Forum Replies Created

Viewing 15 posts - 1,741 through 1,755 (of 1,890 total)
  • Author
    Posts
  • in reply to: BMW i3 лизинг схема #22361

    Тази лизингова схема е вярна. Според инфото предоставено ми от БМВ Мюнхен цените са така, с малки отклонения разбира се. Но ако сега поръчаш, доставката е след около 8 месеца. Имали много заявки и поръчани автомобили.

    in reply to: BMW i3 лизинг схема #22380

    Тази лизингова схема е вярна. Според инфото предоставено ми от БМВ Мюнхен цените са така, с малки отклонения разбира се. Но ако сега поръчаш, доставката е след около 8 месеца. Имали много заявки и поръчани автомобили.

    Не знам какво мислят БМВ по въпроса, но знам какво правя аз. Вчера бях на тест на БМВ i3 в Мюнхен и съм доволен. Могат да ми издадат фактура, да си направя вътрешнообщностна доставка, след това да го дам на който лизинг си поискам и да си го финансирам. След това си го взимам, товаря го на платформата на Мастера и тук. НО !!! Няма официална поддръжка, няма сервиз у нас, БМВ не се наемат дори да му сменят крушка или накладки при нужда, тъй като не можели да обезопасят батерията! Тоест имаш автомобила, но ако нещо се случи товариш и караш в белите държави – най- близко е Словения. Това според мен не е вариант.
    Иначе автомобила е добър, карахме го със съпругата ми, движи се чудесно, динамичен и спортен е, макар че нас това не ни влече. Вътре е достатъчно просторен, но е само с четири места. А ние имаме три деца и чакаме четвърто. Но за втори автомобил става. Например съпругата да вози децата до градина,тя да си ходи на работа и т.н. Багажникът е малък, може да събере една детска количка и две-три чанти и толкоз. А предния багажник събира аптечка, триъгълник и зарядно. Толкоз. Около него е пълно с пластмаси, а под тях е кухо. Не знам защо не е изполвано пълноценно пространството.
    Та така за това БМВ. Днес ще тестваме Тесла, а след обяд и Рено Зои. После у дома ще избираме новия елекромобил за семейството. Знам само че дните на Туизи при нас са преброени.
    WP_20140204_18_31_45_Pro.jpg

    WP_20140204_18_09_34_Pro.jpg

    Не знам какво мислят БМВ по въпроса, но знам какво правя аз. Вчера бях на тест на БМВ i3 в Мюнхен и съм доволен. Могат да ми издадат фактура, да си направя вътрешнообщностна доставка, след това да го дам на който лизинг си поискам и да си го финансирам. След това си го взимам, товаря го на платформата на Мастера и тук. НО !!! Няма официална поддръжка, няма сервиз у нас, БМВ не се наемат дори да му сменят крушка или накладки при нужда, тъй като не можели да обезопасят батерията! Тоест имаш автомобила, но ако нещо се случи товариш и караш в белите държави – най- близко е Словения. Това според мен не е вариант.
    Иначе автомобила е добър, карахме го със съпругата ми, движи се чудесно, динамичен и спортен е, макар че нас това не ни влече. Вътре е достатъчно просторен, но е само с четири места. А ние имаме три деца и чакаме четвърто. Но за втори автомобил става. Например съпругата да вози децата до градина,тя да си ходи на работа и т.н. Багажникът е малък, може да събере една детска количка и две-три чанти и толкоз. А предния багажник събира аптечка, триъгълник и зарядно. Толкоз. Около него е пълно с пластмаси, а под тях е кухо. Не знам защо не е изполвано пълноценно пространството.
    Та така за това БМВ. Днес ще тестваме Тесла, а след обяд и Рено Зои. После у дома ще избираме новия елекромобил за семейството. Знам само че дните на Туизи при нас са преброени.
    WP_20140204_18_31_45_Pro.jpg

