Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
Николай ИвановMember
[quote=”mumojem” post=743][quote=”Riko” post=742]Какво ви е мнението за “туизитата” от mobile.de?[/quote]
Оферти има вече доста прилични –
5-6к6-7к Евро (с врати и 13кВ имам предвид, не без врати и 7кВ 😆 ). Все се чудя как точно може да се купи – дали ще искат да продават на хора извън Германия, че всичките тези цени са толкова ниски, защото при тях батериите са само с отделен наем. Та идеята е дали ще искат да прехвърлят договора за наема, съответно как ще се плаща, ще е съгласна ли лизинговата компания в Германия. Въобще има си неизвестни за мен, но много ми се иска да научи отговорите.Ето тази офертичка е приятна – €6.9k с прозорци (приличат ми на ELIA, които струват €500) и от €50 на месец за батерията.[/quote]
Искаш да научиш отговорите – ето ги. Когато бях в Мюнхен разговарях с дилърите на Рено там, те също имат употребявани Туизи, както и едно демо Зои, което продаваха. Няма вариант да се закупи електромобил с батерия на лизинг, или може, но от частно лице и при положение, че лизинга остане на негово име. Едва ли обаче ще намериш такъв вариант. Немския лизинг не иска да чуе за нас, за да станем клиенти трябва немски постоянен адрес/регистрация/ и немска банкова сметка. Същите условия като за лизинга на Тесла.
Преди месец братовчет ми се обади от Милано, той живее там. Някакъв мароканец продавал Туизи за 3500 евро. Онзи не бил наясно с лизинга на батерията, колата била на лизинг с батерията на друг човек, но той я бил изплатил. Бяхме я почти купили и идваше веднага у нас, но в последната минута разбрахме че е от версията с 45 км/ч и се отказахме. Та в този случай продавача изобщо не отвори дума за лизинга на батерията, само искаше парите и толкоз. Не знам какво щеше да стане ако я бяхме докарали тук. Чувал съм, че в някои автомобили имали защита и производителя можел да деактивира батерията ако не се плаща лизинга. Не знам дали е вярно.Николай ИвановMember[quote=”mumojem” post=743][quote=”Riko” post=742]Какво ви е мнението за “туизитата” от mobile.de?[/quote]
Оферти има вече доста прилични –
5-6к6-7к Евро (с врати и 13кВ имам предвид, не без врати и 7кВ 😆 ). Все се чудя как точно може да се купи – дали ще искат да продават на хора извън Германия, че всичките тези цени са толкова ниски, защото при тях батериите са само с отделен наем. Та идеята е дали ще искат да прехвърлят договора за наема, съответно как ще се плаща, ще е съгласна ли лизинговата компания в Германия. Въобще има си неизвестни за мен, но много ми се иска да научи отговорите.Ето тази офертичка е приятна – €6.9k с прозорци (приличат ми на ELIA, които струват €500) и от €50 на месец за батерията.[/quote]
Искаш да научиш отговорите – ето ги. Когато бях в Мюнхен разговарях с дилърите на Рено там, те също имат употребявани Туизи, както и едно демо Зои, което продаваха. Няма вариант да се закупи електромобил с батерия на лизинг, или може, но от частно лице и при положение, че лизинга остане на негово име. Едва ли обаче ще намериш такъв вариант. Немския лизинг не иска да чуе за нас, за да станем клиенти трябва немски постоянен адрес/регистрация/ и немска банкова сметка. Същите условия като за лизинга на Тесла.
Преди месец братовчет ми се обади от Милано, той живее там. Някакъв мароканец продавал Туизи за 3500 евро. Онзи не бил наясно с лизинга на батерията, колата била на лизинг с батерията на друг човек, но той я бил изплатил. Бяхме я почти купили и идваше веднага у нас, но в последната минута разбрахме че е от версията с 45 км/ч и се отказахме. Та в този случай продавача изобщо не отвори дума за лизинга на батерията, само искаше парите и толкоз. Не знам какво щеше да стане ако я бяхме докарали тук. Чувал съм, че в някои автомобили имали защита и производителя можел да деактивира батерията ако не се плаща лизинга. Не знам дали е вярно.Николай ИвановMember[quote=”mumojem” post=743][quote=”Riko” post=742]Какво ви е мнението за “туизитата” от mobile.de?[/quote]
Оферти има вече доста прилични –
5-6к6-7к Евро (с врати и 13кВ имам предвид, не без врати и 7кВ 😆 ). Все се чудя как точно може да се купи – дали ще искат да продават на хора извън Германия, че всичките тези цени са толкова ниски, защото при тях батериите са само с отделен наем. Та идеята е дали ще искат да прехвърлят договора за наема, съответно как ще се плаща, ще е съгласна ли лизинговата компания в Германия. Въобще има си неизвестни за мен, но много ми се иска да научи отговорите.Ето тази офертичка е приятна – €6.9k с прозорци (приличат ми на ELIA, които струват €500) и от €50 на месец за батерията.[/quote]
Искаш да научиш отговорите – ето ги. Когато бях в Мюнхен разговарях с дилърите на Рено там, те също имат употребявани Туизи, както и едно демо Зои, което продаваха. Няма вариант да се закупи електромобил с батерия на лизинг, или може, но от частно лице и при положение, че лизинга остане на негово име. Едва ли обаче ще намериш такъв вариант. Немския лизинг не иска да чуе за нас, за да станем клиенти трябва немски постоянен адрес/регистрация/ и немска банкова сметка. Същите условия като за лизинга на Тесла.
