Forum Replies Created

Viewing 15 posts - 166 through 180 (of 1,890 total)
  • Author
    Posts
  • in reply to: Неща от нета 2 #32489

    Това пред Пантеона беше само РR акция на една от фирмите за зарядна инфраструктура.
    От доста време в Бургас работя за изграждане на зарядна станция, не съм споделял нищо до сега, не обичам предварително…
    Но вече всичко е готово и ще Ви разкажа. На общинския паркинг на улица Гурко в Бургас ще има станция за зареждане на до 3 автомобила едновременно. Тя вече е готова, в момента върви подготовка за монтаж на захранващия кабел и фундамента за станцията. Всички разрешителни са издадени/ за това се забавихме /.Надявам се до две-три седмици да е монтирана и пусната в експлоатация. Ще разполага с два контакта шуко и един по евростандарта – Менекес. Също има и соларен панел чрез който може да се зареждат мобилни електронни устройства. Още по-интересното е че станцията е българска, с доста приятен дизайн. Производителя е от Исперих и предлага станцията на изключително атрактивна цена, нямаща нищо общо със станциите от чуждестранни производители. Така че още малко търпение и ще можете да зареждате електромобилите си в центъра на Бургас, при това на много атрактивна цена от 1 лв за час зареждане, като цената включва и паркирането !
    Откриването ще бъде съпроводено и с голямо електромобилно събитие, на което ще има и интересни новости, но за това по-късно. B)

    in reply to: Неща от нета 2 #32389

    Това пред Пантеона беше само РR акция на една от фирмите за зарядна инфраструктура.
    От доста време в Бургас работя за изграждане на зарядна станция, не съм споделял нищо до сега, не обичам предварително…
    Но вече всичко е готово и ще Ви разкажа. На общинския паркинг на улица Гурко в Бургас ще има станция за зареждане на до 3 автомобила едновременно. Тя вече е готова, в момента върви подготовка за монтаж на захранващия кабел и фундамента за станцията. Всички разрешителни са издадени/ за това се забавихме /.Надявам се до две-три седмици да е монтирана и пусната в експлоатация. Ще разполага с два контакта шуко и един по евростандарта – Менекес. Също има и соларен панел чрез който може да се зареждат мобилни електронни устройства. Още по-интересното е че станцията е българска, с доста приятен дизайн. Производителя е от Исперих и предлага станцията на изключително атрактивна цена, нямаща нищо общо със станциите от чуждестранни производители. Така че още малко търпение и ще можете да зареждате електромобилите си в центъра на Бургас, при това на много атрактивна цена от 1 лв за час зареждане, като цената включва и паркирането !
    Откриването ще бъде съпроводено и с голямо електромобилно събитие, на което ще има и интересни новости, но за това по-късно. B)

    in reply to: Неща от нета 2 #31758

    Не,не съм го гледал. Не намирам време. Но продавача ми прати талон,вече е с бг номера.
    Колкото до това дали ще се продаде бързо-не съм сигурен. Няма никаква поддръжка в бг, части също. Освен това има индикации,че скоро ще има старт на продажбите на Лииф у нас. Друг проблем – колата е на фирма, но цената е с много малко ДДС. Тоест за лизинг не можем да говорим или ще е доста скъпо. А пък и един познат подметна, че този и другия Лииф били проверявани по номер на рама и били наводнявани в САЩ. Всъщност внесени са два, но другия не се продава.
    Освен това цената не е чак толкова атрактивна. Знам че друг не се продава в бг, но в Италия миналата седмица намерих регистриран 2014 г.,на 1560 км, от представителство на Нисан за 19 900 евро, но с ДДС. Цената беше с батерията и имаше възможност за 5 годишен лизинг през бг лизингодател. Само дето докато се организирам с парите за капарото и го купиха . B)

