Forum Replies Created

Viewing 15 posts - 1,756 through 1,770 (of 1,890 total)
  • Author
    Posts
  • in reply to: Собственик на Рено Туизи #22288

    И още – вече е на над 2700 км. Но имам и първа повреда – отказа помпата за чистачките. Което не е добре в това мърляво време. Но в РЕНО не могат да го ремонтират – още не е пристигнал от Франция стенд, с който се обезопасява батерията преди ремонт. Поради тази причина не могат да направят нищо, даже не искат да му сменят крушка. Естествено аз си я смених сам, не ме уби тока ! Дано не се повреди нещо по-сериозно.
    Забравих да споделя още нещо – при много ниски температури и мъгла или снеговалеж предното стъкло замръзва отвън. Нагревателя не може да се справи и се налага от време на време да се спира и да се чисти ръчно.

    in reply to: Собственик на Рено Туизи #22294

    И още – вече е на над 2700 км. Но имам и първа повреда – отказа помпата за чистачките. Което не е добре в това мърляво време. Но в РЕНО не могат да го ремонтират – още не е пристигнал от Франция стенд, с който се обезопасява батерията преди ремонт. Поради тази причина не могат да направят нищо, даже не искат да му сменят крушка. Естествено аз си я смених сам, не ме уби тока ! Дано не се повреди нещо по-сериозно.
    Забравих да споделя още нещо – при много ниски температури и мъгла или снеговалеж предното стъкло замръзва отвън. Нагревателя не може да се справи и се налага от време на време да се спира и да се чисти ръчно.

    in reply to: Собственик на Рено Туизи #22303

    И още – вече е на над 2700 км. Но имам и първа повреда – отказа помпата за чистачките. Което не е добре в това мърляво време. Но в РЕНО не могат да го ремонтират – още не е пристигнал от Франция стенд, с който се обезопасява батерията преди ремонт. Поради тази причина не могат да направят нищо, даже не искат да му сменят крушка. Естествено аз си я смених сам, не ме уби тока ! Дано не се повреди нещо по-сериозно.
    Забравих да споделя още нещо – при много ниски температури и мъгла или снеговалеж предното стъкло замръзва отвън. Нагревателя не може да се справи и се налага от време на време да се спира и да се чисти ръчно.

    in reply to: Собственик на Рено Туизи #22307

    И още – вече е на над 2700 км. Но имам и първа повреда – отказа помпата за чистачките. Което не е добре в това мърляво време. Но в РЕНО не могат да го ремонтират – още не е пристигнал от Франция стенд, с който се обезопасява батерията преди ремонт. Поради тази причина не могат да направят нищо, даже не искат да му сменят крушка. Естествено аз си я смених сам, не ме уби тока ! Дано не се повреди нещо по-сериозно.
    Забравих да споделя още нещо – при много ниски температури и мъгла или снеговалеж предното стъкло замръзва отвън. Нагревателя не може да се справи и се налага от време на време да се спира и да се чисти ръчно.

    in reply to: Собственик на Рено Туизи #22322

    И още – вече е на над 2700 км. Но имам и първа повреда – отказа помпата за чистачките. Което не е добре в това мърляво време. Но в РЕНО не могат да го ремонтират – още не е пристигнал от Франция стенд, с който се обезопасява батерията преди ремонт. Поради тази причина не могат да направят нищо, даже не искат да му сменят крушка. Естествено аз си я смених сам, не ме уби тока ! Дано не се повреди нещо по-сериозно.
    Забравих да споделя още нещо – при много ниски температури и мъгла или снеговалеж предното стъкло замръзва отвън. Нагревателя не може да се справи и се налага от време на време да се спира и да се чисти ръчно.

