Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
Николай ИвановMember
След пристигането в Бургас обикалях цял ден из града, като изминах повече от 50 км. След това обратно до Созопол, с влизане в Черноморец. Общ пробег 159,9 км, без зареждане на батерията !!! Средната скорост от пътуването е различна за първата и втората част, защото във втората има голяма част градско шофиране. При това съм убеден, че това не е максимума на автомобила, мисля че може да направи още двадесетина километра.
Attachments:Николай ИвановMemberСлед пристигането в Бургас обикалях цял ден из града, като изминах повече от 50 км. След това обратно до Созопол, с влизане в Черноморец. Общ пробег 159,9 км, без зареждане на батерията !!! Средната скорост от пътуването е различна за първата и втората част, защото във втората има голяма част градско шофиране. При това съм убеден, че това не е максимума на автомобила, мисля че може да направи още двадесетина километра.
Attachments:Николай ИвановMemberСлед пристигането в Бургас обикалях цял ден из града, като изминах повече от 50 км. След това обратно до Созопол, с влизане в Черноморец. Общ пробег 159,9 км, без зареждане на батерията !!! Средната скорост от пътуването е различна за първата и втората част, защото във втората има голяма част градско шофиране. При това съм убеден, че това не е максимума на автомобила, мисля че може да направи още двадесетина километра.
Attachments:Николай ИвановMemberСлед пристигането в Бургас обикалях цял ден из града, като изминах повече от 50 км. След това обратно до Созопол, с влизане в Черноморец. Общ пробег 159,9 км, без зареждане на батерията !!! Средната скорост от пътуването е различна за първата и втората част, защото във втората има голяма част градско шофиране. При това съм убеден, че това не е максимума на автомобила, мисля че може да направи още двадесетина километра.
Attachments:Николай ИвановMemberДнес при поредното шофиране се случи нещо интересно. Сутринта като тръгвах на работа за пръв път видях оставащ прогнозен пробег над 100 км. По точно показваше 128 км. Маршрута тази сутрин беше от къмпинг “Делфин” до Бургас. Изминах 71 км като не съм вдигал повече от 80 км/ч и при изкачванията не съм падал под 50 км/ч. Взех разстоянието за около час и петнадесет минути. В общи линии се стремях моментния разход да не е повече от 10 кВт. В Бургас ми оставаше повече от половината батерия. По време на пътуването направих опит какъв е максималния възможен моментен разход. Не успях да постигна повече от 51 кВт, а също и максимално — 32 кВт при зареждане, реализирано при рязко отнемане на газта от 90 км/ч. Ето снимки:
Attachments:Николай ИвановMemberДнес при поредното шофиране се случи нещо интересно. Сутринта като тръгвах на работа за пръв път видях оставащ прогнозен пробег над 100 км. По точно показваше 128 км. Маршрута тази сутрин беше от къмпинг “Делфин” до Бургас. Изминах 71 км като не съм вдигал повече от 80 км/ч и при изкачванията не съм падал под 50 км/ч. Взех разстоянието за около час и петнадесет минути. В общи линии се стремях моментния разход да не е повече от 10 кВт. В Бургас ми оставаше повече от половината батерия. По време на пътуването направих опит какъв е максималния възможен моментен разход. Не успях да постигна повече от 51 кВт, а също и максимално — 32 кВт при зареждане, реализирано при рязко отнемане на газта от 90 км/ч. Ето снимки:
Attachments:Николай ИвановMemberДнес при поредното шофиране се случи нещо интересно. Сутринта като тръгвах на работа за пръв път видях оставащ прогнозен пробег над 100 км. По точно показваше 128 км. Маршрута тази сутрин беше от къмпинг “Делфин” до Бургас. Изминах 71 км като не съм вдигал повече от 80 км/ч и при изкачванията не съм падал под 50 км/ч. Взех разстоянието за около час и петнадесет минути. В общи линии се стремях моментния разход да не е повече от 10 кВт. В Бургас ми оставаше повече от половината батерия. По време на пътуването направих опит какъв е максималния възможен моментен разход. Не успях да постигна повече от 51 кВт, а също и максимално — 32 кВт при зареждане, реализирано при рязко отнемане на газта от 90 км/ч. Ето снимки:
Attachments:Николай ИвановMemberДнес при поредното шофиране се случи нещо интересно. Сутринта като тръгвах на работа за пръв път видях оставащ прогнозен пробег над 100 км. По точно показваше 128 км. Маршрута тази сутрин беше от къмпинг “Делфин” до Бургас. Изминах 71 км като не съм вдигал повече от 80 км/ч и при изкачванията не съм падал под 50 км/ч. Взех разстоянието за около час и петнадесет минути. В общи линии се стремях моментния разход да не е повече от 10 кВт. В Бургас ми оставаше повече от половината батерия. По време на пътуването направих опит какъв е максималния възможен моментен разход. Не успях да постигна повече от 51 кВт, а също и максимално — 32 кВт при зареждане, реализирано при рязко отнемане на газта от 90 км/ч. Ето снимки:
Attachments:Николай ИвановMemberДнес при поредното шофиране се случи нещо интересно. Сутринта като тръгвах на работа за пръв път видях оставащ прогнозен пробег над 100 км. По точно показваше 128 км. Маршрута тази сутрин беше от къмпинг “Делфин” до Бургас. Изминах 71 км като не съм вдигал повече от 80 км/ч и при изкачванията не съм падал под 50 км/ч. Взех разстоянието за около час и петнадесет минути. В общи линии се стремях моментния разход да не е повече от 10 кВт. В Бургас ми оставаше повече от половината батерия. По време на пътуването направих опит какъв е максималния възможен моментен разход. Не успях да постигна повече от 51 кВт, а също и максимално — 32 кВт при зареждане, реализирано при рязко отнемане на газта от 90 км/ч. Ето снимки:
Attachments:Николай ИвановMemberДнес при поредното шофиране се случи нещо интересно. Сутринта като тръгвах на работа за пръв път видях оставащ прогнозен пробег над 100 км. По точно показваше 128 км. Маршрута тази сутрин беше от къмпинг “Делфин” до Бургас. Изминах 71 км като не съм вдигал повече от 80 км/ч и при изкачванията не съм падал под 50 км/ч. Взех разстоянието за около час и петнадесет минути. В общи линии се стремях моментния разход да не е повече от 10 кВт. В Бургас ми оставаше повече от половината батерия. По време на пътуването направих опит какъв е максималния възможен моментен разход. Не успях да постигна повече от 51 кВт, а също и максимално — 32 кВт при зареждане, реализирано при рязко отнемане на газта от 90 км/ч. Ето снимки:
Attachments:Николай ИвановMemberДнес при поредното шофиране се случи нещо интересно. Сутринта като тръгвах на работа за пръв път видях оставащ прогнозен пробег над 100 км. По точно показваше 128 км. Маршрута тази сутрин беше от къмпинг “Делфин” до Бургас. Изминах 71 км като не съм вдигал повече от 80 км/ч и при изкачванията не съм падал под 50 км/ч. Взех разстоянието за около час и петнадесет минути. В общи линии се стремях моментния разход да не е повече от 10 кВт. В Бургас ми оставаше повече от половината батерия. По време на пътуването направих опит какъв е максималния възможен моментен разход. Не успях да постигна повече от 51 кВт, а също и максимално — 32 кВт при зареждане, реализирано при рязко отнемане на газта от 90 км/ч. Ето снимки:
Attachments:Николай ИвановMemberДнес при поредното шофиране се случи нещо интересно. Сутринта като тръгвах на работа за пръв път видях оставащ прогнозен пробег над 100 км. По точно показваше 128 км. Маршрута тази сутрин беше от къмпинг “Делфин” до Бургас. Изминах 71 км като не съм вдигал повече от 80 км/ч и при изкачванията не съм падал под 50 км/ч. Взех разстоянието за около час и петнадесет минути. В общи линии се стремях моментния разход да не е повече от 10 кВт. В Бургас ми оставаше повече от половината батерия. По време на пътуването направих опит какъв е максималния възможен моментен разход. Не успях да постигна повече от 51 кВт, а също и максимално — 32 кВт при зареждане, реализирано при рязко отнемане на газта от 90 км/ч. Ето снимки:
Attachments:Николай ИвановMemberДнес при поредното шофиране се случи нещо интересно. Сутринта като тръгвах на работа за пръв път видях оставащ прогнозен пробег над 100 км. По точно показваше 128 км. Маршрута тази сутрин беше от къмпинг “Делфин” до Бургас. Изминах 71 км като не съм вдигал повече от 80 км/ч и при изкачванията не съм падал под 50 км/ч. Взех разстоянието за около час и петнадесет минути. В общи линии се стремях моментния разход да не е повече от 10 кВт. В Бургас ми оставаше повече от половината батерия. По време на пътуването направих опит какъв е максималния възможен моментен разход. Не успях да постигна повече от 51 кВт, а също и максимално — 32 кВт при зареждане, реализирано при рязко отнемане на газта от 90 км/ч. Ето снимки:
Attachments:Николай ИвановMemberДнес при поредното шофиране се случи нещо интересно. Сутринта като тръгвах на работа за пръв път видях оставащ прогнозен пробег над 100 км. По точно показваше 128 км. Маршрута тази сутрин беше от къмпинг “Делфин” до Бургас. Изминах 71 км като не съм вдигал повече от 80 км/ч и при изкачванията не съм падал под 50 км/ч. Взех разстоянието за около час и петнадесет минути. В общи линии се стремях моментния разход да не е повече от 10 кВт. В Бургас ми оставаше повече от половината батерия. По време на пътуването направих опит какъв е максималния възможен моментен разход. Не успях да постигна повече от 51 кВт, а също и максимално — 32 кВт при зареждане, реализирано при рязко отнемане на газта от 90 км/ч. Ето снимки:
Attachments:Николай ИвановMemberТова за 23,5 кВтч/100 км разход тотално не е вярно. При най-напористото шофиране на което съм способен не мога да го кача на повече от 17-18 кВтч/100 км пробег. Може би този разход е постижим при магистрално шофиране, не зная. В следващия пост ще кача снимки и ще разберете какво имам впредвид.
-
AuthorPosts