    WP_20140204_18_09_34_Pro.jpg

    Не знам какво мислят БМВ по въпроса, но знам какво правя аз. Вчера бях на тест на БМВ i3 в Мюнхен и съм доволен. Могат да ми издадат фактура, да си направя вътрешнообщностна доставка, след това да го дам на който лизинг си поискам и да си го финансирам. След това си го взимам, товаря го на платформата на Мастера и тук. НО !!! Няма официална поддръжка, няма сервиз у нас, БМВ не се наемат дори да му сменят крушка или накладки при нужда, тъй като не можели да обезопасят батерията! Тоест имаш автомобила, но ако нещо се случи товариш и караш в белите държави – най- близко е Словения. Това според мен не е вариант.
    Иначе автомобила е добър, карахме го със съпругата ми, движи се чудесно, динамичен и спортен е, макар че нас това не ни влече. Вътре е достатъчно просторен, но е само с четири места. А ние имаме три деца и чакаме четвърто. Но за втори автомобил става. Например съпругата да вози децата до градина,тя да си ходи на работа и т.н. Багажникът е малък, може да събере една детска количка и две-три чанти и толкоз. А предния багажник събира аптечка, триъгълник и зарядно. Толкоз. Около него е пълно с пластмаси, а под тях е кухо. Не знам защо не е изполвано пълноценно пространството.
    Та така за това БМВ. Днес ще тестваме Тесла, а след обяд и Рено Зои. После у дома ще избираме новия елекромобил за семейството. Знам само че дните на Туизи при нас са преброени.
    WP_20140204_18_31_45_Pro.jpg

    WP_20140204_18_09_34_Pro.jpg

    Не знам какво мислят БМВ по въпроса, но знам какво правя аз. Вчера бях на тест на БМВ i3 в Мюнхен и съм доволен. Могат да ми издадат фактура, да си направя вътрешнообщностна доставка, след това да го дам на който лизинг си поискам и да си го финансирам. След това си го взимам, товаря го на платформата на Мастера и тук. НО !!! Няма официална поддръжка, няма сервиз у нас, БМВ не се наемат дори да му сменят крушка или накладки при нужда, тъй като не можели да обезопасят батерията! Тоест имаш автомобила, но ако нещо се случи товариш и караш в белите държави – най- близко е Словения. Това според мен не е вариант.
    Иначе автомобила е добър, карахме го със съпругата ми, движи се чудесно, динамичен и спортен е, макар че нас това не ни влече. Вътре е достатъчно просторен, но е само с четири места. А ние имаме три деца и чакаме четвърто. Но за втори автомобил става. Например съпругата да вози децата до градина,тя да си ходи на работа и т.н. Багажникът е малък, може да събере една детска количка и две-три чанти и толкоз. А предния багажник събира аптечка, триъгълник и зарядно. Толкоз. Около него е пълно с пластмаси, а под тях е кухо. Не знам защо не е изполвано пълноценно пространството.
    Та така за това БМВ. Днес ще тестваме Тесла, а след обяд и Рено Зои. После у дома ще избираме новия елекромобил за семейството. Знам само че дните на Туизи при нас са преброени.
    WP_20140204_18_31_45_Pro.jpg

    WP_20140204_18_09_34_Pro.jpg

    Не знам какво мислят БМВ по въпроса, но знам какво правя аз. Вчера бях на тест на БМВ i3 в Мюнхен и съм доволен. Могат да ми издадат фактура, да си направя вътрешнообщностна доставка, след това да го дам на който лизинг си поискам и да си го финансирам. След това си го взимам, товаря го на платформата на Мастера и тук. НО !!! Няма официална поддръжка, няма сервиз у нас, БМВ не се наемат дори да му сменят крушка или накладки при нужда, тъй като не можели да обезопасят батерията! Тоест имаш автомобила, но ако нещо се случи товариш и караш в белите държави – най- близко е Словения. Това според мен не е вариант.
    Иначе автомобила е добър, карахме го със съпругата ми, движи се чудесно, динамичен и спортен е, макар че нас това не ни влече. Вътре е достатъчно просторен, но е само с четири места. А ние имаме три деца и чакаме четвърто. Но за втори автомобил става. Например съпругата да вози децата до градина,тя да си ходи на работа и т.н. Багажникът е малък, може да събере една детска количка и две-три чанти и толкоз. А предния багажник събира аптечка, триъгълник и зарядно. Толкоз. Около него е пълно с пластмаси, а под тях е кухо. Не знам защо не е изполвано пълноценно пространството.
    Та така за това БМВ. Днес ще тестваме Тесла, а след обяд и Рено Зои. После у дома ще избираме новия елекромобил за семейството. Знам само че дните на Туизи при нас са преброени.
    WP_20140204_18_31_45_Pro.jpg

