Forum Replies Created

Viewing 15 posts - 1,771 through 1,785 (of 1,890 total)
  • Author
    Posts
  • in reply to: Собственик на Рено Туизи #22073

    Да споделя малко инфо, вече имам навъртени над 1500 км с Туизи-то.
    Най-висок дневен пробег – 191 км с две междинни зареждания.
    Естествено вече открих и някои недостатъци:
    1. Отворите на вратите отзад позволяват на някои БГ субекти да ровят в автомобила, децата си пъхат там главите, а котките спят вътре през нощта. Обмислям покупка на покривало поне за нощем.
    2. Звукът от двигателя – така наречения от Авто билд тролеен вой е приятен за мен при ускорение. Но при продължително пътуване с висока скорост е натрапчив.
    3. Воланът е много директен и при висока скорост е необходимо да се държи здраво. Най-малко отклонение измества рязко автомобила встрани.
    4. Спирачките ги намирам за малко слаби, а при сериозно спиране предните колела блокират, а задните не държат добре.
    5. Прозорците не са измислени добре, при затваряне горната им част се допира до тавана и се надира, моите вече са със сериозни ивици и се влошават при всяко отваряне. При скорост от 70-80 км/час се отварят настрани и при всяка неравност потропват по конструкцията на тавана.
    6. Окачването е безмилостно твърдо, според мен ненужно. За сметка на това стабилността е на върхово ниво, съпоставима е с такава на доста по-спортни и мощни автомобили.
    Относно пробега – при натиснат до долу педал на газта и извънградско шофиране автомобила издържа минимум 55 км.,при това с включени фарове, чистачка и подгряване на предното стъкло. Установих и как се променя пробега при повишаване на температурата. При температури около нулата – нормалния пробег е около 65 км, а при 10 градуса над нулата вече е 75 км. Надявам се лятото да се повиши още.
    Ако имате въпроси ще се радвам да отговоря.

    in reply to: Собственик на Рено Туизи #22090

    Да споделя малко инфо, вече имам навъртени над 1500 км с Туизи-то.
    Най-висок дневен пробег – 191 км с две междинни зареждания.
    Естествено вече открих и някои недостатъци:
    1. Отворите на вратите отзад позволяват на някои БГ субекти да ровят в автомобила, децата си пъхат там главите, а котките спят вътре през нощта. Обмислям покупка на покривало поне за нощем.
    2. Звукът от двигателя – така наречения от Авто билд тролеен вой е приятен за мен при ускорение. Но при продължително пътуване с висока скорост е натрапчив.
    3. Воланът е много директен и при висока скорост е необходимо да се държи здраво. Най-малко отклонение измества рязко автомобила встрани.
    4. Спирачките ги намирам за малко слаби, а при сериозно спиране предните колела блокират, а задните не държат добре.
    5. Прозорците не са измислени добре, при затваряне горната им част се допира до тавана и се надира, моите вече са със сериозни ивици и се влошават при всяко отваряне. При скорост от 70-80 км/час се отварят настрани и при всяка неравност потропват по конструкцията на тавана.
    6. Окачването е безмилостно твърдо, според мен ненужно. За сметка на това стабилността е на върхово ниво, съпоставима е с такава на доста по-спортни и мощни автомобили.
    Относно пробега – при натиснат до долу педал на газта и извънградско шофиране автомобила издържа минимум 55 км.,при това с включени фарове, чистачка и подгряване на предното стъкло. Установих и как се променя пробега при повишаване на температурата. При температури около нулата – нормалния пробег е около 65 км, а при 10 градуса над нулата вече е 75 км. Надявам се лятото да се повиши още.
    Ако имате въпроси ще се радвам да отговоря.

    in reply to: Собственик на Рено Туизи #22100

    Да споделя малко инфо, вече имам навъртени над 1500 км с Туизи-то.
    Най-висок дневен пробег – 191 км с две междинни зареждания.
    Естествено вече открих и някои недостатъци:
    1. Отворите на вратите отзад позволяват на някои БГ субекти да ровят в автомобила, децата си пъхат там главите, а котките спят вътре през нощта. Обмислям покупка на покривало поне за нощем.
    2. Звукът от двигателя – така наречения от Авто билд тролеен вой е приятен за мен при ускорение. Но при продължително пътуване с висока скорост е натрапчив.
    3. Воланът е много директен и при висока скорост е необходимо да се държи здраво. Най-малко отклонение измества рязко автомобила встрани.
    4. Спирачките ги намирам за малко слаби, а при сериозно спиране предните колела блокират, а задните не държат добре.
    5. Прозорците не са измислени добре, при затваряне горната им част се допира до тавана и се надира, моите вече са със сериозни ивици и се влошават при всяко отваряне. При скорост от 70-80 км/час се отварят настрани и при всяка неравност потропват по конструкцията на тавана.
    6. Окачването е безмилостно твърдо, според мен ненужно. За сметка на това стабилността е на върхово ниво, съпоставима е с такава на доста по-спортни и мощни автомобили.
    Относно пробега – при натиснат до долу педал на газта и извънградско шофиране автомобила издържа минимум 55 км.,при това с включени фарове, чистачка и подгряване на предното стъкло. Установих и как се променя пробега при повишаване на температурата. При температури около нулата – нормалния пробег е около 65 км, а при 10 градуса над нулата вече е 75 км. Надявам се лятото да се повиши още.
    Ако имате въпроси ще се радвам да отговоря.

