Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
Николай ИвановMember
Приветствам ! 😛 Повози колегата, запали го по електромобилите! 🙂 После ще му продадем един! B)
Николай ИвановMemberПриветствам ! 😛 Повози колегата, запали го по електромобилите! 🙂 После ще му продадем един! B)
Николай ИвановMemberПриветствам ! 😛 Повози колегата, запали го по електромобилите! 🙂 После ще му продадем един! B)
Николай ИвановMemberПриветствам ! 😛 Повози колегата, запали го по електромобилите! 🙂 После ще му продадем един! B)
Николай ИвановMemberПриветствам ! 😛 Повози колегата, запали го по електромобилите! 🙂 После ще му продадем един! B)
Николай ИвановMemberПриветствам ! 😛 Повози колегата, запали го по електромобилите! 🙂 После ще му продадем един! B)
Николай ИвановMemberПриветствам ! 😛 Повози колегата, запали го по електромобилите! 🙂 После ще му продадем един! B)
Николай ИвановMemberПриветствам ! 😛 Повози колегата, запали го по електромобилите! 🙂 После ще му продадем един! B)
Николай ИвановMemberПриветствам ! 😛 Повози колегата, запали го по електромобилите! 🙂 После ще му продадем един! B)
Николай ИвановMemberРегенерацията е едно чудесно нещо. Като посвикнеш с автомобила и ако си спокоен шофьор може почти да не използваш спирачката. Защото щом вдигнеш крака от газта и колата започва да забавя. За да регенерира изобщо не се натиска спирачния педал, само се отпуска газта. При големите електромобили е по-лесно, защото регенерират по-силно и спирачния ефект е като при нормално натискане на спирачката. Така с малко усет може да караш въобще без спирачния педал, или шофиране само с един педал! B) Например аз съм ходил от Созопол до Поморие, през целия Бургас, без дори да докосна спирачка. Щом свикнеш общо взето е нужна при паркиране и при аварийно спиране. B) Отиди до Омникар, поискай Рено Канго ZE за еднодневен тест и ще видиш как е. Обади ми се преди това. Колкото до Туизи, там спирането само с регенерация е по-сложно, защото регенерацията е по-слаба и забавянето става по-бавно. За мен не е проблем, но определено влаченето преди светофар ядосва шофьорите отзад. Вината не е в нас, каращите Туизи, а в останалите водачи. Просто са свикнали да дават газ до последно и после да натискат спирачка. Ако на скорост върнат газта, и при тях има силен ефект на забавяне. Но това кой как кара е друга тема. Той бензина е от реката.
Николай ИвановMemberРегенерацията е едно чудесно нещо. Като посвикнеш с автомобила и ако си спокоен шофьор може почти да не използваш спирачката. Защото щом вдигнеш крака от газта и колата започва да забавя. За да регенерира изобщо не се натиска спирачния педал, само се отпуска газта. При големите електромобили е по-лесно, защото регенерират по-силно и спирачния ефект е като при нормално натискане на спирачката. Така с малко усет може да караш въобще без спирачния педал, или шофиране само с един педал! B) Например аз съм ходил от Созопол до Поморие, през целия Бургас, без дори да докосна спирачка. Щом свикнеш общо взето е нужна при паркиране и при аварийно спиране. B) Отиди до Омникар, поискай Рено Канго ZE за еднодневен тест и ще видиш как е. Обади ми се преди това. Колкото до Туизи, там спирането само с регенерация е по-сложно, защото регенерацията е по-слаба и забавянето става по-бавно. За мен не е проблем, но определено влаченето преди светофар ядосва шофьорите отзад. Вината не е в нас, каращите Туизи, а в останалите водачи. Просто са свикнали да дават газ до последно и после да натискат спирачка. Ако на скорост върнат газта, и при тях има силен ефект на забавяне. Но това кой как кара е друга тема. Той бензина е от реката.
Николай ИвановMemberРегенерацията е едно чудесно нещо. Като посвикнеш с автомобила и ако си спокоен шофьор може почти да не използваш спирачката. Защото щом вдигнеш крака от газта и колата започва да забавя. За да регенерира изобщо не се натиска спирачния педал, само се отпуска газта. При големите електромобили е по-лесно, защото регенерират по-силно и спирачния ефект е като при нормално натискане на спирачката. Така с малко усет може да караш въобще без спирачния педал, или шофиране само с един педал! B) Например аз съм ходил от Созопол до Поморие, през целия Бургас, без дори да докосна спирачка. Щом свикнеш общо взето е нужна при паркиране и при аварийно спиране. B) Отиди до Омникар, поискай Рено Канго ZE за еднодневен тест и ще видиш как е. Обади ми се преди това. Колкото до Туизи, там спирането само с регенерация е по-сложно, защото регенерацията е по-слаба и забавянето става по-бавно. За мен не е проблем, но определено влаченето преди светофар ядосва шофьорите отзад. Вината не е в нас, каращите Туизи, а в останалите водачи. Просто са свикнали да дават газ до последно и после да натискат спирачка. Ако на скорост върнат газта, и при тях има силен ефект на забавяне. Но това кой как кара е друга тема. Той бензина е от реката.
