Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
Николай ИвановMember
От миналата година не съм писал, да взема да споделя нещо.
Относно товарния капацитет на Туизи – събра без проблем 24 м2 ламинат – пет кашона, подложка, една печка на ток и още две торби с ежедневни покупки. Вижте снимките.
На мен като втори семеен автомобил ми върши отлична работа. Дори понякога взимам децата от градина – на 3 и 5 годинки. Много обичат да се возят отзад, само дето малко им духало.
Между другото вече направих 1000 км на моето Туизи.Николай ИвановMemberОт миналата година не съм писал, да взема да споделя нещо.
Относно товарния капацитет на Туизи – събра без проблем 24 м2 ламинат – пет кашона, подложка, една печка на ток и още две торби с ежедневни покупки. Вижте снимките.
На мен като втори семеен автомобил ми върши отлична работа. Дори понякога взимам децата от градина – на 3 и 5 годинки. Много обичат да се возят отзад, само дето малко им духало.
Между другото вече направих 1000 км на моето Туизи.Николай ИвановMemberНова информация – гуми с размер 135/80 13 стават без проблеми отпред.
Скоро ще има още допълнителна информация относно експлоатацията на Туизи. За момента съм изминал само около 600 км с него и не мога още да конкретизирам всичко. Относно експлоатацията при ниски температури – аеродинамиката му е така изчислена, че на водача не духа дори и ако е без странични стъкла. С подходящо облекло го карам и при минус 5 градуса без проблеми. Но има завихряния в областта на коленете и глезените, което ме накара да обувам по-дебели чорапи и да ползвам покривало за краката. Даже сега си поръчах едно такова с подгряване от собствена батерия.
Пробег при температури около нулата – минимум 60 км при най-неикономично каране.Николай ИвановMemberНова информация – гуми с размер 135/80 13 стават без проблеми отпред.
Скоро ще има още допълнителна информация относно експлоатацията на Туизи. За момента съм изминал само около 600 км с него и не мога още да конкретизирам всичко. Относно експлоатацията при ниски температури – аеродинамиката му е така изчислена, че на водача не духа дори и ако е без странични стъкла. С подходящо облекло го карам и при минус 5 градуса без проблеми. Но има завихряния в областта на коленете и глезените, което ме накара да обувам по-дебели чорапи и да ползвам покривало за краката. Даже сега си поръчах едно такова с подгряване от собствена батерия.
Пробег при температури около нулата – минимум 60 км при най-неикономично каране.Николай ИвановMemberНова информация – гуми с размер 135/80 13 стават без проблеми отпред.
Скоро ще има още допълнителна информация относно експлоатацията на Туизи. За момента съм изминал само около 600 км с него и не мога още да конкретизирам всичко. Относно експлоатацията при ниски температури – аеродинамиката му е така изчислена, че на водача не духа дори и ако е без странични стъкла. С подходящо облекло го карам и при минус 5 градуса без проблеми. Но има завихряния в областта на коленете и глезените, което ме накара да обувам по-дебели чорапи и да ползвам покривало за краката. Даже сега си поръчах едно такова с подгряване от собствена батерия.
Пробег при температури около нулата – минимум 60 км при най-неикономично каране.Николай ИвановMemberНова информация – гуми с размер 135/80 13 стават без проблеми отпред.
Скоро ще има още допълнителна информация относно експлоатацията на Туизи. За момента съм изминал само около 600 км с него и не мога още да конкретизирам всичко. Относно експлоатацията при ниски температури – аеродинамиката му е така изчислена, че на водача не духа дори и ако е без странични стъкла. С подходящо облекло го карам и при минус 5 градуса без проблеми. Но има завихряния в областта на коленете и глезените, което ме накара да обувам по-дебели чорапи и да ползвам покривало за краката. Даже сега си поръчах едно такова с подгряване от собствена батерия.
Пробег при температури около нулата – минимум 60 км при най-неикономично каране.Николай ИвановMemberНова информация – гуми с размер 135/80 13 стават без проблеми отпред.
Скоро ще има още допълнителна информация относно експлоатацията на Туизи. За момента съм изминал само около 600 км с него и не мога още да конкретизирам всичко. Относно експлоатацията при ниски температури – аеродинамиката му е така изчислена, че на водача не духа дори и ако е без странични стъкла. С подходящо облекло го карам и при минус 5 градуса без проблеми. Но има завихряния в областта на коленете и глезените, което ме накара да обувам по-дебели чорапи и да ползвам покривало за краката. Даже сега си поръчах едно такова с подгряване от собствена батерия.
