Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
Николай ИвановMember
Реших да напиша тук впечатленията си от теста на Тесла S. Ако е нужно го преместете.
Тествахме в Мюнхен със семейството. Предоставиха ни автомобила за дълъг тест, изминахме над 150 км. Не съм вдигал повече от 130 км/ч, макар че нямаше ограничения на магистралния участък и търговеца настояваше да я “настъпя”. Но това просто не е моя стил на шофиране. Слязохме от магистралата и продължихме по междуградски пътища, а после градско в малки градчета около Мюнхен. Потеглихме с батерия на 99%, а при връщане показваше остатъчен пробег от още 396 км. Това е при външна температура от 6 градуса. Не сме се влачили, движихме се с останалите автомобили. В града 30 – 50 км, извънградско 80 – 90 – 100 според ограниченията и магистрала – 110 – 130. Честно казано аз и тук в БГ така карам, но непрекъснато някой ми примигва с фарове или стои на метър зад мен, в готовност да спре в багажника ми!!! Но това е друга тема. Тесла е един много добър автомобил, на 100% пълноценен автомобил за семейството или бизнес лимузина. Пробегът му при нормално шофиране е достатъчен за прекосяване на цялата ни родина. След теста направихме конфигурация на автомобила и резултатът е 84 600 EUR с ДДС. Това е цена за Германия, което означава че за нас е същата, може просто да си я купя и да си я докарам до тук. ДДС подлежи на връщане, автомобила е заводски седем местен, в тази цена са добавени и две допълнителни седалки. Те между другото са подходящи за хора с височина до около 140-150 см. Дилъра предложи доставка до БГ безплатно. Но имаме проблем със сервиза – няма такъв тук. Все пак обясни, че дори и да не посещава сервиз, гаранцията е валидна до края. Тя е различна от това което знаех – за батерия 8 години без никакво ограничение на пробег и брой зареждания, за целия автомобил 3 години или 160 хил.км, за двигател – 10 години или 500 х. км. Почти всички проблеми , които са установени от началото на продажбите на автомобила можело да се отстранят по интернет софтуерно. Все пак се замислям, в автомобила има и доста механични компоненти – ходова част, спирачна уредба, кормилна уредба и т.н. Те съдържат износващи се части, подлежат на регулиране и ремонт. Ще поразуча този въпрос още малко.
Финансирането на автомобила чрез лизинг също е неясно засега, но скоро ще проведа среща с един-два лизинга тук в БГ.
Мисля че не би трябвало да е проблем, все пак е доставка от EU. Има и още нещо – ние сменяме автомобила на 2 години, като го продаваме или връщаме обратно и взимаме нов. Тук това не е възможно засега, защото автомобил от лизинг може да се върне при тях само ако е с немски лизинг. Доста въпроси, на които ще търся отговори в следващите седмици. Иначе срокът за доставка е приемлив – 4 месеца от датата на поръчка, като може и малко по-къс да бъде.Attachments:Николай ИвановMemberРеших да напиша тук впечатленията си от теста на Тесла S. Ако е нужно го преместете.
Тествахме в Мюнхен със семейството. Предоставиха ни автомобила за дълъг тест, изминахме над 150 км. Не съм вдигал повече от 130 км/ч, макар че нямаше ограничения на магистралния участък и търговеца настояваше да я “настъпя”. Но това просто не е моя стил на шофиране. Слязохме от магистралата и продължихме по междуградски пътища, а после градско в малки градчета около Мюнхен. Потеглихме с батерия на 99%, а при връщане показваше остатъчен пробег от още 396 км. Това е при външна температура от 6 градуса. Не сме се влачили, движихме се с останалите автомобили. В града 30 – 50 км, извънградско 80 – 90 – 100 според ограниченията и магистрала – 110 – 130. Честно казано аз и тук в БГ така карам, но непрекъснато някой ми примигва с фарове или стои на метър зад мен, в готовност да спре в багажника ми!!! Но това е друга тема. Тесла е един много добър автомобил, на 100% пълноценен автомобил за семейството или бизнес лимузина. Пробегът му при нормално шофиране е достатъчен за прекосяване на цялата ни родина. След теста направихме конфигурация на автомобила и резултатът е 84 600 EUR с ДДС. Това е цена за Германия, което означава че за нас е същата, може просто да си я купя и да си я докарам до тук. ДДС подлежи на връщане, автомобила е заводски седем местен, в тази цена са добавени и две допълнителни седалки. Те между другото са подходящи за хора с височина до около 140-150 см. Дилъра предложи доставка до БГ безплатно. Но имаме проблем със сервиза – няма такъв тук. Все пак обясни, че дори и да не посещава сервиз, гаранцията е валидна до края. Тя е различна от това което знаех – за батерия 8 години без никакво ограничение на пробег и брой зареждания, за целия автомобил 3 години или 160 хил.км, за двигател – 10 години или 500 х. км. Почти всички проблеми , които са установени от началото на продажбите на автомобила можело да се отстранят по интернет софтуерно. Все пак се замислям, в автомобила има и доста механични компоненти – ходова част, спирачна уредба, кормилна уредба и т.н. Те съдържат износващи се части, подлежат на регулиране и ремонт. Ще поразуча този въпрос още малко.
