Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
Николай ИвановMember
Автомобили от флотилията на услугата Car to go. Има доста такива, навсякъде са.
Николай ИвановMemberАвтомобили от флотилията на услугата Car to go. Има доста такива, навсякъде са.
Николай ИвановMemberАвтомобили от флотилията на услугата Car to go. Има доста такива, навсякъде са.
Николай ИвановMemberАвтомобили от флотилията на услугата Car to go. Има доста такива, навсякъде са.
Николай ИвановMemberАвтомобили от флотилията на услугата Car to go. Има доста такива, навсякъде са.
Николай ИвановMemberАвтомобили от флотилията на услугата Car to go. Има доста такива, навсякъде са.
Николай ИвановMemberАвтомобили от флотилията на услугата Car to go. Има доста такива, навсякъде са.
Николай ИвановMemberСъс застраховката нещата се следните: при транспорта от Германия до тук ще направя застраховка на товара по проформа фактурата за колата. Когато дойде тук и й поставим БГ номера ще и направя пълно каско в HDI застраховане. Питах ги, съгласни са. За тях това е обикновен автомобил, с много нисък риск от кражба – екзотичен е, не е като ежедневно крадените БМВ например. За ремонт на каросерията в случай на щета ще се използва техен доверен сервиз. Същия в който ремонтират и Инфинити, Хюндай и др. Каросерийните детайли по поръчка от Швейцария. Уговорих си и допълнителна застраховка за заместващ автомобил. Ако стане нещо с колата ми, при ремонт за повече от 3 дни ползвам заместващ автомобил. Тази застраховка е около 1600 лв за три години, между другото Мото пфое също имат такава.
С лизинга е доста по-сложно. Първо автомобила трябва да се закупи от БГ фирма. След това да се достави в БГ, да се фактурира на лизинга, те да си го регистрират и да ми го дадат. Питах два-три лизинга, всички са навити щом колата е от БГ фирма. Даже може да използвам някой вносител на автомобили за доставката, ако е навит – сещам се за един. Но това не е важно. Важното е че колата трябва да се плати преди да я лизинговаме. А цената й е 85740 EUR 🙁 Изненадан съм, ч за поръчка искат само 2000 EUR.Николай ИвановMemberСъс застраховката нещата се следните: при транспорта от Германия до тук ще направя застраховка на товара по проформа фактурата за колата. Когато дойде тук и й поставим БГ номера ще и направя пълно каско в HDI застраховане. Питах ги, съгласни са. За тях това е обикновен автомобил, с много нисък риск от кражба – екзотичен е, не е като ежедневно крадените БМВ например. За ремонт на каросерията в случай на щета ще се използва техен доверен сервиз. Същия в който ремонтират и Инфинити, Хюндай и др. Каросерийните детайли по поръчка от Швейцария. Уговорих си и допълнителна застраховка за заместващ автомобил. Ако стане нещо с колата ми, при ремонт за повече от 3 дни ползвам заместващ автомобил. Тази застраховка е около 1600 лв за три години, между другото Мото пфое също имат такава.
С лизинга е доста по-сложно. Първо автомобила трябва да се закупи от БГ фирма. След това да се достави в БГ, да се фактурира на лизинга, те да си го регистрират и да ми го дадат. Питах два-три лизинга, всички са навити щом колата е от БГ фирма. Даже може да използвам някой вносител на автомобили за доставката, ако е навит – сещам се за един. Но това не е важно. Важното е че колата трябва да се плати преди да я лизинговаме. А цената й е 85740 EUR 🙁 Изненадан съм, ч за поръчка искат само 2000 EUR.Николай ИвановMemberСъс застраховката нещата се следните: при транспорта от Германия до тук ще направя застраховка на товара по проформа фактурата за колата. Когато дойде тук и й поставим БГ номера ще и направя пълно каско в HDI застраховане. Питах ги, съгласни са. За тях това е обикновен автомобил, с много нисък риск от кражба – екзотичен е, не е като ежедневно крадените БМВ например. За ремонт на каросерията в случай на щета ще се използва техен доверен сервиз. Същия в който ремонтират и Инфинити, Хюндай и др. Каросерийните детайли по поръчка от Швейцария. Уговорих си и допълнителна застраховка за заместващ автомобил. Ако стане нещо с колата ми, при ремонт за повече от 3 дни ползвам заместващ автомобил. Тази застраховка е около 1600 лв за три години, между другото Мото пфое също имат такава.
