Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
Николай ИвановMember
Регенерацията е едно чудесно нещо. Като посвикнеш с автомобила и ако си спокоен шофьор може почти да не използваш спирачката. Защото щом вдигнеш крака от газта и колата започва да забавя. За да регенерира изобщо не се натиска спирачния педал, само се отпуска газта. При големите електромобили е по-лесно, защото регенерират по-силно и спирачния ефект е като при нормално натискане на спирачката. Така с малко усет може да караш въобще без спирачния педал, или шофиране само с един педал! B) Например аз съм ходил от Созопол до Поморие, през целия Бургас, без дори да докосна спирачка. Щом свикнеш общо взето е нужна при паркиране и при аварийно спиране. B) Отиди до Омникар, поискай Рено Канго ZE за еднодневен тест и ще видиш как е. Обади ми се преди това. Колкото до Туизи, там спирането само с регенерация е по-сложно, защото регенерацията е по-слаба и забавянето става по-бавно. За мен не е проблем, но определено влаченето преди светофар ядосва шофьорите отзад. Вината не е в нас, каращите Туизи, а в останалите водачи. Просто са свикнали да дават газ до последно и после да натискат спирачка. Ако на скорост върнат газта, и при тях има силен ефект на забавяне. Но това кой как кара е друга тема. Той бензина е от реката.
Николай ИвановMemberРегенерацията е едно чудесно нещо. Като посвикнеш с автомобила и ако си спокоен шофьор може почти да не използваш спирачката. Защото щом вдигнеш крака от газта и колата започва да забавя. За да регенерира изобщо не се натиска спирачния педал, само се отпуска газта. При големите електромобили е по-лесно, защото регенерират по-силно и спирачния ефект е като при нормално натискане на спирачката. Така с малко усет може да караш въобще без спирачния педал, или шофиране само с един педал! B) Например аз съм ходил от Созопол до Поморие, през целия Бургас, без дори да докосна спирачка. Щом свикнеш общо взето е нужна при паркиране и при аварийно спиране. B) Отиди до Омникар, поискай Рено Канго ZE за еднодневен тест и ще видиш как е. Обади ми се преди това. Колкото до Туизи, там спирането само с регенерация е по-сложно, защото регенерацията е по-слаба и забавянето става по-бавно. За мен не е проблем, но определено влаченето преди светофар ядосва шофьорите отзад. Вината не е в нас, каращите Туизи, а в останалите водачи. Просто са свикнали да дават газ до последно и после да натискат спирачка. Ако на скорост върнат газта, и при тях има силен ефект на забавяне. Но това кой как кара е друга тема. Той бензина е от реката.
Николай ИвановMemberРегенерацията е едно чудесно нещо. Като посвикнеш с автомобила и ако си спокоен шофьор може почти да не използваш спирачката. Защото щом вдигнеш крака от газта и колата започва да забавя. За да регенерира изобщо не се натиска спирачния педал, само се отпуска газта. При големите електромобили е по-лесно, защото регенерират по-силно и спирачния ефект е като при нормално натискане на спирачката. Така с малко усет може да караш въобще без спирачния педал, или шофиране само с един педал! B) Например аз съм ходил от Созопол до Поморие, през целия Бургас, без дори да докосна спирачка. Щом свикнеш общо взето е нужна при паркиране и при аварийно спиране. B) Отиди до Омникар, поискай Рено Канго ZE за еднодневен тест и ще видиш как е. Обади ми се преди това. Колкото до Туизи, там спирането само с регенерация е по-сложно, защото регенерацията е по-слаба и забавянето става по-бавно. За мен не е проблем, но определено влаченето преди светофар ядосва шофьорите отзад. Вината не е в нас, каращите Туизи, а в останалите водачи. Просто са свикнали да дават газ до последно и после да натискат спирачка. Ако на скорост върнат газта, и при тях има силен ефект на забавяне. Но това кой как кара е друга тема. Той бензина е от реката.
Николай ИвановMemberРегенерацията е едно чудесно нещо. Като посвикнеш с автомобила и ако си спокоен шофьор може почти да не използваш спирачката. Защото щом вдигнеш крака от газта и колата започва да забавя. За да регенерира изобщо не се натиска спирачния педал, само се отпуска газта. При големите електромобили е по-лесно, защото регенерират по-силно и спирачния ефект е като при нормално натискане на спирачката. Така с малко усет може да караш въобще без спирачния педал, или шофиране само с един педал! B) Например аз съм ходил от Созопол до Поморие, през целия Бургас, без дори да докосна спирачка. Щом свикнеш общо взето е нужна при паркиране и при аварийно спиране. B) Отиди до Омникар, поискай Рено Канго ZE за еднодневен тест и ще видиш как е. Обади ми се преди това. Колкото до Туизи, там спирането само с регенерация е по-сложно, защото регенерацията е по-слаба и забавянето става по-бавно. За мен не е проблем, но определено влаченето преди светофар ядосва шофьорите отзад. Вината не е в нас, каращите Туизи, а в останалите водачи. Просто са свикнали да дават газ до последно и после да натискат спирачка. Ако на скорост върнат газта, и при тях има силен ефект на забавяне. Но това кой как кара е друга тема. Той бензина е от реката.
