Forum Replies Created

Viewing 15 posts - 241 through 255 (of 1,890 total)
  • Author
    Posts
  • in reply to: Туизито на eCars.bg #28935

    Приветствам ! 😛 Повози колегата, запали го по електромобилите! 🙂 После ще му продадем един! B)

    in reply to: Туизито на eCars.bg #28922

    Приветствам ! 😛 Повози колегата, запали го по електромобилите! 🙂 После ще му продадем един! B)

    in reply to: Туизито на eCars.bg #28915

    Приветствам ! 😛 Повози колегата, запали го по електромобилите! 🙂 После ще му продадем един! B)

    in reply to: Туизито на eCars.bg #28974

    Приветствам ! 😛 Повози колегата, запали го по електромобилите! 🙂 После ще му продадем един! B)

    in reply to: Туизито на eCars.bg #29151

    Приветствам ! 😛 Повози колегата, запали го по електромобилите! 🙂 После ще му продадем един! B)

    in reply to: Туизито на eCars.bg #28920

    Приветствам ! 😛 Повози колегата, запали го по електромобилите! 🙂 После ще му продадем един! B)

    in reply to: Туизито на eCars.bg #28940

    Приветствам ! 😛 Повози колегата, запали го по електромобилите! 🙂 После ще му продадем един! B)

    in reply to: Туизито на eCars.bg #28923

    Приветствам ! 😛 Повози колегата, запали го по електромобилите! 🙂 После ще му продадем един! B)

    in reply to: Туизито на eCars.bg #28911

    Приветствам ! 😛 Повози колегата, запали го по електромобилите! 🙂 После ще му продадем един! B)

    in reply to: Туизито на eCars.bg #28913

    Регенерацията е едно чудесно нещо. Като посвикнеш с автомобила и ако си спокоен шофьор може почти да не използваш спирачката. Защото щом вдигнеш крака от газта и колата започва да забавя. За да регенерира изобщо не се натиска спирачния педал, само се отпуска газта. При големите електромобили е по-лесно, защото регенерират по-силно и спирачния ефект е като при нормално натискане на спирачката. Така с малко усет може да караш въобще без спирачния педал, или шофиране само с един педал! B) Например аз съм ходил от Созопол до Поморие, през целия Бургас, без дори да докосна спирачка. Щом свикнеш общо взето е нужна при паркиране и при аварийно спиране. B) Отиди до Омникар, поискай Рено Канго ZE за еднодневен тест и ще видиш как е. Обади ми се преди това. Колкото до Туизи, там спирането само с регенерация е по-сложно, защото регенерацията е по-слаба и забавянето става по-бавно. За мен не е проблем, но определено влаченето преди светофар ядосва шофьорите отзад. Вината не е в нас, каращите Туизи, а в останалите водачи. Просто са свикнали да дават газ до последно и после да натискат спирачка. Ако на скорост върнат газта, и при тях има силен ефект на забавяне. Но това кой как кара е друга тема. Той бензина е от реката.

    in reply to: Туизито на eCars.bg #29135

    Регенерацията е едно чудесно нещо. Като посвикнеш с автомобила и ако си спокоен шофьор може почти да не използваш спирачката. Защото щом вдигнеш крака от газта и колата започва да забавя. За да регенерира изобщо не се натиска спирачния педал, само се отпуска газта. При големите електромобили е по-лесно, защото регенерират по-силно и спирачния ефект е като при нормално натискане на спирачката. Така с малко усет може да караш въобще без спирачния педал, или шофиране само с един педал! B) Например аз съм ходил от Созопол до Поморие, през целия Бургас, без дори да докосна спирачка. Щом свикнеш общо взето е нужна при паркиране и при аварийно спиране. B) Отиди до Омникар, поискай Рено Канго ZE за еднодневен тест и ще видиш как е. Обади ми се преди това. Колкото до Туизи, там спирането само с регенерация е по-сложно, защото регенерацията е по-слаба и забавянето става по-бавно. За мен не е проблем, но определено влаченето преди светофар ядосва шофьорите отзад. Вината не е в нас, каращите Туизи, а в останалите водачи. Просто са свикнали да дават газ до последно и после да натискат спирачка. Ако на скорост върнат газта, и при тях има силен ефект на забавяне. Но това кой как кара е друга тема. Той бензина е от реката.

