Forum Replies Created

Viewing 15 posts - 1,696 through 1,710 (of 1,890 total)
  • Author
    Posts
  • in reply to: Зарядни станции в БГ #22921

    Не знаех за работата ти по този сайт КарамЕЛ. Готов съм и аз да помогна с каквото мога. Също така мога да изкажа и мнение по въпроса от гледна точка на потребител, а не на създател. Ако проявяваш интерес може да ползваш имейл ivanovofficeburgas@gmail.com Там мога да предоставя повече лична информация за връзка.

    in reply to: Зарядни станции в БГ #22927

    Не знаех за работата ти по този сайт КарамЕЛ. Готов съм и аз да помогна с каквото мога. Също така мога да изкажа и мнение по въпроса от гледна точка на потребител, а не на създател. Ако проявяваш интерес може да ползваш имейл ivanovofficeburgas@gmail.com Там мога да предоставя повече лична информация за връзка.

    in reply to: Зарядни станции в БГ #22928

    Не знаех за работата ти по този сайт КарамЕЛ. Готов съм и аз да помогна с каквото мога. Също така мога да изкажа и мнение по въпроса от гледна точка на потребител, а не на създател. Ако проявяваш интерес може да ползваш имейл ivanovofficeburgas@gmail.com Там мога да предоставя повече лична информация за връзка.

    in reply to: Зарядни станции в БГ #22935

    Не знаех за работата ти по този сайт КарамЕЛ. Готов съм и аз да помогна с каквото мога. Също така мога да изкажа и мнение по въпроса от гледна точка на потребител, а не на създател. Ако проявяваш интерес може да ползваш имейл ivanovofficeburgas@gmail.com Там мога да предоставя повече лична информация за връзка.

    in reply to: Зарядни станции в БГ #22936

    Не знаех за работата ти по този сайт КарамЕЛ. Готов съм и аз да помогна с каквото мога. Също така мога да изкажа и мнение по въпроса от гледна точка на потребител, а не на създател. Ако проявяваш интерес може да ползваш имейл ivanovofficeburgas@gmail.com Там мога да предоставя повече лична информация за връзка.

    in reply to: Зарядни станции в БГ #22938

    Не знаех за работата ти по този сайт КарамЕЛ. Готов съм и аз да помогна с каквото мога. Също така мога да изкажа и мнение по въпроса от гледна точка на потребител, а не на създател. Ако проявяваш интерес може да ползваш имейл ivanovofficeburgas@gmail.com Там мога да предоставя повече лична информация за връзка.

    in reply to: Зарядни станции в БГ #22942

    Не знаех за работата ти по този сайт КарамЕЛ. Готов съм и аз да помогна с каквото мога. Също така мога да изкажа и мнение по въпроса от гледна точка на потребител, а не на създател. Ако проявяваш интерес може да ползваш имейл ivanovofficeburgas@gmail.com Там мога да предоставя повече лична информация за връзка.

    in reply to: Зарядни станции в БГ #22949

    Не знаех за работата ти по този сайт КарамЕЛ. Готов съм и аз да помогна с каквото мога. Също така мога да изкажа и мнение по въпроса от гледна точка на потребител, а не на създател. Ако проявяваш интерес може да ползваш имейл ivanovofficeburgas@gmail.com Там мога да предоставя повече лична информация за връзка.