    in reply to: Собственик на Рено Туизи #22101

    Да споделя малко инфо, вече имам навъртени над 1500 км с Туизи-то.
    Най-висок дневен пробег – 191 км с две междинни зареждания.
    Естествено вече открих и някои недостатъци:
    1. Отворите на вратите отзад позволяват на някои БГ субекти да ровят в автомобила, децата си пъхат там главите, а котките спят вътре през нощта. Обмислям покупка на покривало поне за нощем.
    2. Звукът от двигателя – така наречения от Авто билд тролеен вой е приятен за мен при ускорение. Но при продължително пътуване с висока скорост е натрапчив.
    3. Воланът е много директен и при висока скорост е необходимо да се държи здраво. Най-малко отклонение измества рязко автомобила встрани.
    4. Спирачките ги намирам за малко слаби, а при сериозно спиране предните колела блокират, а задните не държат добре.
    5. Прозорците не са измислени добре, при затваряне горната им част се допира до тавана и се надира, моите вече са със сериозни ивици и се влошават при всяко отваряне. При скорост от 70-80 км/час се отварят настрани и при всяка неравност потропват по конструкцията на тавана.
    6. Окачването е безмилостно твърдо, според мен ненужно. За сметка на това стабилността е на върхово ниво, съпоставима е с такава на доста по-спортни и мощни автомобили.
    Относно пробега – при натиснат до долу педал на газта и извънградско шофиране автомобила издържа минимум 55 км.,при това с включени фарове, чистачка и подгряване на предното стъкло. Установих и как се променя пробега при повишаване на температурата. При температури около нулата – нормалния пробег е около 65 км, а при 10 градуса над нулата вече е 75 км. Надявам се лятото да се повиши още.
    Ако имате въпроси ще се радвам да отговоря.

    in reply to: Собственик на Рено Туизи #22104

    Да споделя малко инфо, вече имам навъртени над 1500 км с Туизи-то.
    Най-висок дневен пробег – 191 км с две междинни зареждания.
    Естествено вече открих и някои недостатъци:
    1. Отворите на вратите отзад позволяват на някои БГ субекти да ровят в автомобила, децата си пъхат там главите, а котките спят вътре през нощта. Обмислям покупка на покривало поне за нощем.
    2. Звукът от двигателя – така наречения от Авто билд тролеен вой е приятен за мен при ускорение. Но при продължително пътуване с висока скорост е натрапчив.
    3. Воланът е много директен и при висока скорост е необходимо да се държи здраво. Най-малко отклонение измества рязко автомобила встрани.
    4. Спирачките ги намирам за малко слаби, а при сериозно спиране предните колела блокират, а задните не държат добре.
    5. Прозорците не са измислени добре, при затваряне горната им част се допира до тавана и се надира, моите вече са със сериозни ивици и се влошават при всяко отваряне. При скорост от 70-80 км/час се отварят настрани и при всяка неравност потропват по конструкцията на тавана.
    6. Окачването е безмилостно твърдо, според мен ненужно. За сметка на това стабилността е на върхово ниво, съпоставима е с такава на доста по-спортни и мощни автомобили.
    Относно пробега – при натиснат до долу педал на газта и извънградско шофиране автомобила издържа минимум 55 км.,при това с включени фарове, чистачка и подгряване на предното стъкло. Установих и как се променя пробега при повишаване на температурата. При температури около нулата – нормалния пробег е около 65 км, а при 10 градуса над нулата вече е 75 км. Надявам се лятото да се повиши още.
    Ако имате въпроси ще се радвам да отговоря.

