Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
Николай ИвановMember
Да споделя малко инфо, вече имам навъртени над 1500 км с Туизи-то.
Най-висок дневен пробег – 191 км с две междинни зареждания.
Естествено вече открих и някои недостатъци:
1. Отворите на вратите отзад позволяват на някои БГ субекти да ровят в автомобила, децата си пъхат там главите, а котките спят вътре през нощта. Обмислям покупка на покривало поне за нощем.
2. Звукът от двигателя – така наречения от Авто билд тролеен вой е приятен за мен при ускорение. Но при продължително пътуване с висока скорост е натрапчив.
3. Воланът е много директен и при висока скорост е необходимо да се държи здраво. Най-малко отклонение измества рязко автомобила встрани.
4. Спирачките ги намирам за малко слаби, а при сериозно спиране предните колела блокират, а задните не държат добре.
5. Прозорците не са измислени добре, при затваряне горната им част се допира до тавана и се надира, моите вече са със сериозни ивици и се влошават при всяко отваряне. При скорост от 70-80 км/час се отварят настрани и при всяка неравност потропват по конструкцията на тавана.
6. Окачването е безмилостно твърдо, според мен ненужно. За сметка на това стабилността е на върхово ниво, съпоставима е с такава на доста по-спортни и мощни автомобили.
Относно пробега – при натиснат до долу педал на газта и извънградско шофиране автомобила издържа минимум 55 км.,при това с включени фарове, чистачка и подгряване на предното стъкло. Установих и как се променя пробега при повишаване на температурата. При температури около нулата – нормалния пробег е около 65 км, а при 10 градуса над нулата вече е 75 км. Надявам се лятото да се повиши още.
Ако имате въпроси ще се радвам да отговоря.Николай ИвановMemberДа споделя малко инфо, вече имам навъртени над 1500 км с Туизи-то.
Най-висок дневен пробег – 191 км с две междинни зареждания.
Естествено вече открих и някои недостатъци:
1. Отворите на вратите отзад позволяват на някои БГ субекти да ровят в автомобила, децата си пъхат там главите, а котките спят вътре през нощта. Обмислям покупка на покривало поне за нощем.
2. Звукът от двигателя – така наречения от Авто билд тролеен вой е приятен за мен при ускорение. Но при продължително пътуване с висока скорост е натрапчив.
3. Воланът е много директен и при висока скорост е необходимо да се държи здраво. Най-малко отклонение измества рязко автомобила встрани.
4. Спирачките ги намирам за малко слаби, а при сериозно спиране предните колела блокират, а задните не държат добре.
5. Прозорците не са измислени добре, при затваряне горната им част се допира до тавана и се надира, моите вече са със сериозни ивици и се влошават при всяко отваряне. При скорост от 70-80 км/час се отварят настрани и при всяка неравност потропват по конструкцията на тавана.
6. Окачването е безмилостно твърдо, според мен ненужно. За сметка на това стабилността е на върхово ниво, съпоставима е с такава на доста по-спортни и мощни автомобили.
Относно пробега – при натиснат до долу педал на газта и извънградско шофиране автомобила издържа минимум 55 км.,при това с включени фарове, чистачка и подгряване на предното стъкло. Установих и как се променя пробега при повишаване на температурата. При температури около нулата – нормалния пробег е около 65 км, а при 10 градуса над нулата вече е 75 км. Надявам се лятото да се повиши още.
Ако имате въпроси ще се радвам да отговоря.Николай ИвановMemberДа споделя малко инфо, вече имам навъртени над 1500 км с Туизи-то.
Най-висок дневен пробег – 191 км с две междинни зареждания.
Естествено вече открих и някои недостатъци:
1. Отворите на вратите отзад позволяват на някои БГ субекти да ровят в автомобила, децата си пъхат там главите, а котките спят вътре през нощта. Обмислям покупка на покривало поне за нощем.
2. Звукът от двигателя – така наречения от Авто билд тролеен вой е приятен за мен при ускорение. Но при продължително пътуване с висока скорост е натрапчив.
3. Воланът е много директен и при висока скорост е необходимо да се държи здраво. Най-малко отклонение измества рязко автомобила встрани.
4. Спирачките ги намирам за малко слаби, а при сериозно спиране предните колела блокират, а задните не държат добре.
