Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
Николай ИвановMember
Относно въпросите в по-горните постове:
Не е реалистично да се вярва, че нищо не може да се повреди. Технологията е нова, сега навлиза на пазара. Неминуемо е да възникнат някакви проблеми в тази връзка. Също така няма достатъчно данни за издръжливостта на автомобила напред във времето, след 100, след 200 хил. км. Така че липсата на сервиз е сериозен минус. Добре е че има дълга гаранция, но ако няма кой да я приведе в действие какъв е смисъла от нея? За момента най-близкият сервиз е в Австрия. Транспортирането на автомобила до там е вариант, макар и доста скъп и сложен. Държа да отбележа че електромобилите като цяло имат много по-малко механични компоненти и по-малък брой детайли. Това снижава вероятността от повреди все пак.
Относно пробега на семейното Инфинити – повечето километри са навъртени на територията на БГ, като най-дългия преход е малко под 500 км. Също така автомобила пътува и до Истамбул. Тези пътувания обаче не са проблем за Тесла, аз разчитам на поне 500 км пробег. При дългите ни пътувания връщането е най-често след два или три дни, така че и зареждането за обратния път е възможно. Въпрос на организация. За пример ще посоча, че Туизи-то ми в момента е на почти 3000 км, за период от месец и половина. Най-дългия дневен пробег вече надмина 210 км. И това при положение, че батерията издържа максимум 70 км при тези температури в момента. Както казах въпрос на организация.
Но все пак не обсъждате въпроса с правилния човек. При вас въпроса е добър вариант ли е Тесла, използваема ли е и до колко в ежедневието като основен автомобил за семейство, колко е надеждна и т.н.
А при мен въпроса е друг -възможно ли е да направя представителство на Тесла в БГ, какви са изискванията им към търговско – сервизния комплекс, колко голяма ще е инвестицията, къде е правилната локация за това? Суперчарджър станцията тяхна инвестиция ли е или на местния дилър, какви са възможните продажби в рамките на година, възвращаема ли е една такава инвестиция. Узряла ли е достатъчно голяма част от нашето общество за ползване на автомобил с нов тип гориво. Защото основния проблем при електромобилите – с пробега, на територията на БГ почти не съществува. Особено ако имаме монтирана една или две Суперчарджър станции.Николай ИвановMemberОтносно въпросите в по-горните постове:
Не е реалистично да се вярва, че нищо не може да се повреди. Технологията е нова, сега навлиза на пазара. Неминуемо е да възникнат някакви проблеми в тази връзка. Също така няма достатъчно данни за издръжливостта на автомобила напред във времето, след 100, след 200 хил. км. Така че липсата на сервиз е сериозен минус. Добре е че има дълга гаранция, но ако няма кой да я приведе в действие какъв е смисъла от нея? За момента най-близкият сервиз е в Австрия. Транспортирането на автомобила до там е вариант, макар и доста скъп и сложен. Държа да отбележа че електромобилите като цяло имат много по-малко механични компоненти и по-малък брой детайли. Това снижава вероятността от повреди все пак.
Относно пробега на семейното Инфинити – повечето километри са навъртени на територията на БГ, като най-дългия преход е малко под 500 км. Също така автомобила пътува и до Истамбул. Тези пътувания обаче не са проблем за Тесла, аз разчитам на поне 500 км пробег. При дългите ни пътувания връщането е най-често след два или три дни, така че и зареждането за обратния път е възможно. Въпрос на организация. За пример ще посоча, че Туизи-то ми в момента е на почти 3000 км, за период от месец и половина. Най-дългия дневен пробег вече надмина 210 км. И това при положение, че батерията издържа максимум 70 км при тези температури в момента. Както казах въпрос на организация.
Но все пак не обсъждате въпроса с правилния човек. При вас въпроса е добър вариант ли е Тесла, използваема ли е и до колко в ежедневието като основен автомобил за семейство, колко е надеждна и т.н.