Финансирането на автомобила чрез лизинг също е неясно засега, но скоро ще проведа среща с един-два лизинга тук в БГ.
Мисля че не би трябвало да е проблем, все пак е доставка от EU. Има и още нещо – ние сменяме автомобила на 2 години, като го продаваме или връщаме обратно и взимаме нов. Тук това не е възможно засега, защото автомобил от лизинг може да се върне при тях само ако е с немски лизинг. Доста въпроси, на които ще търся отговори в следващите седмици. Иначе срокът за доставка е приемлив – 4 месеца от датата на поръчка, като може и малко по-къс да бъде.Attachments:Николай ИвановMemberРеших да напиша тук впечатленията си от теста на Тесла S. Ако е нужно го преместете.
Тествахме в Мюнхен със семейството. Предоставиха ни автомобила за дълъг тест, изминахме над 150 км. Не съм вдигал повече от 130 км/ч, макар че нямаше ограничения на магистралния участък и търговеца настояваше да я “настъпя”. Но това просто не е моя стил на шофиране. Слязохме от магистралата и продължихме по междуградски пътища, а после градско в малки градчета около Мюнхен. Потеглихме с батерия на 99%, а при връщане показваше остатъчен пробег от още 396 км. Това е при външна температура от 6 градуса. Не сме се влачили, движихме се с останалите автомобили. В града 30 – 50 км, извънградско 80 – 90 – 100 според ограниченията и магистрала – 110 – 130. Честно казано аз и тук в БГ така карам, но непрекъснато някой ми примигва с фарове или стои на метър зад мен, в готовност да спре в багажника ми!!! Но това е друга тема. Тесла е един много добър автомобил, на 100% пълноценен автомобил за семейството или бизнес лимузина. Пробегът му при нормално шофиране е достатъчен за прекосяване на цялата ни родина. След теста направихме конфигурация на автомобила и резултатът е 84 600 EUR с ДДС. Това е цена за Германия, което означава че за нас е същата, може просто да си я купя и да си я докарам до тук. ДДС подлежи на връщане, автомобила е заводски седем местен, в тази цена са добавени и две допълнителни седалки. Те между другото са подходящи за хора с височина до около 140-150 см. Дилъра предложи доставка до БГ безплатно. Но имаме проблем със сервиза – няма такъв тук. Все пак обясни, че дори и да не посещава сервиз, гаранцията е валидна до края. Тя е различна от това което знаех – за батерия 8 години без никакво ограничение на пробег и брой зареждания, за целия автомобил 3 години или 160 хил.км, за двигател – 10 години или 500 х. км. Почти всички проблеми , които са установени от началото на продажбите на автомобила можело да се отстранят по интернет софтуерно. Все пак се замислям, в автомобила има и доста механични компоненти – ходова част, спирачна уредба, кормилна уредба и т.н. Те съдържат износващи се части, подлежат на регулиране и ремонт. Ще поразуча този въпрос още малко.
Финансирането на автомобила чрез лизинг също е неясно засега, но скоро ще проведа среща с един-два лизинга тук в БГ.