Преди месец братовчет ми се обади от Милано, той живее там. Някакъв мароканец продавал Туизи за 3500 евро. Онзи не бил наясно с лизинга на батерията, колата била на лизинг с батерията на друг човек, но той я бил изплатил. Бяхме я почти купили и идваше веднага у нас, но в последната минута разбрахме че е от версията с 45 км/ч и се отказахме. Та в този случай продавача изобщо не отвори дума за лизинга на батерията, само искаше парите и толкоз. Не знам какво щеше да стане ако я бяхме докарали тук. Чувал съм, че в някои автомобили имали защита и производителя можел да деактивира батерията ако не се плаща лизинга. Не знам дали е вярно.Николай ИвановMember[quote=”mumojem” post=743][quote=”Riko” post=742]Какво ви е мнението за “туизитата” от mobile.de?[/quote]
Оферти има вече доста прилични –
5-6к6-7к Евро (с врати и 13кВ имам предвид, не без врати и 7кВ 😆 ). Все се чудя как точно може да се купи – дали ще искат да продават на хора извън Германия, че всичките тези цени са толкова ниски, защото при тях батериите са само с отделен наем. Та идеята е дали ще искат да прехвърлят договора за наема, съответно как ще се плаща, ще е съгласна ли лизинговата компания в Германия. Въобще има си неизвестни за мен, но много ми се иска да научи отговорите.Ето тази офертичка е приятна – €6.9k с прозорци (приличат ми на ELIA, които струват €500) и от €50 на месец за батерията.[/quote]
Искаш да научиш отговорите – ето ги. Когато бях в Мюнхен разговарях с дилърите на Рено там, те също имат употребявани Туизи, както и едно демо Зои, което продаваха. Няма вариант да се закупи електромобил с батерия на лизинг, или може, но от частно лице и при положение, че лизинга остане на негово име. Едва ли обаче ще намериш такъв вариант. Немския лизинг не иска да чуе за нас, за да станем клиенти трябва немски постоянен адрес/регистрация/ и немска банкова сметка. Същите условия като за лизинга на Тесла.
Преди месец братовчет ми се обади от Милано, той живее там. Някакъв мароканец продавал Туизи за 3500 евро. Онзи не бил наясно с лизинга на батерията, колата била на лизинг с батерията на друг човек, но той я бил изплатил. Бяхме я почти купили и идваше веднага у нас, но в последната минута разбрахме че е от версията с 45 км/ч и се отказахме. Та в този случай продавача изобщо не отвори дума за лизинга на батерията, само искаше парите и толкоз. Не знам какво щеше да стане ако я бяхме докарали тук. Чувал съм, че в някои автомобили имали защита и производителя можел да деактивира батерията ако не се плаща лизинга. Не знам дали е вярно.Николай ИвановMember[quote=”mumojem” post=743][quote=”Riko” post=742]Какво ви е мнението за “туизитата” от mobile.de?[/quote]
Оферти има вече доста прилични –
5-6к6-7к Евро (с врати и 13кВ имам предвид, не без врати и 7кВ 😆 ). Все се чудя как точно може да се купи – дали ще искат да продават на хора извън Германия, че всичките тези цени са толкова ниски, защото при тях батериите са само с отделен наем. Та идеята е дали ще искат да прехвърлят договора за наема, съответно как ще се плаща, ще е съгласна ли лизинговата компания в Германия. Въобще има си неизвестни за мен, но много ми се иска да научи отговорите.Ето тази офертичка е приятна – €6.9k с прозорци (приличат ми на ELIA, които струват €500) и от €50 на месец за батерията.[/quote]
Искаш да научиш отговорите – ето ги. Когато бях в Мюнхен разговарях с дилърите на Рено там, те също имат употребявани Туизи, както и едно демо Зои, което продаваха. Няма вариант да се закупи електромобил с батерия на лизинг, или може, но от частно лице и при положение, че лизинга остане на негово име. Едва ли обаче ще намериш такъв вариант. Немския лизинг не иска да чуе за нас, за да станем клиенти трябва немски постоянен адрес/регистрация/ и немска банкова сметка. Същите условия като за лизинга на Тесла.