    in reply to: Собственик на Рено Туизи #22263

    Здравейте!
    Падна сняг и дойде време да изпробвам Туизи-то при тези условия. Първо за пробега – при – 8 градуса с едно зареждане издържа 50 км. при сериозно каране – 80-85 км/ч извънградско и с двама души на борда. При градско пробега е над 60 км при такава температура.
    За сцеплението и управлението. Със зимните гуми Барум се държи отлично дори на заледен асфалт. Спирането също е безпроблемно. Все пак е важно да отбележа, че управлението му при зимни условия изисква опитен водач, все пак автомобила е без ABS и ESP и разпределител на спирачното усилие. В критична ситуация неопитен водач ще има сериозни проблеми, защото неправилното натискане на спирачката води до блокиране на колелата и едновременно с това силно занасяне.
    По отношение на сцеплението няма проблеми – заради големия въртящ момент при почти нулеви обороти с бавна скорост се изкачва по заледени улици, където всички други автомобили не 4х4 не могат. Това е пробвано, жалко че нямам снимки. Още по интересно е, че автомобила е годен дори за лек офроуд в зимни условия. Без проблем катери сериозни възвишения, като заради късо междуосие и малка ширина е доста проходимо. Клиренсът е недостатъчен, но с повече опит и добър подход това също не е проблем. Нямам снимки, но скоро ще направя, даже и видео и ще ви покажа колко учудващо добро е офроуд.
    Имаме и Инфинити FX с което сме ходили на доста места извън пътищата и при зимни условия и често казано бях изненадан от способностите на Туизи-то.

    in reply to: Собственик на Рено Туизи #22271

    Здравейте!
    Падна сняг и дойде време да изпробвам Туизи-то при тези условия. Първо за пробега – при – 8 градуса с едно зареждане издържа 50 км. при сериозно каране – 80-85 км/ч извънградско и с двама души на борда. При градско пробега е над 60 км при такава температура.
    За сцеплението и управлението. Със зимните гуми Барум се държи отлично дори на заледен асфалт. Спирането също е безпроблемно. Все пак е важно да отбележа, че управлението му при зимни условия изисква опитен водач, все пак автомобила е без ABS и ESP и разпределител на спирачното усилие. В критична ситуация неопитен водач ще има сериозни проблеми, защото неправилното натискане на спирачката води до блокиране на колелата и едновременно с това силно занасяне.
    По отношение на сцеплението няма проблеми – заради големия въртящ момент при почти нулеви обороти с бавна скорост се изкачва по заледени улици, където всички други автомобили не 4х4 не могат. Това е пробвано, жалко че нямам снимки. Още по интересно е, че автомобила е годен дори за лек офроуд в зимни условия. Без проблем катери сериозни възвишения, като заради късо междуосие и малка ширина е доста проходимо. Клиренсът е недостатъчен, но с повече опит и добър подход това също не е проблем. Нямам снимки, но скоро ще направя, даже и видео и ще ви покажа колко учудващо добро е офроуд.
    Имаме и Инфинити FX с което сме ходили на доста места извън пътищата и при зимни условия и често казано бях изненадан от способностите на Туизи-то.

    in reply to: Собственик на Рено Туизи #22275

    Здравейте!
    Падна сняг и дойде време да изпробвам Туизи-то при тези условия. Първо за пробега – при – 8 градуса с едно зареждане издържа 50 км. при сериозно каране – 80-85 км/ч извънградско и с двама души на борда. При градско пробега е над 60 км при такава температура.
    За сцеплението и управлението. Със зимните гуми Барум се държи отлично дори на заледен асфалт. Спирането също е безпроблемно. Все пак е важно да отбележа, че управлението му при зимни условия изисква опитен водач, все пак автомобила е без ABS и ESP и разпределител на спирачното усилие. В критична ситуация неопитен водач ще има сериозни проблеми, защото неправилното натискане на спирачката води до блокиране на колелата и едновременно с това силно занасяне.
    По отношение на сцеплението няма проблеми – заради големия въртящ момент при почти нулеви обороти с бавна скорост се изкачва по заледени улици, където всички други автомобили не 4х4 не могат. Това е пробвано, жалко че нямам снимки. Още по интересно е, че автомобила е годен дори за лек офроуд в зимни условия. Без проблем катери сериозни възвишения, като заради късо междуосие и малка ширина е доста проходимо. Клиренсът е недостатъчен, но с повече опит и добър подход това също не е проблем. Нямам снимки, но скоро ще направя, даже и видео и ще ви покажа колко учудващо добро е офроуд.
    Имаме и Инфинити FX с което сме ходили на доста места извън пътищата и при зимни условия и често казано бях изненадан от способностите на Туизи-то.