Пробег при температури около нулата – минимум 60 км при най-неикономично каране.Николай ИвановMemberНова информация – гуми с размер 135/80 13 стават без проблеми отпред.
Скоро ще има още допълнителна информация относно експлоатацията на Туизи. За момента съм изминал само около 600 км с него и не мога още да конкретизирам всичко. Относно експлоатацията при ниски температури – аеродинамиката му е така изчислена, че на водача не духа дори и ако е без странични стъкла. С подходящо облекло го карам и при минус 5 градуса без проблеми. Но има завихряния в областта на коленете и глезените, което ме накара да обувам по-дебели чорапи и да ползвам покривало за краката. Даже сега си поръчах едно такова с подгряване от собствена батерия.
Пробег при температури около нулата – минимум 60 км при най-неикономично каране.Николай ИвановMemberНова информация – гуми с размер 135/80 13 стават без проблеми отпред.
Скоро ще има още допълнителна информация относно експлоатацията на Туизи. За момента съм изминал само около 600 км с него и не мога още да конкретизирам всичко. Относно експлоатацията при ниски температури – аеродинамиката му е така изчислена, че на водача не духа дори и ако е без странични стъкла. С подходящо облекло го карам и при минус 5 градуса без проблеми. Но има завихряния в областта на коленете и глезените, което ме накара да обувам по-дебели чорапи и да ползвам покривало за краката. Даже сега си поръчах едно такова с подгряване от собствена батерия.
Пробег при температури около нулата – минимум 60 км при най-неикономично каране.Николай ИвановMemberНова информация – гуми с размер 135/80 13 стават без проблеми отпред.
Скоро ще има още допълнителна информация относно експлоатацията на Туизи. За момента съм изминал само около 600 км с него и не мога още да конкретизирам всичко. Относно експлоатацията при ниски температури – аеродинамиката му е така изчислена, че на водача не духа дори и ако е без странични стъкла. С подходящо облекло го карам и при минус 5 градуса без проблеми. Но има завихряния в областта на коленете и глезените, което ме накара да обувам по-дебели чорапи и да ползвам покривало за краката. Даже сега си поръчах едно такова с подгряване от собствена батерия.
Пробег при температури около нулата – минимум 60 км при най-неикономично каране.Николай ИвановMemberНова информация – гуми с размер 135/80 13 стават без проблеми отпред.
Скоро ще има още допълнителна информация относно експлоатацията на Туизи. За момента съм изминал само около 600 км с него и не мога още да конкретизирам всичко. Относно експлоатацията при ниски температури – аеродинамиката му е така изчислена, че на водача не духа дори и ако е без странични стъкла. С подходящо облекло го карам и при минус 5 градуса без проблеми. Но има завихряния в областта на коленете и глезените, което ме накара да обувам по-дебели чорапи и да ползвам покривало за краката. Даже сега си поръчах едно такова с подгряване от собствена батерия.
Пробег при температури около нулата – минимум 60 км при най-неикономично каране.Николай ИвановMemberНова информация – гуми с размер 135/80 13 стават без проблеми отпред.
Скоро ще има още допълнителна информация относно експлоатацията на Туизи. За момента съм изминал само около 600 км с него и не мога още да конкретизирам всичко. Относно експлоатацията при ниски температури – аеродинамиката му е така изчислена, че на водача не духа дори и ако е без странични стъкла. С подходящо облекло го карам и при минус 5 градуса без проблеми. Но има завихряния в областта на коленете и глезените, което ме накара да обувам по-дебели чорапи и да ползвам покривало за краката. Даже сега си поръчах едно такова с подгряване от собствена батерия.
Пробег при температури около нулата – минимум 60 км при най-неикономично каране.Николай ИвановMemberОще няколко снимки, илюстриращи колко напред е Германия по отношение на електромобилите.
Николай ИвановMemberОще няколко снимки, илюстриращи колко напред е Германия по отношение на електромобилите.
Николай ИвановMemberОще няколко снимки, илюстриращи колко напред е Германия по отношение на електромобилите.
-
AuthorPosts