Преди месец братовчет ми се обади от Милано, той живее там. Някакъв мароканец продавал Туизи за 3500 евро. Онзи не бил наясно с лизинга на батерията, колата била на лизинг с батерията на друг човек, но той я бил изплатил. Бяхме я почти купили и идваше веднага у нас, но в последната минута разбрахме че е от версията с 45 км/ч и се отказахме. Та в този случай продавача изобщо не отвори дума за лизинга на батерията, само искаше парите и толкоз. Не знам какво щеше да стане ако я бяхме докарали тук. Чувал съм, че в някои автомобили имали защита и производителя можел да деактивира батерията ако не се плаща лизинга. Не знам дали е вярно.Николай ИвановMember[quote=”mumojem” post=743][quote=”Riko” post=742]Какво ви е мнението за “туизитата” от mobile.de?[/quote]
Оферти има вече доста прилични –
5-6к6-7к Евро (с врати и 13кВ имам предвид, не без врати и 7кВ 😆 ). Все се чудя как точно може да се купи – дали ще искат да продават на хора извън Германия, че всичките тези цени са толкова ниски, защото при тях батериите са само с отделен наем. Та идеята е дали ще искат да прехвърлят договора за наема, съответно как ще се плаща, ще е съгласна ли лизинговата компания в Германия. Въобще има си неизвестни за мен, но много ми се иска да научи отговорите.Ето тази офертичка е приятна – €6.9k с прозорци (приличат ми на ELIA, които струват €500) и от €50 на месец за батерията.[/quote]
Искаш да научиш отговорите – ето ги. Когато бях в Мюнхен разговарях с дилърите на Рено там, те също имат употребявани Туизи, както и едно демо Зои, което продаваха. Няма вариант да се закупи електромобил с батерия на лизинг, или може, но от частно лице и при положение, че лизинга остане на негово име. Едва ли обаче ще намериш такъв вариант. Немския лизинг не иска да чуе за нас, за да станем клиенти трябва немски постоянен адрес/регистрация/ и немска банкова сметка. Същите условия като за лизинга на Тесла.
Преди месец братовчет ми се обади от Милано, той живее там. Някакъв мароканец продавал Туизи за 3500 евро. Онзи не бил наясно с лизинга на батерията, колата била на лизинг с батерията на друг човек, но той я бил изплатил. Бяхме я почти купили и идваше веднага у нас, но в последната минута разбрахме че е от версията с 45 км/ч и се отказахме. Та в този случай продавача изобщо не отвори дума за лизинга на батерията, само искаше парите и толкоз. Не знам какво щеше да стане ако я бяхме докарали тук. Чувал съм, че в някои автомобили имали защита и производителя можел да деактивира батерията ако не се плаща лизинга. Не знам дали е вярно.Николай ИвановMember[quote=”mumojem” post=743][quote=”Riko” post=742]Какво ви е мнението за “туизитата” от mobile.de?[/quote]
Оферти има вече доста прилични –
5-6к6-7к Евро (с врати и 13кВ имам предвид, не без врати и 7кВ 😆 ). Все се чудя как точно може да се купи – дали ще искат да продават на хора извън Германия, че всичките тези цени са толкова ниски, защото при тях батериите са само с отделен наем. Та идеята е дали ще искат да прехвърлят договора за наема, съответно как ще се плаща, ще е съгласна ли лизинговата компания в Германия. Въобще има си неизвестни за мен, но много ми се иска да научи отговорите.Ето тази офертичка е приятна – €6.9k с прозорци (приличат ми на ELIA, които струват €500) и от €50 на месец за батерията.[/quote]
Искаш да научиш отговорите – ето ги. Когато бях в Мюнхен разговарях с дилърите на Рено там, те също имат употребявани Туизи, както и едно демо Зои, което продаваха. Няма вариант да се закупи електромобил с батерия на лизинг, или може, но от частно лице и при положение, че лизинга остане на негово име. Едва ли обаче ще намериш такъв вариант. Немския лизинг не иска да чуе за нас, за да станем клиенти трябва немски постоянен адрес/регистрация/ и немска банкова сметка. Същите условия като за лизинга на Тесла.