А при мен въпроса е друг -възможно ли е да направя представителство на Тесла в БГ, какви са изискванията им към търговско – сервизния комплекс, колко голяма ще е инвестицията, къде е правилната локация за това? Суперчарджър станцията тяхна инвестиция ли е или на местния дилър, какви са възможните продажби в рамките на година, възвращаема ли е една такава инвестиция. Узряла ли е достатъчно голяма част от нашето общество за ползване на автомобил с нов тип гориво. Защото основния проблем при електромобилите – с пробега, на територията на БГ почти не съществува. Особено ако имаме монтирана една или две Суперчарджър станции.Николай ИвановMemberНе мога да се съглася с вас. Всичко зависи от това колко километра на година изминава автомобила и какъв клас е колата, с която се сравнява. Нашето семейство има Инфинити FX 30 дизел на лизинг. Годишния ни пробег е около 60 хил. км. При сравняване на лизинга на Тесла и на Инфинити, ако си приспадна разходите за гориво и техническо обслужване на всеки 20 хил.км Тесла ми излиза по-евтина с над 300 лв. на месец !!! Ако се колебаете дали ви е изгодно, мога да ви помогна в смятането. Важно е да се знае, че Тесла няма технически обслужвания, може да не посещава фирмен сервиз 4 години и пак е в гаранция. Освен това гаранциите са и много дълги и не се налага да доплащате за удължена гаранция или да предвиждате възможни разходи за ремонти с повишаване на пробега. Просто при изчисленията трябва да се включи всичко – данък, винетка, обслужване, консумативи, разходи за гориво и т.н. Например накладки при Тесла ще се наложи да сменяте при много по-висок пробег.
Искам да напишете как смятате разхода на гориво за 100 км на Тесла, малко ми се струва високо това, което е написано. Електроенергията в БГ е евтина и това прави много изгодно използването на електрически автомобили.
Иначе като автомобил Тесла е пълноценен семеен автомобил, със 7 седалки, но на допълнителните няма проблем за деца до 12-13 години. Също така има достатъчно големи багажници, а също може да се монтира и куфар на покрива.Николай ИвановMemberНе мога да се съглася с вас. Всичко зависи от това колко километра на година изминава автомобила и какъв клас е колата, с която се сравнява. Нашето семейство има Инфинити FX 30 дизел на лизинг. Годишния ни пробег е около 60 хил. км. При сравняване на лизинга на Тесла и на Инфинити, ако си приспадна разходите за гориво и техническо обслужване на всеки 20 хил.км Тесла ми излиза по-евтина с над 300 лв. на месец !!! Ако се колебаете дали ви е изгодно, мога да ви помогна в смятането. Важно е да се знае, че Тесла няма технически обслужвания, може да не посещава фирмен сервиз 4 години и пак е в гаранция. Освен това гаранциите са и много дълги и не се налага да доплащате за удължена гаранция или да предвиждате възможни разходи за ремонти с повишаване на пробега. Просто при изчисленията трябва да се включи всичко – данък, винетка, обслужване, консумативи, разходи за гориво и т.н. Например накладки при Тесла ще се наложи да сменяте при много по-висок пробег.
Искам да напишете как смятате разхода на гориво за 100 км на Тесла, малко ми се струва високо това, което е написано. Електроенергията в БГ е евтина и това прави много изгодно използването на електрически автомобили.
Иначе като автомобил Тесла е пълноценен семеен автомобил, със 7 седалки, но на допълнителните няма проблем за деца до 12-13 години. Също така има достатъчно големи багажници, а също може да се монтира и куфар на покрива.Николай ИвановMemberНе мога да се съглася с вас. Всичко зависи от това колко километра на година изминава автомобила и какъв клас е колата, с която се сравнява. Нашето семейство има Инфинити FX 30 дизел на лизинг. Годишния ни пробег е около 60 хил. км. При сравняване на лизинга на Тесла и на Инфинити, ако си приспадна разходите за гориво и техническо обслужване на всеки 20 хил.км Тесла ми излиза по-евтина с над 300 лв. на месец !!! Ако се колебаете дали ви е изгодно, мога да ви помогна в смятането. Важно е да се знае, че Тесла няма технически обслужвания, може да не посещава фирмен сервиз 4 години и пак е в гаранция. Освен това гаранциите са и много дълги и не се налага да доплащате за удължена гаранция или да предвиждате възможни разходи за ремонти с повишаване на пробега. Просто при изчисленията трябва да се включи всичко – данък, винетка, обслужване, консумативи, разходи за гориво и т.н. Например накладки при Тесла ще се наложи да сменяте при много по-висок пробег.