    in reply to: Неща от нета 2 #31742

    Не,не съм го гледал. Не намирам време. Но продавача ми прати талон,вече е с бг номера.
    Колкото до това дали ще се продаде бързо-не съм сигурен. Няма никаква поддръжка в бг, части също. Освен това има индикации,че скоро ще има старт на продажбите на Лииф у нас. Друг проблем – колата е на фирма, но цената е с много малко ДДС. Тоест за лизинг не можем да говорим или ще е доста скъпо. А пък и един познат подметна, че този и другия Лииф били проверявани по номер на рама и били наводнявани в САЩ. Всъщност внесени са два, но другия не се продава.
    Освен това цената не е чак толкова атрактивна. Знам че друг не се продава в бг, но в Италия миналата седмица намерих регистриран 2014 г.,на 1560 км, от представителство на Нисан за 19 900 евро, но с ДДС. Цената беше с батерията и имаше възможност за 5 годишен лизинг през бг лизингодател. Само дето докато се организирам с парите за капарото и го купиха . B)

    in reply to: Неща от нета 2 #31760

    Не,не съм го гледал. Не намирам време. Но продавача ми прати талон,вече е с бг номера.
    Колкото до това дали ще се продаде бързо-не съм сигурен. Няма никаква поддръжка в бг, части също. Освен това има индикации,че скоро ще има старт на продажбите на Лииф у нас. Друг проблем – колата е на фирма, но цената е с много малко ДДС. Тоест за лизинг не можем да говорим или ще е доста скъпо. А пък и един познат подметна, че този и другия Лииф били проверявани по номер на рама и били наводнявани в САЩ. Всъщност внесени са два, но другия не се продава.
    Освен това цената не е чак толкова атрактивна. Знам че друг не се продава в бг, но в Италия миналата седмица намерих регистриран 2014 г.,на 1560 км, от представителство на Нисан за 19 900 евро, но с ДДС. Цената беше с батерията и имаше възможност за 5 годишен лизинг през бг лизингодател. Само дето докато се организирам с парите за капарото и го купиха . B)

    in reply to: Неща от нета 2 #31767

    Не,не съм го гледал. Не намирам време. Но продавача ми прати талон,вече е с бг номера.
    Колкото до това дали ще се продаде бързо-не съм сигурен. Няма никаква поддръжка в бг, части също. Освен това има индикации,че скоро ще има старт на продажбите на Лииф у нас. Друг проблем – колата е на фирма, но цената е с много малко ДДС. Тоест за лизинг не можем да говорим или ще е доста скъпо. А пък и един познат подметна, че този и другия Лииф били проверявани по номер на рама и били наводнявани в САЩ. Всъщност внесени са два, но другия не се продава.
    Освен това цената не е чак толкова атрактивна. Знам че друг не се продава в бг, но в Италия миналата седмица намерих регистриран 2014 г.,на 1560 км, от представителство на Нисан за 19 900 евро, но с ДДС. Цената беше с батерията и имаше възможност за 5 годишен лизинг през бг лизингодател. Само дето докато се организирам с парите за капарото и го купиха . B)

    in reply to: Неща от нета 2 #31771

    Не,не съм го гледал. Не намирам време. Но продавача ми прати талон,вече е с бг номера.
    Колкото до това дали ще се продаде бързо-не съм сигурен. Няма никаква поддръжка в бг, части също. Освен това има индикации,че скоро ще има старт на продажбите на Лииф у нас. Друг проблем – колата е на фирма, но цената е с много малко ДДС. Тоест за лизинг не можем да говорим или ще е доста скъпо. А пък и един познат подметна, че този и другия Лииф били проверявани по номер на рама и били наводнявани в САЩ. Всъщност внесени са два, но другия не се продава.
    Освен това цената не е чак толкова атрактивна. Знам че друг не се продава в бг, но в Италия миналата седмица намерих регистриран 2014 г.,на 1560 км, от представителство на Нисан за 19 900 евро, но с ДДС. Цената беше с батерията и имаше възможност за 5 годишен лизинг през бг лизингодател. Само дето докато се организирам с парите за капарото и го купиха . B)

