Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
Николай ИвановMember
Откривам и странно разминаване между изминатите км според компютъра на колата – 184 и отчетените от тракера – 179. Нулирах ги едновременно преди тръгване.
Николай ИвановMemberОткривам и странно разминаване между изминатите км според компютъра на колата – 184 и отчетените от тракера – 179. Нулирах ги едновременно преди тръгване.
Николай ИвановMemberОткривам и странно разминаване между изминатите км според компютъра на колата – 184 и отчетените от тракера – 179. Нулирах ги едновременно преди тръгване.
Николай ИвановMemberЕто и снимки от показанията при прибиране, както и от GPS tracker-а, записал данните от пътуването.
Николай ИвановMemberЕто и снимки от показанията при прибиране, както и от GPS tracker-а, записал данните от пътуването.
Николай ИвановMemberЕто и снимки от показанията при прибиране, както и от GPS tracker-а, записал данните от пътуването.
Николай ИвановMemberСлед кратък оглед на обекта съм готов да тръгвам на обратно. Всичко изглежда наред, имам прогнозни 104 км за връщане, но има нещо по – важно от това, имам само 46% батерия. Тоест май няма да ми стигне да се върна … 😳
Съпругата ми ме съветва по телефона да спра на някоя бензиностанция и да заредя за час, но аз не искам. Чопли ме да разбера ще стигне ли батерията до Бургас, при това до там, откъдето съм тръгнал – над 180 км !
На няколко км след Карнобат светва жълтата лампа за слаба батерия – а имам още над 50 км до Бургас. В този момент осъзнавам, че няма да успея да се върна… :sick: 🙁 :sick:
Намалям темпото, в опит да задържа положението, но бавно губя надежда. Няма да ми стигнат около 10 км.
И тогава идва прозрение – преди Айтос има доста голям и дълъг наклон, засилвам се до около 70 км в час и изключвам от скорост. Колата тежи почти два тона и се засилва надолу. Развива 96 км в час, без регенерация, но и без разход на енергия. Минавам по инерция 11 км, почти до Шел преди Айтос. И този проблясък да изключа от скорост спасява положението. Прогнозния пробег се изравнява с оставащото разстояние! 😛 😉 😛
Умирам си от кеф в този момент.
След трийсетина минути в трафика на Бургас спестявам още малко енергия и даже правя едно завойче до центъра за букет цветя за най-търпеливата жена на света!
След почти 5 часа шофиране съм в базата – с още по – нисък среден разход, но и с по-ниска средна скорост. Изминал съм 184 км с едно зареждане на батерията. И съм убеден, че това не е максимума. При по-висока околна температура и целенасочено шофиране са постижими и 200 км в името на рекорда.Николай ИвановMemberСлед кратък оглед на обекта съм готов да тръгвам на обратно. Всичко изглежда наред, имам прогнозни 104 км за връщане, но има нещо по – важно от това, имам само 46% батерия. Тоест май няма да ми стигне да се върна … 😳
Съпругата ми ме съветва по телефона да спра на някоя бензиностанция и да заредя за час, но аз не искам. Чопли ме да разбера ще стигне ли батерията до Бургас, при това до там, откъдето съм тръгнал – над 180 км !
На няколко км след Карнобат светва жълтата лампа за слаба батерия – а имам още над 50 км до Бургас. В този момент осъзнавам, че няма да успея да се върна… :sick: 🙁 :sick:
Намалям темпото, в опит да задържа положението, но бавно губя надежда. Няма да ми стигнат около 10 км.
И тогава идва прозрение – преди Айтос има доста голям и дълъг наклон, засилвам се до около 70 км в час и изключвам от скорост. Колата тежи почти два тона и се засилва надолу. Развива 96 км в час, без регенерация, но и без разход на енергия. Минавам по инерция 11 км, почти до Шел преди Айтос. И този проблясък да изключа от скорост спасява положението. Прогнозния пробег се изравнява с оставащото разстояние! 😛 😉 😛
Умирам си от кеф в този момент.
След трийсетина минути в трафика на Бургас спестявам още малко енергия и даже правя едно завойче до центъра за букет цветя за най-търпеливата жена на света!
След почти 5 часа шофиране съм в базата – с още по – нисък среден разход, но и с по-ниска средна скорост. Изминал съм 184 км с едно зареждане на батерията. И съм убеден, че това не е максимума. При по-висока околна температура и целенасочено шофиране са постижими и 200 км в името на рекорда.Николай ИвановMemberСлед кратък оглед на обекта съм готов да тръгвам на обратно. Всичко изглежда наред, имам прогнозни 104 км за връщане, но има нещо по – важно от това, имам само 46% батерия. Тоест май няма да ми стигне да се върна … 😳
Съпругата ми ме съветва по телефона да спра на някоя бензиностанция и да заредя за час, но аз не искам. Чопли ме да разбера ще стигне ли батерията до Бургас, при това до там, откъдето съм тръгнал – над 180 км !
На няколко км след Карнобат светва жълтата лампа за слаба батерия – а имам още над 50 км до Бургас. В този момент осъзнавам, че няма да успея да се върна… :sick: 🙁 :sick:
Намалям темпото, в опит да задържа положението, но бавно губя надежда. Няма да ми стигнат около 10 км.
И тогава идва прозрение – преди Айтос има доста голям и дълъг наклон, засилвам се до около 70 км в час и изключвам от скорост. Колата тежи почти два тона и се засилва надолу. Развива 96 км в час, без регенерация, но и без разход на енергия. Минавам по инерция 11 км, почти до Шел преди Айтос. И този проблясък да изключа от скорост спасява положението. Прогнозния пробег се изравнява с оставащото разстояние! 😛 😉 😛
Умирам си от кеф в този момент.
След трийсетина минути в трафика на Бургас спестявам още малко енергия и даже правя едно завойче до центъра за букет цветя за най-търпеливата жена на света!
След почти 5 часа шофиране съм в базата – с още по – нисък среден разход, но и с по-ниска средна скорост. Изминал съм 184 км с едно зареждане на батерията. И съм убеден, че това не е максимума. При по-висока околна температура и целенасочено шофиране са постижими и 200 км в името на рекорда.Николай ИвановMemberПриличен среден разход за икономично шофиране, и все пак можеше още. На моменти се движех с над 75 км в час ! Все пак средната скорост е 42 км в час, минавал съм през населени места – Айтос, Карнобат, села, имаше и светофари, пешеходци…
Николай ИвановMemberПриличен среден разход за икономично шофиране, и все пак можеше още. На моменти се движех с над 75 км в час ! Все пак средната скорост е 42 км в час, минавал съм през населени места – Айтос, Карнобат, села, имаше и светофари, пешеходци…
Николай ИвановMemberПриличен среден разход за икономично шофиране, и все пак можеше още. На моменти се движех с над 75 км в час ! Все пак средната скорост е 42 км в час, минавал съм през населени места – Айтос, Карнобат, села, имаше и светофари, пешеходци…
Николай ИвановMemberСлед малко повече от два часа достигам до целта, но имам малък проблем – изминал съм почти 92 км и имам само 47% батерия за връщането. Данните за движението може да ги видите от снимките. Ето
Николай ИвановMemberСлед малко повече от два часа достигам до целта, но имам малък проблем – изминал съм почти 92 км и имам само 47% батерия за връщането. Данните за движението може да ги видите от снимките. Ето
Николай ИвановMemberСлед малко повече от два часа достигам до целта, но имам малък проблем – изминал съм почти 92 км и имам само 47% батерия за връщането. Данните за движението може да ги видите от снимките. Ето
-
AuthorPosts