    WP_20140204_18_09_34_Pro.jpg

    Не знам какво мислят БМВ по въпроса, но знам какво правя аз. Вчера бях на тест на БМВ i3 в Мюнхен и съм доволен. Могат да ми издадат фактура, да си направя вътрешнообщностна доставка, след това да го дам на който лизинг си поискам и да си го финансирам. След това си го взимам, товаря го на платформата на Мастера и тук. НО !!! Няма официална поддръжка, няма сервиз у нас, БМВ не се наемат дори да му сменят крушка или накладки при нужда, тъй като не можели да обезопасят батерията! Тоест имаш автомобила, но ако нещо се случи товариш и караш в белите държави – най- близко е Словения. Това според мен не е вариант.
    Иначе автомобила е добър, карахме го със съпругата ми, движи се чудесно, динамичен и спортен е, макар че нас това не ни влече. Вътре е достатъчно просторен, но е само с четири места. А ние имаме три деца и чакаме четвърто. Но за втори автомобил става. Например съпругата да вози децата до градина,тя да си ходи на работа и т.н. Багажникът е малък, може да събере една детска количка и две-три чанти и толкоз. А предния багажник събира аптечка, триъгълник и зарядно. Толкоз. Около него е пълно с пластмаси, а под тях е кухо. Не знам защо не е изполвано пълноценно пространството.
    Та така за това БМВ. Днес ще тестваме Тесла, а след обяд и Рено Зои. После у дома ще избираме новия елекромобил за семейството. Знам само че дните на Туизи при нас са преброени.
    WP_20140204_18_31_45_Pro.jpg

    WP_20140204_18_09_34_Pro.jpg

    Не знам какво мислят БМВ по въпроса, но знам какво правя аз. Вчера бях на тест на БМВ i3 в Мюнхен и съм доволен. Могат да ми издадат фактура, да си направя вътрешнообщностна доставка, след това да го дам на който лизинг си поискам и да си го финансирам. След това си го взимам, товаря го на платформата на Мастера и тук. НО !!! Няма официална поддръжка, няма сервиз у нас, БМВ не се наемат дори да му сменят крушка или накладки при нужда, тъй като не можели да обезопасят батерията! Тоест имаш автомобила, но ако нещо се случи товариш и караш в белите държави – най- близко е Словения. Това според мен не е вариант.
    Иначе автомобила е добър, карахме го със съпругата ми, движи се чудесно, динамичен и спортен е, макар че нас това не ни влече. Вътре е достатъчно просторен, но е само с четири места. А ние имаме три деца и чакаме четвърто. Но за втори автомобил става. Например съпругата да вози децата до градина,тя да си ходи на работа и т.н. Багажникът е малък, може да събере една детска количка и две-три чанти и толкоз. А предния багажник събира аптечка, триъгълник и зарядно. Толкоз. Около него е пълно с пластмаси, а под тях е кухо. Не знам защо не е изполвано пълноценно пространството.
    Та така за това БМВ. Днес ще тестваме Тесла, а след обяд и Рено Зои. После у дома ще избираме новия елекромобил за семейството. Знам само че дните на Туизи при нас са преброени.
    WP_20140204_18_31_45_Pro.jpg

    WP_20140204_18_09_34_Pro.jpg

    Не знам какво мислят БМВ по въпроса, но знам какво правя аз. Вчера бях на тест на БМВ i3 в Мюнхен и съм доволен. Могат да ми издадат фактура, да си направя вътрешнообщностна доставка, след това да го дам на който лизинг си поискам и да си го финансирам. След това си го взимам, товаря го на платформата на Мастера и тук. НО !!! Няма официална поддръжка, няма сервиз у нас, БМВ не се наемат дори да му сменят крушка или накладки при нужда, тъй като не можели да обезопасят батерията! Тоест имаш автомобила, но ако нещо се случи товариш и караш в белите държави – най- близко е Словения. Това според мен не е вариант.
    Иначе автомобила е добър, карахме го със съпругата ми, движи се чудесно, динамичен и спортен е, макар че нас това не ни влече. Вътре е достатъчно просторен, но е само с четири места. А ние имаме три деца и чакаме четвърто. Но за втори автомобил става. Например съпругата да вози децата до градина,тя да си ходи на работа и т.н. Багажникът е малък, може да събере една детска количка и две-три чанти и толкоз. А предния багажник събира аптечка, триъгълник и зарядно. Толкоз. Около него е пълно с пластмаси, а под тях е кухо. Не знам защо не е изполвано пълноценно пространството.
    Та така за това БМВ. Днес ще тестваме Тесла, а след обяд и Рено Зои. После у дома ще избираме новия елекромобил за семейството. Знам само че дните на Туизи при нас са преброени.
    WP_20140204_18_31_45_Pro.jpg

