Например като на Перперикон. И ми се иска ако може един агрегат да може да зарежда две коли едновременно. От мен имате едно Туизи, поддържащ автомобил /семейното Инфинити със съпругата и децата/, както и един сервизен бус Рено Мастер товарен и товарна платформа с дължина 5,20 м, която може да транспортира 2 бр. Туизи. Също така мога да осигуря и един агрегат 2 кВч.
Тези дни ще пробвам дали може да се зарежда Туизи-то от агрегат. Колкото до удължителя е необходимо кабела да не е много дълъг и да е достатъчно дебел – моят е 6 метра дълъг, сечение 3х2,5 квадрата и е с влагозащитени накрайници. Нямам проблем с него, ползвам го ежедневно, не се нагрява. Но преди това ползвах обикновен разклонител, и се стопи още на второто зареждане!!! Внимавайте!!! Ползвайте за зареждане отделен контакт, на собствен бушон. При по-слаби инсталации има опасност да запалите контакта. Имах такъв проблем в една стара сграда в едно село, където зареждах веднъж.Николай ИвановMemberДа продължим с идеята за автообиколка на БГ. Идеята ми е на ден да минаваме по 210-240 км, тоест две междинни зареждания. Обектите, които ще се посещават трябва да са на разстояние 70-80 км. Да са интересни културни или исторически. За да може докато зареждаме колите да им се насладим. Имам идея да зареждаме Туизи-тата с агрегат само там, където не можем да си осигурим ток. Например като на Перперикон. И ми се иска ако може един агрегат да може да зарежда две коли едновременно. От мен имате едно Туизи, поддържащ автомобил /семейното Инфинити със съпругата и децата/, както и един сервизен бус Рено Мастер товарен и товарна платформа с дължина 5,20 м, която може да транспортира 2 бр. Туизи. Също така мога да осигуря и един агрегат 2 кВч.
Тези дни ще пробвам дали може да се зарежда Туизи-то от агрегат. Колкото до удължителя е необходимо кабела да не е много дълъг и да е достатъчно дебел – моят е 6 метра дълъг, сечение 3х2,5 квадрата и е с влагозащитени накрайници. Нямам проблем с него, ползвам го ежедневно, не се нагрява. Но преди това ползвах обикновен разклонител, и се стопи още на второто зареждане!!! Внимавайте!!! Ползвайте за зареждане отделен контакт, на собствен бушон. При по-слаби инсталации има опасност да запалите контакта. Имах такъв проблем в една стара сграда в едно село, където зареждах веднъж.Николай ИвановMemberДа продължим с идеята за автообиколка на БГ. Идеята ми е на ден да минаваме по 210-240 км, тоест две междинни зареждания. Обектите, които ще се посещават трябва да са на разстояние 70-80 км. Да са интересни културни или исторически. За да може докато зареждаме колите да им се насладим. Имам идея да зареждаме Туизи-тата с агрегат само там, където не можем да си осигурим ток. Например като на Перперикон. И ми се иска ако може един агрегат да може да зарежда две коли едновременно. От мен имате едно Туизи, поддържащ автомобил /семейното Инфинити със съпругата и децата/, както и един сервизен бус Рено Мастер товарен и товарна платформа с дължина 5,20 м, която може да транспортира 2 бр. Туизи. Също така мога да осигуря и един агрегат 2 кВч.
Тези дни ще пробвам дали може да се зарежда Туизи-то от агрегат. Колкото до удължителя е необходимо кабела да не е много дълъг и да е достатъчно дебел – моят е 6 метра дълъг, сечение 3х2,5 квадрата и е с влагозащитени накрайници. Нямам проблем с него, ползвам го ежедневно, не се нагрява. Но преди това ползвах обикновен разклонител, и се стопи още на второто зареждане!!! Внимавайте!!! Ползвайте за зареждане отделен контакт, на собствен бушон. При по-слаби инсталации има опасност да запалите контакта. Имах такъв проблем в една стара сграда в едно село, където зареждах веднъж.Николай ИвановMemberВърти ми се една идея в главата и реших да я споделя с вас. Обмислям електромобилна обиколка на БГ с Туизи. За зареждане мисля да ползвам ток от бензиностанциите, а като резервен вариант един агрегат. Предполагам, че 200 км дневно няма да са проблем- Има ли и други луди ентусиасти с желание да го подготвим и направим заедно? Или ако имате някакви идеи или предложения по този въпрос?