Искам да напишете как смятате разхода на гориво за 100 км на Тесла, малко ми се струва високо това, което е написано. Електроенергията в БГ е евтина и това прави много изгодно използването на електрически автомобили.
Иначе като автомобил Тесла е пълноценен семеен автомобил, със 7 седалки, но на допълнителните няма проблем за деца до 12-13 години. Също така има достатъчно големи багажници, а също може да се монтира и куфар на покрива.Николай ИвановMemberНе мога да се съглася с вас. Всичко зависи от това колко километра на година изминава автомобила и какъв клас е колата, с която се сравнява. Нашето семейство има Инфинити FX 30 дизел на лизинг. Годишния ни пробег е около 60 хил. км. При сравняване на лизинга на Тесла и на Инфинити, ако си приспадна разходите за гориво и техническо обслужване на всеки 20 хил.км Тесла ми излиза по-евтина с над 300 лв. на месец !!! Ако се колебаете дали ви е изгодно, мога да ви помогна в смятането. Важно е да се знае, че Тесла няма технически обслужвания, може да не посещава фирмен сервиз 4 години и пак е в гаранция. Освен това гаранциите са и много дълги и не се налага да доплащате за удължена гаранция или да предвиждате възможни разходи за ремонти с повишаване на пробега. Просто при изчисленията трябва да се включи всичко – данък, винетка, обслужване, консумативи, разходи за гориво и т.н. Например накладки при Тесла ще се наложи да сменяте при много по-висок пробег.
Искам да напишете как смятате разхода на гориво за 100 км на Тесла, малко ми се струва високо това, което е написано. Електроенергията в БГ е евтина и това прави много изгодно използването на електрически автомобили.
Иначе като автомобил Тесла е пълноценен семеен автомобил, със 7 седалки, но на допълнителните няма проблем за деца до 12-13 години. Също така има достатъчно големи багажници, а също може да се монтира и куфар на покрива.Николай ИвановMemberНе мога да се съглася с вас. Всичко зависи от това колко километра на година изминава автомобила и какъв клас е колата, с която се сравнява. Нашето семейство има Инфинити FX 30 дизел на лизинг. Годишния ни пробег е около 60 хил. км. При сравняване на лизинга на Тесла и на Инфинити, ако си приспадна разходите за гориво и техническо обслужване на всеки 20 хил.км Тесла ми излиза по-евтина с над 300 лв. на месец !!! Ако се колебаете дали ви е изгодно, мога да ви помогна в смятането. Важно е да се знае, че Тесла няма технически обслужвания, може да не посещава фирмен сервиз 4 години и пак е в гаранция. Освен това гаранциите са и много дълги и не се налага да доплащате за удължена гаранция или да предвиждате възможни разходи за ремонти с повишаване на пробега. Просто при изчисленията трябва да се включи всичко – данък, винетка, обслужване, консумативи, разходи за гориво и т.н. Например накладки при Тесла ще се наложи да сменяте при много по-висок пробег.
Искам да напишете как смятате разхода на гориво за 100 км на Тесла, малко ми се струва високо това, което е написано. Електроенергията в БГ е евтина и това прави много изгодно използването на електрически автомобили.
Иначе като автомобил Тесла е пълноценен семеен автомобил, със 7 седалки, но на допълнителните няма проблем за деца до 12-13 години. Също така има достатъчно големи багажници, а също може да се монтира и куфар на покрива.Николай ИвановMemberНе мога да се съглася с вас. Всичко зависи от това колко километра на година изминава автомобила и какъв клас е колата, с която се сравнява. Нашето семейство има Инфинити FX 30 дизел на лизинг. Годишния ни пробег е около 60 хил. км. При сравняване на лизинга на Тесла и на Инфинити, ако си приспадна разходите за гориво и техническо обслужване на всеки 20 хил.км Тесла ми излиза по-евтина с над 300 лв. на месец !!! Ако се колебаете дали ви е изгодно, мога да ви помогна в смятането. Важно е да се знае, че Тесла няма технически обслужвания, може да не посещава фирмен сервиз 4 години и пак е в гаранция. Освен това гаранциите са и много дълги и не се налага да доплащате за удължена гаранция или да предвиждате възможни разходи за ремонти с повишаване на пробега. Просто при изчисленията трябва да се включи всичко – данък, винетка, обслужване, консумативи, разходи за гориво и т.н. Например накладки при Тесла ще се наложи да сменяте при много по-висок пробег.
