Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
Николай ИвановMember
Тази лизингова схема е вярна. Според инфото предоставено ми от БМВ Мюнхен цените са така, с малки отклонения разбира се. Но ако сега поръчаш, доставката е след около 8 месеца. Имали много заявки и поръчани автомобили.
Николай ИвановMemberТази лизингова схема е вярна. Според инфото предоставено ми от БМВ Мюнхен цените са така, с малки отклонения разбира се. Но ако сега поръчаш, доставката е след около 8 месеца. Имали много заявки и поръчани автомобили.
February 5, 2014 at 11:23 am in reply to: BMW i3 чак след 2014-та у нас, казват от BMW България… #22329Николай ИвановMemberНе знам какво мислят БМВ по въпроса, но знам какво правя аз. Вчера бях на тест на БМВ i3 в Мюнхен и съм доволен. Могат да ми издадат фактура, да си направя вътрешнообщностна доставка, след това да го дам на който лизинг си поискам и да си го финансирам. След това си го взимам, товаря го на платформата на Мастера и тук. НО !!! Няма официална поддръжка, няма сервиз у нас, БМВ не се наемат дори да му сменят крушка или накладки при нужда, тъй като не можели да обезопасят батерията! Тоест имаш автомобила, но ако нещо се случи товариш и караш в белите държави – най- близко е Словения. Това според мен не е вариант.
Иначе автомобила е добър, карахме го със съпругата ми, движи се чудесно, динамичен и спортен е, макар че нас това не ни влече. Вътре е достатъчно просторен, но е само с четири места. А ние имаме три деца и чакаме четвърто. Но за втори автомобил става. Например съпругата да вози децата до градина,тя да си ходи на работа и т.н. Багажникът е малък, може да събере една детска количка и две-три чанти и толкоз. А предния багажник събира аптечка, триъгълник и зарядно. Толкоз. Около него е пълно с пластмаси, а под тях е кухо. Не знам защо не е изполвано пълноценно пространството.
Та така за това БМВ. Днес ще тестваме Тесла, а след обяд и Рено Зои. После у дома ще избираме новия елекромобил за семейството. Знам само че дните на Туизи при нас са преброени.
February 5, 2014 at 11:23 am in reply to: BMW i3 чак след 2014-та у нас, казват от BMW България… #22332Николай ИвановMemberНе знам какво мислят БМВ по въпроса, но знам какво правя аз. Вчера бях на тест на БМВ i3 в Мюнхен и съм доволен. Могат да ми издадат фактура, да си направя вътрешнообщностна доставка, след това да го дам на който лизинг си поискам и да си го финансирам. След това си го взимам, товаря го на платформата на Мастера и тук. НО !!! Няма официална поддръжка, няма сервиз у нас, БМВ не се наемат дори да му сменят крушка или накладки при нужда, тъй като не можели да обезопасят батерията! Тоест имаш автомобила, но ако нещо се случи товариш и караш в белите държави – най- близко е Словения. Това според мен не е вариант.
Иначе автомобила е добър, карахме го със съпругата ми, движи се чудесно, динамичен и спортен е, макар че нас това не ни влече. Вътре е достатъчно просторен, но е само с четири места. А ние имаме три деца и чакаме четвърто. Но за втори автомобил става. Например съпругата да вози децата до градина,тя да си ходи на работа и т.н. Багажникът е малък, може да събере една детска количка и две-три чанти и толкоз. А предния багажник събира аптечка, триъгълник и зарядно. Толкоз. Около него е пълно с пластмаси, а под тях е кухо. Не знам защо не е изполвано пълноценно пространството.
Та така за това БМВ. Днес ще тестваме Тесла, а след обяд и Рено Зои. После у дома ще избираме новия елекромобил за семейството. Знам само че дните на Туизи при нас са преброени.
February 5, 2014 at 11:23 am in reply to: BMW i3 чак след 2014-та у нас, казват от BMW България… #22333Николай ИвановMemberНе знам какво мислят БМВ по въпроса, но знам какво правя аз. Вчера бях на тест на БМВ i3 в Мюнхен и съм доволен. Могат да ми издадат фактура, да си направя вътрешнообщностна доставка, след това да го дам на който лизинг си поискам и да си го финансирам. След това си го взимам, товаря го на платформата на Мастера и тук. НО !!! Няма официална поддръжка, няма сервиз у нас, БМВ не се наемат дори да му сменят крушка или накладки при нужда, тъй като не можели да обезопасят батерията! Тоест имаш автомобила, но ако нещо се случи товариш и караш в белите държави – най- близко е Словения. Това според мен не е вариант.