Мисля че не би трябвало да е проблем, все пак е доставка от EU. Има и още нещо – ние сменяме автомобила на 2 години, като го продаваме или връщаме обратно и взимаме нов. Тук това не е възможно засега, защото автомобил от лизинг може да се върне при тях само ако е с немски лизинг. Доста въпроси, на които ще търся отговори в следващите седмици. Иначе срокът за доставка е приемлив – 4 месеца от датата на поръчка, като може и малко по-къс да бъде.Attachments:Николай ИвановMemberРеших да напиша тук впечатленията си от теста на Тесла S. Ако е нужно го преместете.
Тествахме в Мюнхен със семейството. Предоставиха ни автомобила за дълъг тест, изминахме над 150 км. Не съм вдигал повече от 130 км/ч, макар че нямаше ограничения на магистралния участък и търговеца настояваше да я “настъпя”. Но това просто не е моя стил на шофиране. Слязохме от магистралата и продължихме по междуградски пътища, а после градско в малки градчета около Мюнхен. Потеглихме с батерия на 99%, а при връщане показваше остатъчен пробег от още 396 км. Това е при външна температура от 6 градуса. Не сме се влачили, движихме се с останалите автомобили. В града 30 – 50 км, извънградско 80 – 90 – 100 според ограниченията и магистрала – 110 – 130. Честно казано аз и тук в БГ така карам, но непрекъснато някой ми примигва с фарове или стои на метър зад мен, в готовност да спре в багажника ми!!! Но това е друга тема. Тесла е един много добър автомобил, на 100% пълноценен автомобил за семейството или бизнес лимузина. Пробегът му при нормално шофиране е достатъчен за прекосяване на цялата ни родина. След теста направихме конфигурация на автомобила и резултатът е 84 600 EUR с ДДС. Това е цена за Германия, което означава че за нас е същата, може просто да си я купя и да си я докарам до тук. ДДС подлежи на връщане, автомобила е заводски седем местен, в тази цена са добавени и две допълнителни седалки. Те между другото са подходящи за хора с височина до около 140-150 см. Дилъра предложи доставка до БГ безплатно. Но имаме проблем със сервиза – няма такъв тук. Все пак обясни, че дори и да не посещава сервиз, гаранцията е валидна до края. Тя е различна от това което знаех – за батерия 8 години без никакво ограничение на пробег и брой зареждания, за целия автомобил 3 години или 160 хил.км, за двигател – 10 години или 500 х. км. Почти всички проблеми , които са установени от началото на продажбите на автомобила можело да се отстранят по интернет софтуерно. Все пак се замислям, в автомобила има и доста механични компоненти – ходова част, спирачна уредба, кормилна уредба и т.н. Те съдържат износващи се части, подлежат на регулиране и ремонт. Ще поразуча този въпрос още малко.
Финансирането на автомобила чрез лизинг също е неясно засега, но скоро ще проведа среща с един-два лизинга тук в БГ.
Мисля че не би трябвало да е проблем, все пак е доставка от EU. Има и още нещо – ние сменяме автомобила на 2 години, като го продаваме или връщаме обратно и взимаме нов. Тук това не е възможно засега, защото автомобил от лизинг може да се върне при тях само ако е с немски лизинг. Доста въпроси, на които ще търся отговори в следващите седмици. Иначе срокът за доставка е приемлив – 4 месеца от датата на поръчка, като може и малко по-къс да бъде.Attachments:Николай ИвановMemberРеших да напиша тук впечатленията си от теста на Тесла S. Ако е нужно го преместете.