Искам да напишете как смятате разхода на гориво за 100 км на Тесла, малко ми се струва високо това, което е написано. Електроенергията в БГ е евтина и това прави много изгодно използването на електрически автомобили.
Иначе като автомобил Тесла е пълноценен семеен автомобил, със 7 седалки, но на допълнителните няма проблем за деца до 12-13 години. Също така има достатъчно големи багажници, а също може да се монтира и куфар на покрива.Николай ИвановMemberНе мога да се съглася с вас. Всичко зависи от това колко километра на година изминава автомобила и какъв клас е колата, с която се сравнява. Нашето семейство има Инфинити FX 30 дизел на лизинг. Годишния ни пробег е около 60 хил. км. При сравняване на лизинга на Тесла и на Инфинити, ако си приспадна разходите за гориво и техническо обслужване на всеки 20 хил.км Тесла ми излиза по-евтина с над 300 лв. на месец !!! Ако се колебаете дали ви е изгодно, мога да ви помогна в смятането. Важно е да се знае, че Тесла няма технически обслужвания, може да не посещава фирмен сервиз 4 години и пак е в гаранция. Освен това гаранциите са и много дълги и не се налага да доплащате за удължена гаранция или да предвиждате възможни разходи за ремонти с повишаване на пробега. Просто при изчисленията трябва да се включи всичко – данък, винетка, обслужване, консумативи, разходи за гориво и т.н. Например накладки при Тесла ще се наложи да сменяте при много по-висок пробег.
Искам да напишете как смятате разхода на гориво за 100 км на Тесла, малко ми се струва високо това, което е написано. Електроенергията в БГ е евтина и това прави много изгодно използването на електрически автомобили.
Иначе като автомобил Тесла е пълноценен семеен автомобил, със 7 седалки, но на допълнителните няма проблем за деца до 12-13 години. Също така има достатъчно големи багажници, а също може да се монтира и куфар на покрива.Николай ИвановMemberНе мога да се съглася с вас. Всичко зависи от това колко километра на година изминава автомобила и какъв клас е колата, с която се сравнява. Нашето семейство има Инфинити FX 30 дизел на лизинг. Годишния ни пробег е около 60 хил. км. При сравняване на лизинга на Тесла и на Инфинити, ако си приспадна разходите за гориво и техническо обслужване на всеки 20 хил.км Тесла ми излиза по-евтина с над 300 лв. на месец !!! Ако се колебаете дали ви е изгодно, мога да ви помогна в смятането. Важно е да се знае, че Тесла няма технически обслужвания, може да не посещава фирмен сервиз 4 години и пак е в гаранция. Освен това гаранциите са и много дълги и не се налага да доплащате за удължена гаранция или да предвиждате възможни разходи за ремонти с повишаване на пробега. Просто при изчисленията трябва да се включи всичко – данък, винетка, обслужване, консумативи, разходи за гориво и т.н. Например накладки при Тесла ще се наложи да сменяте при много по-висок пробег.
Искам да напишете как смятате разхода на гориво за 100 км на Тесла, малко ми се струва високо това, което е написано. Електроенергията в БГ е евтина и това прави много изгодно използването на електрически автомобили.
Иначе като автомобил Тесла е пълноценен семеен автомобил, със 7 седалки, но на допълнителните няма проблем за деца до 12-13 години. Също така има достатъчно големи багажници, а също може да се монтира и куфар на покрива.Николай ИвановMemberНе мога да се съглася с вас. Всичко зависи от това колко километра на година изминава автомобила и какъв клас е колата, с която се сравнява. Нашето семейство има Инфинити FX 30 дизел на лизинг. Годишния ни пробег е около 60 хил. км. При сравняване на лизинга на Тесла и на Инфинити, ако си приспадна разходите за гориво и техническо обслужване на всеки 20 хил.км Тесла ми излиза по-евтина с над 300 лв. на месец !!! Ако се колебаете дали ви е изгодно, мога да ви помогна в смятането. Важно е да се знае, че Тесла няма технически обслужвания, може да не посещава фирмен сервиз 4 години и пак е в гаранция. Освен това гаранциите са и много дълги и не се налага да доплащате за удължена гаранция или да предвиждате възможни разходи за ремонти с повишаване на пробега. Просто при изчисленията трябва да се включи всичко – данък, винетка, обслужване, консумативи, разходи за гориво и т.н. Например накладки при Тесла ще се наложи да сменяте при много по-висок пробег.