Иначе автомобила е добър, карахме го със съпругата ми, движи се чудесно, динамичен и спортен е, макар че нас това не ни влече. Вътре е достатъчно просторен, но е само с четири места. А ние имаме три деца и чакаме четвърто. Но за втори автомобил става. Например съпругата да вози децата до градина,тя да си ходи на работа и т.н. Багажникът е малък, може да събере една детска количка и две-три чанти и толкоз. А предния багажник събира аптечка, триъгълник и зарядно. Толкоз. Около него е пълно с пластмаси, а под тях е кухо. Не знам защо не е изполвано пълноценно пространството.
Та така за това БМВ. Днес ще тестваме Тесла, а след обяд и Рено Зои. После у дома ще избираме новия елекромобил за семейството. Знам само че дните на Туизи при нас са преброени.
February 5, 2014 at 11:23 am in reply to: BMW i3 чак след 2014-та у нас, казват от BMW България… #22338Николай ИвановMemberНе знам какво мислят БМВ по въпроса, но знам какво правя аз. Вчера бях на тест на БМВ i3 в Мюнхен и съм доволен. Могат да ми издадат фактура, да си направя вътрешнообщностна доставка, след това да го дам на който лизинг си поискам и да си го финансирам. След това си го взимам, товаря го на платформата на Мастера и тук. НО !!! Няма официална поддръжка, няма сервиз у нас, БМВ не се наемат дори да му сменят крушка или накладки при нужда, тъй като не можели да обезопасят батерията! Тоест имаш автомобила, но ако нещо се случи товариш и караш в белите държави – най- близко е Словения. Това според мен не е вариант.
Иначе автомобила е добър, карахме го със съпругата ми, движи се чудесно, динамичен и спортен е, макар че нас това не ни влече. Вътре е достатъчно просторен, но е само с четири места. А ние имаме три деца и чакаме четвърто. Но за втори автомобил става. Например съпругата да вози децата до градина,тя да си ходи на работа и т.н. Багажникът е малък, може да събере една детска количка и две-три чанти и толкоз. А предния багажник събира аптечка, триъгълник и зарядно. Толкоз. Около него е пълно с пластмаси, а под тях е кухо. Не знам защо не е изполвано пълноценно пространството.
Та така за това БМВ. Днес ще тестваме Тесла, а след обяд и Рено Зои. После у дома ще избираме новия елекромобил за семейството. Знам само че дните на Туизи при нас са преброени.
February 5, 2014 at 11:23 am in reply to: BMW i3 чак след 2014-та у нас, казват от BMW България… #22343Николай ИвановMemberНе знам какво мислят БМВ по въпроса, но знам какво правя аз. Вчера бях на тест на БМВ i3 в Мюнхен и съм доволен. Могат да ми издадат фактура, да си направя вътрешнообщностна доставка, след това да го дам на който лизинг си поискам и да си го финансирам. След това си го взимам, товаря го на платформата на Мастера и тук. НО !!! Няма официална поддръжка, няма сервиз у нас, БМВ не се наемат дори да му сменят крушка или накладки при нужда, тъй като не можели да обезопасят батерията! Тоест имаш автомобила, но ако нещо се случи товариш и караш в белите държави – най- близко е Словения. Това според мен не е вариант.
Иначе автомобила е добър, карахме го със съпругата ми, движи се чудесно, динамичен и спортен е, макар че нас това не ни влече. Вътре е достатъчно просторен, но е само с четири места. А ние имаме три деца и чакаме четвърто. Но за втори автомобил става. Например съпругата да вози децата до градина,тя да си ходи на работа и т.н. Багажникът е малък, може да събере една детска количка и две-три чанти и толкоз. А предния багажник събира аптечка, триъгълник и зарядно. Толкоз. Около него е пълно с пластмаси, а под тях е кухо. Не знам защо не е изполвано пълноценно пространството.
Та така за това БМВ. Днес ще тестваме Тесла, а след обяд и Рено Зои. После у дома ще избираме новия елекромобил за семейството. Знам само че дните на Туизи при нас са преброени.