    in reply to: Model S – Tesla Motors #22895

    Относно въпросите в по-горните постове:
    Не е реалистично да се вярва, че нищо не може да се повреди. Технологията е нова, сега навлиза на пазара. Неминуемо е да възникнат някакви проблеми в тази връзка. Също така няма достатъчно данни за издръжливостта на автомобила напред във времето, след 100, след 200 хил. км. Така че липсата на сервиз е сериозен минус. Добре е че има дълга гаранция, но ако няма кой да я приведе в действие какъв е смисъла от нея? За момента най-близкият сервиз е в Австрия. Транспортирането на автомобила до там е вариант, макар и доста скъп и сложен. Държа да отбележа че електромобилите като цяло имат много по-малко механични компоненти и по-малък брой детайли. Това снижава вероятността от повреди все пак.
    Относно пробега на семейното Инфинити – повечето километри са навъртени на територията на БГ, като най-дългия преход е малко под 500 км. Също така автомобила пътува и до Истамбул. Тези пътувания обаче не са проблем за Тесла, аз разчитам на поне 500 км пробег. При дългите ни пътувания връщането е най-често след два или три дни, така че и зареждането за обратния път е възможно. Въпрос на организация. За пример ще посоча, че Туизи-то ми в момента е на почти 3000 км, за период от месец и половина. Най-дългия дневен пробег вече надмина 210 км. И това при положение, че батерията издържа максимум 70 км при тези температури в момента. Както казах въпрос на организация.
    Но все пак не обсъждате въпроса с правилния човек. При вас въпроса е добър вариант ли е Тесла, използваема ли е и до колко в ежедневието като основен автомобил за семейство, колко е надеждна и т.н.
    А при мен въпроса е друг -възможно ли е да направя представителство на Тесла в БГ, какви са изискванията им към търговско – сервизния комплекс, колко голяма ще е инвестицията, къде е правилната локация за това? Суперчарджър станцията тяхна инвестиция ли е или на местния дилър, какви са възможните продажби в рамките на година, възвращаема ли е една такава инвестиция. Узряла ли е достатъчно голяма част от нашето общество за ползване на автомобил с нов тип гориво. Защото основния проблем при електромобилите – с пробега, на територията на БГ почти не съществува. Особено ако имаме монтирана една или две Суперчарджър станции.

    in reply to: Model S – Tesla Motors #22902

    Относно въпросите в по-горните постове:
    Не е реалистично да се вярва, че нищо не може да се повреди. Технологията е нова, сега навлиза на пазара. Неминуемо е да възникнат някакви проблеми в тази връзка. Също така няма достатъчно данни за издръжливостта на автомобила напред във времето, след 100, след 200 хил. км. Така че липсата на сервиз е сериозен минус. Добре е че има дълга гаранция, но ако няма кой да я приведе в действие какъв е смисъла от нея? За момента най-близкият сервиз е в Австрия. Транспортирането на автомобила до там е вариант, макар и доста скъп и сложен. Държа да отбележа че електромобилите като цяло имат много по-малко механични компоненти и по-малък брой детайли. Това снижава вероятността от повреди все пак.
    Относно пробега на семейното Инфинити – повечето километри са навъртени на територията на БГ, като най-дългия преход е малко под 500 км. Също така автомобила пътува и до Истамбул. Тези пътувания обаче не са проблем за Тесла, аз разчитам на поне 500 км пробег. При дългите ни пътувания връщането е най-често след два или три дни, така че и зареждането за обратния път е възможно. Въпрос на организация. За пример ще посоча, че Туизи-то ми в момента е на почти 3000 км, за период от месец и половина. Най-дългия дневен пробег вече надмина 210 км. И това при положение, че батерията издържа максимум 70 км при тези температури в момента. Както казах въпрос на организация.
    Но все пак не обсъждате въпроса с правилния човек. При вас въпроса е добър вариант ли е Тесла, използваема ли е и до колко в ежедневието като основен автомобил за семейство, колко е надеждна и т.н.
    А при мен въпроса е друг -възможно ли е да направя представителство на Тесла в БГ, какви са изискванията им към търговско – сервизния комплекс, колко голяма ще е инвестицията, къде е правилната локация за това? Суперчарджър станцията тяхна инвестиция ли е или на местния дилър, какви са възможните продажби в рамките на година, възвращаема ли е една такава инвестиция. Узряла ли е достатъчно голяма част от нашето общество за ползване на автомобил с нов тип гориво. Защото основния проблем при електромобилите – с пробега, на територията на БГ почти не съществува. Особено ако имаме монтирана една или две Суперчарджър станции.