Искам да напишете как смятате разхода на гориво за 100 км на Тесла, малко ми се струва високо това, което е написано. Електроенергията в БГ е евтина и това прави много изгодно използването на електрически автомобили.
Иначе като автомобил Тесла е пълноценен семеен автомобил, със 7 седалки, но на допълнителните няма проблем за деца до 12-13 години. Също така има достатъчно големи багажници, а също може да се монтира и куфар на покрива.Николай ИвановMemberРеших да напиша тук впечатленията си от теста на Тесла S. Ако е нужно го преместете.
Тествахме в Мюнхен със семейството. Предоставиха ни автомобила за дълъг тест, изминахме над 150 км. Не съм вдигал повече от 130 км/ч, макар че нямаше ограничения на магистралния участък и търговеца настояваше да я “настъпя”. Но това просто не е моя стил на шофиране. Слязохме от магистралата и продължихме по междуградски пътища, а после градско в малки градчета около Мюнхен. Потеглихме с батерия на 99%, а при връщане показваше остатъчен пробег от още 396 км. Това е при външна температура от 6 градуса. Не сме се влачили, движихме се с останалите автомобили. В града 30 – 50 км, извънградско 80 – 90 – 100 според ограниченията и магистрала – 110 – 130. Честно казано аз и тук в БГ така карам, но непрекъснато някой ми примигва с фарове или стои на метър зад мен, в готовност да спре в багажника ми!!! Но това е друга тема. Тесла е един много добър автомобил, на 100% пълноценен автомобил за семейството или бизнес лимузина. Пробегът му при нормално шофиране е достатъчен за прекосяване на цялата ни родина. След теста направихме конфигурация на автомобила и резултатът е 84 600 EUR с ДДС. Това е цена за Германия, което означава че за нас е същата, може просто да си я купя и да си я докарам до тук. ДДС подлежи на връщане, автомобила е заводски седем местен, в тази цена са добавени и две допълнителни седалки. Те между другото са подходящи за хора с височина до около 140-150 см. Дилъра предложи доставка до БГ безплатно. Но имаме проблем със сервиза – няма такъв тук. Все пак обясни, че дори и да не посещава сервиз, гаранцията е валидна до края. Тя е различна от това което знаех – за батерия 8 години без никакво ограничение на пробег и брой зареждания, за целия автомобил 3 години или 160 хил.км, за двигател – 10 години или 500 х. км. Почти всички проблеми , които са установени от началото на продажбите на автомобила можело да се отстранят по интернет софтуерно. Все пак се замислям, в автомобила има и доста механични компоненти – ходова част, спирачна уредба, кормилна уредба и т.н. Те съдържат износващи се части, подлежат на регулиране и ремонт. Ще поразуча този въпрос още малко.
Финансирането на автомобила чрез лизинг също е неясно засега, но скоро ще проведа среща с един-два лизинга тук в БГ.
Мисля че не би трябвало да е проблем, все пак е доставка от EU. Има и още нещо – ние сменяме автомобила на 2 години, като го продаваме или връщаме обратно и взимаме нов. Тук това не е възможно засега, защото автомобил от лизинг може да се върне при тях само ако е с немски лизинг. Доста въпроси, на които ще търся отговори в следващите седмици. Иначе срокът за доставка е приемлив – 4 месеца от датата на поръчка, като може и малко по-къс да бъде.Attachments:Николай ИвановMemberРеших да напиша тук впечатленията си от теста на Тесла S. Ако е нужно го преместете.