5. Прозорците не са измислени добре, при затваряне горната им част се допира до тавана и се надира, моите вече са със сериозни ивици и се влошават при всяко отваряне. При скорост от 70-80 км/час се отварят настрани и при всяка неравност потропват по конструкцията на тавана.
6. Окачването е безмилостно твърдо, според мен ненужно. За сметка на това стабилността е на върхово ниво, съпоставима е с такава на доста по-спортни и мощни автомобили.
Относно пробега – при натиснат до долу педал на газта и извънградско шофиране автомобила издържа минимум 55 км.,при това с включени фарове, чистачка и подгряване на предното стъкло. Установих и как се променя пробега при повишаване на температурата. При температури около нулата – нормалния пробег е около 65 км, а при 10 градуса над нулата вече е 75 км. Надявам се лятото да се повиши още.
Ако имате въпроси ще се радвам да отговоря.Николай ИвановMemberДа споделя малко инфо, вече имам навъртени над 1500 км с Туизи-то.
Най-висок дневен пробег – 191 км с две междинни зареждания.
Естествено вече открих и някои недостатъци:
1. Отворите на вратите отзад позволяват на някои БГ субекти да ровят в автомобила, децата си пъхат там главите, а котките спят вътре през нощта. Обмислям покупка на покривало поне за нощем.
2. Звукът от двигателя – така наречения от Авто билд тролеен вой е приятен за мен при ускорение. Но при продължително пътуване с висока скорост е натрапчив.
3. Воланът е много директен и при висока скорост е необходимо да се държи здраво. Най-малко отклонение измества рязко автомобила встрани.
4. Спирачките ги намирам за малко слаби, а при сериозно спиране предните колела блокират, а задните не държат добре.
5. Прозорците не са измислени добре, при затваряне горната им част се допира до тавана и се надира, моите вече са със сериозни ивици и се влошават при всяко отваряне. При скорост от 70-80 км/час се отварят настрани и при всяка неравност потропват по конструкцията на тавана.
6. Окачването е безмилостно твърдо, според мен ненужно. За сметка на това стабилността е на върхово ниво, съпоставима е с такава на доста по-спортни и мощни автомобили.
Относно пробега – при натиснат до долу педал на газта и извънградско шофиране автомобила издържа минимум 55 км.,при това с включени фарове, чистачка и подгряване на предното стъкло. Установих и как се променя пробега при повишаване на температурата. При температури около нулата – нормалния пробег е около 65 км, а при 10 градуса над нулата вече е 75 км. Надявам се лятото да се повиши още.
Ако имате въпроси ще се радвам да отговоря.Николай ИвановMemberДа споделя малко инфо, вече имам навъртени над 1500 км с Туизи-то.
Най-висок дневен пробег – 191 км с две междинни зареждания.
Естествено вече открих и някои недостатъци:
1. Отворите на вратите отзад позволяват на някои БГ субекти да ровят в автомобила, децата си пъхат там главите, а котките спят вътре през нощта. Обмислям покупка на покривало поне за нощем.
2. Звукът от двигателя – така наречения от Авто билд тролеен вой е приятен за мен при ускорение. Но при продължително пътуване с висока скорост е натрапчив.
3. Воланът е много директен и при висока скорост е необходимо да се държи здраво. Най-малко отклонение измества рязко автомобила встрани.
4. Спирачките ги намирам за малко слаби, а при сериозно спиране предните колела блокират, а задните не държат добре.
5. Прозорците не са измислени добре, при затваряне горната им част се допира до тавана и се надира, моите вече са със сериозни ивици и се влошават при всяко отваряне. При скорост от 70-80 км/час се отварят настрани и при всяка неравност потропват по конструкцията на тавана.
6. Окачването е безмилостно твърдо, според мен ненужно. За сметка на това стабилността е на върхово ниво, съпоставима е с такава на доста по-спортни и мощни автомобили.
Относно пробега – при натиснат до долу педал на газта и извънградско шофиране автомобила издържа минимум 55 км.,при това с включени фарове, чистачка и подгряване на предното стъкло. Установих и как се променя пробега при повишаване на температурата. При температури около нулата – нормалния пробег е около 65 км, а при 10 градуса над нулата вече е 75 км. Надявам се лятото да се повиши още.
Ако имате въпроси ще се радвам да отговоря.Николай ИвановMemberДа споделя малко инфо, вече имам навъртени над 1500 км с Туизи-то.
