Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
Николай ИвановMember
МАЛКИЯ Е ГОЛЯМА РАБОТА !!!
Доказва го следващата снимка.
Пробег изминат без никакви повреди и проблеми, без никакви усилия при нормална ежедневна употреба за период от само 5 месеца!. БРАВО на ТУИЗИ, БРАВО на РЕНО !!!
За някои смешен, за други странен, за трети страхотен. След 10 000 км го определям като абсолютно достатъчен за спокойно и супер евтино придвижване. За това време беше безмилостно товарен, каран много бавно /и на мен ми свършва батерийката все пак/ 😛 , натискан безмилостно с пълна газ, сам или с двама души, а понякога и с доста багаж. Никога не ме остави на пътя, никога не свърши внезапно или непредвидено батерията, нито веднъж.
И сега като се сгорещи достатъчно започна даже мен да изненадва с пробега си. Ето:При по-спокоен стил на шофиране с 55-60 км в час сега изминава с една батерия по над 80 км. Например от с. Момина църква в Странджа до Бургас и поне още двайсетина км обикаляне из града. И всичко това за около 1 лв средна цена на зареждане.
Тези 10 000 км за изминати с електроенергия за около 160-180 лв общо за целия пробег ! Каквито и сметки да правите, с каквато и друга кола да го сравнявате, няма по-евтин вариант.Николай ИвановMemberМАЛКИЯ Е ГОЛЯМА РАБОТА !!!
Доказва го следващата снимка.
Пробег изминат без никакви повреди и проблеми, без никакви усилия при нормална ежедневна употреба за период от само 5 месеца!. БРАВО на ТУИЗИ, БРАВО на РЕНО !!!
За някои смешен, за други странен, за трети страхотен. След 10 000 км го определям като абсолютно достатъчен за спокойно и супер евтино придвижване. За това време беше безмилостно товарен, каран много бавно /и на мен ми свършва батерийката все пак/ 😛 , натискан безмилостно с пълна газ, сам или с двама души, а понякога и с доста багаж. Никога не ме остави на пътя, никога не свърши внезапно или непредвидено батерията, нито веднъж.
И сега като се сгорещи достатъчно започна даже мен да изненадва с пробега си. Ето:При по-спокоен стил на шофиране с 55-60 км в час сега изминава с една батерия по над 80 км. Например от с. Момина църква в Странджа до Бургас и поне още двайсетина км обикаляне из града. И всичко това за около 1 лв средна цена на зареждане.
Тези 10 000 км за изминати с електроенергия за около 160-180 лв общо за целия пробег ! Каквито и сметки да правите, с каквато и друга кола да го сравнявате, няма по-евтин вариант.Николай ИвановMemberМАЛКИЯ Е ГОЛЯМА РАБОТА !!!
Доказва го следващата снимка.
Пробег изминат без никакви повреди и проблеми, без никакви усилия при нормална ежедневна употреба за период от само 5 месеца!. БРАВО на ТУИЗИ, БРАВО на РЕНО !!!
За някои смешен, за други странен, за трети страхотен. След 10 000 км го определям като абсолютно достатъчен за спокойно и супер евтино придвижване. За това време беше безмилостно товарен, каран много бавно /и на мен ми свършва батерийката все пак/ 😛 , натискан безмилостно с пълна газ, сам или с двама души, а понякога и с доста багаж. Никога не ме остави на пътя, никога не свърши внезапно или непредвидено батерията, нито веднъж.
И сега като се сгорещи достатъчно започна даже мен да изненадва с пробега си. Ето:При по-спокоен стил на шофиране с 55-60 км в час сега изминава с една батерия по над 80 км. Например от с. Момина църква в Странджа до Бургас и поне още двайсетина км обикаляне из града. И всичко това за около 1 лв средна цена на зареждане.
Тези 10 000 км за изминати с електроенергия за около 160-180 лв общо за целия пробег ! Каквито и сметки да правите, с каквато и друга кола да го сравнявате, няма по-евтин вариант.Николай ИвановMemberМАЛКИЯ Е ГОЛЯМА РАБОТА !!!
Доказва го следващата снимка.
Пробег изминат без никакви повреди и проблеми, без никакви усилия при нормална ежедневна употреба за период от само 5 месеца!. БРАВО на ТУИЗИ, БРАВО на РЕНО !!!
