Forum Replies Created

Viewing 15 posts - 331 through 345 (of 1,890 total)
  • Author
    Posts
  • in reply to: Канго ZE тест #28766

    След пристигането в Бургас обикалях цял ден из града, като изминах повече от 50 км. След това обратно до Созопол, с влизане в Черноморец. Общ пробег 159,9 км, без зареждане на батерията !!! Средната скорост от пътуването е различна за първата и втората част, защото във втората има голяма част градско шофиране. При това съм убеден, че това не е максимума на автомобила, мисля че може да направи още двадесетина километра.

    Attachments:
    • WP_20140505_07_29_57_Pro.jpg
    • WP_20140505_07_30_04_Pro.jpg
    • WP_20140505_07_30_04_Pro_2014-05-05.jpg
    • WP_20140505_07_30_14_Pro.jpg
    • WP_20140505_16_03_16_Pro.jpg
    • WP_20140505_16_03_22_Pro.jpg
    • WP_20140505_16_03_35_Pro.jpg
    in reply to: Канго ZE тест #28554

    След пристигането в Бургас обикалях цял ден из града, като изминах повече от 50 км. След това обратно до Созопол, с влизане в Черноморец. Общ пробег 159,9 км, без зареждане на батерията !!! Средната скорост от пътуването е различна за първата и втората част, защото във втората има голяма част градско шофиране. При това съм убеден, че това не е максимума на автомобила, мисля че може да направи още двадесетина километра.

    Attachments:
    • WP_20140505_07_29_57_Pro.jpg
    • WP_20140505_07_30_04_Pro.jpg
    • WP_20140505_07_30_04_Pro_2014-05-05.jpg
    • WP_20140505_07_30_14_Pro.jpg
    • WP_20140505_16_03_16_Pro.jpg
    • WP_20140505_16_03_22_Pro.jpg
    • WP_20140505_16_03_35_Pro.jpg
    in reply to: Канго ZE тест #28546

    След пристигането в Бургас обикалях цял ден из града, като изминах повече от 50 км. След това обратно до Созопол, с влизане в Черноморец. Общ пробег 159,9 км, без зареждане на батерията !!! Средната скорост от пътуването е различна за първата и втората част, защото във втората има голяма част градско шофиране. При това съм убеден, че това не е максимума на автомобила, мисля че може да направи още двадесетина километра.

    Attachments:
    • WP_20140505_07_29_57_Pro.jpg
    • WP_20140505_07_30_04_Pro.jpg
    • WP_20140505_07_30_04_Pro_2014-05-05.jpg
    • WP_20140505_07_30_14_Pro.jpg
    • WP_20140505_16_03_16_Pro.jpg
    • WP_20140505_16_03_22_Pro.jpg
    • WP_20140505_16_03_35_Pro.jpg
    in reply to: Канго ZE тест #28541

    След пристигането в Бургас обикалях цял ден из града, като изминах повече от 50 км. След това обратно до Созопол, с влизане в Черноморец. Общ пробег 159,9 км, без зареждане на батерията !!! Средната скорост от пътуването е различна за първата и втората част, защото във втората има голяма част градско шофиране. При това съм убеден, че това не е максимума на автомобила, мисля че може да направи още двадесетина километра.

    Attachments:
    • WP_20140505_07_29_57_Pro.jpg
    • WP_20140505_07_30_04_Pro.jpg
    • WP_20140505_07_30_04_Pro_2014-05-05.jpg
    • WP_20140505_07_30_14_Pro.jpg
    • WP_20140505_16_03_16_Pro.jpg
    • WP_20140505_16_03_22_Pro.jpg
    • WP_20140505_16_03_35_Pro.jpg
    in reply to: Канго ZE тест #28493

    Днес при поредното шофиране се случи нещо интересно. Сутринта като тръгвах на работа за пръв път видях оставащ прогнозен пробег над 100 км. По точно показваше 128 км. Маршрута тази сутрин беше от къмпинг “Делфин” до Бургас. Изминах 71 км като не съм вдигал повече от 80 км/ч и при изкачванията не съм падал под 50 км/ч. Взех разстоянието за около час и петнадесет минути. В общи линии се стремях моментния разход да не е повече от 10 кВт. В Бургас ми оставаше повече от половината батерия. По време на пътуването направих опит какъв е максималния възможен моментен разход. Не успях да постигна повече от 51 кВт, а също и максимално — 32 кВт при зареждане, реализирано при рязко отнемане на газта от 90 км/ч. Ето снимки:

    Attachments:
    • WP_20140505_06_04_29_Pro.jpg
    • WP_20140505_06_41_30_Pro.jpg
    • WP_20140505_07_10_29_Pro.jpg
    in reply to: Канго ZE тест #28498