Тествахме в Мюнхен със семейството. Предоставиха ни автомобила за дълъг тест, изминахме над 150 км. Не съм вдигал повече от 130 км/ч, макар че нямаше ограничения на магистралния участък и търговеца настояваше да я “настъпя”. Но това просто не е моя стил на шофиране. Слязохме от магистралата и продължихме по междуградски пътища, а после градско в малки градчета около Мюнхен. Потеглихме с батерия на 99%, а при връщане показваше остатъчен пробег от още 396 км. Това е при външна температура от 6 градуса. Не сме се влачили, движихме се с останалите автомобили. В града 30 – 50 км, извънградско 80 – 90 – 100 според ограниченията и магистрала – 110 – 130. Честно казано аз и тук в БГ така карам, но непрекъснато някой ми примигва с фарове или стои на метър зад мен, в готовност да спре в багажника ми!!! Но това е друга тема. Тесла е един много добър автомобил, на 100% пълноценен автомобил за семейството или бизнес лимузина. Пробегът му при нормално шофиране е достатъчен за прекосяване на цялата ни родина. След теста направихме конфигурация на автомобила и резултатът е 84 600 EUR с ДДС. Това е цена за Германия, което означава че за нас е същата, може просто да си я купя и да си я докарам до тук. ДДС подлежи на връщане, автомобила е заводски седем местен, в тази цена са добавени и две допълнителни седалки. Те между другото са подходящи за хора с височина до около 140-150 см. Дилъра предложи доставка до БГ безплатно. Но имаме проблем със сервиза – няма такъв тук. Все пак обясни, че дори и да не посещава сервиз, гаранцията е валидна до края. Тя е различна от това което знаех – за батерия 8 години без никакво ограничение на пробег и брой зареждания, за целия автомобил 3 години или 160 хил.км, за двигател – 10 години или 500 х. км. Почти всички проблеми , които са установени от началото на продажбите на автомобила можело да се отстранят по интернет софтуерно. Все пак се замислям, в автомобила има и доста механични компоненти – ходова част, спирачна уредба, кормилна уредба и т.н. Те съдържат износващи се части, подлежат на регулиране и ремонт. Ще поразуча този въпрос още малко.
Финансирането на автомобила чрез лизинг също е неясно засега, но скоро ще проведа среща с един-два лизинга тук в БГ.
Мисля че не би трябвало да е проблем, все пак е доставка от EU. Има и още нещо – ние сменяме автомобила на 2 години, като го продаваме или връщаме обратно и взимаме нов. Тук това не е възможно засега, защото автомобил от лизинг може да се върне при тях само ако е с немски лизинг. Доста въпроси, на които ще търся отговори в следващите седмици. Иначе срокът за доставка е приемлив – 4 месеца от датата на поръчка, като може и малко по-къс да бъде.Attachments:Николай ИвановMemberРеших да напиша тук впечатленията си от теста на Тесла S. Ако е нужно го преместете.
Тествахме в Мюнхен със семейството. Предоставиха ни автомобила за дълъг тест, изминахме над 150 км. Не съм вдигал повече от 130 км/ч, макар че нямаше ограничения на магистралния участък и търговеца настояваше да я “настъпя”. Но това просто не е моя стил на шофиране. Слязохме от магистралата и продължихме по междуградски пътища, а после градско в малки градчета около Мюнхен. Потеглихме с батерия на 99%, а при връщане показваше остатъчен пробег от още 396 км. Това е при външна температура от 6 градуса. Не сме се влачили, движихме се с останалите автомобили. В града 30 – 50 км, извънградско 80 – 90 – 100 според ограниченията и магистрала – 110 – 130. Честно казано аз и тук в БГ така карам, но непрекъснато някой ми примигва с фарове или стои на метър зад мен, в готовност да спре в багажника ми!!! Но това е друга тема. Тесла е един много добър автомобил, на 100% пълноценен автомобил за семейството или бизнес лимузина. Пробегът му при нормално шофиране е достатъчен за прекосяване на цялата ни родина. След теста направихме конфигурация на автомобила и резултатът е 84 600 EUR с ДДС. Това е цена за Германия, което означава че за нас е същата, може просто да си я купя и да си я докарам до тук. ДДС подлежи на връщане, автомобила е заводски седем местен, в тази цена са добавени и две допълнителни седалки. Те между другото са подходящи за хора с височина до около 140-150 см. Дилъра предложи доставка до БГ безплатно. Но имаме проблем със сервиза – няма такъв тук. Все пак обясни, че дори и да не посещава сервиз, гаранцията е валидна до края. Тя е различна от това което знаех – за батерия 8 години без никакво ограничение на пробег и брой зареждания, за целия автомобил 3 години или 160 хил.км, за двигател – 10 години или 500 х. км. Почти всички проблеми , които са установени от началото на продажбите на автомобила можело да се отстранят по интернет софтуерно. Все пак се замислям, в автомобила има и доста механични компоненти – ходова част, спирачна уредба, кормилна уредба и т.н. Те съдържат износващи се части, подлежат на регулиране и ремонт. Ще поразуча този въпрос още малко.