За някои смешен, за други странен, за трети страхотен. След 10 000 км го определям като абсолютно достатъчен за спокойно и супер евтино придвижване. За това време беше безмилостно товарен, каран много бавно /и на мен ми свършва батерийката все пак/ 😛 , натискан безмилостно с пълна газ, сам или с двама души, а понякога и с доста багаж. Никога не ме остави на пътя, никога не свърши внезапно или непредвидено батерията, нито веднъж.
И сега като се сгорещи достатъчно започна даже мен да изненадва с пробега си. Ето:При по-спокоен стил на шофиране с 55-60 км в час сега изминава с една батерия по над 80 км. Например от с. Момина църква в Странджа до Бургас и поне още двайсетина км обикаляне из града. И всичко това за около 1 лв средна цена на зареждане.
Тези 10 000 км за изминати с електроенергия за около 160-180 лв общо за целия пробег ! Каквито и сметки да правите, с каквато и друга кола да го сравнявате, няма по-евтин вариант.Николай ИвановMemberМАЛКИЯ Е ГОЛЯМА РАБОТА !!!
Доказва го следващата снимка.
Пробег изминат без никакви повреди и проблеми, без никакви усилия при нормална ежедневна употреба за период от само 5 месеца!. БРАВО на ТУИЗИ, БРАВО на РЕНО !!!
За някои смешен, за други странен, за трети страхотен. След 10 000 км го определям като абсолютно достатъчен за спокойно и супер евтино придвижване. За това време беше безмилостно товарен, каран много бавно /и на мен ми свършва батерийката все пак/ 😛 , натискан безмилостно с пълна газ, сам или с двама души, а понякога и с доста багаж. Никога не ме остави на пътя, никога не свърши внезапно или непредвидено батерията, нито веднъж.
И сега като се сгорещи достатъчно започна даже мен да изненадва с пробега си. Ето:При по-спокоен стил на шофиране с 55-60 км в час сега изминава с една батерия по над 80 км. Например от с. Момина църква в Странджа до Бургас и поне още двайсетина км обикаляне из града. И всичко това за около 1 лв средна цена на зареждане.
Тези 10 000 км за изминати с електроенергия за около 160-180 лв общо за целия пробег ! Каквито и сметки да правите, с каквато и друга кола да го сравнявате, няма по-евтин вариант.Николай ИвановMemberМАЛКИЯ Е ГОЛЯМА РАБОТА !!!
Доказва го следващата снимка.
Пробег изминат без никакви повреди и проблеми, без никакви усилия при нормална ежедневна употреба за период от само 5 месеца!. БРАВО на ТУИЗИ, БРАВО на РЕНО !!!
За някои смешен, за други странен, за трети страхотен. След 10 000 км го определям като абсолютно достатъчен за спокойно и супер евтино придвижване. За това време беше безмилостно товарен, каран много бавно /и на мен ми свършва батерийката все пак/ 😛 , натискан безмилостно с пълна газ, сам или с двама души, а понякога и с доста багаж. Никога не ме остави на пътя, никога не свърши внезапно или непредвидено батерията, нито веднъж.
И сега като се сгорещи достатъчно започна даже мен да изненадва с пробега си. Ето:При по-спокоен стил на шофиране с 55-60 км в час сега изминава с една батерия по над 80 км. Например от с. Момина църква в Странджа до Бургас и поне още двайсетина км обикаляне из града. И всичко това за около 1 лв средна цена на зареждане.
Тези 10 000 км за изминати с електроенергия за около 160-180 лв общо за целия пробег ! Каквито и сметки да правите, с каквато и друга кола да го сравнявате, няма по-евтин вариант.Николай ИвановMemberМАЛКИЯ Е ГОЛЯМА РАБОТА !!!
Доказва го следващата снимка.
Пробег изминат без никакви повреди и проблеми, без никакви усилия при нормална ежедневна употреба за период от само 5 месеца!. БРАВО на ТУИЗИ, БРАВО на РЕНО !!!
За някои смешен, за други странен, за трети страхотен. След 10 000 км го определям като абсолютно достатъчен за спокойно и супер евтино придвижване. За това време беше безмилостно товарен, каран много бавно /и на мен ми свършва батерийката все пак/ 😛 , натискан безмилостно с пълна газ, сам или с двама души, а понякога и с доста багаж. Никога не ме остави на пътя, никога не свърши внезапно или непредвидено батерията, нито веднъж.
И сега като се сгорещи достатъчно започна даже мен да изненадва с пробега си. Ето:При по-спокоен стил на шофиране с 55-60 км в час сега изминава с една батерия по над 80 км. Например от с. Момина църква в Странджа до Бургас и поне още двайсетина км обикаляне из града. И всичко това за около 1 лв средна цена на зареждане.