    in reply to: Собственик на Рено Туизи #22112

    Да споделя малко инфо, вече имам навъртени над 1500 км с Туизи-то.
    Най-висок дневен пробег – 191 км с две междинни зареждания.
    Естествено вече открих и някои недостатъци:
    1. Отворите на вратите отзад позволяват на някои БГ субекти да ровят в автомобила, децата си пъхат там главите, а котките спят вътре през нощта. Обмислям покупка на покривало поне за нощем.
    2. Звукът от двигателя – така наречения от Авто билд тролеен вой е приятен за мен при ускорение. Но при продължително пътуване с висока скорост е натрапчив.
    3. Воланът е много директен и при висока скорост е необходимо да се държи здраво. Най-малко отклонение измества рязко автомобила встрани.
    4. Спирачките ги намирам за малко слаби, а при сериозно спиране предните колела блокират, а задните не държат добре.
    5. Прозорците не са измислени добре, при затваряне горната им част се допира до тавана и се надира, моите вече са със сериозни ивици и се влошават при всяко отваряне. При скорост от 70-80 км/час се отварят настрани и при всяка неравност потропват по конструкцията на тавана.
    6. Окачването е безмилостно твърдо, според мен ненужно. За сметка на това стабилността е на върхово ниво, съпоставима е с такава на доста по-спортни и мощни автомобили.
    Относно пробега – при натиснат до долу педал на газта и извънградско шофиране автомобила издържа минимум 55 км.,при това с включени фарове, чистачка и подгряване на предното стъкло. Установих и как се променя пробега при повишаване на температурата. При температури около нулата – нормалния пробег е около 65 км, а при 10 градуса над нулата вече е 75 км. Надявам се лятото да се повиши още.
    Ако имате въпроси ще се радвам да отговоря.

    in reply to: Собственик на Рено Туизи #22129

    Да споделя малко инфо, вече имам навъртени над 1500 км с Туизи-то.
    Най-висок дневен пробег – 191 км с две междинни зареждания.
    Естествено вече открих и някои недостатъци:
    1. Отворите на вратите отзад позволяват на някои БГ субекти да ровят в автомобила, децата си пъхат там главите, а котките спят вътре през нощта. Обмислям покупка на покривало поне за нощем.
    2. Звукът от двигателя – така наречения от Авто билд тролеен вой е приятен за мен при ускорение. Но при продължително пътуване с висока скорост е натрапчив.
    3. Воланът е много директен и при висока скорост е необходимо да се държи здраво. Най-малко отклонение измества рязко автомобила встрани.
    4. Спирачките ги намирам за малко слаби, а при сериозно спиране предните колела блокират, а задните не държат добре.
    5. Прозорците не са измислени добре, при затваряне горната им част се допира до тавана и се надира, моите вече са със сериозни ивици и се влошават при всяко отваряне. При скорост от 70-80 км/час се отварят настрани и при всяка неравност потропват по конструкцията на тавана.
    6. Окачването е безмилостно твърдо, според мен ненужно. За сметка на това стабилността е на върхово ниво, съпоставима е с такава на доста по-спортни и мощни автомобили.
    Относно пробега – при натиснат до долу педал на газта и извънградско шофиране автомобила издържа минимум 55 км.,при това с включени фарове, чистачка и подгряване на предното стъкло. Установих и как се променя пробега при повишаване на температурата. При температури около нулата – нормалния пробег е около 65 км, а при 10 градуса над нулата вече е 75 км. Надявам се лятото да се повиши още.
    Ако имате въпроси ще се радвам да отговоря.

    in reply to: Собственик на Рено Туизи #22131

    Да споделя малко инфо, вече имам навъртени над 1500 км с Туизи-то.
    Най-висок дневен пробег – 191 км с две междинни зареждания.
    Естествено вече открих и някои недостатъци:
    1. Отворите на вратите отзад позволяват на някои БГ субекти да ровят в автомобила, децата си пъхат там главите, а котките спят вътре през нощта. Обмислям покупка на покривало поне за нощем.
    2. Звукът от двигателя – така наречения от Авто билд тролеен вой е приятен за мен при ускорение. Но при продължително пътуване с висока скорост е натрапчив.
    3. Воланът е много директен и при висока скорост е необходимо да се държи здраво. Най-малко отклонение измества рязко автомобила встрани.
    4. Спирачките ги намирам за малко слаби, а при сериозно спиране предните колела блокират, а задните не държат добре.
    5. Прозорците не са измислени добре, при затваряне горната им част се допира до тавана и се надира, моите вече са със сериозни ивици и се влошават при всяко отваряне. При скорост от 70-80 км/час се отварят настрани и при всяка неравност потропват по конструкцията на тавана.
    6. Окачването е безмилостно твърдо, според мен ненужно. За сметка на това стабилността е на върхово ниво, съпоставима е с такава на доста по-спортни и мощни автомобили.
    Относно пробега – при натиснат до долу педал на газта и извънградско шофиране автомобила издържа минимум 55 км.,при това с включени фарове, чистачка и подгряване на предното стъкло. Установих и как се променя пробега при повишаване на температурата. При температури около нулата – нормалния пробег е около 65 км, а при 10 градуса над нулата вече е 75 км. Надявам се лятото да се повиши още.
    Ако имате въпроси ще се радвам да отговоря.