Финансирането на автомобила чрез лизинг също е неясно засега, но скоро ще проведа среща с един-два лизинга тук в БГ.
Мисля че не би трябвало да е проблем, все пак е доставка от EU. Има и още нещо – ние сменяме автомобила на 2 години, като го продаваме или връщаме обратно и взимаме нов. Тук това не е възможно засега, защото автомобил от лизинг може да се върне при тях само ако е с немски лизинг. Доста въпроси, на които ще търся отговори в следващите седмици. Иначе срокът за доставка е приемлив – 4 месеца от датата на поръчка, като може и малко по-къс да бъде.Attachments:Николай ИвановMemberРеших да напиша тук впечатленията си от теста на Тесла S. Ако е нужно го преместете.
Тествахме в Мюнхен със семейството. Предоставиха ни автомобила за дълъг тест, изминахме над 150 км. Не съм вдигал повече от 130 км/ч, макар че нямаше ограничения на магистралния участък и търговеца настояваше да я “настъпя”. Но това просто не е моя стил на шофиране. Слязохме от магистралата и продължихме по междуградски пътища, а после градско в малки градчета около Мюнхен. Потеглихме с батерия на 99%, а при връщане показваше остатъчен пробег от още 396 км. Това е при външна температура от 6 градуса. Не сме се влачили, движихме се с останалите автомобили. В града 30 – 50 км, извънградско 80 – 90 – 100 според ограниченията и магистрала – 110 – 130. Честно казано аз и тук в БГ така карам, но непрекъснато някой ми примигва с фарове или стои на метър зад мен, в готовност да спре в багажника ми!!! Но това е друга тема. Тесла е един много добър автомобил, на 100% пълноценен автомобил за семейството или бизнес лимузина. Пробегът му при нормално шофиране е достатъчен за прекосяване на цялата ни родина. След теста направихме конфигурация на автомобила и резултатът е 84 600 EUR с ДДС. Това е цена за Германия, което означава че за нас е същата, може просто да си я купя и да си я докарам до тук. ДДС подлежи на връщане, автомобила е заводски седем местен, в тази цена са добавени и две допълнителни седалки. Те между другото са подходящи за хора с височина до около 140-150 см. Дилъра предложи доставка до БГ безплатно. Но имаме проблем със сервиза – няма такъв тук. Все пак обясни, че дори и да не посещава сервиз, гаранцията е валидна до края. Тя е различна от това което знаех – за батерия 8 години без никакво ограничение на пробег и брой зареждания, за целия автомобил 3 години или 160 хил.км, за двигател – 10 години или 500 х. км. Почти всички проблеми , които са установени от началото на продажбите на автомобила можело да се отстранят по интернет софтуерно. Все пак се замислям, в автомобила има и доста механични компоненти – ходова част, спирачна уредба, кормилна уредба и т.н. Те съдържат износващи се части, подлежат на регулиране и ремонт. Ще поразуча този въпрос още малко.
Финансирането на автомобила чрез лизинг също е неясно засега, но скоро ще проведа среща с един-два лизинга тук в БГ.
Мисля че не би трябвало да е проблем, все пак е доставка от EU. Има и още нещо – ние сменяме автомобила на 2 години, като го продаваме или връщаме обратно и взимаме нов. Тук това не е възможно засега, защото автомобил от лизинг може да се върне при тях само ако е с немски лизинг. Доста въпроси, на които ще търся отговори в следващите седмици. Иначе срокът за доставка е приемлив – 4 месеца от датата на поръчка, като може и малко по-къс да бъде.Attachments:Николай ИвановMemberРеших да напиша тук впечатленията си от теста на Тесла S. Ако е нужно го преместете.