February 5, 2014 at 11:23 am in reply to: BMW i3 чак след 2014-та у нас, казват от BMW България… #22346Николай ИвановMemberНе знам какво мислят БМВ по въпроса, но знам какво правя аз. Вчера бях на тест на БМВ i3 в Мюнхен и съм доволен. Могат да ми издадат фактура, да си направя вътрешнообщностна доставка, след това да го дам на който лизинг си поискам и да си го финансирам. След това си го взимам, товаря го на платформата на Мастера и тук. НО !!! Няма официална поддръжка, няма сервиз у нас, БМВ не се наемат дори да му сменят крушка или накладки при нужда, тъй като не можели да обезопасят батерията! Тоест имаш автомобила, но ако нещо се случи товариш и караш в белите държави – най- близко е Словения. Това според мен не е вариант.
Иначе автомобила е добър, карахме го със съпругата ми, движи се чудесно, динамичен и спортен е, макар че нас това не ни влече. Вътре е достатъчно просторен, но е само с четири места. А ние имаме три деца и чакаме четвърто. Но за втори автомобил става. Например съпругата да вози децата до градина,тя да си ходи на работа и т.н. Багажникът е малък, може да събере една детска количка и две-три чанти и толкоз. А предния багажник събира аптечка, триъгълник и зарядно. Толкоз. Около него е пълно с пластмаси, а под тях е кухо. Не знам защо не е изполвано пълноценно пространството.
Та така за това БМВ. Днес ще тестваме Тесла, а след обяд и Рено Зои. После у дома ще избираме новия елекромобил за семейството. Знам само че дните на Туизи при нас са преброени.
February 5, 2014 at 11:23 am in reply to: BMW i3 чак след 2014-та у нас, казват от BMW България… #22348Николай ИвановMemberНе знам какво мислят БМВ по въпроса, но знам какво правя аз. Вчера бях на тест на БМВ i3 в Мюнхен и съм доволен. Могат да ми издадат фактура, да си направя вътрешнообщностна доставка, след това да го дам на който лизинг си поискам и да си го финансирам. След това си го взимам, товаря го на платформата на Мастера и тук. НО !!! Няма официална поддръжка, няма сервиз у нас, БМВ не се наемат дори да му сменят крушка или накладки при нужда, тъй като не можели да обезопасят батерията! Тоест имаш автомобила, но ако нещо се случи товариш и караш в белите държави – най- близко е Словения. Това според мен не е вариант.
Иначе автомобила е добър, карахме го със съпругата ми, движи се чудесно, динамичен и спортен е, макар че нас това не ни влече. Вътре е достатъчно просторен, но е само с четири места. А ние имаме три деца и чакаме четвърто. Но за втори автомобил става. Например съпругата да вози децата до градина,тя да си ходи на работа и т.н. Багажникът е малък, може да събере една детска количка и две-три чанти и толкоз. А предния багажник събира аптечка, триъгълник и зарядно. Толкоз. Около него е пълно с пластмаси, а под тях е кухо. Не знам защо не е изполвано пълноценно пространството.
Та така за това БМВ. Днес ще тестваме Тесла, а след обяд и Рено Зои. После у дома ще избираме новия елекромобил за семейството. Знам само че дните на Туизи при нас са преброени.
February 5, 2014 at 11:23 am in reply to: BMW i3 чак след 2014-та у нас, казват от BMW България… #22352Николай ИвановMemberНе знам какво мислят БМВ по въпроса, но знам какво правя аз. Вчера бях на тест на БМВ i3 в Мюнхен и съм доволен. Могат да ми издадат фактура, да си направя вътрешнообщностна доставка, след това да го дам на който лизинг си поискам и да си го финансирам. След това си го взимам, товаря го на платформата на Мастера и тук. НО !!! Няма официална поддръжка, няма сервиз у нас, БМВ не се наемат дори да му сменят крушка или накладки при нужда, тъй като не можели да обезопасят батерията! Тоест имаш автомобила, но ако нещо се случи товариш и караш в белите държави – най- близко е Словения. Това според мен не е вариант.
Иначе автомобила е добър, карахме го със съпругата ми, движи се чудесно, динамичен и спортен е, макар че нас това не ни влече. Вътре е достатъчно просторен, но е само с четири места. А ние имаме три деца и чакаме четвърто. Но за втори автомобил става. Например съпругата да вози децата до градина,тя да си ходи на работа и т.н. Багажникът е малък, може да събере една детска количка и две-три чанти и толкоз. А предния багажник събира аптечка, триъгълник и зарядно. Толкоз. Около него е пълно с пластмаси, а под тях е кухо. Не знам защо не е изполвано пълноценно пространството.