    WP_20140204_18_09_34_Pro.jpg

    Не знам какво мислят БМВ по въпроса, но знам какво правя аз. Вчера бях на тест на БМВ i3 в Мюнхен и съм доволен. Могат да ми издадат фактура, да си направя вътрешнообщностна доставка, след това да го дам на който лизинг си поискам и да си го финансирам. След това си го взимам, товаря го на платформата на Мастера и тук. НО !!! Няма официална поддръжка, няма сервиз у нас, БМВ не се наемат дори да му сменят крушка или накладки при нужда, тъй като не можели да обезопасят батерията! Тоест имаш автомобила, но ако нещо се случи товариш и караш в белите държави – най- близко е Словения. Това според мен не е вариант.
    Иначе автомобила е добър, карахме го със съпругата ми, движи се чудесно, динамичен и спортен е, макар че нас това не ни влече. Вътре е достатъчно просторен, но е само с четири места. А ние имаме три деца и чакаме четвърто. Но за втори автомобил става. Например съпругата да вози децата до градина,тя да си ходи на работа и т.н. Багажникът е малък, може да събере една детска количка и две-три чанти и толкоз. А предния багажник събира аптечка, триъгълник и зарядно. Толкоз. Около него е пълно с пластмаси, а под тях е кухо. Не знам защо не е изполвано пълноценно пространството.
    Та така за това БМВ. Днес ще тестваме Тесла, а след обяд и Рено Зои. После у дома ще избираме новия елекромобил за семейството. Знам само че дните на Туизи при нас са преброени.
    WP_20140204_18_31_45_Pro.jpg

    WP_20140204_18_09_34_Pro.jpg

    in reply to: Собственик на Рено Туизи #22272

    И още – вече е на над 2700 км. Но имам и първа повреда – отказа помпата за чистачките. Което не е добре в това мърляво време. Но в РЕНО не могат да го ремонтират – още не е пристигнал от Франция стенд, с който се обезопасява батерията преди ремонт. Поради тази причина не могат да направят нищо, даже не искат да му сменят крушка. Естествено аз си я смених сам, не ме уби тока ! Дано не се повреди нещо по-сериозно.
    Забравих да споделя още нещо – при много ниски температури и мъгла или снеговалеж предното стъкло замръзва отвън. Нагревателя не може да се справи и се налага от време на време да се спира и да се чисти ръчно.

    in reply to: Собственик на Рено Туизи #22294

    И още – вече е на над 2700 км. Но имам и първа повреда – отказа помпата за чистачките. Което не е добре в това мърляво време. Но в РЕНО не могат да го ремонтират – още не е пристигнал от Франция стенд, с който се обезопасява батерията преди ремонт. Поради тази причина не могат да направят нищо, даже не искат да му сменят крушка. Естествено аз си я смених сам, не ме уби тока ! Дано не се повреди нещо по-сериозно.
    Забравих да споделя още нещо – при много ниски температури и мъгла или снеговалеж предното стъкло замръзва отвън. Нагревателя не може да се справи и се налага от време на време да се спира и да се чисти ръчно.

    in reply to: Собственик на Рено Туизи #22303

    И още – вече е на над 2700 км. Но имам и първа повреда – отказа помпата за чистачките. Което не е добре в това мърляво време. Но в РЕНО не могат да го ремонтират – още не е пристигнал от Франция стенд, с който се обезопасява батерията преди ремонт. Поради тази причина не могат да направят нищо, даже не искат да му сменят крушка. Естествено аз си я смених сам, не ме уби тока ! Дано не се повреди нещо по-сериозно.
    Забравих да споделя още нещо – при много ниски температури и мъгла или снеговалеж предното стъкло замръзва отвън. Нагревателя не може да се справи и се налага от време на време да се спира и да се чисти ръчно.

    in reply to: Собственик на Рено Туизи #22307

    И още – вече е на над 2700 км. Но имам и първа повреда – отказа помпата за чистачките. Което не е добре в това мърляво време. Но в РЕНО не могат да го ремонтират – още не е пристигнал от Франция стенд, с който се обезопасява батерията преди ремонт. Поради тази причина не могат да направят нищо, даже не искат да му сменят крушка. Естествено аз си я смених сам, не ме уби тока ! Дано не се повреди нещо по-сериозно.
    Забравих да споделя още нещо – при много ниски температури и мъгла или снеговалеж предното стъкло замръзва отвън. Нагревателя не може да се справи и се налага от време на време да се спира и да се чисти ръчно.

Viewing 15 posts - 1,741 through 1,755 (of 1,890 total)