    Днес при поредното шофиране се случи нещо интересно. Сутринта като тръгвах на работа за пръв път видях оставащ прогнозен пробег над 100 км. По точно показваше 128 км. Маршрута тази сутрин беше от къмпинг “Делфин” до Бургас. Изминах 71 км като не съм вдигал повече от 80 км/ч и при изкачванията не съм падал под 50 км/ч. Взех разстоянието за около час и петнадесет минути. В общи линии се стремях моментния разход да не е повече от 10 кВт. В Бургас ми оставаше повече от половината батерия. По време на пътуването направих опит какъв е максималния възможен моментен разход. Не успях да постигна повече от 51 кВт, а също и максимално — 32 кВт при зареждане, реализирано при рязко отнемане на газта от 90 км/ч. Ето снимки:

    Attachments:
    • WP_20140505_06_04_29_Pro.jpg
    • WP_20140505_06_41_30_Pro.jpg
    • WP_20140505_07_10_29_Pro.jpg
    in reply to: Канго ZE тест #28488

    Днес при поредното шофиране се случи нещо интересно. Сутринта като тръгвах на работа за пръв път видях оставащ прогнозен пробег над 100 км. По точно показваше 128 км. Маршрута тази сутрин беше от къмпинг “Делфин” до Бургас. Изминах 71 км като не съм вдигал повече от 80 км/ч и при изкачванията не съм падал под 50 км/ч. Взех разстоянието за около час и петнадесет минути. В общи линии се стремях моментния разход да не е повече от 10 кВт. В Бургас ми оставаше повече от половината батерия. По време на пътуването направих опит какъв е максималния възможен моментен разход. Не успях да постигна повече от 51 кВт, а също и максимално — 32 кВт при зареждане, реализирано при рязко отнемане на газта от 90 км/ч. Ето снимки:

    Attachments:
    • WP_20140505_06_04_29_Pro.jpg
    • WP_20140505_06_41_30_Pro.jpg
    • WP_20140505_07_10_29_Pro.jpg
    in reply to: Канго ZE тест #28497

    Днес при поредното шофиране се случи нещо интересно. Сутринта като тръгвах на работа за пръв път видях оставащ прогнозен пробег над 100 км. По точно показваше 128 км. Маршрута тази сутрин беше от къмпинг “Делфин” до Бургас. Изминах 71 км като не съм вдигал повече от 80 км/ч и при изкачванията не съм падал под 50 км/ч. Взех разстоянието за около час и петнадесет минути. В общи линии се стремях моментния разход да не е повече от 10 кВт. В Бургас ми оставаше повече от половината батерия. По време на пътуването направих опит какъв е максималния възможен моментен разход. Не успях да постигна повече от 51 кВт, а също и максимално — 32 кВт при зареждане, реализирано при рязко отнемане на газта от 90 км/ч. Ето снимки:

    Attachments:
    • WP_20140505_06_04_29_Pro.jpg
    • WP_20140505_06_41_30_Pro.jpg
    • WP_20140505_07_10_29_Pro.jpg
    in reply to: Канго ZE тест #28492

    Днес при поредното шофиране се случи нещо интересно. Сутринта като тръгвах на работа за пръв път видях оставащ прогнозен пробег над 100 км. По точно показваше 128 км. Маршрута тази сутрин беше от къмпинг “Делфин” до Бургас. Изминах 71 км като не съм вдигал повече от 80 км/ч и при изкачванията не съм падал под 50 км/ч. Взех разстоянието за около час и петнадесет минути. В общи линии се стремях моментния разход да не е повече от 10 кВт. В Бургас ми оставаше повече от половината батерия. По време на пътуването направих опит какъв е максималния възможен моментен разход. Не успях да постигна повече от 51 кВт, а също и максимално — 32 кВт при зареждане, реализирано при рязко отнемане на газта от 90 км/ч. Ето снимки:

    Attachments:
    • WP_20140505_06_04_29_Pro.jpg
    • WP_20140505_06_41_30_Pro.jpg
    • WP_20140505_07_10_29_Pro.jpg
    in reply to: Канго ZE тест #28507

    Днес при поредното шофиране се случи нещо интересно. Сутринта като тръгвах на работа за пръв път видях оставащ прогнозен пробег над 100 км. По точно показваше 128 км. Маршрута тази сутрин беше от къмпинг “Делфин” до Бургас. Изминах 71 км като не съм вдигал повече от 80 км/ч и при изкачванията не съм падал под 50 км/ч. Взех разстоянието за около час и петнадесет минути. В общи линии се стремях моментния разход да не е повече от 10 кВт. В Бургас ми оставаше повече от половината батерия. По време на пътуването направих опит какъв е максималния възможен моментен разход. Не успях да постигна повече от 51 кВт, а също и максимално — 32 кВт при зареждане, реализирано при рязко отнемане на газта от 90 км/ч. Ето снимки:

    Attachments:
    • WP_20140505_06_04_29_Pro.jpg
    • WP_20140505_06_41_30_Pro.jpg
    • WP_20140505_07_10_29_Pro.jpg
    in reply to: Канго ZE тест #28489

    Днес при поредното шофиране се случи нещо интересно. Сутринта като тръгвах на работа за пръв път видях оставащ прогнозен пробег над 100 км. По точно показваше 128 км. Маршрута тази сутрин беше от къмпинг “Делфин” до Бургас. Изминах 71 км като не съм вдигал повече от 80 км/ч и при изкачванията не съм падал под 50 км/ч. Взех разстоянието за около час и петнадесет минути. В общи линии се стремях моментния разход да не е повече от 10 кВт. В Бургас ми оставаше повече от половината батерия. По време на пътуването направих опит какъв е максималния възможен моментен разход. Не успях да постигна повече от 51 кВт, а също и максимално — 32 кВт при зареждане, реализирано при рязко отнемане на газта от 90 км/ч. Ето снимки:

    Attachments:
    • WP_20140505_06_04_29_Pro.jpg
    • WP_20140505_06_41_30_Pro.jpg
    • WP_20140505_07_10_29_Pro.jpg
    in reply to: Канго ZE тест #28506

    Днес при поредното шофиране се случи нещо интересно. Сутринта като тръгвах на работа за пръв път видях оставащ прогнозен пробег над 100 км. По точно показваше 128 км. Маршрута тази сутрин беше от къмпинг “Делфин” до Бургас. Изминах 71 км като не съм вдигал повече от 80 км/ч и при изкачванията не съм падал под 50 км/ч. Взех разстоянието за около час и петнадесет минути. В общи линии се стремях моментния разход да не е повече от 10 кВт. В Бургас ми оставаше повече от половината батерия. По време на пътуването направих опит какъв е максималния възможен моментен разход. Не успях да постигна повече от 51 кВт, а също и максимално — 32 кВт при зареждане, реализирано при рязко отнемане на газта от 90 км/ч. Ето снимки:

    Attachments:
    • WP_20140505_06_04_29_Pro.jpg
    • WP_20140505_06_41_30_Pro.jpg
    • WP_20140505_07_10_29_Pro.jpg
    in reply to: Канго ZE тест #28501

    Днес при поредното шофиране се случи нещо интересно. Сутринта като тръгвах на работа за пръв път видях оставащ прогнозен пробег над 100 км. По точно показваше 128 км. Маршрута тази сутрин беше от къмпинг “Делфин” до Бургас. Изминах 71 км като не съм вдигал повече от 80 км/ч и при изкачванията не съм падал под 50 км/ч. Взех разстоянието за около час и петнадесет минути. В общи линии се стремях моментния разход да не е повече от 10 кВт. В Бургас ми оставаше повече от половината батерия. По време на пътуването направих опит какъв е максималния възможен моментен разход. Не успях да постигна повече от 51 кВт, а също и максимално — 32 кВт при зареждане, реализирано при рязко отнемане на газта от 90 км/ч. Ето снимки:

    Attachments:
    • WP_20140505_06_04_29_Pro.jpg
    • WP_20140505_06_41_30_Pro.jpg
    • WP_20140505_07_10_29_Pro.jpg
    in reply to: Канго ZE тест #28740

    Днес при поредното шофиране се случи нещо интересно. Сутринта като тръгвах на работа за пръв път видях оставащ прогнозен пробег над 100 км. По точно показваше 128 км. Маршрута тази сутрин беше от къмпинг “Делфин” до Бургас. Изминах 71 км като не съм вдигал повече от 80 км/ч и при изкачванията не съм падал под 50 км/ч. Взех разстоянието за около час и петнадесет минути. В общи линии се стремях моментния разход да не е повече от 10 кВт. В Бургас ми оставаше повече от половината батерия. По време на пътуването направих опит какъв е максималния възможен моментен разход. Не успях да постигна повече от 51 кВт, а също и максимално — 32 кВт при зареждане, реализирано при рязко отнемане на газта от 90 км/ч. Ето снимки:

    Attachments:
    • WP_20140505_06_04_29_Pro.jpg
    • WP_20140505_06_41_30_Pro.jpg
    • WP_20140505_07_10_29_Pro.jpg
    in reply to: Канго ZE тест #28490

    Това за 23,5 кВтч/100 км разход тотално не е вярно. При най-напористото шофиране на което съм способен не мога да го кача на повече от 17-18 кВтч/100 км пробег. Може би този разход е постижим при магистрално шофиране, не зная. В следващия пост ще кача снимки и ще разберете какво имам впредвид.

Viewing 15 posts - 331 through 345 (of 1,890 total)