Най-висок дневен пробег – 191 км с две междинни зареждания.
Естествено вече открих и някои недостатъци:
1. Отворите на вратите отзад позволяват на някои БГ субекти да ровят в автомобила, децата си пъхат там главите, а котките спят вътре през нощта. Обмислям покупка на покривало поне за нощем.
2. Звукът от двигателя – така наречения от Авто билд тролеен вой е приятен за мен при ускорение. Но при продължително пътуване с висока скорост е натрапчив.
3. Воланът е много директен и при висока скорост е необходимо да се държи здраво. Най-малко отклонение измества рязко автомобила встрани.
4. Спирачките ги намирам за малко слаби, а при сериозно спиране предните колела блокират, а задните не държат добре.
5. Прозорците не са измислени добре, при затваряне горната им част се допира до тавана и се надира, моите вече са със сериозни ивици и се влошават при всяко отваряне. При скорост от 70-80 км/час се отварят настрани и при всяка неравност потропват по конструкцията на тавана.
6. Окачването е безмилостно твърдо, според мен ненужно. За сметка на това стабилността е на върхово ниво, съпоставима е с такава на доста по-спортни и мощни автомобили.
Относно пробега – при натиснат до долу педал на газта и извънградско шофиране автомобила издържа минимум 55 км.,при това с включени фарове, чистачка и подгряване на предното стъкло. Установих и как се променя пробега при повишаване на температурата. При температури около нулата – нормалния пробег е около 65 км, а при 10 градуса над нулата вече е 75 км. Надявам се лятото да се повиши още.
Ако имате въпроси ще се радвам да отговоря.Николай ИвановMemberДа споделя малко инфо, вече имам навъртени над 1500 км с Туизи-то.
Най-висок дневен пробег – 191 км с две междинни зареждания.
Естествено вече открих и някои недостатъци:
1. Отворите на вратите отзад позволяват на някои БГ субекти да ровят в автомобила, децата си пъхат там главите, а котките спят вътре през нощта. Обмислям покупка на покривало поне за нощем.
2. Звукът от двигателя – така наречения от Авто билд тролеен вой е приятен за мен при ускорение. Но при продължително пътуване с висока скорост е натрапчив.
3. Воланът е много директен и при висока скорост е необходимо да се държи здраво. Най-малко отклонение измества рязко автомобила встрани.
4. Спирачките ги намирам за малко слаби, а при сериозно спиране предните колела блокират, а задните не държат добре.
5. Прозорците не са измислени добре, при затваряне горната им част се допира до тавана и се надира, моите вече са със сериозни ивици и се влошават при всяко отваряне. При скорост от 70-80 км/час се отварят настрани и при всяка неравност потропват по конструкцията на тавана.
6. Окачването е безмилостно твърдо, според мен ненужно. За сметка на това стабилността е на върхово ниво, съпоставима е с такава на доста по-спортни и мощни автомобили.
Относно пробега – при натиснат до долу педал на газта и извънградско шофиране автомобила издържа минимум 55 км.,при това с включени фарове, чистачка и подгряване на предното стъкло. Установих и как се променя пробега при повишаване на температурата. При температури около нулата – нормалния пробег е около 65 км, а при 10 градуса над нулата вече е 75 км. Надявам се лятото да се повиши още.
Ако имате въпроси ще се радвам да отговоря.Николай ИвановMemberДа споделя малко инфо, вече имам навъртени над 1500 км с Туизи-то.
Най-висок дневен пробег – 191 км с две междинни зареждания.
Естествено вече открих и някои недостатъци:
1. Отворите на вратите отзад позволяват на някои БГ субекти да ровят в автомобила, децата си пъхат там главите, а котките спят вътре през нощта. Обмислям покупка на покривало поне за нощем.
2. Звукът от двигателя – така наречения от Авто билд тролеен вой е приятен за мен при ускорение. Но при продължително пътуване с висока скорост е натрапчив.
3. Воланът е много директен и при висока скорост е необходимо да се държи здраво. Най-малко отклонение измества рязко автомобила встрани.
4. Спирачките ги намирам за малко слаби, а при сериозно спиране предните колела блокират, а задните не държат добре.