Тези 10 000 км за изминати с електроенергия за около 160-180 лв общо за целия пробег ! Каквито и сметки да правите, с каквато и друга кола да го сравнявате, няма по-евтин вариант.Николай ИвановMemberМАЛКИЯ Е ГОЛЯМА РАБОТА !!!
Доказва го следващата снимка.
Пробег изминат без никакви повреди и проблеми, без никакви усилия при нормална ежедневна употреба за период от само 5 месеца!. БРАВО на ТУИЗИ, БРАВО на РЕНО !!!
За някои смешен, за други странен, за трети страхотен. След 10 000 км го определям като абсолютно достатъчен за спокойно и супер евтино придвижване. За това време беше безмилостно товарен, каран много бавно /и на мен ми свършва батерийката все пак/ 😛 , натискан безмилостно с пълна газ, сам или с двама души, а понякога и с доста багаж. Никога не ме остави на пътя, никога не свърши внезапно или непредвидено батерията, нито веднъж.
И сега като се сгорещи достатъчно започна даже мен да изненадва с пробега си. Ето:При по-спокоен стил на шофиране с 55-60 км в час сега изминава с една батерия по над 80 км. Например от с. Момина църква в Странджа до Бургас и поне още двайсетина км обикаляне из града. И всичко това за около 1 лв средна цена на зареждане.
Тези 10 000 км за изминати с електроенергия за около 160-180 лв общо за целия пробег ! Каквито и сметки да правите, с каквато и друга кола да го сравнявате, няма по-евтин вариант.Николай ИвановMemberМАЛКИЯ Е ГОЛЯМА РАБОТА !!!
Доказва го следващата снимка.
Пробег изминат без никакви повреди и проблеми, без никакви усилия при нормална ежедневна употреба за период от само 5 месеца!. БРАВО на ТУИЗИ, БРАВО на РЕНО !!!
За някои смешен, за други странен, за трети страхотен. След 10 000 км го определям като абсолютно достатъчен за спокойно и супер евтино придвижване. За това време беше безмилостно товарен, каран много бавно /и на мен ми свършва батерийката все пак/ 😛 , натискан безмилостно с пълна газ, сам или с двама души, а понякога и с доста багаж. Никога не ме остави на пътя, никога не свърши внезапно или непредвидено батерията, нито веднъж.
И сега като се сгорещи достатъчно започна даже мен да изненадва с пробега си. Ето:При по-спокоен стил на шофиране с 55-60 км в час сега изминава с една батерия по над 80 км. Например от с. Момина църква в Странджа до Бургас и поне още двайсетина км обикаляне из града. И всичко това за около 1 лв средна цена на зареждане.
Тези 10 000 км за изминати с електроенергия за около 160-180 лв общо за целия пробег ! Каквито и сметки да правите, с каквато и друга кола да го сравнявате, няма по-евтин вариант.Николай ИвановMemberНе съвсем. Г-н Папазов помогнал на собственика на червената за нещо, свързано с колата, доколкото знам за адаптор за трифазен ток. И другия, с червената Тесла решил да се отблагодари като постави надписа докато свърши кампанията.
Николай ИвановMemberНе съвсем. Г-н Папазов помогнал на собственика на червената за нещо, свързано с колата, доколкото знам за адаптор за трифазен ток. И другия, с червената Тесла решил да се отблагодари като постави надписа докато свърши кампанията.
Николай ИвановMemberНе съвсем. Г-н Папазов помогнал на собственика на червената за нещо, свързано с колата, доколкото знам за адаптор за трифазен ток. И другия, с червената Тесла решил да се отблагодари като постави надписа докато свърши кампанията.
Николай ИвановMemberНе съвсем. Г-н Папазов помогнал на собственика на червената за нещо, свързано с колата, доколкото знам за адаптор за трифазен ток. И другия, с червената Тесла решил да се отблагодари като постави надписа докато свърши кампанията.
Николай ИвановMemberНе съвсем. Г-н Папазов помогнал на собственика на червената за нещо, свързано с колата, доколкото знам за адаптор за трифазен ток. И другия, с червената Тесла решил да се отблагодари като постави надписа докато свърши кампанията.
Николай ИвановMemberНе съвсем. Г-н Папазов помогнал на собственика на червената за нещо, свързано с колата, доколкото знам за адаптор за трифазен ток. И другия, с червената Тесла решил да се отблагодари като постави надписа докато свърши кампанията.
-
AuthorPosts