Николай ИвановMemberВърти ми се една идея в главата и реших да я споделя с вас. Обмислям електромобилна обиколка на БГ с Туизи. За зареждане мисля да ползвам ток от бензиностанциите, а като резервен вариант един агрегат. Предполагам, че 200 км дневно няма да са проблем- Има ли и други луди ентусиасти с желание да го подготвим и направим заедно? Или ако имате някакви идеи или предложения по този въпрос?
Николай ИвановMemberВърти ми се една идея в главата и реших да я споделя с вас. Обмислям електромобилна обиколка на БГ с Туизи. За зареждане мисля да ползвам ток от бензиностанциите, а като резервен вариант един агрегат. Предполагам, че 200 км дневно няма да са проблем- Има ли и други луди ентусиасти с желание да го подготвим и направим заедно? Или ако имате някакви идеи или предложения по този въпрос?
Николай ИвановMemberВърти ми се една идея в главата и реших да я споделя с вас. Обмислям електромобилна обиколка на БГ с Туизи. За зареждане мисля да ползвам ток от бензиностанциите, а като резервен вариант един агрегат. Предполагам, че 200 км дневно няма да са проблем- Има ли и други луди ентусиасти с желание да го подготвим и направим заедно? Или ако имате някакви идеи или предложения по този въпрос?
Николай ИвановMemberВърти ми се една идея в главата и реших да я споделя с вас. Обмислям електромобилна обиколка на БГ с Туизи. За зареждане мисля да ползвам ток от бензиностанциите, а като резервен вариант един агрегат. Предполагам, че 200 км дневно няма да са проблем- Има ли и други луди ентусиасти с желание да го подготвим и направим заедно? Или ако имате някакви идеи или предложения по този въпрос?
Николай ИвановMemberВърти ми се една идея в главата и реших да я споделя с вас. Обмислям електромобилна обиколка на БГ с Туизи. За зареждане мисля да ползвам ток от бензиностанциите, а като резервен вариант един агрегат. Предполагам, че 200 км дневно няма да са проблем- Има ли и други луди ентусиасти с желание да го подготвим и направим заедно? Или ако имате някакви идеи или предложения по този въпрос?
Николай ИвановMemberВърти ми се една идея в главата и реших да я споделя с вас. Обмислям електромобилна обиколка на БГ с Туизи. За зареждане мисля да ползвам ток от бензиностанциите, а като резервен вариант един агрегат. Предполагам, че 200 км дневно няма да са проблем- Има ли и други луди ентусиасти с желание да го подготвим и направим заедно? Или ако имате някакви идеи или предложения по този въпрос?
Николай ИвановMemberВърти ми се една идея в главата и реших да я споделя с вас. Обмислям електромобилна обиколка на БГ с Туизи. За зареждане мисля да ползвам ток от бензиностанциите, а като резервен вариант един агрегат. Предполагам, че 200 км дневно няма да са проблем- Има ли и други луди ентусиасти с желание да го подготвим и направим заедно? Или ако имате някакви идеи или предложения по този въпрос?
Николай ИвановMemberВърти ми се една идея в главата и реших да я споделя с вас. Обмислям електромобилна обиколка на БГ с Туизи. За зареждане мисля да ползвам ток от бензиностанциите, а като резервен вариант един агрегат. Предполагам, че 200 км дневно няма да са проблем- Има ли и други луди ентусиасти с желание да го подготвим и направим заедно? Или ако имате някакви идеи или предложения по този въпрос?
Николай ИвановMemberИзвинете ме, не съм се изразил правилно. Писмата които получавам са от Тесла Швейцария наистина, но само официалните. Например как е минал теста, взел си съм решение, нови цени и т.н. А когато съм писал на дилъра, той ми е отговарял. Останал съм с грешно впечатление, понеже са идвали по едно и също време. Съжалявам.
Николай ИвановMemberИзвинете ме, не съм се изразил правилно. Писмата които получавам са от Тесла Швейцария наистина, но само официалните. Например как е минал теста, взел си съм решение, нови цени и т.н. А когато съм писал на дилъра, той ми е отговарял. Останал съм с грешно впечатление, понеже са идвали по едно и също време. Съжалявам.
-
AuthorPosts