5. Прозорците не са измислени добре, при затваряне горната им част се допира до тавана и се надира, моите вече са със сериозни ивици и се влошават при всяко отваряне. При скорост от 70-80 км/час се отварят настрани и при всяка неравност потропват по конструкцията на тавана.
6. Окачването е безмилостно твърдо, според мен ненужно. За сметка на това стабилността е на върхово ниво, съпоставима е с такава на доста по-спортни и мощни автомобили.
Относно пробега – при натиснат до долу педал на газта и извънградско шофиране автомобила издържа минимум 55 км.,при това с включени фарове, чистачка и подгряване на предното стъкло. Установих и как се променя пробега при повишаване на температурата. При температури около нулата – нормалния пробег е около 65 км, а при 10 градуса над нулата вече е 75 км. Надявам се лятото да се повиши още.
Ако имате въпроси ще се радвам да отговоря.Николай ИвановMemberОт миналата година не съм писал, да взема да споделя нещо.
Относно товарния капацитет на Туизи – събра без проблем 24 м2 ламинат – пет кашона, подложка, една печка на ток и още две торби с ежедневни покупки. Вижте снимките.
На мен като втори семеен автомобил ми върши отлична работа. Дори понякога взимам децата от градина – на 3 и 5 годинки. Много обичат да се возят отзад, само дето малко им духало.
Между другото вече направих 1000 км на моето Туизи.Николай ИвановMemberОт миналата година не съм писал, да взема да споделя нещо.
Относно товарния капацитет на Туизи – събра без проблем 24 м2 ламинат – пет кашона, подложка, една печка на ток и още две торби с ежедневни покупки. Вижте снимките.
На мен като втори семеен автомобил ми върши отлична работа. Дори понякога взимам децата от градина – на 3 и 5 годинки. Много обичат да се возят отзад, само дето малко им духало.
Между другото вече направих 1000 км на моето Туизи.Николай ИвановMemberОт миналата година не съм писал, да взема да споделя нещо.
Относно товарния капацитет на Туизи – събра без проблем 24 м2 ламинат – пет кашона, подложка, една печка на ток и още две торби с ежедневни покупки. Вижте снимките.
На мен като втори семеен автомобил ми върши отлична работа. Дори понякога взимам децата от градина – на 3 и 5 годинки. Много обичат да се возят отзад, само дето малко им духало.
Между другото вече направих 1000 км на моето Туизи.Николай ИвановMemberОт миналата година не съм писал, да взема да споделя нещо.
Относно товарния капацитет на Туизи – събра без проблем 24 м2 ламинат – пет кашона, подложка, една печка на ток и още две торби с ежедневни покупки. Вижте снимките.
На мен като втори семеен автомобил ми върши отлична работа. Дори понякога взимам децата от градина – на 3 и 5 годинки. Много обичат да се возят отзад, само дето малко им духало.
Между другото вече направих 1000 км на моето Туизи.Николай ИвановMemberОт миналата година не съм писал, да взема да споделя нещо.
Относно товарния капацитет на Туизи – събра без проблем 24 м2 ламинат – пет кашона, подложка, една печка на ток и още две торби с ежедневни покупки. Вижте снимките.
На мен като втори семеен автомобил ми върши отлична работа. Дори понякога взимам децата от градина – на 3 и 5 годинки. Много обичат да се возят отзад, само дето малко им духало.
Между другото вече направих 1000 км на моето Туизи.Николай ИвановMemberОт миналата година не съм писал, да взема да споделя нещо.
Относно товарния капацитет на Туизи – събра без проблем 24 м2 ламинат – пет кашона, подложка, една печка на ток и още две торби с ежедневни покупки. Вижте снимките.
На мен като втори семеен автомобил ми върши отлична работа. Дори понякога взимам децата от градина – на 3 и 5 годинки. Много обичат да се возят отзад, само дето малко им духало.
Между другото вече направих 1000 км на моето Туизи.Николай ИвановMemberОт миналата година не съм писал, да взема да споделя нещо.
Относно товарния капацитет на Туизи – събра без проблем 24 м2 ламинат – пет кашона, подложка, една печка на ток и още две торби с ежедневни покупки. Вижте снимките.
На мен като втори семеен автомобил ми върши отлична работа. Дори понякога взимам децата от градина – на 3 и 5 годинки. Много обичат да се возят отзад, само дето малко им духало.
Между другото вече направих 1000 км на моето Туизи. -
AuthorPosts