    in reply to: Туизито на eCars.bg #28916

    Регенерацията е едно чудесно нещо. Като посвикнеш с автомобила и ако си спокоен шофьор може почти да не използваш спирачката. Защото щом вдигнеш крака от газта и колата започва да забавя. За да регенерира изобщо не се натиска спирачния педал, само се отпуска газта. При големите електромобили е по-лесно, защото регенерират по-силно и спирачния ефект е като при нормално натискане на спирачката. Така с малко усет може да караш въобще без спирачния педал, или шофиране само с един педал! B) Например аз съм ходил от Созопол до Поморие, през целия Бургас, без дори да докосна спирачка. Щом свикнеш общо взето е нужна при паркиране и при аварийно спиране. B) Отиди до Омникар, поискай Рено Канго ZE за еднодневен тест и ще видиш как е. Обади ми се преди това. Колкото до Туизи, там спирането само с регенерация е по-сложно, защото регенерацията е по-слаба и забавянето става по-бавно. За мен не е проблем, но определено влаченето преди светофар ядосва шофьорите отзад. Вината не е в нас, каращите Туизи, а в останалите водачи. Просто са свикнали да дават газ до последно и после да натискат спирачка. Ако на скорост върнат газта, и при тях има силен ефект на забавяне. Но това кой как кара е друга тема. Той бензина е от реката.

    in reply to: Туизито на eCars.bg #28963

    Регенерацията е едно чудесно нещо. Като посвикнеш с автомобила и ако си спокоен шофьор може почти да не използваш спирачката. Защото щом вдигнеш крака от газта и колата започва да забавя. За да регенерира изобщо не се натиска спирачния педал, само се отпуска газта. При големите електромобили е по-лесно, защото регенерират по-силно и спирачния ефект е като при нормално натискане на спирачката. Така с малко усет може да караш въобще без спирачния педал, или шофиране само с един педал! B) Например аз съм ходил от Созопол до Поморие, през целия Бургас, без дори да докосна спирачка. Щом свикнеш общо взето е нужна при паркиране и при аварийно спиране. B) Отиди до Омникар, поискай Рено Канго ZE за еднодневен тест и ще видиш как е. Обади ми се преди това. Колкото до Туизи, там спирането само с регенерация е по-сложно, защото регенерацията е по-слаба и забавянето става по-бавно. За мен не е проблем, но определено влаченето преди светофар ядосва шофьорите отзад. Вината не е в нас, каращите Туизи, а в останалите водачи. Просто са свикнали да дават газ до последно и после да натискат спирачка. Ако на скорост върнат газта, и при тях има силен ефект на забавяне. Но това кой как кара е друга тема. Той бензина е от реката.

    in reply to: Туизито на eCars.bg #28909

    Регенерацията е едно чудесно нещо. Като посвикнеш с автомобила и ако си спокоен шофьор може почти да не използваш спирачката. Защото щом вдигнеш крака от газта и колата започва да забавя. За да регенерира изобщо не се натиска спирачния педал, само се отпуска газта. При големите електромобили е по-лесно, защото регенерират по-силно и спирачния ефект е като при нормално натискане на спирачката. Така с малко усет може да караш въобще без спирачния педал, или шофиране само с един педал! B) Например аз съм ходил от Созопол до Поморие, през целия Бургас, без дори да докосна спирачка. Щом свикнеш общо взето е нужна при паркиране и при аварийно спиране. B) Отиди до Омникар, поискай Рено Канго ZE за еднодневен тест и ще видиш как е. Обади ми се преди това. Колкото до Туизи, там спирането само с регенерация е по-сложно, защото регенерацията е по-слаба и забавянето става по-бавно. За мен не е проблем, но определено влаченето преди светофар ядосва шофьорите отзад. Вината не е в нас, каращите Туизи, а в останалите водачи. Просто са свикнали да дават газ до последно и после да натискат спирачка. Ако на скорост върнат газта, и при тях има силен ефект на забавяне. Но това кой как кара е друга тема. Той бензина е от реката.

    in reply to: Туизито на eCars.bg #28917

    Регенерацията е едно чудесно нещо. Като посвикнеш с автомобила и ако си спокоен шофьор може почти да не използваш спирачката. Защото щом вдигнеш крака от газта и колата започва да забавя. За да регенерира изобщо не се натиска спирачния педал, само се отпуска газта. При големите електромобили е по-лесно, защото регенерират по-силно и спирачния ефект е като при нормално натискане на спирачката. Така с малко усет може да караш въобще без спирачния педал, или шофиране само с един педал! B) Например аз съм ходил от Созопол до Поморие, през целия Бургас, без дори да докосна спирачка. Щом свикнеш общо взето е нужна при паркиране и при аварийно спиране. B) Отиди до Омникар, поискай Рено Канго ZE за еднодневен тест и ще видиш как е. Обади ми се преди това. Колкото до Туизи, там спирането само с регенерация е по-сложно, защото регенерацията е по-слаба и забавянето става по-бавно. За мен не е проблем, но определено влаченето преди светофар ядосва шофьорите отзад. Вината не е в нас, каращите Туизи, а в останалите водачи. Просто са свикнали да дават газ до последно и после да натискат спирачка. Ако на скорост върнат газта, и при тях има силен ефект на забавяне. Но това кой как кара е друга тема. Той бензина е от реката.

Viewing 15 posts - 241 through 255 (of 1,890 total)