    in reply to: Model S – Tesla Motors #22909

    Относно въпросите в по-горните постове:
    Не е реалистично да се вярва, че нищо не може да се повреди. Технологията е нова, сега навлиза на пазара. Неминуемо е да възникнат някакви проблеми в тази връзка. Също така няма достатъчно данни за издръжливостта на автомобила напред във времето, след 100, след 200 хил. км. Така че липсата на сервиз е сериозен минус. Добре е че има дълга гаранция, но ако няма кой да я приведе в действие какъв е смисъла от нея? За момента най-близкият сервиз е в Австрия. Транспортирането на автомобила до там е вариант, макар и доста скъп и сложен. Държа да отбележа че електромобилите като цяло имат много по-малко механични компоненти и по-малък брой детайли. Това снижава вероятността от повреди все пак.
    Относно пробега на семейното Инфинити – повечето километри са навъртени на територията на БГ, като най-дългия преход е малко под 500 км. Също така автомобила пътува и до Истамбул. Тези пътувания обаче не са проблем за Тесла, аз разчитам на поне 500 км пробег. При дългите ни пътувания връщането е най-често след два или три дни, така че и зареждането за обратния път е възможно. Въпрос на организация. За пример ще посоча, че Туизи-то ми в момента е на почти 3000 км, за период от месец и половина. Най-дългия дневен пробег вече надмина 210 км. И това при положение, че батерията издържа максимум 70 км при тези температури в момента. Както казах въпрос на организация.
    Но все пак не обсъждате въпроса с правилния човек. При вас въпроса е добър вариант ли е Тесла, използваема ли е и до колко в ежедневието като основен автомобил за семейство, колко е надеждна и т.н.
    А при мен въпроса е друг -възможно ли е да направя представителство на Тесла в БГ, какви са изискванията им към търговско – сервизния комплекс, колко голяма ще е инвестицията, къде е правилната локация за това? Суперчарджър станцията тяхна инвестиция ли е или на местния дилър, какви са възможните продажби в рамките на година, възвращаема ли е една такава инвестиция. Узряла ли е достатъчно голяма част от нашето общество за ползване на автомобил с нов тип гориво. Защото основния проблем при електромобилите – с пробега, на територията на БГ почти не съществува. Особено ако имаме монтирана една или две Суперчарджър станции.

    in reply to: Model S – Tesla Motors #22910

    Относно въпросите в по-горните постове:
    Не е реалистично да се вярва, че нищо не може да се повреди. Технологията е нова, сега навлиза на пазара. Неминуемо е да възникнат някакви проблеми в тази връзка. Също така няма достатъчно данни за издръжливостта на автомобила напред във времето, след 100, след 200 хил. км. Така че липсата на сервиз е сериозен минус. Добре е че има дълга гаранция, но ако няма кой да я приведе в действие какъв е смисъла от нея? За момента най-близкият сервиз е в Австрия. Транспортирането на автомобила до там е вариант, макар и доста скъп и сложен. Държа да отбележа че електромобилите като цяло имат много по-малко механични компоненти и по-малък брой детайли. Това снижава вероятността от повреди все пак.
    Относно пробега на семейното Инфинити – повечето километри са навъртени на територията на БГ, като най-дългия преход е малко под 500 км. Също така автомобила пътува и до Истамбул. Тези пътувания обаче не са проблем за Тесла, аз разчитам на поне 500 км пробег. При дългите ни пътувания връщането е най-често след два или три дни, така че и зареждането за обратния път е възможно. Въпрос на организация. За пример ще посоча, че Туизи-то ми в момента е на почти 3000 км, за период от месец и половина. Най-дългия дневен пробег вече надмина 210 км. И това при положение, че батерията издържа максимум 70 км при тези температури в момента. Както казах въпрос на организация.
    Но все пак не обсъждате въпроса с правилния човек. При вас въпроса е добър вариант ли е Тесла, използваема ли е и до колко в ежедневието като основен автомобил за семейство, колко е надеждна и т.н.
    А при мен въпроса е друг -възможно ли е да направя представителство на Тесла в БГ, какви са изискванията им към търговско – сервизния комплекс, колко голяма ще е инвестицията, къде е правилната локация за това? Суперчарджър станцията тяхна инвестиция ли е или на местния дилър, какви са възможните продажби в рамките на година, възвращаема ли е една такава инвестиция. Узряла ли е достатъчно голяма част от нашето общество за ползване на автомобил с нов тип гориво. Защото основния проблем при електромобилите – с пробега, на територията на БГ почти не съществува. Особено ако имаме монтирана една или две Суперчарджър станции.