    in reply to: Неща от нета 2 #31919

    Не,не съм го гледал. Не намирам време. Но продавача ми прати талон,вече е с бг номера.
    Колкото до това дали ще се продаде бързо-не съм сигурен. Няма никаква поддръжка в бг, части също. Освен това има индикации,че скоро ще има старт на продажбите на Лииф у нас. Друг проблем – колата е на фирма, но цената е с много малко ДДС. Тоест за лизинг не можем да говорим или ще е доста скъпо. А пък и един познат подметна, че този и другия Лииф били проверявани по номер на рама и били наводнявани в САЩ. Всъщност внесени са два, но другия не се продава.
    Освен това цената не е чак толкова атрактивна. Знам че друг не се продава в бг, но в Италия миналата седмица намерих регистриран 2014 г.,на 1560 км, от представителство на Нисан за 19 900 евро, но с ДДС. Цената беше с батерията и имаше възможност за 5 годишен лизинг през бг лизингодател. Само дето докато се организирам с парите за капарото и го купиха . B)

    in reply to: Неща от нета 2 #31753

    Не,не съм го гледал. Не намирам време. Но продавача ми прати талон,вече е с бг номера.
    Колкото до това дали ще се продаде бързо-не съм сигурен. Няма никаква поддръжка в бг, части също. Освен това има индикации,че скоро ще има старт на продажбите на Лииф у нас. Друг проблем – колата е на фирма, но цената е с много малко ДДС. Тоест за лизинг не можем да говорим или ще е доста скъпо. А пък и един познат подметна, че този и другия Лииф били проверявани по номер на рама и били наводнявани в САЩ. Всъщност внесени са два, но другия не се продава.
    Освен това цената не е чак толкова атрактивна. Знам че друг не се продава в бг, но в Италия миналата седмица намерих регистриран 2014 г.,на 1560 км, от представителство на Нисан за 19 900 евро, но с ДДС. Цената беше с батерията и имаше възможност за 5 годишен лизинг през бг лизингодател. Само дето докато се организирам с парите за капарото и го купиха . B)

    in reply to: Неща от нета 2 #31745

    Не,не съм го гледал. Не намирам време. Но продавача ми прати талон,вече е с бг номера.
    Колкото до това дали ще се продаде бързо-не съм сигурен. Няма никаква поддръжка в бг, части също. Освен това има индикации,че скоро ще има старт на продажбите на Лииф у нас. Друг проблем – колата е на фирма, но цената е с много малко ДДС. Тоест за лизинг не можем да говорим или ще е доста скъпо. А пък и един познат подметна, че този и другия Лииф били проверявани по номер на рама и били наводнявани в САЩ. Всъщност внесени са два, но другия не се продава.
    Освен това цената не е чак толкова атрактивна. Знам че друг не се продава в бг, но в Италия миналата седмица намерих регистриран 2014 г.,на 1560 км, от представителство на Нисан за 19 900 евро, но с ДДС. Цената беше с батерията и имаше възможност за 5 годишен лизинг през бг лизингодател. Само дето докато се организирам с парите за капарото и го купиха . B)

    in reply to: Неща от нета 2 #31790

    Не,не съм го гледал. Не намирам време. Но продавача ми прати талон,вече е с бг номера.
    Колкото до това дали ще се продаде бързо-не съм сигурен. Няма никаква поддръжка в бг, части също. Освен това има индикации,че скоро ще има старт на продажбите на Лииф у нас. Друг проблем – колата е на фирма, но цената е с много малко ДДС. Тоест за лизинг не можем да говорим или ще е доста скъпо. А пък и един познат подметна, че този и другия Лииф били проверявани по номер на рама и били наводнявани в САЩ. Всъщност внесени са два, но другия не се продава.
    Освен това цената не е чак толкова атрактивна. Знам че друг не се продава в бг, но в Италия миналата седмица намерих регистриран 2014 г.,на 1560 км, от представителство на Нисан за 19 900 евро, но с ДДС. Цената беше с батерията и имаше възможност за 5 годишен лизинг през бг лизингодател. Само дето докато се организирам с парите за капарото и го купиха . B)