Николай ИвановMemberРегенерацията е едно чудесно нещо. Като посвикнеш с автомобила и ако си спокоен шофьор може почти да не използваш спирачката. Защото щом вдигнеш крака от газта и колата започва да забавя. За да регенерира изобщо не се натиска спирачния педал, само се отпуска газта. При големите електромобили е по-лесно, защото регенерират по-силно и спирачния ефект е като при нормално натискане на спирачката. Така с малко усет може да караш въобще без спирачния педал, или шофиране само с един педал! B) Например аз съм ходил от Созопол до Поморие, през целия Бургас, без дори да докосна спирачка. Щом свикнеш общо взето е нужна при паркиране и при аварийно спиране. B) Отиди до Омникар, поискай Рено Канго ZE за еднодневен тест и ще видиш как е. Обади ми се преди това. Колкото до Туизи, там спирането само с регенерация е по-сложно, защото регенерацията е по-слаба и забавянето става по-бавно. За мен не е проблем, но определено влаченето преди светофар ядосва шофьорите отзад. Вината не е в нас, каращите Туизи, а в останалите водачи. Просто са свикнали да дават газ до последно и после да натискат спирачка. Ако на скорост върнат газта, и при тях има силен ефект на забавяне. Но това кой как кара е друга тема. Той бензина е от реката.
Николай ИвановMemberРегенерацията е едно чудесно нещо. Като посвикнеш с автомобила и ако си спокоен шофьор може почти да не използваш спирачката. Защото щом вдигнеш крака от газта и колата започва да забавя. За да регенерира изобщо не се натиска спирачния педал, само се отпуска газта. При големите електромобили е по-лесно, защото регенерират по-силно и спирачния ефект е като при нормално натискане на спирачката. Така с малко усет може да караш въобще без спирачния педал, или шофиране само с един педал! B) Например аз съм ходил от Созопол до Поморие, през целия Бургас, без дори да докосна спирачка. Щом свикнеш общо взето е нужна при паркиране и при аварийно спиране. B) Отиди до Омникар, поискай Рено Канго ZE за еднодневен тест и ще видиш как е. Обади ми се преди това. Колкото до Туизи, там спирането само с регенерация е по-сложно, защото регенерацията е по-слаба и забавянето става по-бавно. За мен не е проблем, но определено влаченето преди светофар ядосва шофьорите отзад. Вината не е в нас, каращите Туизи, а в останалите водачи. Просто са свикнали да дават газ до последно и после да натискат спирачка. Ако на скорост върнат газта, и при тях има силен ефект на забавяне. Но това кой как кара е друга тема. Той бензина е от реката.
Николай ИвановMemberРегенерацията е едно чудесно нещо. Като посвикнеш с автомобила и ако си спокоен шофьор може почти да не използваш спирачката. Защото щом вдигнеш крака от газта и колата започва да забавя. За да регенерира изобщо не се натиска спирачния педал, само се отпуска газта. При големите електромобили е по-лесно, защото регенерират по-силно и спирачния ефект е като при нормално натискане на спирачката. Така с малко усет може да караш въобще без спирачния педал, или шофиране само с един педал! B) Например аз съм ходил от Созопол до Поморие, през целия Бургас, без дори да докосна спирачка. Щом свикнеш общо взето е нужна при паркиране и при аварийно спиране. B) Отиди до Омникар, поискай Рено Канго ZE за еднодневен тест и ще видиш как е. Обади ми се преди това. Колкото до Туизи, там спирането само с регенерация е по-сложно, защото регенерацията е по-слаба и забавянето става по-бавно. За мен не е проблем, но определено влаченето преди светофар ядосва шофьорите отзад. Вината не е в нас, каращите Туизи, а в останалите водачи. Просто са свикнали да дават газ до последно и после да натискат спирачка. Ако на скорост върнат газта, и при тях има силен ефект на забавяне. Но това кой как кара е друга тема. Той бензина е от реката.
-
AuthorPosts