    in reply to: Собственик на Рено Туизи #22278

    Здравейте!
    Падна сняг и дойде време да изпробвам Туизи-то при тези условия. Първо за пробега – при – 8 градуса с едно зареждане издържа 50 км. при сериозно каране – 80-85 км/ч извънградско и с двама души на борда. При градско пробега е над 60 км при такава температура.
    За сцеплението и управлението. Със зимните гуми Барум се държи отлично дори на заледен асфалт. Спирането също е безпроблемно. Все пак е важно да отбележа, че управлението му при зимни условия изисква опитен водач, все пак автомобила е без ABS и ESP и разпределител на спирачното усилие. В критична ситуация неопитен водач ще има сериозни проблеми, защото неправилното натискане на спирачката води до блокиране на колелата и едновременно с това силно занасяне.
    По отношение на сцеплението няма проблеми – заради големия въртящ момент при почти нулеви обороти с бавна скорост се изкачва по заледени улици, където всички други автомобили не 4х4 не могат. Това е пробвано, жалко че нямам снимки. Още по интересно е, че автомобила е годен дори за лек офроуд в зимни условия. Без проблем катери сериозни възвишения, като заради късо междуосие и малка ширина е доста проходимо. Клиренсът е недостатъчен, но с повече опит и добър подход това също не е проблем. Нямам снимки, но скоро ще направя, даже и видео и ще ви покажа колко учудващо добро е офроуд.
    Имаме и Инфинити FX с което сме ходили на доста места извън пътищата и при зимни условия и често казано бях изненадан от способностите на Туизи-то.

    in reply to: Собственик на Рено Туизи #22279

    Здравейте!
    Падна сняг и дойде време да изпробвам Туизи-то при тези условия. Първо за пробега – при – 8 градуса с едно зареждане издържа 50 км. при сериозно каране – 80-85 км/ч извънградско и с двама души на борда. При градско пробега е над 60 км при такава температура.
    За сцеплението и управлението. Със зимните гуми Барум се държи отлично дори на заледен асфалт. Спирането също е безпроблемно. Все пак е важно да отбележа, че управлението му при зимни условия изисква опитен водач, все пак автомобила е без ABS и ESP и разпределител на спирачното усилие. В критична ситуация неопитен водач ще има сериозни проблеми, защото неправилното натискане на спирачката води до блокиране на колелата и едновременно с това силно занасяне.
    По отношение на сцеплението няма проблеми – заради големия въртящ момент при почти нулеви обороти с бавна скорост се изкачва по заледени улици, където всички други автомобили не 4х4 не могат. Това е пробвано, жалко че нямам снимки. Още по интересно е, че автомобила е годен дори за лек офроуд в зимни условия. Без проблем катери сериозни възвишения, като заради късо междуосие и малка ширина е доста проходимо. Клиренсът е недостатъчен, но с повече опит и добър подход това също не е проблем. Нямам снимки, но скоро ще направя, даже и видео и ще ви покажа колко учудващо добро е офроуд.
    Имаме и Инфинити FX с което сме ходили на доста места извън пътищата и при зимни условия и често казано бях изненадан от способностите на Туизи-то.