    in reply to: Собственик на Рено Туизи #21877

    От миналата година не съм писал, да взема да споделя нещо.
    Относно товарния капацитет на Туизи – събра без проблем 24 м2 ламинат – пет кашона, подложка, една печка на ток и още две торби с ежедневни покупки. Вижте снимките.
    WP_20131218_13_43_27_Pro.jpg

    WP_20131217_001.jpg
    На мен като втори семеен автомобил ми върши отлична работа. Дори понякога взимам децата от градина – на 3 и 5 годинки. Много обичат да се возят отзад, само дето малко им духало.
    Между другото вече направих 1000 км на моето Туизи.

    in reply to: Собственик на Рено Туизи #21878

    От миналата година не съм писал, да взема да споделя нещо.
    Относно товарния капацитет на Туизи – събра без проблем 24 м2 ламинат – пет кашона, подложка, една печка на ток и още две торби с ежедневни покупки. Вижте снимките.
    WP_20131218_13_43_27_Pro.jpg

    WP_20131217_001.jpg
    На мен като втори семеен автомобил ми върши отлична работа. Дори понякога взимам децата от градина – на 3 и 5 годинки. Много обичат да се возят отзад, само дето малко им духало.
    Между другото вече направих 1000 км на моето Туизи.

    in reply to: Собственик на Рено Туизи #21879

    От миналата година не съм писал, да взема да споделя нещо.
    Относно товарния капацитет на Туизи – събра без проблем 24 м2 ламинат – пет кашона, подложка, една печка на ток и още две торби с ежедневни покупки. Вижте снимките.
    WP_20131218_13_43_27_Pro.jpg

    WP_20131217_001.jpg
    На мен като втори семеен автомобил ми върши отлична работа. Дори понякога взимам децата от градина – на 3 и 5 годинки. Много обичат да се возят отзад, само дето малко им духало.
    Между другото вече направих 1000 км на моето Туизи.

    in reply to: Собственик на Рено Туизи #21880

    От миналата година не съм писал, да взема да споделя нещо.
    Относно товарния капацитет на Туизи – събра без проблем 24 м2 ламинат – пет кашона, подложка, една печка на ток и още две торби с ежедневни покупки. Вижте снимките.
    WP_20131218_13_43_27_Pro.jpg

    WP_20131217_001.jpg
    На мен като втори семеен автомобил ми върши отлична работа. Дори понякога взимам децата от градина – на 3 и 5 годинки. Много обичат да се возят отзад, само дето малко им духало.
    Между другото вече направих 1000 км на моето Туизи.

    in reply to: Собственик на Рено Туизи #21885

    От миналата година не съм писал, да взема да споделя нещо.
    Относно товарния капацитет на Туизи – събра без проблем 24 м2 ламинат – пет кашона, подложка, една печка на ток и още две торби с ежедневни покупки. Вижте снимките.
    WP_20131218_13_43_27_Pro.jpg

    WP_20131217_001.jpg
    На мен като втори семеен автомобил ми върши отлична работа. Дори понякога взимам децата от градина – на 3 и 5 годинки. Много обичат да се возят отзад, само дето малко им духало.
    Между другото вече направих 1000 км на моето Туизи.

    in reply to: Собственик на Рено Туизи #21890

    От миналата година не съм писал, да взема да споделя нещо.
    Относно товарния капацитет на Туизи – събра без проблем 24 м2 ламинат – пет кашона, подложка, една печка на ток и още две торби с ежедневни покупки. Вижте снимките.
    WP_20131218_13_43_27_Pro.jpg

    WP_20131217_001.jpg
    На мен като втори семеен автомобил ми върши отлична работа. Дори понякога взимам децата от градина – на 3 и 5 годинки. Много обичат да се возят отзад, само дето малко им духало.
    Между другото вече направих 1000 км на моето Туизи.

    in reply to: Собственик на Рено Туизи #21892

    От миналата година не съм писал, да взема да споделя нещо.
    Относно товарния капацитет на Туизи – събра без проблем 24 м2 ламинат – пет кашона, подложка, една печка на ток и още две торби с ежедневни покупки. Вижте снимките.
    WP_20131218_13_43_27_Pro.jpg

    WP_20131217_001.jpg
    На мен като втори семеен автомобил ми върши отлична работа. Дори понякога взимам децата от градина – на 3 и 5 годинки. Много обичат да се возят отзад, само дето малко им духало.
    Между другото вече направих 1000 км на моето Туизи.

Viewing 15 posts - 1,771 through 1,785 (of 1,890 total)