    in reply to: Model S – Tesla Motors #22916

    Относно въпросите в по-горните постове:
    Не е реалистично да се вярва, че нищо не може да се повреди. Технологията е нова, сега навлиза на пазара. Неминуемо е да възникнат някакви проблеми в тази връзка. Също така няма достатъчно данни за издръжливостта на автомобила напред във времето, след 100, след 200 хил. км. Така че липсата на сервиз е сериозен минус. Добре е че има дълга гаранция, но ако няма кой да я приведе в действие какъв е смисъла от нея? За момента най-близкият сервиз е в Австрия. Транспортирането на автомобила до там е вариант, макар и доста скъп и сложен. Държа да отбележа че електромобилите като цяло имат много по-малко механични компоненти и по-малък брой детайли. Това снижава вероятността от повреди все пак.
    Относно пробега на семейното Инфинити – повечето километри са навъртени на територията на БГ, като най-дългия преход е малко под 500 км. Също така автомобила пътува и до Истамбул. Тези пътувания обаче не са проблем за Тесла, аз разчитам на поне 500 км пробег. При дългите ни пътувания връщането е най-често след два или три дни, така че и зареждането за обратния път е възможно. Въпрос на организация. За пример ще посоча, че Туизи-то ми в момента е на почти 3000 км, за период от месец и половина. Най-дългия дневен пробег вече надмина 210 км. И това при положение, че батерията издържа максимум 70 км при тези температури в момента. Както казах въпрос на организация.
    Но все пак не обсъждате въпроса с правилния човек. При вас въпроса е добър вариант ли е Тесла, използваема ли е и до колко в ежедневието като основен автомобил за семейство, колко е надеждна и т.н.
    А при мен въпроса е друг -възможно ли е да направя представителство на Тесла в БГ, какви са изискванията им към търговско – сервизния комплекс, колко голяма ще е инвестицията, къде е правилната локация за това? Суперчарджър станцията тяхна инвестиция ли е или на местния дилър, какви са възможните продажби в рамките на година, възвращаема ли е една такава инвестиция. Узряла ли е достатъчно голяма част от нашето общество за ползване на автомобил с нов тип гориво. Защото основния проблем при електромобилите – с пробега, на територията на БГ почти не съществува. Особено ако имаме монтирана една или две Суперчарджър станции.