    in reply to: Всичко за Туизи #29303

    Искам да споделя нещо относно цената на Туизи. В момента можеш да си купиш такова за около 600 лв месечно, като тази цена включва всичко по колата – изплащане, застраховки, данък. Няма никакви други разходи освен за ток за зареждане. И сега малко изчисления.
    Минавам по около 120-150 км дневно.
    С бензинов автомобил това би ми струвало около 20-25 лв за гориво дневно. При 22 работни дни това прави около 500 лв месечно. Но паркирам ежедневно в синя зона в Бургас – около 20 лв на месец. Като добявя и две смени на маслото за година, елекромобил като Туизи определено е изгоден за втори автомобил в семейството, с който единия родител да си ходи на работа, както аз например. А удоволствието от липсата на съединител, скорости и т.н е несравнима в градски условия. Който веднъж се качи и опита… B)

    in reply to: Всичко за Туизи #29318

    Искам да споделя нещо относно цената на Туизи. В момента можеш да си купиш такова за около 600 лв месечно, като тази цена включва всичко по колата – изплащане, застраховки, данък. Няма никакви други разходи освен за ток за зареждане. И сега малко изчисления.
    Минавам по около 120-150 км дневно.
    С бензинов автомобил това би ми струвало около 20-25 лв за гориво дневно. При 22 работни дни това прави около 500 лв месечно. Но паркирам ежедневно в синя зона в Бургас – около 20 лв на месец. Като добявя и две смени на маслото за година, елекромобил като Туизи определено е изгоден за втори автомобил в семейството, с който единия родител да си ходи на работа, както аз например. А удоволствието от липсата на съединител, скорости и т.н е несравнима в градски условия. Който веднъж се качи и опита… B)

    in reply to: Всичко за Туизи #29302

    Искам да споделя нещо относно цената на Туизи. В момента можеш да си купиш такова за около 600 лв месечно, като тази цена включва всичко по колата – изплащане, застраховки, данък. Няма никакви други разходи освен за ток за зареждане. И сега малко изчисления.
    Минавам по около 120-150 км дневно.
    С бензинов автомобил това би ми струвало около 20-25 лв за гориво дневно. При 22 работни дни това прави около 500 лв месечно. Но паркирам ежедневно в синя зона в Бургас – около 20 лв на месец. Като добявя и две смени на маслото за година, елекромобил като Туизи определено е изгоден за втори автомобил в семейството, с който единия родител да си ходи на работа, както аз например. А удоволствието от липсата на съединител, скорости и т.н е несравнима в градски условия. Който веднъж се качи и опита… B)

    in reply to: Всичко за Туизи #29502

    Искам да споделя нещо относно цената на Туизи. В момента можеш да си купиш такова за около 600 лв месечно, като тази цена включва всичко по колата – изплащане, застраховки, данък. Няма никакви други разходи освен за ток за зареждане. И сега малко изчисления.
    Минавам по около 120-150 км дневно.
    С бензинов автомобил това би ми струвало около 20-25 лв за гориво дневно. При 22 работни дни това прави около 500 лв месечно. Но паркирам ежедневно в синя зона в Бургас – около 20 лв на месец. Като добявя и две смени на маслото за година, елекромобил като Туизи определено е изгоден за втори автомобил в семейството, с който единия родител да си ходи на работа, както аз например. А удоволствието от липсата на съединител, скорости и т.н е несравнима в градски условия. Който веднъж се качи и опита… B)

Viewing 15 posts - 166 through 180 (of 1,890 total)