С лизинга е доста по-сложно. Първо автомобила трябва да се закупи от БГ фирма. След това да се достави в БГ, да се фактурира на лизинга, те да си го регистрират и да ми го дадат. Питах два-три лизинга, всички са навити щом колата е от БГ фирма. Даже може да използвам някой вносител на автомобили за доставката, ако е навит – сещам се за един. Но това не е важно. Важното е че колата трябва да се плати преди да я лизинговаме. А цената й е 85740 EUR 🙁 Изненадан съм, ч за поръчка искат само 2000 EUR.Николай ИвановMemberСъс застраховката нещата се следните: при транспорта от Германия до тук ще направя застраховка на товара по проформа фактурата за колата. Когато дойде тук и й поставим БГ номера ще и направя пълно каско в HDI застраховане. Питах ги, съгласни са. За тях това е обикновен автомобил, с много нисък риск от кражба – екзотичен е, не е като ежедневно крадените БМВ например. За ремонт на каросерията в случай на щета ще се използва техен доверен сервиз. Същия в който ремонтират и Инфинити, Хюндай и др. Каросерийните детайли по поръчка от Швейцария. Уговорих си и допълнителна застраховка за заместващ автомобил. Ако стане нещо с колата ми, при ремонт за повече от 3 дни ползвам заместващ автомобил. Тази застраховка е около 1600 лв за три години, между другото Мото пфое също имат такава.
С лизинга е доста по-сложно. Първо автомобила трябва да се закупи от БГ фирма. След това да се достави в БГ, да се фактурира на лизинга, те да си го регистрират и да ми го дадат. Питах два-три лизинга, всички са навити щом колата е от БГ фирма. Даже може да използвам някой вносител на автомобили за доставката, ако е навит – сещам се за един. Но това не е важно. Важното е че колата трябва да се плати преди да я лизинговаме. А цената й е 85740 EUR 🙁 Изненадан съм, ч за поръчка искат само 2000 EUR.Николай ИвановMemberСъс застраховката нещата се следните: при транспорта от Германия до тук ще направя застраховка на товара по проформа фактурата за колата. Когато дойде тук и й поставим БГ номера ще и направя пълно каско в HDI застраховане. Питах ги, съгласни са. За тях това е обикновен автомобил, с много нисък риск от кражба – екзотичен е, не е като ежедневно крадените БМВ например. За ремонт на каросерията в случай на щета ще се използва техен доверен сервиз. Същия в който ремонтират и Инфинити, Хюндай и др. Каросерийните детайли по поръчка от Швейцария. Уговорих си и допълнителна застраховка за заместващ автомобил. Ако стане нещо с колата ми, при ремонт за повече от 3 дни ползвам заместващ автомобил. Тази застраховка е около 1600 лв за три години, между другото Мото пфое също имат такава.
С лизинга е доста по-сложно. Първо автомобила трябва да се закупи от БГ фирма. След това да се достави в БГ, да се фактурира на лизинга, те да си го регистрират и да ми го дадат. Питах два-три лизинга, всички са навити щом колата е от БГ фирма. Даже може да използвам някой вносител на автомобили за доставката, ако е навит – сещам се за един. Но това не е важно. Важното е че колата трябва да се плати преди да я лизинговаме. А цената й е 85740 EUR 🙁 Изненадан съм, ч за поръчка искат само 2000 EUR.Николай ИвановMemberСъс застраховката нещата се следните: при транспорта от Германия до тук ще направя застраховка на товара по проформа фактурата за колата. Когато дойде тук и й поставим БГ номера ще и направя пълно каско в HDI застраховане. Питах ги, съгласни са. За тях това е обикновен автомобил, с много нисък риск от кражба – екзотичен е, не е като ежедневно крадените БМВ например. За ремонт на каросерията в случай на щета ще се използва техен доверен сервиз. Същия в който ремонтират и Инфинити, Хюндай и др. Каросерийните детайли по поръчка от Швейцария. Уговорих си и допълнителна застраховка за заместващ автомобил. Ако стане нещо с колата ми, при ремонт за повече от 3 дни ползвам заместващ автомобил. Тази застраховка е около 1600 лв за три години, между другото Мото пфое също имат такава.