Тествахме в Мюнхен със семейството. Предоставиха ни автомобила за дълъг тест, изминахме над 150 км. Не съм вдигал повече от 130 км/ч, макар че нямаше ограничения на магистралния участък и търговеца настояваше да я “настъпя”. Но това просто не е моя стил на шофиране. Слязохме от магистралата и продължихме по междуградски пътища, а после градско в малки градчета около Мюнхен. Потеглихме с батерия на 99%, а при връщане показваше остатъчен пробег от още 396 км. Това е при външна температура от 6 градуса. Не сме се влачили, движихме се с останалите автомобили. В града 30 – 50 км, извънградско 80 – 90 – 100 според ограниченията и магистрала – 110 – 130. Честно казано аз и тук в БГ така карам, но непрекъснато някой ми примигва с фарове или стои на метър зад мен, в готовност да спре в багажника ми!!! Но това е друга тема. Тесла е един много добър автомобил, на 100% пълноценен автомобил за семейството или бизнес лимузина. Пробегът му при нормално шофиране е достатъчен за прекосяване на цялата ни родина. След теста направихме конфигурация на автомобила и резултатът е 84 600 EUR с ДДС. Това е цена за Германия, което означава че за нас е същата, може просто да си я купя и да си я докарам до тук. ДДС подлежи на връщане, автомобила е заводски седем местен, в тази цена са добавени и две допълнителни седалки. Те между другото са подходящи за хора с височина до около 140-150 см. Дилъра предложи доставка до БГ безплатно. Но имаме проблем със сервиза – няма такъв тук. Все пак обясни, че дори и да не посещава сервиз, гаранцията е валидна до края. Тя е различна от това което знаех – за батерия 8 години без никакво ограничение на пробег и брой зареждания, за целия автомобил 3 години или 160 хил.км, за двигател – 10 години или 500 х. км. Почти всички проблеми , които са установени от началото на продажбите на автомобила можело да се отстранят по интернет софтуерно. Все пак се замислям, в автомобила има и доста механични компоненти – ходова част, спирачна уредба, кормилна уредба и т.н. Те съдържат износващи се части, подлежат на регулиране и ремонт. Ще поразуча този въпрос още малко.
Финансирането на автомобила чрез лизинг също е неясно засега, но скоро ще проведа среща с един-два лизинга тук в БГ.
Мисля че не би трябвало да е проблем, все пак е доставка от EU. Има и още нещо – ние сменяме автомобила на 2 години, като го продаваме или връщаме обратно и взимаме нов. Тук това не е възможно засега, защото автомобил от лизинг може да се върне при тях само ако е с немски лизинг. Доста въпроси, на които ще търся отговори в следващите седмици. Иначе срокът за доставка е приемлив – 4 месеца от датата на поръчка, като може и малко по-къс да бъде.Attachments:Николай ИвановMemberРеших да напиша тук впечатленията си от теста на Тесла S. Ако е нужно го преместете.
Тествахме в Мюнхен със семейството. Предоставиха ни автомобила за дълъг тест, изминахме над 150 км. Не съм вдигал повече от 130 км/ч, макар че нямаше ограничения на магистралния участък и търговеца настояваше да я “настъпя”. Но това просто не е моя стил на шофиране. Слязохме от магистралата и продължихме по междуградски пътища, а после градско в малки градчета около Мюнхен. Потеглихме с батерия на 99%, а при връщане показваше остатъчен пробег от още 396 км. Това е при външна температура от 6 градуса. Не сме се влачили, движихме се с останалите автомобили. В града 30 – 50 км, извънградско 80 – 90 – 100 според ограниченията и магистрала – 110 – 130. Честно казано аз и тук в БГ така карам, но непрекъснато някой ми примигва с фарове или стои на метър зад мен, в готовност да спре в багажника ми!!! Но това е друга тема. Тесла е един много добър автомобил, на 100% пълноценен автомобил за семейството или бизнес лимузина. Пробегът му при нормално шофиране е достатъчен за прекосяване на цялата ни родина. След теста направихме конфигурация на автомобила и резултатът е 84 600 EUR с ДДС. Това е цена за Германия, което означава че за нас е същата, може просто да си я купя и да си я докарам до тук. ДДС подлежи на връщане, автомобила е заводски седем местен, в тази цена са добавени и две допълнителни седалки. Те между другото са подходящи за хора с височина до около 140-150 см. Дилъра предложи доставка до БГ безплатно. Но имаме проблем със сервиза – няма такъв тук. Все пак обясни, че дори и да не посещава сервиз, гаранцията е валидна до края. Тя е различна от това което знаех – за батерия 8 години без никакво ограничение на пробег и брой зареждания, за целия автомобил 3 години или 160 хил.км, за двигател – 10 години или 500 х. км. Почти всички проблеми , които са установени от началото на продажбите на автомобила можело да се отстранят по интернет софтуерно. Все пак се замислям, в автомобила има и доста механични компоненти – ходова част, спирачна уредба, кормилна уредба и т.н. Те съдържат износващи се части, подлежат на регулиране и ремонт. Ще поразуча този въпрос още малко.