    in reply to: Собственик на Рено Туизи #22285

    Здравейте!
    Падна сняг и дойде време да изпробвам Туизи-то при тези условия. Първо за пробега – при – 8 градуса с едно зареждане издържа 50 км. при сериозно каране – 80-85 км/ч извънградско и с двама души на борда. При градско пробега е над 60 км при такава температура.
    За сцеплението и управлението. Със зимните гуми Барум се държи отлично дори на заледен асфалт. Спирането също е безпроблемно. Все пак е важно да отбележа, че управлението му при зимни условия изисква опитен водач, все пак автомобила е без ABS и ESP и разпределител на спирачното усилие. В критична ситуация неопитен водач ще има сериозни проблеми, защото неправилното натискане на спирачката води до блокиране на колелата и едновременно с това силно занасяне.
    По отношение на сцеплението няма проблеми – заради големия въртящ момент при почти нулеви обороти с бавна скорост се изкачва по заледени улици, където всички други автомобили не 4х4 не могат. Това е пробвано, жалко че нямам снимки. Още по интересно е, че автомобила е годен дори за лек офроуд в зимни условия. Без проблем катери сериозни възвишения, като заради късо междуосие и малка ширина е доста проходимо. Клиренсът е недостатъчен, но с повече опит и добър подход това също не е проблем. Нямам снимки, но скоро ще направя, даже и видео и ще ви покажа колко учудващо добро е офроуд.
    Имаме и Инфинити FX с което сме ходили на доста места извън пътищата и при зимни условия и често казано бях изненадан от способностите на Туизи-то.

    in reply to: Собственик на Рено Туизи #22296

    Здравейте!
    Падна сняг и дойде време да изпробвам Туизи-то при тези условия. Първо за пробега – при – 8 градуса с едно зареждане издържа 50 км. при сериозно каране – 80-85 км/ч извънградско и с двама души на борда. При градско пробега е над 60 км при такава температура.
    За сцеплението и управлението. Със зимните гуми Барум се държи отлично дори на заледен асфалт. Спирането също е безпроблемно. Все пак е важно да отбележа, че управлението му при зимни условия изисква опитен водач, все пак автомобила е без ABS и ESP и разпределител на спирачното усилие. В критична ситуация неопитен водач ще има сериозни проблеми, защото неправилното натискане на спирачката води до блокиране на колелата и едновременно с това силно занасяне.
    По отношение на сцеплението няма проблеми – заради големия въртящ момент при почти нулеви обороти с бавна скорост се изкачва по заледени улици, където всички други автомобили не 4х4 не могат. Това е пробвано, жалко че нямам снимки. Още по интересно е, че автомобила е годен дори за лек офроуд в зимни условия. Без проблем катери сериозни възвишения, като заради късо междуосие и малка ширина е доста проходимо. Клиренсът е недостатъчен, но с повече опит и добър подход това също не е проблем. Нямам снимки, но скоро ще направя, даже и видео и ще ви покажа колко учудващо добро е офроуд.
    Имаме и Инфинити FX с което сме ходили на доста места извън пътищата и при зимни условия и често казано бях изненадан от способностите на Туизи-то.

    in reply to: Собственик на Рено Туизи #22300

    Здравейте!
    Падна сняг и дойде време да изпробвам Туизи-то при тези условия. Първо за пробега – при – 8 градуса с едно зареждане издържа 50 км. при сериозно каране – 80-85 км/ч извънградско и с двама души на борда. При градско пробега е над 60 км при такава температура.
    За сцеплението и управлението. Със зимните гуми Барум се държи отлично дори на заледен асфалт. Спирането също е безпроблемно. Все пак е важно да отбележа, че управлението му при зимни условия изисква опитен водач, все пак автомобила е без ABS и ESP и разпределител на спирачното усилие. В критична ситуация неопитен водач ще има сериозни проблеми, защото неправилното натискане на спирачката води до блокиране на колелата и едновременно с това силно занасяне.
    По отношение на сцеплението няма проблеми – заради големия въртящ момент при почти нулеви обороти с бавна скорост се изкачва по заледени улици, където всички други автомобили не 4х4 не могат. Това е пробвано, жалко че нямам снимки. Още по интересно е, че автомобила е годен дори за лек офроуд в зимни условия. Без проблем катери сериозни възвишения, като заради късо междуосие и малка ширина е доста проходимо. Клиренсът е недостатъчен, но с повече опит и добър подход това също не е проблем. Нямам снимки, но скоро ще направя, даже и видео и ще ви покажа колко учудващо добро е офроуд.
    Имаме и Инфинити FX с което сме ходили на доста места извън пътищата и при зимни условия и често казано бях изненадан от способностите на Туизи-то.