Преди месец братовчет ми се обади от Милано, той живее там. Някакъв мароканец продавал Туизи за 3500 евро. Онзи не бил наясно с лизинга на батерията, колата била на лизинг с батерията на друг човек, но той я бил изплатил. Бяхме я почти купили и идваше веднага у нас, но в последната минута разбрахме че е от версията с 45 км/ч и се отказахме. Та в този случай продавача изобщо не отвори дума за лизинга на батерията, само искаше парите и толкоз. Не знам какво щеше да стане ако я бяхме докарали тук. Чувал съм, че в някои автомобили имали защита и производителя можел да деактивира батерията ако не се плаща лизинга. Не знам дали е вярно.Николай ИвановMember[quote=”mumojem” post=743][quote=”Riko” post=742]Какво ви е мнението за “туизитата” от mobile.de?[/quote]
Оферти има вече доста прилични –
5-6к6-7к Евро (с врати и 13кВ имам предвид, не без врати и 7кВ 😆 ). Все се чудя как точно може да се купи – дали ще искат да продават на хора извън Германия, че всичките тези цени са толкова ниски, защото при тях батериите са само с отделен наем. Та идеята е дали ще искат да прехвърлят договора за наема, съответно как ще се плаща, ще е съгласна ли лизинговата компания в Германия. Въобще има си неизвестни за мен, но много ми се иска да научи отговорите.Ето тази офертичка е приятна – €6.9k с прозорци (приличат ми на ELIA, които струват €500) и от €50 на месец за батерията.[/quote]
Искаш да научиш отговорите – ето ги. Когато бях в Мюнхен разговарях с дилърите на Рено там, те също имат употребявани Туизи, както и едно демо Зои, което продаваха. Няма вариант да се закупи електромобил с батерия на лизинг, или може, но от частно лице и при положение, че лизинга остане на негово име. Едва ли обаче ще намериш такъв вариант. Немския лизинг не иска да чуе за нас, за да станем клиенти трябва немски постоянен адрес/регистрация/ и немска банкова сметка. Същите условия като за лизинга на Тесла.
Преди месец братовчет ми се обади от Милано, той живее там. Някакъв мароканец продавал Туизи за 3500 евро. Онзи не бил наясно с лизинга на батерията, колата била на лизинг с батерията на друг човек, но той я бил изплатил. Бяхме я почти купили и идваше веднага у нас, но в последната минута разбрахме че е от версията с 45 км/ч и се отказахме. Та в този случай продавача изобщо не отвори дума за лизинга на батерията, само искаше парите и толкоз. Не знам какво щеше да стане ако я бяхме докарали тук. Чувал съм, че в някои автомобили имали защита и производителя можел да деактивира батерията ако не се плаща лизинга. Не знам дали е вярно.Николай ИвановMember[quote=”mumojem” post=743][quote=”Riko” post=742]Какво ви е мнението за “туизитата” от mobile.de?[/quote]
Оферти има вече доста прилични –
5-6к6-7к Евро (с врати и 13кВ имам предвид, не без врати и 7кВ 😆 ). Все се чудя как точно може да се купи – дали ще искат да продават на хора извън Германия, че всичките тези цени са толкова ниски, защото при тях батериите са само с отделен наем. Та идеята е дали ще искат да прехвърлят договора за наема, съответно как ще се плаща, ще е съгласна ли лизинговата компания в Германия. Въобще има си неизвестни за мен, но много ми се иска да научи отговорите.Ето тази офертичка е приятна – €6.9k с прозорци (приличат ми на ELIA, които струват €500) и от €50 на месец за батерията.[/quote]
Искаш да научиш отговорите – ето ги. Когато бях в Мюнхен разговарях с дилърите на Рено там, те също имат употребявани Туизи, както и едно демо Зои, което продаваха. Няма вариант да се закупи електромобил с батерия на лизинг, или може, но от частно лице и при положение, че лизинга остане на негово име. Едва ли обаче ще намериш такъв вариант. Немския лизинг не иска да чуе за нас, за да станем клиенти трябва немски постоянен адрес/регистрация/ и немска банкова сметка. Същите условия като за лизинга на Тесла.
Преди месец братовчет ми се обади от Милано, той живее там. Някакъв мароканец продавал Туизи за 3500 евро. Онзи не бил наясно с лизинга на батерията, колата била на лизинг с батерията на друг човек, но той я бил изплатил. Бяхме я почти купили и идваше веднага у нас, но в последната минута разбрахме че е от версията с 45 км/ч и се отказахме. Та в този случай продавача изобщо не отвори дума за лизинга на батерията, само искаше парите и толкоз. Не знам какво щеше да стане ако я бяхме докарали тук. Чувал съм, че в някои автомобили имали защита и производителя можел да деактивира батерията ако не се плаща лизинга. Не знам дали е вярно.Николай ИвановMemberОткрих неподозирани офроуд възможности у Туизи.
Attachments:Николай ИвановMemberОткрих неподозирани офроуд възможности у Туизи.
Attachments:Николай ИвановMemberОткрих неподозирани офроуд възможности у Туизи.
Attachments:Николай ИвановMemberОткрих неподозирани офроуд възможности у Туизи.
Attachments:Николай ИвановMemberОткрих неподозирани офроуд възможности у Туизи.
Attachments:Николай ИвановMemberОткрих неподозирани офроуд възможности у Туизи.
Attachments: -
AuthorPosts