Та така за това БМВ. Днес ще тестваме Тесла, а след обяд и Рено Зои. После у дома ще избираме новия елекромобил за семейството. Знам само че дните на Туизи при нас са преброени.
February 5, 2014 at 11:23 am in reply to: BMW i3 чак след 2014-та у нас, казват от BMW България… #22371Николай ИвановMemberНе знам какво мислят БМВ по въпроса, но знам какво правя аз. Вчера бях на тест на БМВ i3 в Мюнхен и съм доволен. Могат да ми издадат фактура, да си направя вътрешнообщностна доставка, след това да го дам на който лизинг си поискам и да си го финансирам. След това си го взимам, товаря го на платформата на Мастера и тук. НО !!! Няма официална поддръжка, няма сервиз у нас, БМВ не се наемат дори да му сменят крушка или накладки при нужда, тъй като не можели да обезопасят батерията! Тоест имаш автомобила, но ако нещо се случи товариш и караш в белите държави – най- близко е Словения. Това според мен не е вариант.
Иначе автомобила е добър, карахме го със съпругата ми, движи се чудесно, динамичен и спортен е, макар че нас това не ни влече. Вътре е достатъчно просторен, но е само с четири места. А ние имаме три деца и чакаме четвърто. Но за втори автомобил става. Например съпругата да вози децата до градина,тя да си ходи на работа и т.н. Багажникът е малък, може да събере една детска количка и две-три чанти и толкоз. А предния багажник събира аптечка, триъгълник и зарядно. Толкоз. Около него е пълно с пластмаси, а под тях е кухо. Не знам защо не е изполвано пълноценно пространството.
Та така за това БМВ. Днес ще тестваме Тесла, а след обяд и Рено Зои. После у дома ще избираме новия елекромобил за семейството. Знам само че дните на Туизи при нас са преброени.
Николай ИвановMemberИ още – вече е на над 2700 км. Но имам и първа повреда – отказа помпата за чистачките. Което не е добре в това мърляво време. Но в РЕНО не могат да го ремонтират – още не е пристигнал от Франция стенд, с който се обезопасява батерията преди ремонт. Поради тази причина не могат да направят нищо, даже не искат да му сменят крушка. Естествено аз си я смених сам, не ме уби тока ! Дано не се повреди нещо по-сериозно.
Забравих да споделя още нещо – при много ниски температури и мъгла или снеговалеж предното стъкло замръзва отвън. Нагревателя не може да се справи и се налага от време на време да се спира и да се чисти ръчно.Николай ИвановMemberИ още – вече е на над 2700 км. Но имам и първа повреда – отказа помпата за чистачките. Което не е добре в това мърляво време. Но в РЕНО не могат да го ремонтират – още не е пристигнал от Франция стенд, с който се обезопасява батерията преди ремонт. Поради тази причина не могат да направят нищо, даже не искат да му сменят крушка. Естествено аз си я смених сам, не ме уби тока ! Дано не се повреди нещо по-сериозно.
Забравих да споделя още нещо – при много ниски температури и мъгла или снеговалеж предното стъкло замръзва отвън. Нагревателя не може да се справи и се налага от време на време да се спира и да се чисти ръчно.Николай ИвановMemberИ още – вече е на над 2700 км. Но имам и първа повреда – отказа помпата за чистачките. Което не е добре в това мърляво време. Но в РЕНО не могат да го ремонтират – още не е пристигнал от Франция стенд, с който се обезопасява батерията преди ремонт. Поради тази причина не могат да направят нищо, даже не искат да му сменят крушка. Естествено аз си я смених сам, не ме уби тока ! Дано не се повреди нещо по-сериозно.
Забравих да споделя още нещо – при много ниски температури и мъгла или снеговалеж предното стъкло замръзва отвън. Нагревателя не може да се справи и се налага от време на време да се спира и да се чисти ръчно.Николай ИвановMemberИ още – вече е на над 2700 км. Но имам и първа повреда – отказа помпата за чистачките. Което не е добре в това мърляво време. Но в РЕНО не могат да го ремонтират – още не е пристигнал от Франция стенд, с който се обезопасява батерията преди ремонт. Поради тази причина не могат да направят нищо, даже не искат да му сменят крушка. Естествено аз си я смених сам, не ме уби тока ! Дано не се повреди нещо по-сериозно.
Забравих да споделя още нещо – при много ниски температури и мъгла или снеговалеж предното стъкло замръзва отвън. Нагревателя не може да се справи и се налага от време на време да се спира и да се чисти ръчно. -
AuthorPosts