    in reply to: Собственик на Рено Туизи #22313

    Здравейте!
    Падна сняг и дойде време да изпробвам Туизи-то при тези условия. Първо за пробега – при – 8 градуса с едно зареждане издържа 50 км. при сериозно каране – 80-85 км/ч извънградско и с двама души на борда. При градско пробега е над 60 км при такава температура.
    За сцеплението и управлението. Със зимните гуми Барум се държи отлично дори на заледен асфалт. Спирането също е безпроблемно. Все пак е важно да отбележа, че управлението му при зимни условия изисква опитен водач, все пак автомобила е без ABS и ESP и разпределител на спирачното усилие. В критична ситуация неопитен водач ще има сериозни проблеми, защото неправилното натискане на спирачката води до блокиране на колелата и едновременно с това силно занасяне.
    По отношение на сцеплението няма проблеми – заради големия въртящ момент при почти нулеви обороти с бавна скорост се изкачва по заледени улици, където всички други автомобили не 4х4 не могат. Това е пробвано, жалко че нямам снимки. Още по интересно е, че автомобила е годен дори за лек офроуд в зимни условия. Без проблем катери сериозни възвишения, като заради късо междуосие и малка ширина е доста проходимо. Клиренсът е недостатъчен, но с повече опит и добър подход това също не е проблем. Нямам снимки, но скоро ще направя, даже и видео и ще ви покажа колко учудващо добро е офроуд.
    Имаме и Инфинити FX с което сме ходили на доста места извън пътищата и при зимни условия и често казано бях изненадан от способностите на Туизи-то.

    in reply to: Собственик на Рено Туизи #22129

    Да споделя малко инфо, вече имам навъртени над 1500 км с Туизи-то.
    Най-висок дневен пробег – 191 км с две междинни зареждания.
    Естествено вече открих и някои недостатъци:
    1. Отворите на вратите отзад позволяват на някои БГ субекти да ровят в автомобила, децата си пъхат там главите, а котките спят вътре през нощта. Обмислям покупка на покривало поне за нощем.
    2. Звукът от двигателя – така наречения от Авто билд тролеен вой е приятен за мен при ускорение. Но при продължително пътуване с висока скорост е натрапчив.
    3. Воланът е много директен и при висока скорост е необходимо да се държи здраво. Най-малко отклонение измества рязко автомобила встрани.
    4. Спирачките ги намирам за малко слаби, а при сериозно спиране предните колела блокират, а задните не държат добре.
    5. Прозорците не са измислени добре, при затваряне горната им част се допира до тавана и се надира, моите вече са със сериозни ивици и се влошават при всяко отваряне. При скорост от 70-80 км/час се отварят настрани и при всяка неравност потропват по конструкцията на тавана.
    6. Окачването е безмилостно твърдо, според мен ненужно. За сметка на това стабилността е на върхово ниво, съпоставима е с такава на доста по-спортни и мощни автомобили.
    Относно пробега – при натиснат до долу педал на газта и извънградско шофиране автомобила издържа минимум 55 км.,при това с включени фарове, чистачка и подгряване на предното стъкло. Установих и как се променя пробега при повишаване на температурата. При температури около нулата – нормалния пробег е около 65 км, а при 10 градуса над нулата вече е 75 км. Надявам се лятото да се повиши още.
    Ако имате въпроси ще се радвам да отговоря.

Viewing 15 posts - 1,756 through 1,770 (of 1,890 total)