    in reply to: Model S – Tesla Motors #22922

    Относно въпросите в по-горните постове:
    Не е реалистично да се вярва, че нищо не може да се повреди. Технологията е нова, сега навлиза на пазара. Неминуемо е да възникнат някакви проблеми в тази връзка. Също така няма достатъчно данни за издръжливостта на автомобила напред във времето, след 100, след 200 хил. км. Така че липсата на сервиз е сериозен минус. Добре е че има дълга гаранция, но ако няма кой да я приведе в действие какъв е смисъла от нея? За момента най-близкият сервиз е в Австрия. Транспортирането на автомобила до там е вариант, макар и доста скъп и сложен. Държа да отбележа че електромобилите като цяло имат много по-малко механични компоненти и по-малък брой детайли. Това снижава вероятността от повреди все пак.
    Относно пробега на семейното Инфинити – повечето километри са навъртени на територията на БГ, като най-дългия преход е малко под 500 км. Също така автомобила пътува и до Истамбул. Тези пътувания обаче не са проблем за Тесла, аз разчитам на поне 500 км пробег. При дългите ни пътувания връщането е най-често след два или три дни, така че и зареждането за обратния път е възможно. Въпрос на организация. За пример ще посоча, че Туизи-то ми в момента е на почти 3000 км, за период от месец и половина. Най-дългия дневен пробег вече надмина 210 км. И това при положение, че батерията издържа максимум 70 км при тези температури в момента. Както казах въпрос на организация.
    Но все пак не обсъждате въпроса с правилния човек. При вас въпроса е добър вариант ли е Тесла, използваема ли е и до колко в ежедневието като основен автомобил за семейство, колко е надеждна и т.н.
    А при мен въпроса е друг -възможно ли е да направя представителство на Тесла в БГ, какви са изискванията им към търговско – сервизния комплекс, колко голяма ще е инвестицията, къде е правилната локация за това? Суперчарджър станцията тяхна инвестиция ли е или на местния дилър, какви са възможните продажби в рамките на година, възвращаема ли е една такава инвестиция. Узряла ли е достатъчно голяма част от нашето общество за ползване на автомобил с нов тип гориво. Защото основния проблем при електромобилите – с пробега, на територията на БГ почти не съществува. Особено ако имаме монтирана една или две Суперчарджър станции.

    in reply to: Model S – Tesla Motors #22923

    Относно въпросите в по-горните постове:
    Не е реалистично да се вярва, че нищо не може да се повреди. Технологията е нова, сега навлиза на пазара. Неминуемо е да възникнат някакви проблеми в тази връзка. Също така няма достатъчно данни за издръжливостта на автомобила напред във времето, след 100, след 200 хил. км. Така че липсата на сервиз е сериозен минус. Добре е че има дълга гаранция, но ако няма кой да я приведе в действие какъв е смисъла от нея? За момента най-близкият сервиз е в Австрия. Транспортирането на автомобила до там е вариант, макар и доста скъп и сложен. Държа да отбележа че електромобилите като цяло имат много по-малко механични компоненти и по-малък брой детайли. Това снижава вероятността от повреди все пак.
    Относно пробега на семейното Инфинити – повечето километри са навъртени на територията на БГ, като най-дългия преход е малко под 500 км. Също така автомобила пътува и до Истамбул. Тези пътувания обаче не са проблем за Тесла, аз разчитам на поне 500 км пробег. При дългите ни пътувания връщането е най-често след два или три дни, така че и зареждането за обратния път е възможно. Въпрос на организация. За пример ще посоча, че Туизи-то ми в момента е на почти 3000 км, за период от месец и половина. Най-дългия дневен пробег вече надмина 210 км. И това при положение, че батерията издържа максимум 70 км при тези температури в момента. Както казах въпрос на организация.
    Но все пак не обсъждате въпроса с правилния човек. При вас въпроса е добър вариант ли е Тесла, използваема ли е и до колко в ежедневието като основен автомобил за семейство, колко е надеждна и т.н.
    А при мен въпроса е друг -възможно ли е да направя представителство на Тесла в БГ, какви са изискванията им към търговско – сервизния комплекс, колко голяма ще е инвестицията, къде е правилната локация за това? Суперчарджър станцията тяхна инвестиция ли е или на местния дилър, какви са възможните продажби в рамките на година, възвращаема ли е една такава инвестиция. Узряла ли е достатъчно голяма част от нашето общество за ползване на автомобил с нов тип гориво. Защото основния проблем при електромобилите – с пробега, на територията на БГ почти не съществува. Особено ако имаме монтирана една или две Суперчарджър станции.

Viewing 15 posts - 1,696 through 1,710 (of 1,890 total)