С лизинга е доста по-сложно. Първо автомобила трябва да се закупи от БГ фирма. След това да се достави в БГ, да се фактурира на лизинга, те да си го регистрират и да ми го дадат. Питах два-три лизинга, всички са навити щом колата е от БГ фирма. Даже може да използвам някой вносител на автомобили за доставката, ако е навит – сещам се за един. Но това не е важно. Важното е че колата трябва да се плати преди да я лизинговаме. А цената й е 85740 EUR 🙁 Изненадан съм, ч за поръчка искат само 2000 EUR.Николай ИвановMemberСъс застраховката нещата се следните: при транспорта от Германия до тук ще направя застраховка на товара по проформа фактурата за колата. Когато дойде тук и й поставим БГ номера ще и направя пълно каско в HDI застраховане. Питах ги, съгласни са. За тях това е обикновен автомобил, с много нисък риск от кражба – екзотичен е, не е като ежедневно крадените БМВ например. За ремонт на каросерията в случай на щета ще се използва техен доверен сервиз. Същия в който ремонтират и Инфинити, Хюндай и др. Каросерийните детайли по поръчка от Швейцария. Уговорих си и допълнителна застраховка за заместващ автомобил. Ако стане нещо с колата ми, при ремонт за повече от 3 дни ползвам заместващ автомобил. Тази застраховка е около 1600 лв за три години, между другото Мото пфое също имат такава.
С лизинга е доста по-сложно. Първо автомобила трябва да се закупи от БГ фирма. След това да се достави в БГ, да се фактурира на лизинга, те да си го регистрират и да ми го дадат. Питах два-три лизинга, всички са навити щом колата е от БГ фирма. Даже може да използвам някой вносител на автомобили за доставката, ако е навит – сещам се за един. Но това не е важно. Важното е че колата трябва да се плати преди да я лизинговаме. А цената й е 85740 EUR 🙁 Изненадан съм, ч за поръчка искат само 2000 EUR.Николай ИвановMemberСъс застраховката нещата се следните: при транспорта от Германия до тук ще направя застраховка на товара по проформа фактурата за колата. Когато дойде тук и й поставим БГ номера ще и направя пълно каско в HDI застраховане. Питах ги, съгласни са. За тях това е обикновен автомобил, с много нисък риск от кражба – екзотичен е, не е като ежедневно крадените БМВ например. За ремонт на каросерията в случай на щета ще се използва техен доверен сервиз. Същия в който ремонтират и Инфинити, Хюндай и др. Каросерийните детайли по поръчка от Швейцария. Уговорих си и допълнителна застраховка за заместващ автомобил. Ако стане нещо с колата ми, при ремонт за повече от 3 дни ползвам заместващ автомобил. Тази застраховка е около 1600 лв за три години, между другото Мото пфое също имат такава.
С лизинга е доста по-сложно. Първо автомобила трябва да се закупи от БГ фирма. След това да се достави в БГ, да се фактурира на лизинга, те да си го регистрират и да ми го дадат. Питах два-три лизинга, всички са навити щом колата е от БГ фирма. Даже може да използвам някой вносител на автомобили за доставката, ако е навит – сещам се за един. Но това не е важно. Важното е че колата трябва да се плати преди да я лизинговаме. А цената й е 85740 EUR 🙁 Изненадан съм, ч за поръчка искат само 2000 EUR. -
AuthorPosts