Тествахме в Мюнхен със семейството. Предоставиха ни автомобила за дълъг тест, изминахме над 150 км. Не съм вдигал повече от 130 км/ч, макар че нямаше ограничения на магистралния участък и търговеца настояваше да я “настъпя”. Но това просто не е моя стил на шофиране. Слязохме от магистралата и продължихме по междуградски пътища, а после градско в малки градчета около Мюнхен. Потеглихме с батерия на 99%, а при връщане показваше остатъчен пробег от още 396 км. Това е при външна температура от 6 градуса. Не сме се влачили, движихме се с останалите автомобили. В града 30 – 50 км, извънградско 80 – 90 – 100 според ограниченията и магистрала – 110 – 130. Честно казано аз и тук в БГ така карам, но непрекъснато някой ми примигва с фарове или стои на метър зад мен, в готовност да спре в багажника ми!!! Но това е друга тема. Тесла е един много добър автомобил, на 100% пълноценен автомобил за семейството или бизнес лимузина. Пробегът му при нормално шофиране е достатъчен за прекосяване на цялата ни родина. След теста направихме конфигурация на автомобила и резултатът е 84 600 EUR с ДДС. Това е цена за Германия, което означава че за нас е същата, може просто да си я купя и да си я докарам до тук. ДДС подлежи на връщане, автомобила е заводски седем местен, в тази цена са добавени и две допълнителни седалки. Те между другото са подходящи за хора с височина до около 140-150 см. Дилъра предложи доставка до БГ безплатно. Но имаме проблем със сервиза – няма такъв тук. Все пак обясни, че дори и да не посещава сервиз, гаранцията е валидна до края. Тя е различна от това което знаех – за батерия 8 години без никакво ограничение на пробег и брой зареждания, за целия автомобил 3 години или 160 хил.км, за двигател – 10 години или 500 х. км. Почти всички проблеми , които са установени от началото на продажбите на автомобила можело да се отстранят по интернет софтуерно. Все пак се замислям, в автомобила има и доста механични компоненти – ходова част, спирачна уредба, кормилна уредба и т.н. Те съдържат износващи се части, подлежат на регулиране и ремонт. Ще поразуча този въпрос още малко.
Финансирането на автомобила чрез лизинг също е неясно засега, но скоро ще проведа среща с един-два лизинга тук в БГ.
Мисля че не би трябвало да е проблем, все пак е доставка от EU. Има и още нещо – ние сменяме автомобила на 2 години, като го продаваме или връщаме обратно и взимаме нов. Тук това не е възможно засега, защото автомобил от лизинг може да се върне при тях само ако е с немски лизинг. Доста въпроси, на които ще търся отговори в следващите седмици. Иначе срокът за доставка е приемлив – 4 месеца от датата на поръчка, като може и малко по-къс да бъде.Attachments:Николай ИвановMemberТази лизингова схема е вярна. Според инфото предоставено ми от БМВ Мюнхен цените са така, с малки отклонения разбира се. Но ако сега поръчаш, доставката е след около 8 месеца. Имали много заявки и поръчани автомобили.
Николай ИвановMemberТази лизингова схема е вярна. Според инфото предоставено ми от БМВ Мюнхен цените са така, с малки отклонения разбира се. Но ако сега поръчаш, доставката е след около 8 месеца. Имали много заявки и поръчани автомобили.
Николай ИвановMemberТази лизингова схема е вярна. Според инфото предоставено ми от БМВ Мюнхен цените са така, с малки отклонения разбира се. Но ако сега поръчаш, доставката е след около 8 месеца. Имали много заявки и поръчани автомобили.
Николай ИвановMemberТази лизингова схема е вярна. Според инфото предоставено ми от БМВ Мюнхен цените са така, с малки отклонения разбира се. Но ако сега поръчаш, доставката е след около 8 месеца. Имали много заявки и поръчани автомобили.
Николай ИвановMemberТази лизингова схема е вярна. Според инфото предоставено ми от БМВ Мюнхен цените са така, с малки отклонения разбира се. Но ако сега поръчаш, доставката е след около 8 месеца. Имали много заявки и поръчани автомобили.
Николай ИвановMemberТази лизингова схема е вярна. Според инфото предоставено ми от БМВ Мюнхен цените са така, с малки отклонения разбира се. Но ако сега поръчаш, доставката е след около 8 месеца. Имали много заявки и поръчани автомобили.
Николай ИвановMemberТази лизингова схема е вярна. Според инфото предоставено ми от БМВ Мюнхен цените са така, с малки отклонения разбира се. Но ако сега поръчаш, доставката е след около 8 месеца. Имали много заявки и поръчани автомобили.
-
AuthorPosts