Николай ИвановMemberРегенерацията е едно чудесно нещо. Като посвикнеш с автомобила и ако си спокоен шофьор може почти да не използваш спирачката. Защото щом вдигнеш крака от газта и колата започва да забавя. За да регенерира изобщо не се натиска спирачния педал, само се отпуска газта. При големите електромобили е по-лесно, защото регенерират по-силно и спирачния ефект е като при нормално натискане на спирачката. Така с малко усет може да караш въобще без спирачния педал, или шофиране само с един педал! B) Например аз съм ходил от Созопол до Поморие, през целия Бургас, без дори да докосна спирачка. Щом свикнеш общо взето е нужна при паркиране и при аварийно спиране. B) Отиди до Омникар, поискай Рено Канго ZE за еднодневен тест и ще видиш как е. Обади ми се преди това. Колкото до Туизи, там спирането само с регенерация е по-сложно, защото регенерацията е по-слаба и забавянето става по-бавно. За мен не е проблем, но определено влаченето преди светофар ядосва шофьорите отзад. Вината не е в нас, каращите Туизи, а в останалите водачи. Просто са свикнали да дават газ до последно и после да натискат спирачка. Ако на скорост върнат газта, и при тях има силен ефект на забавяне. Но това кой как кара е друга тема. Той бензина е от реката.
Николай ИвановMemberНикой не каза нищо за тази снимка. Всички мрънкат, че Канго минава 100 км, а при прогнозиран от автомобила 165 км мълчите като риби. Езиците ли си глътнахте? Снимката е специално за шофьорите на Спиди, които изкарват по 60 км градско. Понеже карат като джигити. Администратора може да потвърди. Предлагам им съревнование – едно тяхно Канго и аз и техен шофьор с друго Канго по еднакъв маршрут. А после ще им направя обучение. B)
Николай ИвановMemberНикой не каза нищо за тази снимка. Всички мрънкат, че Канго минава 100 км, а при прогнозиран от автомобила 165 км мълчите като риби. Езиците ли си глътнахте? Снимката е специално за шофьорите на Спиди, които изкарват по 60 км градско. Понеже карат като джигити. Администратора може да потвърди. Предлагам им съревнование – едно тяхно Канго и аз и техен шофьор с друго Канго по еднакъв маршрут. А после ще им направя обучение. B)
Николай ИвановMemberНикой не каза нищо за тази снимка. Всички мрънкат, че Канго минава 100 км, а при прогнозиран от автомобила 165 км мълчите като риби. Езиците ли си глътнахте? Снимката е специално за шофьорите на Спиди, които изкарват по 60 км градско. Понеже карат като джигити. Администратора може да потвърди. Предлагам им съревнование – едно тяхно Канго и аз и техен шофьор с друго Канго по еднакъв маршрут. А после ще им направя обучение. B)
Николай ИвановMemberНикой не каза нищо за тази снимка. Всички мрънкат, че Канго минава 100 км, а при прогнозиран от автомобила 165 км мълчите като риби. Езиците ли си глътнахте? Снимката е специално за шофьорите на Спиди, които изкарват по 60 км градско. Понеже карат като джигити. Администратора може да потвърди. Предлагам им съревнование – едно тяхно Канго и аз и техен шофьор с друго Канго по еднакъв маршрут. А после ще им направя обучение. B)
Николай ИвановMemberНикой не каза нищо за тази снимка. Всички мрънкат, че Канго минава 100 км, а при прогнозиран от автомобила 165 км мълчите като риби. Езиците ли си глътнахте? Снимката е специално за шофьорите на Спиди, които изкарват по 60 км градско. Понеже карат като джигити. Администратора може да потвърди. Предлагам им съревнование – едно тяхно Канго и аз и техен шофьор с друго Канго по еднакъв маршрут. А после ще им направя обучение. B)
Николай ИвановMemberНикой не каза нищо за тази снимка. Всички мрънкат, че Канго минава 100 км, а при прогнозиран от автомобила 165 км мълчите като риби. Езиците ли си глътнахте? Снимката е специално за шофьорите на Спиди, които изкарват по 60 км градско. Понеже карат като джигити. Администратора може да потвърди. Предлагам им съревнование – едно тяхно Канго и аз и техен шофьор с друго Канго по еднакъв маршрут. А после ще им направя обучение. B)
Николай ИвановMemberНикой не каза нищо за тази снимка. Всички мрънкат, че Канго минава 100 км, а при прогнозиран от автомобила 165 км мълчите като риби. Езиците ли си глътнахте? Снимката е специално за шофьорите на Спиди, които изкарват по 60 км градско. Понеже карат като джигити. Администратора може да потвърди. Предлагам им съревнование – едно тяхно Канго и аз и техен шофьор с друго Канго по еднакъв маршрут. А после ще им направя обучение. B)
Николай ИвановMemberНикой не каза нищо за тази снимка. Всички мрънкат, че Канго минава 100 км, а при прогнозиран от автомобила 165 км мълчите като риби. Езиците ли си глътнахте? Снимката е специално за шофьорите на Спиди, които изкарват по 60 км градско. Понеже карат като джигити. Администратора може да потвърди. Предлагам им съревнование – едно тяхно Канго и аз и техен шофьор с друго Канго по еднакъв маршрут. А после ще им направя обучение. B)
Николай ИвановMemberНикой не каза нищо за тази снимка. Всички мрънкат, че Канго минава 100 км, а при прогнозиран от автомобила 165 км мълчите като риби. Езиците ли си глътнахте? Снимката е специално за шофьорите на Спиди, които изкарват по 60 км градско. Понеже карат като джигити. Администратора може да потвърди. Предлагам им съревнование – едно тяхно Канго и аз и техен шофьор с друго Канго по еднакъв маршрут. А после ще им направя обучение. B)
Николай ИвановMemberНикой не каза нищо за тази снимка. Всички мрънкат, че Канго минава 100 км, а при прогнозиран от автомобила 165 км мълчите като риби. Езиците ли си глътнахте? Снимката е специално за шофьорите на Спиди, които изкарват по 60 км градско. Понеже карат като джигити. Администратора може да потвърди. Предлагам им съревнование – едно тяхно Канго и аз и техен шофьор с друго Канго по еднакъв маршрут. А после ще им направя обучение. B)
-
AuthorPosts