Финансирането на автомобила чрез лизинг също е неясно засега, но скоро ще проведа среща с един-два лизинга тук в БГ.
Мисля че не би трябвало да е проблем, все пак е доставка от EU. Има и още нещо – ние сменяме автомобила на 2 години, като го продаваме или връщаме обратно и взимаме нов. Тук това не е възможно засега, защото автомобил от лизинг може да се върне при тях само ако е с немски лизинг. Доста въпроси, на които ще търся отговори в следващите седмици. Иначе срокът за доставка е приемлив – 4 месеца от датата на поръчка, като може и малко по-къс да бъде.Attachments:Николай ИвановMemberРеших да напиша тук впечатленията си от теста на Тесла S. Ако е нужно го преместете.
Тествахме в Мюнхен със семейството. Предоставиха ни автомобила за дълъг тест, изминахме над 150 км. Не съм вдигал повече от 130 км/ч, макар че нямаше ограничения на магистралния участък и търговеца настояваше да я “настъпя”. Но това просто не е моя стил на шофиране. Слязохме от магистралата и продължихме по междуградски пътища, а после градско в малки градчета около Мюнхен. Потеглихме с батерия на 99%, а при връщане показваше остатъчен пробег от още 396 км. Това е при външна температура от 6 градуса. Не сме се влачили, движихме се с останалите автомобили. В града 30 – 50 км, извънградско 80 – 90 – 100 според ограниченията и магистрала – 110 – 130. Честно казано аз и тук в БГ така карам, но непрекъснато някой ми примигва с фарове или стои на метър зад мен, в готовност да спре в багажника ми!!! Но това е друга тема. Тесла е един много добър автомобил, на 100% пълноценен автомобил за семейството или бизнес лимузина. Пробегът му при нормално шофиране е достатъчен за прекосяване на цялата ни родина. След теста направихме конфигурация на автомобила и резултатът е 84 600 EUR с ДДС. Това е цена за Германия, което означава че за нас е същата, може просто да си я купя и да си я докарам до тук. ДДС подлежи на връщане, автомобила е заводски седем местен, в тази цена са добавени и две допълнителни седалки. Те между другото са подходящи за хора с височина до около 140-150 см. Дилъра предложи доставка до БГ безплатно. Но имаме проблем със сервиза – няма такъв тук. Все пак обясни, че дори и да не посещава сервиз, гаранцията е валидна до края. Тя е различна от това което знаех – за батерия 8 години без никакво ограничение на пробег и брой зареждания, за целия автомобил 3 години или 160 хил.км, за двигател – 10 години или 500 х. км. Почти всички проблеми , които са установени от началото на продажбите на автомобила можело да се отстранят по интернет софтуерно. Все пак се замислям, в автомобила има и доста механични компоненти – ходова част, спирачна уредба, кормилна уредба и т.н. Те съдържат износващи се части, подлежат на регулиране и ремонт. Ще поразуча този въпрос още малко.
Финансирането на автомобила чрез лизинг също е неясно засега, но скоро ще проведа среща с един-два лизинга тук в БГ.
Мисля че не би трябвало да е проблем, все пак е доставка от EU. Има и още нещо – ние сменяме автомобила на 2 години, като го продаваме или връщаме обратно и взимаме нов. Тук това не е възможно засега, защото автомобил от лизинг може да се върне при тях само ако е с немски лизинг. Доста въпроси, на които ще търся отговори в следващите седмици. Иначе срокът за доставка е приемлив – 4 месеца от датата на поръчка, като може и малко по-къс да бъде.Attachments: -
AuthorPosts